JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013839301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138393 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Bukowo i Kalinówek </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE- NADLEŚNICTWO KARWIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539143</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pierwszej Brygady 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drezdenko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48957620590</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">karwin@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.karwin.szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Bukowo i Kalinówek </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b19072b-f5de-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138393</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP<br/>https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin. W celu złożenia oferty konieczna jest rejestracja<br/>Wykonawcy na Platformie. Wykonawca do założenia konta i przesłania dokumentów, w tym, złożenia<br/>oferty na Platformie potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub<br/>podpisu osobistego. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami<br/>elektronicznymi. Za datę wpływu ofert, oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje<br/>się datę ich przekazania do Platformy. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z<br/>Platformy: 1) przesyłane dokumenty powinny być w formie plików w formacie . png, .jpg, .jpeg, .gif,<br/>.doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades,<br/>.tar, .7z, .eml, .msg, 2) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy: a) przeglądarka internetowa Mozzilla<br/>Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,<br/>Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11; b) lista zalecanych przeglądarek<br/>internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek; c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze; d) zainstalowane środowisko Java w<br/>wersji min. 1.8 (jre); e) w przypadku przeglądarek Opera, Google Chrome i Mozilla Firefox należy<br/>doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web; f) oprogramowanie SzafirHost w systemie<br/>operacyjnym; g) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1<br/>Mb/s; h) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor<br/>1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 -<br/>lub ich nowsze wersje; i) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę<br/>formatów .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy<br/>wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik<br/>skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Ofertę oraz oświadczenia,<br/>składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio<br/>załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie, zmiana<br/>i wycofanie oferty następuje wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.Każdy załączany plik<br/>zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez<br/>upoważnione osoby. W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu<br/>(zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny): a) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES, b)<br/>Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może za pośrednictwem<br/>Platformy wycofać bądź zmienić złożoną ofertę.Sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Karwin. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych<br/>Osobowych Panią Karolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych<br/>osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem<br/>rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (+48) 91 432 87 12 . Zamawiający<br/>przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający<br/>udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do<br/>przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie<br/>osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane<br/>do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.<br/>255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dane<br/>osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, oraz zgodnie z Jednolitym rzeczowym<br/>wykazem akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe stanowiącym załącznik nr 3<br/>do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r., przez<br/>okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub w przypadku udzielenia zamówienia 10 lat od momentu wygaśnięcia zawartej<br/>umowy.Niezależnie od ww. postanowień, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dane osobowe będą<br/>przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi<br/>doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych<br/>osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba, której dotyczą pozyskane w<br/>związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich<br/>danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający<br/>może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,<br/>przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora,<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w<br/>przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych<br/>osobowych, w tym przepisy RODO.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.Osobie, której dane osobowe<br/>zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym<br/>przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów<br/>państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących<br/>zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w<br/>szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane<br/>osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych<br/>osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NN.270.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 530822,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku<br/>biurowego samodzielnej kancelarii podwójnej leśnictw Bukowo i Kalinówek wraz z uzyskaniem<br/>dla niego ostatecznej lub opatrzonej rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji o<br/>pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana<br/>była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów<br/>(modułów).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej<br/>składającej się z: 1) projektu budowlanego - stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ; 2) projektu<br/>wykonawczego – stanowiącego załącznik nr 1B do SWZ;3) projektu zagospodarowania terenu -<br/>stanowiącego załącznik nr 1C do SWZ;4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -<br/>stanowiącej załącznik nr 1D do SWZ;5) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 1E do SWZ;6) pozwolenia na budowę - stanowiącego załącznik nr 1F do SWZ;7) opisu równoważności<br/>rozwiązań – stanowiącego załącznik nr 1G do SWZ.Inne szczegółowe wymagania:1) do<br/>wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i<br/>urządzeń dostarczonych własnym staraniem;2) materiały i urządzenia użyte do wykonania<br/>przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji<br/>projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne,<br/>deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie<br/>zastosowane materiały muszą być oferowane w I gatunku.3) Wykonawca zobowiązany jest<br/>uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz utylizacją i<br/>wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót;4) w ramach przedmiotu<br/>zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w trakcie budowy<br/>oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną;5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać<br/>badanie szczelności budynku metodą ciśnieniową (Blower Door Test) oraz detekcję<br/>nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez<br/>obudowę budynku. Badanie należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy<br/>wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku zostały wykonane, a jeszcze przed<br/>pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić<br/>budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z<br/>wentylacją mechaniczną.Zasady przeprowadzenia badań szczelności budynków metodą<br/>ciśnieniową określa norma PN-EN 13829 ISO 9972 ,,Cieplne właściwości użytkowe budynków.<br/>Określanie przepuszczalności powietrznej budynków. Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem<br/>wentylatora”. Urządzenia służące do wykonywania testów musząc posiadać odpowiednie atesty<br/>i kalibrację gwarantujące rzetelność pomiaru. Aby wyeliminować ewentualne trudności, które<br/>mogłyby zakłócić przebieg pomiaru szczelności powietrznej budynku, zaleca się<br/>przeprowadzenie oględzin badanego obiektu na 1 do 2 tygodni przed planowanym terminem<br/>pomiaru – oględziny takie należy przeprowadzić z osobą odpowiedzialną za plac<br/>budowy.Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Karwin, woj.<br/>lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko, obręb ewidencyjny Goszczanowo,<br/>działka ewidencyjna nr 216/6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania<br/>przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może<br/>powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru realizacji<br/>przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do<br/>wskazania w swojej Ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców,<br/>jeżeli są już znani. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca<br/>będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:1)<br/>montaż prefabrykowanych elementów drewnianych;2) roboty w zakresie pokrywania podłóg,<br/>kładzenie płytek, glazury i terakoty;3) roboty tynkarskie i malarskie;4) roboty izolacyjne;5) roboty<br/>w zakresie stolarki budowlanej;6) roboty instalacyjne elektryczne;7) roboty instalacyjne<br/>sanitarne;8) roboty wykończeniowe.- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu<br/>pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst<br/>jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na<br/>podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,<br/>tj. kierownika budowy i robót.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej,<br/>uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań,<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa<br/>wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 9 do SWZ).Zamawiający nie przewiduje<br/>możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.Zamawiający nie<br/>przewiduje możliwości odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez<br/>wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u<br/>Zamawiającego.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot<br/>zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona do<br/>okresu równego okresowi udzielonej gwarancji jakości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” ocenie podlegać będzie cena łączna brutto<br/>podana w formularzu Oferty. Ilość punktów przyznanych w tym kryterium zostanie ustalona na<br/>podstawie wzoru: C = Cn/Co x 100 pkt x waga 60 %, gdzie: C – liczba punktów w ramach kryterium<br/>„Cena”; Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych; Co - cena oferty ocenianej.W ramach kryterium<br/>„Termin wykonania” punkty zostaną przyznane na podstawie terminu wykonania zadeklarowanego<br/>przez Wykonawcę w formularzu Oferty w następujący sposób: termin wykonania:212 i mniej dni-100<br/>pkt; 213-219 dni-75 pkt; 220-226 dni-50 pkt; 227-233 dni-25 pkt;234-240 dni-0 pkt. i przemnożone<br/>przez wagę kryterium „Termin wykonania”, tj. 20 %. W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocenie<br/>podlegać będzie okres gwarancji wyrażony w miesiącach, zadeklarowany przez Wykonawcę w<br/>formularzu Oferty.Ilość punktów przyznanych w tym kryterium zostanie ustalona na podstawie wzoru:<br/>G = Gn/60 x 100 pkt x waga 20 %, gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”;<br/>Gn - ilość miesięcy okresu gwarancji w ocenianej ofercie.Zadeklarowanie przez Wykonawcę w<br/>formularzu Oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego<br/>przedmiotu zamówienia, skutkować będzie przyjęciem przez Zamawiającego, na potrzeby oceny ofert,<br/>okresu gwarancji w wymiarze 60 miesięcy. Na potrzeby realizacji umowy Wykonawca związany będzie<br/>okresem gwarancji faktycznie zadeklarowanym w swojej Ofercie z jednoczesnym rozszerzeniem<br/>odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady do okresu równego zadeklarowanemu<br/>okresowi gwarancji.We wszystkich ww. kryteriach ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.Za najkorzystniejszą<br/>ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w ramach<br/>kryteriów oceny ofert.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub<br/>więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera<br/>spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli<br/>oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu<br/>poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie<br/>określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>W przypadku przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert i złożenia prze Wykonawców<br/>ofert dodatkowych ocena ofert w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert zostanie dokonana w<br/>oparciu o informacje zawarte w ofertach dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający<br/>nie formułuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w<br/>obrocie gospodarczym 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego<br/>posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 3)<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej.Warunek dotyczący sytuacji finansowej<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub<br/>środki finansowe o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych<br/>00/100).4) zdolności technicznej lub zawodoweja) warunek dotyczący zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,<br/>że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty<br/>budowlane (przez robotę budowlaną rozumie się wykonanie prac na podstawie jednej umowy)<br/>polegające na budowie budynku na kwotę nie mniejszą niż 280000,00 zł brutto każda (słownie:<br/>dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), w tym wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji<br/>ścian lub stropów lub dachu) z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów<br/>(modułów).Przez pojęcie „budowa” rozumie się wykonanie obiektu budowlanego w określonym<br/>miejscu a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.Jeżeli Wykonawca<br/>zamierza się posłużyć doświadczeniem zrealizowania zadania w systemie „zaprojektuj i<br/>wybuduj”, Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli robota<br/>budowlana (bez części obejmującej projekt) będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością<br/>warunkowi opisanemu powyżej.b) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w<br/>zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: i. co najmniej jedną<br/>osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 1333 z późn. zm.), lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie budową w zakresie przewidzianym<br/>opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy budynków, orazii. co najmniej jedną<br/>osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji w budownictwie w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane<br/>zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333<br/>z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie robotami w zakresie<br/>przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji wodnej i<br/>kanalizacyjnej, oraziii. co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą<br/>uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, umożliwiające kierowanie robotami w zakresie<br/>przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia tj. w zakresie budowy instalacji elektrycznej.W<br/>stosunku do każdego z ww. uprawnień Zamawiający akceptuje również odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).Zamawiający<br/>uzna niniejszy warunek udziału w postępowaniu za spełniony także w sytuacji, gdy wszystkie z<br/>ww. uprawnień będzie posiadała jedna osoba.Ocena spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje<br/>zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie<br/>może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej powinni<br/>spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od<br/>charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek<br/>nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi<br/>winy.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na<br/>zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie<br/>polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie<br/>art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy<br/>wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia,<br/>działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) PZP,b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczącej<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1<br/>pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn.<br/>zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ),3) zaświadczenia właściwego<br/>naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem<br/>Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,4) zaświadczenia albo innego<br/>dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia<br/>Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,5) odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,6) oświadczenia Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art.<br/>108 ust. 1 pkt 3) PZP,b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, dotyczących<br/>zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108<br/>ust. 1 pkt 6) PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących<br/>płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach<br/>i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.),f) art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8) i<br/>10) PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.Pełen i szczegółowy opis, w szczególności<br/>dot. polegania na zdolnościach i sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, podmiotów spoza<br/>terytorium RP znaleźć można w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o<br/>których mowa powyżej, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274<br/>ust. 1 PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:1) informacji banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, Wykonawca składa<br/>inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego<br/>przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej.2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót<br/>budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej dotyczy<br/>robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Okres wyrażony<br/>w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.3)<br/>wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 8 do SWZ).Pełen i szczegółowy opis, w szczególności dot. polegania na zdolnościach i<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, znaleźć można w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5300 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta<br/>złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których<br/>mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku<br/>następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.<br/>5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy<br/>wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A., nr rachunku: 45<br/>2030 0045 1110 0000 0205 7150 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Wniesienie<br/>wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na<br/>rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający<br/>przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o<br/>których mowa powyżej, należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.W przypadku<br/>wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, powinna ona<br/>być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:1) nazwę<br/>dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta<br/>(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich<br/>siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie<br/>gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie pełnej kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w<br/>art. 98 ust. 1 - 5 PZP.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w<br/>sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu<br/>związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2<br/>pkt 3) PZP zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum): 1) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz<br/>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik<br/>nr 3B do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2) dokumenty, o których<br/>mowa w pkt 5.6 niniejszego ogłoszenia obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) na mocy art. 117 ust. 4 PZP, Wykonawcy<br/>będą zobowiązani złożyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy – oświadczenie takie należy złożyć w sytuacji gdy Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach (w odniesieniu<br/>do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) tych z Wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane - wzór<br/>stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 1 do<br/>SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.W przypadku<br/>Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dotyczące oferty<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się<br/>odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia<br/>dokumentów należy załączyć a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz b)<br/>zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być<br/>podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia;3) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający<br/>może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera<br/>lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub<br/>każdego z osobna;4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,<br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania<br/>następujących zmian Umowy:1) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów<br/>określonych w Harmonogramie oraz Terminu Wykonania, stosownie do przypadku:a) o czas<br/>opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, ;b) o czas<br/>działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw;c) w<br/>przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady<br/>wykonywania Przedmiotu Umowy ;d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty<br/>zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy;e) o czas, kiedy realizacja<br/>Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania<br/>przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i<br/>niezależnych od nich;f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń<br/>właściwych organów;g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu<br/>Przedmiotu Umowy;- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do<br/>wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania<br/>okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.2) w zakresie zmiany kolejności<br/>wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład<br/>Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w Harmonogramie jednakże bez<br/>dokonywania zmiany Terminu Wykonania. Przedmiotowa zmiana będzie mogła być<br/>wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 1).3) w<br/>zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością<br/>zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub<br/>technologicznych, w szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co najmniej jedna z<br/>okoliczności:a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,b) w<br/>sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub<br/>wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,c) w przypadku, gdy na rynku pojawią się nowsze<br/>zamienniki zaoferowanych elementów Przedmiotu Umowy a uzyskanie elementów<br/>zaoferowanych przez Wykonawcę będzie bardzo utrudnione,d) jak również w przypadku<br/>wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1) i 2)- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania<br/>techniczne będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w Dokumentacji Projektowej w<br/>stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.4) w zakresie zmiany Wynagrodzenia, w<br/>przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt 3) będą miały wpływ na koszty wykonania<br/>Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Ustalenie zmienionej kwoty Wynagrodzenia odbywać się będzie na zasadach szczegółowo opisanych we wzorze umowy bedącym załącznikiem do SWZ.<br/>Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że ostateczna decyzja, co do<br/>wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z<br/>okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania<br/>Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek<br/>roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Niezależnie od ww. postanowień Strony dopuszczają<br/>możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian danych Stron<br/>ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1<br/>PZP. Pozostałe szczegółowe informacje zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik<br/>nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-09-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy SmartPZP dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwokarwin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-09-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-10-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com