JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/0013702101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137021 z dnia 2021-08-04</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa (Część 1-6) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miasta Krakowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 357116163</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Centralna 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-586</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa (Część 1-6) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1a0550fe-f122-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00137021</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000711/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.90 Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach programu budowy chodników – Truskawkowa</p> <p class="mb-0">1.3.95 Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach programu budowy chodników – Ul. Isep od przystanku przy ul. Wiklinowej do ul. Cuplowej</p> <p class="mb-0">1.3.101 Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach programu budowy chodników – ul. Mała Góra (strona zachodnia ulicy)</p> <p class="mb-0">1.3.107 Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach programu budowy chodników – ul. Matematyków Krakowskich na odcinku od OSP Zbydniowice do granic Miasta (projekt)</p> <p class="mb-0">1.3.109 Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach programu budowy chodników – ul. Łutnia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-18-vii-2021 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal, sekretariat@zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,<br/>b) Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z<br/>ofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP<br/>oraz udostępnionego przez MiniPortal – Formularz do komunikacji),<br/>c) Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. c) lub za pośrednictwem e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości,<br/>d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,<br/>e) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca<br/>musi dysponować profilem zaufanym, który jest środkiem identyfikacji elektronicznej, umożliwiający<br/>złożenie podpisu zaufanego. Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie<br/>identyfikują jego posiadacza w usługach podmiotów publicznych. Profil zaufany można założyć na<br/>stronie https://pz.gov.pl/pz/index ,<br/>f) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem, posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza<br/>prawdziwość danych posiadacza. Ponadto do używania podpisu z wykorzystaniem e-dowodu<br/>konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych,<br/>g) W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących<br/>korespondencji zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/><br/>Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: <br/><br/>•	administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, centrala tel. +48 (12) 616 7000, fax: +48 (12) 616 7417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl , <br/>•	inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek Marmon, e-mail: iod@zdmk.krakow.pl ,<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6), prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji,<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, <br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>•	posiada Pani/Pan: <br/><br/>-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, <br/>-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,<br/>-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,<br/>-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu: <br/><br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>Informacja:<br/><br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/><br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">18/VII/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na sześć części: Część 1: ul. Matematyków Krakowskich na odcinku od OSP Zbydniowice do granic Miasta,<br/><br/>b)	Zamawiający w zakresie Części 1 opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/><br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>•	Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 9 do SWZ,<br/><br/>c)	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy dla Części 1: <br/><br/>•	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,<br/>•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. <br/><br/>Oferty dla Części 1 zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. <br/> <br/>d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia dla Części 1.<br/><br/>e)	Termin wykonania całości zamówienia dla Części 1 w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	Etap I, tj. - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej zgodnie z Zakresem rzeczowym wraz z zawiadomieniem o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie stosownej decyzji formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>•	Etap II, tj. wykonanie projektów wykonawczych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji administracyjnej formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji (ZRID) w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>f)	Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Części 1, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp. <br/><br/>•	Przed złożeniem oferty dla Części 1 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, <br/><br/>•	Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla Części 1 będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY CZĘŚCI 1<br/><br/>Przy wyborze oferty dla Części 1 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> <br/>C – Cena brutto = 60% <br/>G – Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/><br/>N=C+G<br/>gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy.<br/> <br/>	Cena brutto = 60% <br/> <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru (dotyczy Części 1): <br/> <br/>C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pkt<br/> <br/>	Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/> <br/>Sposób oceny dla Części 1: <br/><br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 24 miesiące – 0pkt,<br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 36 miesięcy – 40pkt,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,<br/><br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji (24,36 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, tj. okres 24 miesięcy,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ dla danej części oraz otrzyma największą liczbę punktów w tej części zamówienia. <br/><br/>4.	