JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012928001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129280 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZELÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZELÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648273</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stefana Żeromskiego 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zelów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-425</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446341000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">446341341</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umzelow@zelow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zelow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZELÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e877faa8-eecf-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129280</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002410/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zelów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.zelow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl, e-mail: umzelow@zelow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal. Szczegółowe informacje na temat parametrów zostały określone w rozdziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zelowa. tel. 44 634 10 00, e-mail: umzelow@zelow.pl;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: : iod@zelow.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy (znak sprawy: ZPI.271.30.2021), a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, <br/>00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPI.271.30.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zelów do placówek oświatowych, wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu, w roku szkolnym 2021/2022.<br/>2. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz odwóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania.<br/>3. Dowóz uczniów do placówek oświatowych będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów do placówek oświatowych w godzinach popołudniowych.<br/>4. Dowozy wykonywane będą zgodnie z rozkładem planowanych zajęć podanym przez dyrektora każdej placówki. <br/>5.Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego standardu świadczonych usług, a biorąc pod uwagę, że przedmiotem umowy jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, zobowiązuje się przy jego wykonaniu dołożyć szczególnej staranności;<br/>6.Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a) Zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego środka transportu do dowozu uczniów niepełnosprawnych;<br/>b)Zapewnienia środka transportu sprawnego technicznie, gwarantującego pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz odpowiedniej liczby miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci, posiadającego pasy bezpieczeństwa, a dla młodszych dzieci posiadanie na wyposażeniu fotelików samochodowych;<br/>c) W części I zadania pojazd do przewozu uczniów niepełnosprawnych musi być specjalnie oznakowany i konstrukcyjnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim ( posiada specjalistyczny sprzęt tj. szyny, rampy lub windę, blokadę oraz pasy bezpieczeństwa itp.); <br/>d)W części II i III zadania pojazd do przewozu uczniów musi być oznakowany stosownie do charakteru świadczonych usług tj. że jest wykorzystywany do transportu dzieci niepełnosprawnych; pojazd nie musi być przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim<br/>e)Zapewnienia środka transportu posiadającego aktualne ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu;<br/>f)Utrzymania w należytym porządku i czystości środka transportu; przestrzegania przepisów BHP i ppoż.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz ponosić koszty z tym związane. Wykonawca zapewni doprowadzenie uczniów przez opiekuna z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. Opiekun powinien zachować szczególne bezpieczeństwo w czasie przewozu uczniów.<br/>8.Wykonawca zapewni kierowcę posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, którym będą dowożone dzieci niepełnosprawne.<br/>9. Zamawiający stosownie do art. 95 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)<br/>a) Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących kierowanie pojazdami oraz opiekę przez cały okres trwania zamówienia;<br/>b)Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielne to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;<br/>c)Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;<br/>d)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95: w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art.. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy<br/>e)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:<br/>10. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do artykułu art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów niepełnosprawnych zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy , a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwo na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.<br/>11.Funkcje opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana , która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowana opieką. Osoba pełniąca funkcje opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych, bezpiecznego wsiadania i wysiadania do pojazdu, zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci;<br/>12. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawienia samochodów w wyznaczonym miejscu i czasie.<br/>13.Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. Jedynie dzieci objęte dowozem oraz opiekuna dowozu.<br/>14.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typ, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowane działalnością Wykonawcy;<br/>15.Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)<br/>16.W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi niezwłocznie pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania dla danej części zadania. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. <br/>17. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowywania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca;<br/>18.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty;<br/>19. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami;<br/>20.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego, szczegółowy wykaz dowożonych dzieci wraz z dokładnymi adresami i danymi kontaktowymi do rodziców/opiekunów prawnych;<br/>21.Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę poprawności realizacji usług przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m. in. obejmować sprawdzenie pojazdów, opiekunów, kierowców;<br/>22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. <br/>23. Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ;<br/>24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu usług.