JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013076201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130762 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BABOSZEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy Baboszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378054</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warszawska 9A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Baboszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">236611091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">236611071</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@gminababoszewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gminababoszewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2655526f-f039-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00130762</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002016/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2021/2022: cz.1. dowóz do SP Polesie i SP Sarbiewo; cz.2. dowóz do SP Krajkowo.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020, poz.344), za pośrednictwem platformy zakupowej, pod adresem: https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl<br/><br/>2.Dopuszczalna jest również komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami:<br/>1) pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: zp@gminababoszewo.pl podając numer sprawy ZP.271.1.8.2021. W przypadku komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet, <br/>2) komputer klasy PC lub MAC <br/> Dla systemu Windows niezbędne jest oprogramowanie w wersji 32 oraz 64 bitowej które znajduje się w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 -> Windows x86 Offline oraz Windowsx64<br/>Dla systemu Mac należy wybrać Java SE Development Kit 8u202 -> Mac OS X x64<br/><br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, <br/>Poniżej ścieżki dostępu dla najpopularniejszych przeglądarek:<br/>Internet Explorer 11 – opcje internetowe -> zawartość -> certyfikaty<br/>Google Chrome – ustawienia -> prywatność i bezpieczeństwo -> bezpieczeństwo -> zarządzaj certyfikatami<br/>Firefox – opcje -> prywatność i bezpieczeństwo -> wyświetl certyfikaty <br/>Prawidłowo skojarzony certyfikat powinien się wyświetlić w zakładce: „osobisty” na przeglądarkach Internet Explorer 11 i Google Chrome „użytkownik” na przeglądarce Firefox. Gdyby nie był on widoczny należy skontaktować się z wystawcą certyfikatu i poprosić o pomoc przy skojarzeniu certyfikatu z przeglądarką. Skojarzenie podpisu z przeglądarką nie dotyczy komputerów typu Mac (tutaj system nie wymaga skojarzenia z przeglądarką). Na komputerach typu Mac może być konieczne zainstalowanie dodatkowego oprogramowania: Dodatkowe oprogramowanie dla Mac<br/><br/>4) zainstalowanie oprogramowania Java które można pobrać z oficjalnej strony Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase8-archive-downloads.html<br/>Alternatywą dla oprogramowania Java od firmy Oracle jest JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, jest ona dostępna na stronie: https://adoptopenjdk.net.<br/> Po instalacji oprogramowania Java należy uruchomić ponownie przeglądarkę.<br/>	<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, <br/><br/>2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, pełnomocnictwa - sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.).<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf <br/><br/>3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na platformie zakupowej eZamawiający.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:<br/> 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Baboszewo <br/> (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo. <br/> Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo lub drogą e-mailową pod adresem: urzad@gminababoszewo.pl <br/> 2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się <br/> kontaktować pod adresem e-mail: iod@gminababoszewo.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej uPzp).