Zamawiający w zakresie Części 1 przyjmuję że 1 pkt = 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na sześć części: Część 2: ul. Łutnia od ul. Osikowa do budynku zjazdu na działkę nr 166 na 107 Podgórze,<br/><br/>b)	Zamawiający w zakresie Części 2 opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/><br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>•	Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 9 do SWZ,<br/><br/>c)	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy dla Części 2: <br/><br/>•	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,<br/>•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. <br/><br/>Oferty dla Części 2 zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. <br/> <br/>d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia dla Części 2.<br/><br/>e)	Termin wykonania całości zamówienia dla Części 2 w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	Etap I, tj. - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej zgodnie z Zakresem rzeczowym wraz z zawiadomieniem o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie stosownej decyzji formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>•	Etap II, tj. wykonanie projektów wykonawczych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji administracyjnej formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji (ZRID) w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>f)	Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Części 2, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp. <br/><br/>•	Przed złożeniem oferty dla Części 2 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, <br/><br/>•	Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla Części 2 będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY CZĘŚCI 2<br/><br/>Przy wyborze oferty dla Części 2 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> <br/>C – Cena brutto = 60% <br/>G – Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/><br/>N=C+G<br/>gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy.<br/> <br/>	Cena brutto = 60% <br/> <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru (dotyczy Części 2): <br/> <br/>C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pkt<br/> <br/>	Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/> <br/>Sposób oceny dla Części 2: <br/><br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 24 miesiące – 0pkt,<br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 36 miesięcy – 40pkt,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,<br/><br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji (24,36 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, tj. okres 24 miesięcy,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ dla danej części oraz otrzyma największą liczbę punktów w tej części zamówienia. <br/><br/>4.	Zamawiający w zakresie Części 2 przyjmuję że 1 pkt = 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na sześć części: Część 3: ul. Chełmońskiego od ul. Piaskowej do ul. Jasnogórskiej,<br/><br/>b)	Zamawiający w zakresie Części 3 opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/><br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>•	Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 9 do SWZ,<br/><br/>c)	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy dla Części 3: <br/><br/>•	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,<br/>•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. <br/><br/>Oferty dla Części 3 zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. <br/> <br/>d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia dla Części 3.<br/><br/>e)	Termin wykonania całości zamówienia dla Części 3 w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	Etap I, tj. - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej zgodnie z Zakresem rzeczowym wraz z zawiadomieniem o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie stosownej decyzji formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>•	Etap II, tj. wykonanie projektów wykonawczych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji administracyjnej formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji (ZRID) w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>f)	Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Części 3, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp. <br/><br/>•	Przed złożeniem oferty dla Części 3 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, <br/><br/>•	Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla Części 3 będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY CZEŚCI 3<br/><br/>Przy wyborze oferty dla Części 3 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> <br/>C – Cena brutto = 60% <br/>G – Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/><br/>N=C+G<br/>gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy.<br/> <br/>	Cena brutto = 60% <br/> <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru (dotyczy Części 3): <br/> <br/>C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pkt<br/> <br/>	Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/> <br/>Sposób oceny dla Części 3: <br/><br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 24 miesiące – 0pkt,<br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 36 miesięcy – 40pkt,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,<br/><br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji (24,36 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, tj. okres 24 miesięcy,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ dla danej części oraz otrzyma największą liczbę punktów w tej części zamówienia. <br/><br/>4.	Zamawiający w zakresie Części 3 przyjmuję że 1 pkt = 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na sześć części: Część 4: ul. Truskawkowa od przystanku przy ul. Kąkolowa do przystanków autobusowych Truskawkowa,<br/><br/>b)	Zamawiający w zakresie Części 4 opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/><br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>•	Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 9 do SWZ,<br/><br/>c)	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy dla Części 4: <br/><br/>•	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,<br/>•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. <br/><br/>Oferty dla Części 4 zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. <br/> <br/>d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia dla Części 4.