<br/>25.W okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych tras dowozu oraz ilości dowożonych uczniów, mogą ulec zmianie. Zmianie mogą ulec także godziny dowozu i odwozu uczniów w wyniku dokonania przez dyrektorów szkół zmiany rozkładu zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu w poszczególnych dniach tygodnia.<br/>26. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia wymienionych w ppkt 27<br/>Przedmiotem zamówienia są USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZELÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022. <br/>Część I zamówienia: Dowóz uczniów niepełnosprawnych (w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim) z terenu Gminy Zelów do III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Bełchatowie i Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Bełchatowie wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. <br/>•	Ilość dowożonych uczniów 6 (w tym jedno na wózku inwalidzkim)<br/>•	Dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz)<br/>•	Łączna długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 80,8 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do placówek </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert:<br/><br/>1)	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich znaczeniami:<br/>•	Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga 60% <br/>•	Spełnienie dodatkowego kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” – waga 40% <br/><br/>Każda z ofert otrzyma określoną liczbę punktów (O) obliczoną według wzorów:<br/>a) Kc:<br/> ilość punktów (kryterium cena) = x 60. <br/><br/>b) KA:<br/><br/>ilość punktów (kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii) = oświadczenie wykonawcy (tak = 40 punktów lub nie = 0 punktów). <br/><br/>c) O: <br/>O = (Kc x Wc) + (KA x WA) <br/><br/>Kc – liczba uzyskanych punktów badanej oferty - Kryterium cena <br/>KA – liczba uzyskanych punktów (kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii) <br/>O – liczba punktów oferty badanej. <br/>Wc - waga kryterium cena <br/>WA - waga kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”.<br/><br/>Zamawiający ogranicza czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii do dwóch możliwości: <br/>a) podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii do 40 minut od jej wystąpienia. Jeżeli Wykonawca <br/>w formularzu ofertowym dla danej części skreślić „NIE” otrzyma 40 punktów w Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii. <br/>b) niepodstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii do 40 minut od jej wystąpienia.<br/> Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym dla danej części skreślić „TAK” otrzyma 0 punktów w Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zelów do placówek oświatowych, wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu, w roku szkolnym 2021/2022.<br/>2. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz odwóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania.<br/>3. Dowóz uczniów do placówek oświatowych będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów do placówek oświatowych w godzinach popołudniowych.<br/>4. Dowozy wykonywane będą zgodnie z rozkładem planowanych zajęć podanym przez dyrektora każdej placówki. <br/>5.Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego standardu świadczonych usług, a biorąc pod uwagę, że przedmiotem umowy jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, zobowiązuje się przy jego wykonaniu dołożyć szczególnej staranności;<br/>6.Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a) Zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego środka transportu do dowozu uczniów niepełnosprawnych;<br/>b)Zapewnienia środka transportu sprawnego technicznie, gwarantującego pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz odpowiedniej liczby miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci, posiadającego pasy bezpieczeństwa, a dla młodszych dzieci posiadanie na wyposażeniu fotelików samochodowych;<br/>c) W części I zadania pojazd do przewozu uczniów niepełnosprawnych musi być specjalnie oznakowany i konstrukcyjnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim ( posiada specjalistyczny sprzęt tj. szyny, rampy lub windę, blokadę oraz pasy bezpieczeństwa itp.); <br/>d)W części II i III zadania pojazd do przewozu uczniów musi być oznakowany stosownie do charakteru świadczonych usług tj. że jest wykorzystywany do transportu dzieci niepełnosprawnych; pojazd nie musi być przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim<br/>e)Zapewnienia środka transportu posiadającego aktualne ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu;<br/>f)Utrzymania w należytym porządku i czystości środka transportu; przestrzegania przepisów BHP i ppoż.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz ponosić koszty z tym związane. Wykonawca zapewni doprowadzenie uczniów przez opiekuna z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. Opiekun powinien zachować szczególne bezpieczeństwo w czasie przewozu uczniów.<br/>8.Wykonawca zapewni kierowcę posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, którym będą dowożone dzieci niepełnosprawne.<br/>9. Zamawiający stosownie do art. 95 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)<br/>a) Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących kierowanie pojazdami oraz opiekę przez cały okres trwania zamówienia;<br/>b)Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielne to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;<br/>c)Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;<br/>d)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95: w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art.. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy<br/>e)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:<br/>10. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do artykułu art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów niepełnosprawnych zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy , a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwo na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.<br/>11.Funkcje opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana , która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowana opieką. Osoba pełniąca funkcje opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych, bezpiecznego wsiadania i wysiadania do pojazdu, zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci;<br/>12. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawienia samochodów w wyznaczonym miejscu i czasie.<br/>13.Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. Jedynie dzieci objęte dowozem oraz opiekuna dowozu.<br/>14.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typ, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowane działalnością Wykonawcy;<br/>15.Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)<br/>16.W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi niezwłocznie pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania dla danej części zadania. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. <br/>17. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowywania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca;<br/>18.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty;<br/>19. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami;<br/>20.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego, szczegółowy wykaz dowożonych dzieci wraz z dokładnymi adresami i danymi kontaktowymi do rodziców/opiekunów prawnych;<br/>21.Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę poprawności realizacji usług przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m. in. obejmować sprawdzenie pojazdów, opiekunów, kierowców;<br/>22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. <br/>23. Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ;<br/>24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu usług.<br/>25.W okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych tras dowozu oraz ilości dowożonych uczniów, mogą ulec zmianie. Zmianie mogą ulec także godziny dowozu i odwozu uczniów w wyniku dokonania przez dyrektorów szkół zmiany rozkładu zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu w poszczególnych dniach tygodnia.<br/>26. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia wymienionych w ppkt 27<br/>Przedmiotem zamówienia są USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZELÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022.<br/>Część II: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zelów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie i Centrum Edukacyjno- Rehabilitacyjnego „Szansa” w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.<br/>•	Ilość dowożonych uczniów 3 <br/>•	Dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz)<br/>•	Łączna długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 106,4 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do placówek </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert:<br/><br/>1)	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich znaczeniami:<br/>•	Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga 60% <br/>•	Spełnienie dodatkowego kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” – waga 40% <br/><br/>Każda z ofert otrzyma określoną liczbę punktów (O) obliczoną według wzorów:<br/>a) Kc:<br/> ilość punktów (kryterium cena) = x 60. <br/><br/>b) KA:<br/><br/>ilość punktów (kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii) = oświadczenie wykonawcy (tak = 40 punktów lub nie = 0 punktów). <br/><br/>c) O: <br/>O = (Kc x Wc) + (KA x WA) <br/><br/>Kc – liczba uzyskanych punktów badanej oferty - Kryterium cena <br/>KA – liczba uzyskanych punktów (kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii) <br/>O – liczba punktów oferty badanej. <br/>Wc - waga kryterium cena <br/>WA - waga kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”.<br/><br/>Zamawiający ogranicza czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii do dwóch możliwości: <br/>a) podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii do 40 minut od jej wystąpienia. Jeżeli Wykonawca <br/>w formularzu ofertowym dla danej części skreślić „NIE” otrzyma 40 punktów w Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii. <br/>b) niepodstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii do 40 minut od jej wystąpienia.<br/> Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym dla danej części skreślić „TAK” otrzyma 0 punktów w Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zelów do placówek oświatowych, wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu, w roku szkolnym 2021/2022.<br/>2. Za dowóz rozumie się dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz odwóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania.<br/>3. Dowóz uczniów do placówek oświatowych będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów do placówek oświatowych w godzinach popołudniowych.<br/>4. Dowozy wykonywane będą zgodnie z rozkładem planowanych zajęć podanym przez dyrektora każdej placówki. <br/>5.Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego standardu świadczonych usług, a biorąc pod uwagę, że przedmiotem umowy jest dowóz uczniów niepełnosprawnych, zobowiązuje się przy jego wykonaniu dołożyć szczególnej staranności;<br/>6.Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>a) Zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego środka transportu do dowozu uczniów niepełnosprawnych;<br/>b)Zapewnienia środka transportu sprawnego technicznie, gwarantującego pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz odpowiedniej liczby miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych dzieci, posiadającego pasy bezpieczeństwa, a dla młodszych dzieci posiadanie na wyposażeniu fotelików samochodowych;<br/>c) W części I zadania pojazd do przewozu uczniów niepełnosprawnych musi być specjalnie oznakowany i konstrukcyjnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim ( posiada specjalistyczny sprzęt tj. szyny, rampy lub windę, blokadę oraz pasy bezpieczeństwa itp.); <br/>d)W części II i III zadania pojazd do przewozu uczniów musi być oznakowany stosownie do charakteru świadczonych usług tj. że jest wykorzystywany do transportu dzieci niepełnosprawnych; pojazd nie musi być przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim<br/>e)Zapewnienia środka transportu posiadającego aktualne ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu;<br/>f)Utrzymania w należytym porządku i czystości środka transportu; przestrzegania przepisów BHP i ppoż.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz ponosić koszty z tym związane. Wykonawca zapewni doprowadzenie uczniów przez opiekuna z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. Opiekun powinien zachować szczególne bezpieczeństwo w czasie przewozu uczniów.<br/>8.Wykonawca zapewni kierowcę posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, którym będą dowożone dzieci niepełnosprawne.<br/>9. Zamawiający stosownie do art. 95 Ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)<br/>a) Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących kierowanie pojazdami oraz opiekę przez cały okres trwania zamówienia;<br/>b)Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielne to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;<br/>c)Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania;<br/>d)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95: w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art.. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy<br/>e)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95:<br/>10. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do artykułu art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniu przestępczości na tle seksualnym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 152) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun i kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż: - osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów niepełnosprawnych zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane, - Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy , a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwo na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.<br/>11.Funkcje opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, niekarana , która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej i cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowana opieką. Osoba pełniąca funkcje opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych, bezpiecznego wsiadania i wysiadania do pojazdu, zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci;<br/>12. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawienia samochodów w wyznaczonym miejscu i czasie.<br/>13.Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. Jedynie dzieci objęte dowozem oraz opiekuna dowozu.<br/>14.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typ, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowane działalnością Wykonawcy;<br/>15.Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)<br/>16.W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi niezwłocznie pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania dla danej części zadania. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. <br/>17. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowywania ofert, w szczególności może sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca;<br/>18.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty;<br/>19. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami;<br/>20.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego, szczegółowy wykaz dowożonych dzieci wraz z dokładnymi adresami i danymi kontaktowymi do rodziców/opiekunów prawnych;<br/>21.Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę poprawności realizacji usług przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m. in. obejmować sprawdzenie pojazdów, opiekunów, kierowców;<br/>22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy. <br/>23. Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ;<br/>24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu usług.<br/>25.W okresie obowiązywania umowy wykaz planowanych tras dowozu oraz ilości dowożonych uczniów, mogą ulec zmianie. Zmianie mogą ulec także godziny dowozu i odwozu uczniów w wyniku dokonania przez dyrektorów szkół zmiany rozkładu zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu w poszczególnych dniach tygodnia.<br/>26. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia wymienionych w ppkt 27<br/>Przedmiotem zamówienia są USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE DOWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZELÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2021/2022. <br/>Część III: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zelów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Łasku wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. <br/>•	Ilość dowożonych uczniów 1 <br/>•	Dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz)<br/>•	Łączna długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 34 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni uczęszczania uczniów do placówek </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert:<br/><br/>1)	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich znaczeniami:<br/>•	Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia – waga 60% <br/>•	Spełnienie dodatkowego kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii” – waga 40% <br/><br/>Każda z ofert otrzyma określoną liczbę punktów (O) obliczoną według wzorów:<br/>a) Kc:<br/> ilość punktów (kryterium cena) = x 60. <br/><br/>b) KA:<br/><br/>ilość punktów (kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii) = oświadczenie wykonawcy (tak = 40 punktów lub nie = 0 punktów). <br/><br/>c) O: <br/>O = (Kc x Wc) + (KA x WA) <br/><br/>Kc – liczba uzyskanych punktów badanej oferty - Kryterium cena <br/>KA – liczba uzyskanych punktów (kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii) <br/>O – liczba punktów oferty badanej. <br/>Wc - waga kryterium cena <br/>WA - waga kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii”.<br/><br/>Zamawiający ogranicza czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii do dwóch możliwości: <br/>a) podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii do 40 minut od jej wystąpienia. Jeżeli Wykonawca <br/>w formularzu ofertowym dla danej części skreślić „NIE” otrzyma 40 punktów w Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii. <br/>b) niepodstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii do 40 minut od jej wystąpienia.<br/> Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym dla danej części skreślić „TAK” otrzyma 0 punktów w Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca dla każdej z części (I, II, III) wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydana przed dniem 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.) lub zezwolenia na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego po dniu 15.08.2013 r. na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 r. ustanawiającym wspólne zasady wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.<br/>a)	posiadanie doświadczenia – dla każdej z części (I, II, III) warunek będzie potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie uczniów do placówek oświatowych o wartości min. 50 000,00 zł. <br/>Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.<br/>b)	wykonawca powinien dysponować następującym potencjałem technicznym - wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia środkiem transportu przeznaczonym i dostosowanym do przewozu uczniów niepełnosprawnych, posiadającym pasy bezpieczeństwa, a dla młodszych dzieci posiadanie na wyposażeniu fotelików samochodowych, dla każdej z części z osobna:•	Część I: pojazd powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózku inwalidzkim; powinien posiadać minimum 6 miejsc siedzących (w tym jedno dziecko na wózku inwalidzkim), nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna.<br/>Wykonawca dla każdej z części (I,II,III) będzie dysponował odpowiednim pojazdem zastępczym posiadającym ważne badanie techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, by w razie awarii właściwego pojazdu zapewnić prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: -odpowiednie pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy)-zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy)-oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)stanowiący załącznik nr 7 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.<br/>4.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem " Formularza do złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku"dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-05</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com