JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210805/0013879201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138792 z dnia 2021-08-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i przebudowa mieszkań służbowych w budynku przy Wybrzeżu Pasteura 17a we Wrocławiu – Zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET WROCŁAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Uniwersytecki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-137</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">/71/ 375 20 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uni.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i przebudowa mieszkań służbowych w budynku przy Wybrzeżu Pasteura 17a we Wrocławiu – Zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d1739805-f5ed-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00138792</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003709/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Roboty budowlane w obiekcie przy ul. Pasteura 17a lok. 4 i 35</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.uni.wroc.pl/382/284/roboty-budowlane-ponizej-5-350-000-euro.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej (w tym składanie ofert Wykonawcy i załączniki do oferty) za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP<br/>https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Korespondencja z Wykonawcami odbywa się również przy użyciu poczty<br/>elektronicznej katarzyna.budzynska@uwr.edu.pl lub katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>przez mail wynosi 20 MB.3. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe<br/>środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe środki<br/>dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku polskim, w<br/>ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .txt oraz składa<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski -<br/>informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-<br/>137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;<br/>• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur<br/>udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;<br/>• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można<br/>kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia<br/>wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp<br/>oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą<br/>zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej;<br/>• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:<br/>- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;<br/>- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125<br/>ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i<br/>wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;<br/>- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie<br/>archiwalnym i archiwach<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z<br/>uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem<br/>zawarcia umowy<br/>o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie<br/>odrzucenie złożonej oferty<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji<br/>międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych<br/>osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał<br/>podpisania umowy powierzenia danych osobowych.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie;<br/>4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych<br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których<br/>mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,<br/>z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby,<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane<br/>w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.2712.7.2021.KDD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 206053,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn: Remont i przebudowa mieszkania<br/>służbowego nr 4 w budynku przy Wybrzeżu Pasteura 17a we Wrocławiu<br/>2. Zakres prac będzie zgodny z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją wykonania i odbioru<br/>robót, a w szczególności będzie obejmował:<br/>2.1.PRACE ROZBIÓRKOWE:<br/>1. Skucie istniejących okładzin z płytek gresowych na ścianach i posadzkach, demontaż stolarki<br/>drzwiowej, demontaż podłóg z paneli laminowanych.<br/>2. Demontaż starej ceramiki - wc, umywalki, wanny oraz grzejników.<br/>3. Wyburzenia fragmentów ścianek działowych wg załączonych rysunków.<br/>4. Demontaż mebli w zabudowach kuchennych, szaf wnękowych, demontaż opraw<br/>oświetleniowych.<br/>5. Wywóz gruzu.<br/>2.2.PRACE BUDOWLANE:<br/>1. Wykonanie wylewek samopoziomujących.<br/>2. Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt G-K.<br/>3. Korekta instalacji elektrycznej i wod. – kan. c.o. zgodnie z projektem wnętrz.<br/>4. Położenie gładzi gipsowej, naprawa –uzupełnienie tynków.<br/>5. Ułożenie nowych płytek gresowych na ścianach.<br/>6. Ułożenie nowych podłóg z płytek gresowych oraz paneli laminowanych.<br/>7. Wykonanie nowego sufitu podwieszonego w technologii karton gips na stelażu stalowym<br/>zimnogiętym w łazience.<br/>8. Gruntowanie i malowanie dwukrotne farbą lateksowo akrylową, obiektową.<br/>9. Montaż nowej ceramiki WC, umywalki, brodzika z kabiną wraz z bateriami.<br/>10. Montaż nowych grzejników płaskoczołowych oraz drzwi.<br/>11. Zabudowy meblowe łazienkowe - montaż.<br/>12. Wymiana zewnętrznych gniazdek i łączników. Montaż nowych opraw oświetleniowych na<br/>ścianach i suficie.<br/>13. Malowanie balustrady na balkonie w kolorze istniejącym.<br/>ZAKRES PRAC NIE OBEJMUJE DOSTAWY MEBLI I SPRZĘTU AGD DO KUCHNI<br/>I POKOJU.<br/>2.