<br/><br/>e)	Termin wykonania całości zamówienia dla Części 4 w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	Etap I, tj. - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej zgodnie z Zakresem rzeczowym wraz z zawiadomieniem o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie stosownej decyzji formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>•	Etap II, tj. wykonanie projektów wykonawczych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji administracyjnej formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji (ZRID) w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>f)	Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Części 4, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp. <br/><br/>•	Przed złożeniem oferty dla Części 4 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, <br/><br/>•	Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla Części 4 będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY CZĘŚCI 4<br/><br/>Przy wyborze oferty dla Części 4 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> <br/>C – Cena brutto = 60% <br/>G – Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/><br/>N=C+G<br/>gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy.<br/> <br/>	Cena brutto = 60% <br/> <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru (dotyczy Części 4): <br/> <br/>C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pkt<br/> <br/>	Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/> <br/>Sposób oceny dla Części 4: <br/><br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 24 miesiące – 0pkt,<br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 36 miesięcy – 40pkt,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,<br/><br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji (24,36 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, tj. okres 24 miesięcy,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ dla danej części oraz otrzyma największą liczbę punktów w tej części zamówienia. <br/><br/>4.	Zamawiający w zakresie Części 4 przyjmuję że 1 pkt = 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na sześć części: Część 5: ul. Isep od przystanku przy ul. Wiklinowej do ul. Cuplowej wraz z przejściem dla pieszych,<br/><br/>b)	Zamawiający w zakresie Części 5 opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/><br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>•	Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 9 do SWZ,<br/><br/>c)	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy dla Części 5: <br/><br/>•	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,<br/>•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. <br/><br/>Oferty dla Części 5 zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. <br/> <br/>d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia dla Części 5.<br/><br/>e)	Termin wykonania całości zamówienia dla Części 5 w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	Etap I, tj. - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej zgodnie z Zakresem rzeczowym wraz z zawiadomieniem o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie stosownej decyzji formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>•	Etap II, tj. wykonanie projektów wykonawczych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji administracyjnej formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji (ZRID) w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>f)	Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Części 5, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp. <br/><br/>•	Przed złożeniem oferty dla Części 5 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, <br/><br/>•	Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla Części 5 będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY CZĘŚCI 5<br/><br/>Przy wyborze oferty dla Części 5 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> <br/>C – Cena brutto = 60% <br/>G – Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/><br/>N=C+G<br/>gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy.<br/> <br/>	Cena brutto = 60% <br/> <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru (dotyczy Części 5): <br/> <br/>C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pkt<br/> <br/>	Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/> <br/>Sposób oceny dla Części 5: <br/><br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 24 miesiące – 0pkt,<br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 36 miesięcy – 40pkt,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,<br/><br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji (24,36 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, tj. okres 24 miesięcy,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ dla danej części oraz otrzyma największą liczbę punktów w tej części zamówienia. <br/><br/>4.	Zamawiający w zakresie Części 5 przyjmuję że 1 pkt = 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla budowy chodnika wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania "Program budowy chodników" w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa z podziałem na sześć części: Część 6: ul. Mała Góra (strona zachodnia ulicy),<br/><br/>b)	Zamawiający w zakresie Części 6 opisał przedmiot zamówienia za pomocą: <br/><br/>•	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 2 do SWZ,<br/>•	Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – załącznik nr 9 do SWZ,<br/><br/>c)	Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy dla Części 6: <br/><br/>•	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,<br/>•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. <br/><br/>Oferty dla Części 6 zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. <br/> <br/>d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia dla Części 6.