<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Brodeckiego w Polesiu i Szkoły <br/> Podstawowej im. ks. Macieja Kazimierza Sarbiewskiego w Sarbiewie. <br/>III. Prognozowana ilość kilometrów w poszczególnych miesiącach bez uwzględnienia<br/> wyjazdów okazjonalnych związanych z zawodami sportowymi, zmianą tras z powodu objazdów i innymi okolicznościami). <br/><br/>1) wrzesień 2021 r. ( 21dni x 227 km) = 4767 km<br/>2) październik 2021 r. ( 21 dni x 227 km) = 4 767 km<br/>3) listopad 2021 r. ( 21 dni x 227 km) = 4767 km<br/>4) grudzień 2021 r. (16 dni 227 km) = 3632 km<br/>5) styczeń 2022 r. (18 dni x 227 km) = 4086 km<br/>6) luty 2022 r. (11 dni x 227 km) = 2497 km<br/>7) marzec 2022 r. ( 23 dni x 227 km) = 5221 km<br/>8) kwiecień 2022 r. ( 17 dni x 227 km) = 3 859 km<br/>9) maj 2022 r. ( 20 dni x 227 km) = 4 540 km<br/> 10) czerwiec 2022 r. (18 dni x 227 km) = 4086 km<br/> ____________________________________________<br/> Razem: 186 dni x 227 km = 42 222 km<br/><br/> Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia określonej wyżej dziennej i miesięcznej ilości kilometrów. Zmniejszenie może wynikać z rezygnacji lub skrócenia tras w szczególności z powodu strajków, trudnych warunków atmosferycznych, pandemii lub innych przerw w nauce.<br/>Zwiększenie ilości kilometrów może być spowodowane dodatkowymi wyjazdami okazjonalnymi np. na zawody sportowe i inne imprezy organizowane przez szkołę oraz inne nieprzewidziane okoliczności powodujące wydłużenie trasy np. konieczne objazdy.<br/>Zwiększenie ilości przejechanych kilometrów w okresie realizacji zamówienia nie może przekraczać 10% ilości określonej odpowiednio w pkt III. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Kryterium cena (Lcena)<br/>Oferta o najniższej cenie otrzymuje 60 punktów, a pozostałe oferty wg wzoru:<br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru<br/> Cn<br/>	Lcena = ----------- x60<br/> Cb	<br/><br/>Lcena– liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 60 – waga kryterium <br/> W powyższym kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 60.<br/> 2)Kryterium czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (Lczas)<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony w pełnych minutach) w razie awarii należy podać w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy.<br/> Oferta z najkrótszym czasem podstawienia pojazdu zastępczego otrzymuje 40 punktów, a pozostałe oferty wg. wzoru:<br/><br/>CzasMIN<br/>	Lczas = ----------- x 40<br/> Czas B	<br/><br/>Lczas – liczba punktów w kryterium „czas podstawiania pojazdu zastępczego w razie awarii”<br/>CzasMIN – najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>CzasB – czas podstawienia pojazdu zastępczego oferty badanej<br/>40 – waga kryterium <br/>UWAGA! <br/>Wykonawca w swojej ofercie wskaże miejscowość garażowania/bazy transportowej i oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii autobusu szkolnego. Zamawiający nie stawia wymogu, aby pojazd zastępczy był barwy pomarańczowej. Liczba miejsc siedzących w pojeździe zastępczym nie może być mniejsza niż 42. Minimalny czas podstawienia pojazdu 15 min. Maksymalny czas podstawienia pojazdu wynosi 60 minut.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu krótszego niż 15 min. Zamawiający do obliczenia przyjmie czas 15 minut.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 2c) uPzp.<br/>Zamawiający, może odrzucić również ofertę w przypadku, gdy zaoferowany w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego jest nie dłuższy niż 60 minut, ale jest niemożliwy do zrealizowania. Zamawiający uzna, że wskazany w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego jest niemożliwy do zrealizowania wówczas, gdy odległość od miejscowości garażowania wskazanego w ofercie do najbliższej szkoły, dla której mają być świadczone usługi dowozu dzieci przekracza minimalny czas dojazdu wyznaczony najszybszą trasą na stronie https://www.google.pl/maps<br/>W powyższym kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość (sumę) punktów w ramach wyżej wymienionych kryteriów.<br/> Łączna punktacja zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>P = Lcena + Lczas <br/>P	– łączna punktacja<br/>Lcena	– punkty przyznane ofercie w kryterium cena<br/>Lczas – punkty przyznane ofercie kryterium czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii <br/>W przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców po dokonaniu obliczenia otrzyma tę samą liczbę punktów Zamawiający wybiera jako najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.<br/>Kryterium oceny ofert nie podlega zmianie w toku postępowania. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość (sumę) punktów w ramach ww. kryteriów. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Chojnackiego <br/> w Krajkowie.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)dowożenie dzieci szkolnych z miejscowości Dramin (gm. Baboszewo) do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Chojnackiego w Krajkowie (gm. Raciąż).