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót<br/>rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych<br/>w zakresie określonym powyżej i opisanym w dokumentacji projektowej. Zakres robót<br/>szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy - PW) STWiORB oraz<br/>przedmiar robót (PR) stanowiące odpowiednio załącznik nr 6.1 (Zadanie nr 1) do SWZ wraz ze<br/>wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót.<br/>2.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we<br/>wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1<br/>pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7. 1 (Zadanie nr 1) do<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 98908,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami dla obydwu Zadań:<br/>Najniższa cena (cena – 100 %) przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100 pkt, a punkty dla<br/>pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 100<br/>gdzie:<br/>Cmin– cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– cena ofertowa brutto - ocenianej oferty<br/>100 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium<br/>2. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę.<br/>3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców<br/>niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.<br/>4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia<br/>cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli<br/>trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn Remont i przebudowa mieszkania<br/>służbowego nr 35 w budynku przy Wybrzeżu Pasteura 17a we Wrocławiu<br/>2. Zakres prac będzie zgodny z dokumentacją techniczną oraz specyfikacją wykonania i odbioru<br/>robót, a w szczególności będzie obejmował:<br/>2.1.PRACE ROZBIÓRKOWE:<br/>1. Skucie istniejących okładzin z płytek gresowych na ścianach i posadzkach, demontaż stolarki<br/>drzwiowej, demontaż podłóg z paneli laminowanych.<br/>2. Demontaż starej ceramiki - wc, umywalki, wanny oraz grzejników.<br/>3. Wyburzenia fragmentów ścianek działowych wg załączonych rysunków.<br/>4. Demontaż mebli w zabudowach kuchennych, szaf wnękowych, demontaż opraw<br/>oświetleniowych.<br/>5. Wywóz gruzu.<br/>2.2.PRACE BUDOWLANE:<br/>1. Wykonanie wylewek samopoziomujących.<br/>2. Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt G-K.<br/>3. Korekta instalacji elektrycznej i wod. – kan. c.o. zgodnie z projektem wnętrz.<br/>4. Położenie gładzi gipsowej, naprawa –uzupełnienie tynków.<br/>5. Ułożenie nowych płytek gresowych na ścianach.<br/>6. Ułożenie nowych podłóg z płytek gresowych oraz paneli laminowanych.<br/>7. Wykonanie nowego sufitu podwieszonego w technologii karton gips na stelażu stalowym<br/>zimnogiętym w łazience.<br/>8. Gruntowanie i malowanie dwukrotne farbą lateksowo akrylową, obiektową.<br/>9. Montaż nowej ceramiki WC, umywalki, brodzika z kabiną wraz z bateriami.<br/>10. Montaż nowych grzejników płaskoczołowych oraz drzwi.<br/>11. Zabudowy meblowe łazienkowe - montaż.<br/>12. Wymiana zewnętrznych gniazdek i łączników. Montaż nowych opraw oświetleniowych na<br/>ścianach i suficie.<br/>13. Malowanie balustrady na balkonie w kolorze istniejącym.<br/>ZAKRES PRAC NIE OBEJMUJE DOSTAWY MEBLI I SPRZĘTU AGD DO KUCHNI<br/>I POKOJU.<br/>2.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót<br/>rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych<br/>w zakresie określonym powyżej i opisanym w dokumentacji projektowej. Zakres robót<br/>szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy - PW) STWiORB oraz<br/>przedmiar robót (PR) stanowiące odpowiednio załącznik nr 6.2 (Zadanie nr 2) do SWZ wraz ze<br/>wszystkimi robotami niezbędnymi i towarzyszącymi dla zrealizowania robót.<br/>2.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we<br/>wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1<br/>pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 7.2 (Zadanie nr 2) do<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 107144,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami dla obydwu Zadań:<br/>Najniższa cena (cena – 100 %) przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100 pkt, a punkty dla<br/>pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 100<br/>gdzie:<br/>Cmin– cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;<br/>Cn– cena ofertowa brutto - ocenianej oferty<br/>100 - współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium<br/>2. Za najkorzystniejszą w danym Zadaniu zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę.<br/>3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców<br/>niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.<br/>4. Wartości C, będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia<br/>cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli<br/>trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz dodatkowo art. 109 ust. 1 pkt 4,<br/>7, 8 i 10 uPzp.<br/>1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Działalność prowadzona na<br/>potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym.<br/>1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania<br/>przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.<br/>1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.<br/>1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie dla obu Zadań.