<br/><br/>e)	Termin wykonania całości zamówienia dla Części 6 w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	Etap I, tj. - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej zgodnie z Zakresem rzeczowym wraz z zawiadomieniem o wszczęciu postepowania administracyjnego o wydanie stosownej decyzji formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy;<br/>•	Etap II, tj. wykonanie projektów wykonawczych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji administracyjnej formalno-prawnej warunkującej realizację inwestycji (ZRID) w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>f)	Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie Części 6, o których mowa w art. 131 ust 2 Pzp. <br/><br/>•	Przed złożeniem oferty dla Części 6 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, <br/><br/>•	Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej dla Części 6 będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.18 Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">DOTYCZY CZĘŚCI 6<br/><br/>Przy wyborze oferty dla Części 6 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> <br/>C – Cena brutto = 60% <br/>G – Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/><br/>N=C+G<br/>gdzie: <br/>N - łączna ilość punktów badanej oferty,<br/>C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, <br/>G - ilość punktów badanej oferty w kryterium długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy.<br/> <br/>	Cena brutto = 60% <br/> <br/>Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru (dotyczy Części 6): <br/> <br/>C= (Cena minimalna)/(Cena badanej oferty) ×60 pkt<br/> <br/>	Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy = 40% <br/> <br/>Sposób oceny dla Części 6: <br/><br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 24 miesiące – 0pkt,<br/>	Zaproponowany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy: 36 miesięcy – 40pkt,<br/>licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego.<br/>Oferty zawierające okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ,<br/><br/>Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy lub wykreślenie wszystkich wskazanych w formularzu oferty okresów gwarancji (24,36 miesięcy), oferta nie otrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy, tj. okres 24 miesięcy,<br/><br/>3.	Za ofertę najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ dla danej części oraz otrzyma największą liczbę punktów w tej części zamówienia. <br/><br/>4.	Zamawiający w zakresie Części 6 przyjmuję że 1 pkt = 1 %.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości na Przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 dotyczące: <br/> <br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6): <br/> <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6): <br/> <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> <br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6): <br/> <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> <br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6): <br/> <br/>1)	Wykonawca w zakresie Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 musi posiadać wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 2 opracowania projektowe dotyczące budowy lub przebudowy chodnika lub ścieżki rowerowej o długości:<br/><br/>•	dla Części 1 – co najmniej 100m,<br/>•	dla Części 2 – co najmniej 100m,<br/>•	dla Części 3 – co najmniej 100m,<br/>•	dla Części 4 – co najmniej 100m,<br/>•	dla Części 5 – co najmniej 100m,<br/>•	dla Części 6 – co najmniej 1000 m,<br/><br/>UWAGA<br/><br/>* W przypadku gdy jeden wykonawca złoży ofertę na kilka lub wszystkie części zamówienia, może wykazać się realizacją tych samych zadań na spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 z uwzględnieniem wymaganej długości chodnika lub ścieżki rowerowej w zakresie danej części.<br/><br/>2)	Wykonawca w zakresie Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 musi dysponować co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności:<br/><br/>•	inżynieryjnej drogowej, <br/>•	konstrukcyjno-budowlanej,<br/>•	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>•	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/><br/>UWAGA<br/><br/>* W przypadku gdy jeden wykonawca złoży ofertę na kilka lub wszystkie części zamówienia, może wykazać się dysponowaniem tej samej osoby na spełnienie warunków udziału w postępowaniu w Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 z uwzględnieniem wymaganej specjalności w zakresie danej części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 (wzór) – wg. zał. nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Wykaz usług (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg zał. nr 7 do SWZ, <br/><br/>UWAGA<br/><br/> Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/><br/>b)	Wykaz osób (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych<br/>środkówdowodowych w zakresie Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty w zakresie Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6: <br/> <br/>a)	wypełniony formularz oferty dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),<br/><br/>b)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg zał. nr 3 do SWZ (wzór),<br/><br/>c)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg zał. nr 4 do SWZ (wzór), <br/><br/>d)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg. zał. nr 11 do SWZ (wzór), <br/><br/>e)	oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór), <br/> <br/>f)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg. zał. nr 6 do SWZ, <br/><br/>g)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6),<br/><br/>h)	pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”) (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6),<br/><br/>2. Szczegółowe zasady dotyczące sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji<br/>zawiera SWZ (dotyczy Części 1, 2, 3, 4 , 5 i 6). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie występujący oraz spółka cywilna <br/>(dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6):<br/><br/>1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/> <br/>2.	W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w pkt. 1 w części V SWZ. <br/> <br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg zał. nr 4 do SWZ. <br/><br/>4.	Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 - wg zał. nr 4 do SWZ.<br/> <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór). <br/> <br/>6.	Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotne dla stron postanowienia dla Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6, które zostaną wprowadzone do treści<br/>zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego określa załącznik nr 2 do SWZ (PPU). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na MiniPortalu (dotyczy Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie Części 1, 2, 3, 4, 5 i 6.<br/><br/>2. Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com