<br/> Od poniedziałku do piątku (uczniowie oddziału przedszkolnego i klas I-VIII)<br/> Godzina przyjazdu do szkoły w Krajkowie: 7.45 - 7.50<br/><br/>2)odwożenie dzieci po zajęciach lekcyjnych ze Szkoły Podstawowej w Krajkowie do miejscowości Dramin. <br/> Godzina odjazdu autobusu ze Szkoły w Krajkowie:<br/> - poniedziałek (uczniowie kl. IV-VIII) - 15.30<br/> - od wtorku do piątku (uczniowie kl. IV-VIII) – 14.35 <br/><br/>Przewóz uczniów odbywać się będzie z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych przerw w nauce.<br/>Dzienna trasa Dramin - Krajkowo oraz Krajkowo - Dramin wynosi 8 km.<br/>w tym:<br/>- dowóz - 1 kurs x 4 km<br/>- odwóz – 1kurs x 4 km<br/><br/>Prognozowana ilość dni dowozu uczniów w poszczególnych miesiącach: <br/>1) wrzesień 2021 r. - 22dni<br/>2) październik 2021 r. - 21 dni<br/>3) listopad 2021 r. – 19 dni <br/>4) grudzień 2021 r. – 16 dni <br/>5) styczeń 2022 r. - 18 dni <br/>6) luty 2022 r. - 11 dni <br/>7) marzec 2022 r. - 23 dni <br/>8) kwiecień 2022 r. - 17 dni <br/>9) maj 2022 r. - 16 dni<br/> 10) czerwiec 2022 r. – 16 dni<br/> ____________________________________________<br/> Razem: 179 dni <br/><br/>Liczba uczniów dowożonych z miejscowości Dramin do Szkoły Podstawowej w Krajkowie – 12. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Kryterium cena (Lcena)<br/>Oferta o najniższej cenie otrzymuje 60 punktów, a pozostałe oferty wg wzoru:<br/>Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru<br/> Cn<br/>	Lcena = ----------- x60<br/> Cb	<br/><br/>Lcena– liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny<br/>Cn – cena brutto oferty najniższej spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/> 60 – waga kryterium <br/> W powyższym kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 60.<br/> 2)Kryterium czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii (Lczas)<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony w pełnych minutach) w razie awarii należy podać w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy.<br/> Oferta z najkrótszym czasem podstawienia pojazdu zastępczego otrzymuje 40 punktów, a pozostałe oferty wg. wzoru:<br/><br/>CzasMIN<br/>	Lczas = ----------- x 40<br/> Czas B	<br/><br/>Lczas – liczba punktów w kryterium „czas podstawiania pojazdu zastępczego w razie awarii”<br/>CzasMIN – najkrótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>CzasB – czas podstawienia pojazdu zastępczego oferty badanej<br/>40 – waga kryterium <br/>UWAGA! <br/>Wykonawca w swojej ofercie wskaże miejscowość garażowania/bazy transportowej i oferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii autobusu szkolnego. Zamawiający nie stawia wymogu, aby pojazd zastępczy był barwy pomarańczowej. Liczba miejsc siedzących w pojeździe zastępczym nie może być mniejsza niż 42. Minimalny czas podstawienia pojazdu 15 min. Maksymalny czas podstawienia pojazdu wynosi 60 minut.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu krótszego niż 15 min. Zamawiający do obliczenia przyjmie czas 15 minut.<br/>W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.226 ust.1 pkt 2c) uPzp.<br/>Zamawiający, może odrzucić również ofertę w przypadku, gdy zaoferowany w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego jest nie dłuższy niż 60 minut, ale jest niemożliwy do zrealizowania. Zamawiający uzna, że wskazany w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego jest niemożliwy do zrealizowania wówczas, gdy odległość od miejscowości garażowania wskazanego w ofercie do najbliższej szkoły, dla której mają być świadczone usługi dowozu dzieci przekracza minimalny czas dojazdu wyznaczony najszybszą trasą na stronie https://www.google.pl/maps<br/>W powyższym kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 40.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość (sumę) punktów w ramach wyżej wymienionych kryteriów.<br/> Łączna punktacja zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>P = Lcena + Lczas <br/>P	– łączna punktacja<br/>Lcena	– punkty przyznane ofercie w kryterium cena<br/>Lczas – punkty przyznane ofercie kryterium czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii <br/>W przypadku gdy dwóch lub więcej Wykonawców po dokonaniu obliczenia otrzyma tę samą liczbę punktów Zamawiający wybiera jako najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.<br/>Kryterium oceny ofert nie podlega zmianie w toku postępowania. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość (sumę) punktów w ramach ww. kryteriów. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże, że posiada:<br/><br/>a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021 poz.919), <br/><br/>b) zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z art.18 ust.1 pkt 1a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2021 poz.919) <br/><br/> Warunek posiadania uprawnień, o których mowa w pkt 2) dotyczy Wykonawców <br/>składających ofertę na część pierwszą i/lub część drugą zamówienia. <br/><br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a) Wykonawca składający ofertę cześć pierwszą lub na dwie części zamówienia (część pierwszą i część drugą) spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 zł. <br/>b) Wykonawca składający ofertę tylko na część drugą zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 50 000,00 zł. <br/>	<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie drogowym osób, przez okres co najmniej 10 miesięcy i o wartości:<br/>a) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (z pod. VAT) ), jeżeli Wykonawca składa ofertę na część pierwszą zamówienia lub na dwie części zamówienia (część pierwszą i cześć drugą),<br/>b) nie mniejszej niż 20 000 zł brutto ( z pod. VAT), jeżeli wykonawca składa ofertę tylko część drugą zamówienia.<br/>UWAGA: do okresu wykonywania usługi transportu drogowego osób wlicza się wszelkie przerwy w świadczeniu usługi spowodowane czynnikami natury o obiektywnej w szczególności przez COVID -19.<br/>2) dysponuje osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą/posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania autobusami:<br/>a) co najmniej dwoma osobami, jeżeli Wykonawca składa ofertę na część pierwszą zamówienia lub na dwie części zamówienia (część 1 i część 2 zamówienia).<br/>b)co najmniej jedną osobą, jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko na część drugą zamówienia.<br/>3) dysponuje autobusami przeznaczonymi do przewozu dzieci szkolnych:<br/><br/>a)jeżeli wykonawca składa ofertę na część pierwszą lub na dwie części zamówienia (cz. 1 i cz. 2)) zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej trzema autobusami, w tym dwoma autobusami do przewozu dzieci i jednym rezerwowym, podstawianym w czasie od 15 do 60 minut w przypadku awarii lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą jazdę autobusu przewożącego dzieci.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie trzema autobusami spełniającymi wymagania:<br/>- określone w §22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016.poz. 2022), <br/>-barwy pomarańczowej, oznaczone z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisem barwy czarnej "autobus szkolny" - zgodnie z art.2 pkt.41a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021 poz.450),<br/>-dysponującymi min. 42 miejscami siedzącymi + jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim.<br/> - sprawnymi technicznie, z aktualnymi badaniami technicznymi,<br/> - ubezpieczonymi w zakresie OC i NW,<br/> - wyprodukowanymi nie wcześniej jak w 2000 roku. <br/> lub <br/>dwoma autobusami spełniającymi wyżej wymienione wymagania i jednym autobusem zastępczym podstawianym w czasie od 15 do 60 minut w przypadku awarii lub innych okoliczności <br/>uniemożliwiających dalszą jazdę autobusu przewożącego dzieci, dysponującym min. 42 miejscami siedzącymi (bez wymogu barwy pomarańczowej i bez wymogu miejsca dla osoby na wózku inwalidzkim). <br/>c)jeżeli wykonawca składa ofertę wyłącznie na część 2 (drugą) zamówienia zobowiązany jest wykazać, że dysponuje 1 autobusem lub busem z minimum 14 miejscami siedzącymi (min.12+opiekun+kierowca), sprawnym technicznie, z aktualnymi badaniami technicznymi, ubezpieczonym w zakresie OC i NW, wyprodukowanym nie później jak w 2000 roku.<br/>Zamawiający nie wymaga, aby autobus/bus był barwy pomarańczowej i posiadał miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, – wzór załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/>3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/>4)odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub <br/>ewidencji; <br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa:<br/> - zamiast zaświadczeń, o którym mowa w pkt 8.1.1. pkt 2 i pkt 3), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>Dokument lub dokumenty wystawiony/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.<br/>-zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 8.1.1. pkt 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument lub dokumenty wystawiony/wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Oświadczenia sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/> 1)	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, <br/>na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór załącznik nr 5 do SWZ;<br/> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami w wykazie należy wskazać usługi, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/> 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie autobusami szkolnymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/> 4) Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wzór załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust.1 pkt 5, 7-10 uPzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. <br/><br/>8.2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/><br/>8.