JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/0012545002-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125450 z dnia 2021-07-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272747805</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Henryka 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chrzanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zeasip@chrzanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność rachunkowo-księgowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3b76a55d-eba3-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00125450</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003741/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz dzieci do szkół</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu oudzielnie<br/>zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przyużyciu<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za wyjątkiem<br/>składania ofert) poczty elektronicznej zeasip@chrzanow.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy<br/>:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. W postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji. 3. We wszelkiej korespondencji<br/>związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem<br/>referencyjnym: ZP.271.5.2021. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji<br/>wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem miniPortalu -Formularza<br/>do komunikacji jako załączniki, zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty<br/>elektronicznej, na adres e-mail: zeasip@chrzanow.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem<br/>Pani/Pana danychosobowych jestZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w<br/>Chrzanowie, Aleja Henryka20, 32-500Chrzanów.2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator<br/>powołał Inspektora Ochrony Danych(IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych<br/>osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email:<br/>zeasip@chrzanow.pl lub pod nr tel.32/753-88-74.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1<br/>ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane<br/>będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień<br/>dofinansowanych ze środków zewnętrznych –przez okres trwałości projektu.5) Obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) W odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do art.22RODO;7) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego); −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisyRODO;8) Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20RODO;− na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ośrodka znajdującego się na terenie Jaworzna, Dąbrowy Górniczej i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.1 do SIWZ <br/>oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.1 do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych <br/>w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:<br/>Kryterium I:	Cena (C) 60%<br/>Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A)	10%<br/>Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%<br/>Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10% <br/>1)	W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Cena oferty najniższej<br/>---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty<br/>Cena oferty badanej<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.<br/>2)	W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>czas podstawienia	Liczba punktów<br/>Do 60 minut	10 punktów<br/>61-75 minut	5 punktów<br/>76-90 minut	1 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.<br/>3)	W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Rok produkcji pojazdu samochodowego	Liczba punktów<br/>2014 r. – 2015 r.	5 punktów<br/>2016 r. – 2017 r. 10 punktów<br/>2018 r. - 2019 r.	15 punktów<br/>2020 r. – 2021 r. 20 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2014 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2014 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2014 roku.<br/>4)	W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:<br/>Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów<br/>Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów<br/><br/>2.	Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu samochodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klimatyzacja w pojeździe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ośrodka znajdującego na terenie Gminy Chrzanów i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.2 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.2 do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych <br/>w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:<br/>Kryterium I:	Cena (C) 60%<br/>Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A)	10%<br/>Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%<br/>Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10% <br/>1)	W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Cena oferty najniższej<br/>---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty<br/>Cena oferty badanej<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.<br/>2)	W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>czas podstawienia	Liczba punktów<br/>Do 60 minut	10 punktów<br/>61-75 minut	5 punktów<br/>76-90 minut	1 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.<br/>3)	W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Rok produkcji pojazdu samochodowego	Liczba punktów<br/>2014 r. – 2015 r.	5 punktów<br/>2016 r. – 2017 r. 10 punktów<br/>2018 r. - 2019 r.	15 punktów<br/>2020 r. – 2021 r. 20 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2014 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2014 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2014 roku.<br/>4)	W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:<br/>Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów<br/>Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów<br/><br/>2.	Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu samochodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klimatyzacja w pojeździe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chrzanowie <br/>i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.3 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.3 do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych <br/>w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:<br/>Kryterium I:	Cena (C) 60%<br/>Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A)	10%<br/>Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%<br/>Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10% <br/>1)	W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Cena oferty najniższej<br/>---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty<br/>Cena oferty badanej<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.<br/>2)	W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>czas podstawienia	Liczba punktów<br/>Do 60 minut	10 punktów<br/>61-75 minut	5 punktów<br/>76-90 minut	1 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.<br/>3)	W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Rok produkcji pojazdu samochodowego	Liczba punktów<br/>2014 r. – 2015 r.	5 punktów<br/>2016 r. – 2017 r. 10 punktów<br/>2018 r. - 2019 r.	15 punktów<br/>2020 r. – 2021 r. 20 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2014 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2014 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2014 roku.<br/>4)	W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:<br/>Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów<br/>Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów<br/><br/>2.	Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu samochodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klimatyzacja w pojeździe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się w Krakowie i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniowi opieki w czasie dowożenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7.4 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.4 <br/>do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych <br/>w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ:<br/>Kryterium I:	Cena (C) 60%<br/>Kryterium II: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (A)	10%<br/>Kryterium III: Rok produkcji pojazdu samochodowego (R) 20%<br/>Kryterium IV: Klimatyzacja w pojeździe (K) 10% <br/>1)	W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Cena oferty najniższej<br/>---------------------------- x 60 pkt. = ilość punktów dla danej oferty<br/>Cena oferty badanej<br/>Maksymalnie można uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.<br/>2)	W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>czas podstawienia	Liczba punktów<br/>Do 60 minut	10 punktów<br/>61-75 minut	5 punktów<br/>76-90 minut	1 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 10 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii nie może być dłuższy niż 90 minut od zgłoszenia (w przypadku zaoferowania czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii dłuższego niż 90 minut, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najdłuższy czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii tj. 90 minut od zgłoszenia.