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>1.2.4.1. należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej<br/>jedną robotę budowlaną polegającą na wielobranżowym remoncie lub/i przebudowie (z udziałem<br/>branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej) pomieszczeń mieszkalnych lub biurowych o<br/>wartości nie mniejszej niż 70 000 złotych brutto;<br/>Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs<br/>przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) tabela A, z dnia<br/>opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie<br/>kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym:<br/>http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html<br/>W przypadku składania oferty na dwa Zadania, wystarczającym będzie, by Wykonawca wykazał<br/>się jedną robotą spełniającą warunek jak wyżej.<br/>1.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji<br/>zamówienia publicznego tj.:<br/>- osobami posiadającymi prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie<br/>w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwaną uPB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na<br/>podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególności<br/>osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami<br/>budowlanymi w specjalnościach:<br/>- kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej<br/>Wykonawca może dysponować osobami, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte<br/>w innych państwach, zostały uznane zgodnie z art. 12 a uPB na zasadach określonych w<br/>przepisach odrębnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. z 2020 r. poz. 220).<br/>Postawiony warunek udziału w postępowaniu nie jest związany z tym, na ile części zamówienia<br/>Wykonawca złoży ofertę.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia<br/>przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony:<br/>- w pkt 1.2.4.1 i w pkt 1.2.4.2 - jeżeli spełni go co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie albo<br/>jeżeli Wykonawcy spełnią go łącznie.<br/>2.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający<br/>może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych<br/>zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1.2.3. i<br/>1.2.4. powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub<br/>jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>4.1. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku<br/>określonego:<br/>- w pkt 1.2.4.1 i 1.2.4.2. powyżej może go spełnić samodzielnie albo łącznie<br/>z Wykonawcą/Wykonawcami.<br/>4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane;<br/>4.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>pkt 1.2.3. i 1.2.4 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;<br/>4.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4.5. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym<br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca<br/>ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1. potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego:<br/>1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek,<br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.<br/>Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji.<br/>2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy<br/>wykluczenia z postępowania.<br/>3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1,<br/>dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z<br/>postępowania.<br/>4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto<br/>jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w<br/>innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem.<br/>5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>6. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp mających<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt 4-5 stosuje się<br/>odpowiednio.<br/>7. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe,<br/>patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi<br/>dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać<br/>przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach<br/>ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces,<br/>należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu<br/>zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Jeśli Zamawiający wskazał marki<br/>lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy<br/>ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.<br/>2. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do<br/>norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o<br/>których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne<br/>opisywanym.<br/>3. Zastosowane materiały budowlane jak i cały obiekt budowlany musza spełniać wymagania<br/>określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca<br/>2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzenia do obrotu wyrobów<br/>budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG.Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane i<br/>stosowane materiały równoważne do wskazanych w OPZ, w tym normy spełniają wymagania<br/>określone przez Zamawiającego.<br/>W przypadku, gdy są to materiały budowlane inne niż w przedmiocie zamówienia, Wykonawca<br/>w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy winien wskazać równoważne produkty, a także<br/>normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych oraz winien<br/>dołączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp,<br/>udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: Krajową Deklarację Właściwości<br/>Użytkowych, Krajową Ocenę Techniczną, Deklarację Właściwości Użytkowych, Atest<br/>higieniczny, Aprobatę techniczna, deklarację zgodności, certyfikat zgodności, Dokumentację<br/>Techniczno-Ruchowa, kartę techniczna doboru urządzenia.