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie wymagane <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w postaci elektronicznej z podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym, złożonym przez mocodawcę lub notariusza. Pełnomocnictwo winno potwierdzać istnienie umocowania do dokonania danej czynności na dzień jej dokonania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca składający ofertę na część pierwszą zamówienia lub dwie części zamówienia (część pierwszą i część drugą) zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych);<br/>Wykonawca składający ofertę tylko na część 2 zamówienia nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. <br/><br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/><br/>4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Płońsku O/Baboszewo nr rachunku 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004. z dopiskiem "Wadium - nr postępowania ZP.271.1.8.2021”<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).<br/><br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Zamawiającego określone w art. 98 ust 6 uPzp;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Baboszewo, ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo.<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/> Zamawiający uzna również za skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wystawionej tylko na lidera wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (lidera konsorcjum). <br/>8)	musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.<br/> Zamawiający nie dopuszcza wadium w postaci cyfrowego odwzorowania poręczenia lub gwarancji podpisanego przez wykonawcę.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1)	pieniężnej – nie jest wymagane załączenie do oferty dowodu dokonania przelewu,<br/>2)	poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>a) warunek dotyczący uprawnień osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub zawodowej i zrealizuje czynności, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>b) warunek dotyczący doświadczenia jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie drogowym osób, przez okres co najmniej 10 miesięcy i o wartości:<br/>a) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (z pod. VAT) ), jeżeli Wykonawca składa ofertę na część pierwszą zamówienia lub na dwie części zamówienia (część pierwszą i cześć drugą),<br/>b) nie mniejszej niż 20 000 zł brutto ( z pod. VAT), jeżeli wykonawca składa ofertę tylko część drugą zamówienia.<br/>4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp -wzór zał. nr 2 do SWZ oraz oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy dot. podstaw wykluczenia z postępowania, w zakresie art. 108 ust.1 oraz 109 ust. 1 pkt 5,7-10 uPzp, składa każdy z wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewiduje następujące przypadki zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: <br/>1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT,<br/>2) zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego umowy tj. zmiana prognozowanej ilości kilometrów w zakresie dowozu dzieci do szkół. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości przejechanych kilometrów, a łączna wartość zmian wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego umowy jest mniejsza od 10% <br/>3) okresu realizacji umowy, <br/>Strony dopuszczają zamianę postanowień zawartej umowy dotyczącej okresu realizacji w oko-licznościach niezależnych od Stron, w szczególności przerw w nauce spowodowanych zawieszeniem zajęć z powodów epidemicznych. W przypadku przerw w świadczeniu usługi z powodów epidemicznych trwającą co najmniej 3 miesiące, Strony mogą przedłużyć umowę na dotychczasowych warunkach na następny okres tj. rok szkolny 2022/2023. <br/>3.Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia może zastąpić nowy wykonawca powstały w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,<br/>4. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena -60% <br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii - 40%</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com