<br/>3)	W kryterium III liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Rok produkcji pojazdu samochodowego	Liczba punktów<br/>2014 r. – 2015 r.	5 punktów<br/>2016 r. – 2017 r. 10 punktów<br/>2018 r. - 2019 r.	15 punktów<br/>2020 r. – 2021 r. 20 punktów<br/>Maksymalnie można uzyskać 20 pkt w niniejszym kryterium. Zaoferowany pojazd nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2014 roku (w przypadku zaoferowania pojazdu wyprodukowanego przed 2014 rokiem, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp). W przypadku nie wypełnienia (nie wskazania) przez wykonawcę <br/>w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) rocznika produkcji pojazdu, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował najstarszy dopuszczalny pojazd, tj. wyprodukowany w 2014 roku.<br/>4)	W kryterium IV liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczana w następujący sposób:<br/>Sprawna klimatyzacja TAK – 10 punktów<br/>Sprawna klimatyzacja NIE – 0 punktów<br/><br/>2.	Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+A+R+K<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji pojazdu samochodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Klimatyzacja w pojeździe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące;<br/><br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Dla Części 1, 2, 3, 4: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.) adekwatnie do oferowanego pojazdu.<br/>Dokumenty, o których mowa powyżej, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte. <br/>Uwaga: w sytuacji gdy czas obowiązywania licencji/zezwoleń, o których mowa powyżej, jest krótszy niż termin realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ich ciągłości przez cały okres objęty zamówieniem. <br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: <br/><br/>a) wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował: <br/><br/>•	Dla Części 1: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym po 2013 roku (minimum 2014 rok produkcji), posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 3, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia;<br/>•	Dla Części 2: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym po 2013 roku (minimum 2014 rok produkcji), posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, oznakowanym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.), przystosowanym do przewożenia osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (co zostanie poświadczone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym), tj. wyposażonymi w odpowiedni atestowany sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku inwalidzkim, (tj. np. winda, rampa, podjazd) oraz zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci i wózków, o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna oraz 2 osób na wózkach inwalidzkich) co najmniej 2,<br/>•	Dla Części 3: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym po 2013 roku (minimum 2014 rok produkcji), posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 12, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia;<br/>•	Dla Części 4: co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem samochodowym wyprodukowanym po 2013 roku (minimum 2014 rok produkcji), posiadającym aktualne badanie techniczne, w stanie technicznym nie budzącym zastrzeżeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia – tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), dopuszczonym do ruchu, spełniającym wymagania określone przepisami prawa, o liczbie miejsc siedzących (poza miejscem kierowcy i opiekuna) co najmniej 1, który będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia; <br/><br/>b) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami: <br/>Dla Części 1, 2, 3, 4: co najmniej jedną osobą (kierowcą) posiadającą aktualne prawo jazdy uprawniające do prowadzenia pojazdu, którym będzie realizowane zamówienie; data nabycia uprawnień do prowadzenia pojazdu nie może być krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia składania ofert oraz co najmniej jedną osobą (opiekunem) posiadającym udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. <br/>2.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których <br/>te zdolności są wymagane.<br/>4.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>5.	W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów <br/>na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający będzie żądać dokumentów, które określają <br/>w szczególności: <br/>a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 <br/>i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, <br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ)<br/>b)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/><br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ww. oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2.	Przed udzieleniem zamówienia zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.<br/>1).	Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu:<br/>a)	aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.) lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP, o której mowa w ustawie<br/> z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 919 <br/>z późn. zm.) adekwatnie do oferowanego pojazdu. Dokumenty, o których mowa powyżej, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte. <br/>b)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy <br/>w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wzór wykazu stanowi załącznik nr do 5 SWZ;<br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/> w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz OFERTA –<br/>załącznik nr 1 do SWZ,(w przypadku składania ofert na kilka części formularz oferty należy<br/>złożyć dla każdej części oddzielnie) 2) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący<br/>oświadczenie, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: a)<br/>wykonawcy b) każdegoze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz<br/>każdego zewspólników spółki cywilnej; c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby<br/>którychpowołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz<br/>przesłanekwykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art.<br/>109 ust. 1pkt 4 ustawyPzp.3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które<br/>wykonawcabędzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie<br/>z art. 118ust. 3ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania<br/>mudo dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotoweśrodki<br/>dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzpzobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 3 do SWZ, musipotwierdzać, że<br/>stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasobygwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności: a) zakresdostępnych wykonawcy<br/>zasobów podmiotu udostępniającego zasoby ;b) sposób i okresudostępnienia wykonawcy i<br/>wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego tezasoby przy wykonywaniu<br/>zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje robotybudowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).Upoważnienie<br/>osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentówdołączonych do oferty.<br/>Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentustwierdzającego status<br/>prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosownepełnomocnictwo w formie oryginału<br/>lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione doreprezentowania wykonawcy/ów<br/>ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Wprzypadku składania oferty<br/>wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicymuszą ustanowić<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należydołączyć stosowne<br/>pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składaniaoświadczeń woli każdego ze<br/>wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości <br/>a)	Dla Części nr 1: 600,00 zł <br/>b)	Dla Części nr 2: 500,00 zł<br/>c)	Dla Części nr 3: 400,00 zł<br/>d)	Dla Części nr 4: 200,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania ofertywspólnej),żaden<br/>ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołujesię wykonawca w<br/>celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegaćwykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust.1ustawy Pzp.2.<br/>Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowawart. 125 ust.<br/>1ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: a) wykonawcy; b) każdego ze wspólnikówkonsorcjum (w<br/>przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej; c) podmiotów<br/>„trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ oraz przesłanek wykluczenia z<br/>postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1pkt 4<br/>.3.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio<br/>wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie<br/>wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy<br/>dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie,<br/>ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców(tzw.<br/>konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty<br/>należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania<br/>oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został określony w załącznikach nr 8.1-8.4 do SWZ, tj. wzory umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-02 17:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com