<br/>Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Wykonawca składa je wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta składa się z:<br/>1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SWZ) tj:<br/>Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1 uPzp<br/>o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to,<br/>stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>Wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2.2.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ) tj. Wykonawca,<br/>który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że<br/>stosunek łączący wykonawcę<br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz<br/>określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki<br/>dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt 23 SWZ, udowadniające, że proponowane<br/>rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone<br/>w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>5. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z pkt 7 rozdziału<br/>XI SWZ.<br/>6. (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca,<br/>w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym<br/>i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:<br/>Zadanie nr 1: 1 300,00 zł (słownie złotych: tysiąc trzysta)<br/>Zadanie nr 2: 1 500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani<br/>są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako Pełnomocnik.<br/>Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.<br/>zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ<br/>(odpowiednio rozdział 5.11 pkt 2.1 ogłoszenia),<br/>a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego,<br/>określa rozdział VII pkt 5 SWZ (odpowiednio rozdział 5.6 pkt 1 ogłoszenia). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Jako odrębny Załącznik nr 7.1 – 7.2 do SWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który<br/>określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy - § 14<br/>umowy m.in. -<br/>1. Nie dopuszcza się istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 uPzp. Wszelkie zmiany<br/>umowy mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 uPzp, za zgodą<br/>obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków<br/>przewidzianych w umowie. Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli<br/>Wykonawcy, posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje.<br/>2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści<br/>oferty w sytuacji, gdy:<br/>a) Wykonawca dokona zmiany zgłoszonego w ofercie zakresu rzeczowego<br/>wykonywanego przy udziale Podwykonawcy, z zachowaniem terminu wykonania<br/>przedmiotu Umowy,<br/>b) Wykonawca dokona zmiany Podwykonawcy lub zrezygnuje z Podwykonawcy, przy czym, w<br/>przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>powoływał się na zasoby tego Podwykonawcy na zasadach określonych w art.118 ust.1 ustawy<br/>PZP, w przypadku, gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego<br/>zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.118 ust.1, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w<br/>trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>c) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu realizację przedmiotu zamówienia przez<br/>Podwykonawców, jeśli zajdzie potrzeba wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawców,<br/>pomimo niewskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w<br/>ramach podwykonawstwa – przy spełnieniu warunków zawartych w § 1 ust. 4 i 5, § 4, § 5 ust. 8<br/>Umowy, z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu Umowy,<br/>d) w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej<br/>stawki podatku VAT od towarów i usług lub podatku akcyzowego; w takim przypadku zmianie<br/>ulegnie wynagrodzenie umowne w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki<br/>podatku VAT, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy;<br/>e) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie<br/>dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w<br/>formie pisemnej w terminie 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do<br/>wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie<br/>spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniPortal.uzp.gov.pl, formularz wypełnia się na stronie:https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na<br/>60 miesięcy licząc od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.<br/>Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 11 wzoru umowy.<br/>2. Zamawiający określa w rozdziale XIX SWZ na usługi lub roboty budowlane wymagania<br/>związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez<br/>Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności<br/>polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974<br/>r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 1320).<br/>3. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany do<br/>zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do<br/>prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób<br/>trzecich.<br/>PRACE GŁOŚNE MOŻNA WYKONYWAĆ TYLKO od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-<br/>16:00.<br/>Obok budynku można postawić tylko mały kontener budowlany (w tym celu należy porozumieć<br/>się z portierem). Nie ma możliwości, by kontener stał przez cały okres trwania remontu. W razie<br/>konieczności zakręcania wody należy porozumieć się portierem. Nie zaleca się spuszczania<br/>wody z instalacji CO.<br/>4. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem<br/>sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących<br/>przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.<br/>Zamawiający nie warunkuje złożenia oferty uprzednim odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniu<br/>przez Wykonawcę</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com